Vyhlašuji nový program snášenlivosti a tolerance,
aneb zaměstnávejte Cikány, nepodávejte na ně trestní oznámení
protože:
Cikánka ve věku 23 aţ 26 let, která je svobodná nebo rozvedená, popřípadě má manžela v kriminále, tři děti, ona sama je na mateřské dovolené nebo bez práce
v tu chvíli dostává od nás všech, z našich kapes:
7.400 Kč příspěvek na bydlení 8.700 Kč sociální dávky 1.700 Kč přídavky na děti - pokud má "pouze" 3 děti 7.600 Kč rodičovský příspěvek do 3 let věku dítěte.
To je 25.400 Kč dohromady každý měsíc. K tomu můžeme pro pořádek přičíst:
13.000 Kč příspěvek při narození dítěte a jednorázové podpory na nákup "potravin" ve výši cca 6.000 Kč při každé návštěvě cikánské famílie s hordou uřvaných děcek v prostorách úřadu. Rodičovský příspěvek se vyplácí pouze do čtyř let věku dítěte, ale je nastaven na tři "rychlosti vyplácení" a může být vyplácen do dvou, tří nebo čtyř let dítěte. Pokud si je "Rómka" jistá, že bude mít za dva roky další děcko, může si vybrat vysokorychlostní nastavení příspěvků a v tom případě od nás dostane měsíčně 11.400 Kč ( a to nikdy ani nečuchla k práci). Pokud bude mít další dítě až za tři roky, bude pobírat výše kalkulovaných 7.600 Kč a pokud trpí u Cikánů nevídaně nízkou plodností, pak může pobírání příspěvku rozvrhnout na čtyři roky a pobírat 3.800 Kč měsíčně.
Ať tak nebo tak, má po dobu výchovy dětí od nás všech zajištěn solidní měsíční příjem jen za to, že vychová dalšího pouličního zlodějíčka, flákače a kriminálníka v horším případě, v lepším případě pak kopáče kanálů nebo přidavače na stavbě.
Celková suma, kolik nás stojí jedna "Rómka" každý měsíc, se tedy vyšplhá na asi 25.400 Kč v závislosti na počtu dětí a jejím zařazení v tabulkách, ale může to být taky třeba 30.000 Kč nebo i víc, záleží na vychytralosti, hlučnosti a sprostotě konkrétní žadatelky.
Tuto sumu dostává většina u nás žijících Cikánů, ať už formou podpor v nezaměstnanosti nebo dávek v pracovní neschopnosti. Jak dlouho na tento finanční obnos pracujete právě vy? A vyděláte vůbec tolik?
Pošlete to všem známým ať vidí na co používá náš stát jejich těžce vydřené peníze!!! Přemýšlejte a nabídněte jim práci!!!
(já vím, je to generálně psané na cikány, i když na to pravděpodobně může dosáhnout každý, ale ruku na srdce, kdo dominantně žije tímto životem...)
1 reakcí na tento příspěvek Troška "primitivního rasismu"
Co mě ale dorazilo nejvíc bylo, že prý až 75-80% státního rozpočtu jde na dávky kdyby to brali ti, co si to zaslouží,mají nárok...ale nemá se cenu rozčilovat, když v dnešní době jsou politici tak prohnilí, že dávky nikomu nevemou neboť i tihle dávkaři mají právo volit...takže činí docela solidní počet hlasů no
Naposledy editováno 13.07.2009 14:14:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Troška "primitivního rasismu"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Troška "primitivního rasismu"
Bludevil> A volit a ovlivňovat dění ve státě budou moci tedy jen ti, co státu skutečně něco dávají.
To se me libi Ale to se nikdy nestane.
1 reakcí na tento příspěvek Troška "primitivního rasismu"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Troška "primitivního rasismu"
1 reakcí na tento příspěvek Troška "primitivního rasismu"
1 reakcí na tento příspěvek Troška "primitivního rasismu"
rraol>No solidarita je v lidské společnosti nutná.. (samozřejmě je třeba bojovat s tím aby nebyla zneužívaná, což se nedaří), a obávám se, že kdyby nebyla vynucená, tak "platící" voliči by ji sami od sebe nezavedli, a v klidu by cestou do práce překračovali mrtvoly, které v noci pošly na ulici hladem.
vzhledem k tomu, kolik cizinců sem za poslední roky přijelo PRACOVAT, bych klidně ze svýho mizernýho platu koupil bagr aby ty mrtvoly odklidil
1 reakcí na tento příspěvek Troška "primitivního rasismu"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Troška "primitivního rasismu"
1 reakcí na tento příspěvek Troška "primitivního rasismu"
Bludevil>Nikita999> A kdy začínáš s plánem?
ehm, uz jsem v predstihu... teda aspon s jednou casti... k vyroci jsem od muze prej dostala holcicku ale jiste to jeste neni, overit se to da az po 5 dnech a vyroci jsme meli v sobotu...
najem je uz bohuzel zaplacenej, takze k teto casti planu pristoupime az pristi mesic
Dopis
Pane ministře Kocábe, mám dva syny, je mi 45 let. Bydlím ve vesnici u Teplic.
Nemám ve svém okolí žádnou romskou rodinu. Jsem šťastná, že nemusím žít v beznaději jako obyvatelé Janova.
V roce 1989 jsem byla na všech demonstracích v Teplicích a v Praze a
moc jsem si přála demokracii a svobodu. To, co se teď tady na severu děje je horší než tenkrát. Svoboda nekončí tam, kde začíná nesvoboda druhého.
Policie chrání (s prominutím) grázly před slušnými lidmi. Copak je to nesplnitelný sen ? Chci, aby ten, kdo nechce pracovat, klidně umřel hlady !
Ten, kdo si zničí byt, uřízne topení, ať zmrzne !
Co se stane mně a mým dětem jestliže:
Nebudeme pracovat.
Nebudeme platit nájem.
Budeme na Romy vykřikovat rasistická hesla
Budeme kolem sebe dělat bordel a ničit své okolí.
Budeme obtěžovat romské rodiny hlukem, smradem.
Budeme krást.
Uřízneme si topení a rozbijeme okna.
My - budeme bezdomovci, chcípající hlady. Vyčíslí nám dluhy za zničený byt a na krku budeme mít trestní oznámení za hanobení té jejich slavné rasy. A bude-me se za vše stydět.
Oni - tmaví a ukřičení - dostanou nový byt, sociální dávky, nové zařízení bytu a ochranu policie. A budou vykřikovat jak pro ně stát nic nedělá.
Náš slavný státní rozpočet nemá peníze na centra pro slepé, vozíčky pro posti-žené, lůžka pro staré a nemocné. Kolik peněz z naší práce stojí taková normální romská "rodina"?
Nestydíte se, páni a dámy tam "nahoře" kdo o nich rozhodujete ?!?
Kdo Vám dal právo určit, že z mých daní budu živit dvě cigáňata a soused od vedle si bude shánět sponzory na výcvik psa pro svého postiženého syna?
Asi tedy jsem rasista. Tohle už přeci není možné !!!!
Cítím obrovský vztek a beznaděj. Proč jsem vlastně tenkrát chtěla tu demokracii a svobodu? Aby se Ti, kteří poctivě pracují a žijí měli dobře…
Čeho jsem já a mě podobní dosáhla?
Ti kdo poctivě pracují a žijí, živí líné, sprosté a primitivní prasata a ještě se bojí, aby jim nebylo vyčteno, že je živí špatně.
Příští volby jsou pro mě jasné - DS, Národní odpor, kdokoliv, kdo tímhle "bordelem" tady zatočí, ano budu volit i neonacisty. A píšu to s plným vědomím odpovědnosti za tuto mou volbu.
Před rokem 1989 byli utlačovaní lidé za své názory, ale dnes jsou utlačovaní za to, že chtějí pracovat a žít slušně. Před rokem 1989 policie chránila politiku jedné strany. Dnes chrání ty, co by měla sama trestat a zavírat.
Je mi z té naší slavné demokratické společnosti a z našich "nerasistických" politiků na zvracení. Je naprosto zjevné, že se s cikánama budu klidně bratříčkovat, ale hlavně, že zůstanou u koryta.
Na další shromáždění v Litvínově pojedeme. Já, manžel, synové, jejich kamarádi, naši známí....LIDÉ, kteří žijí jako LIDÉ, tuto naši podporu potřebují vidět.
A vůbec nečekám, že se cokoliv změní. Naši politici mají teplá místečka a
za zády EU. Ale na každého se vaří voda .............
Jednou, pane Langer, Topolánku, Paroubku a ostatní mocní, budete i Vy a Vaše děti žít v takovém ghettu. JEJICH životní prostor se totiž bude neustále rozšiřovat a práv přibývat.
Kdybych vylovila zlatou rybku, přála bych si, aby jste se toho dočkali brzy.
A Vaše ženy se z nákupu vracely uličkou černé v ě t š i n y po pokálených schodech a zavřely za sebou počmárané a poničené dveře. Pak, aby jste stáli oba za rozbitým oknem, poslouchali hluk, nadávky a řvaní - toto lidové umění naší utiskované menšiny - a pozorně hlídali, kdy se za rohem objeví Vaše ratolest, plížící se se strachem ze školy. Opravdu si to neumíte představit ? Nebo máte pocit, že Praha je daleko? Co takhle detektor lži a otázka pro Vaše muže, kteří v Janově zasahovali ? Kolik z nich, myslíte, bylo přesvědčeno o správnosti svého jednání ? Kolik z nich by šlo bydlet do služebního bytu, který by byl v Janově ?
Děkuji za JASNOU odpověď - jaký rozdíl je mezi právy a povinnostmi "bílých" a "černých" ?
Klára Vyšenková
Kiwiszek>Ku..va to je bordel, pak nemá být člověk rasista. Já byla po škole zaměstnaná 5 měsíců-potom jsem musela odejít skrz alergii na prach a zmasakrovaný záda-na úřadě mi řekli že nemám nárok na podporu v nezaměstnanosti, že mi chybí 1 měsíc abych ji dostala, ať si zajdu na socku, tam mi řekli že musím ještě 2 měsíce počkat a pak si zažádat, že jsem teprve 1 měsíc nezaměstnaná. Ale že mi ji stejně nedají, protože žiji u přítele a pokud bere minimálně 9.000,- tak nemám na příspěvek právo- Mno a potom všem mi na konci řekla: Budu k Vám upřímná, pokud nejste černá, tak nemáte šanci! Tak mi řekněte jak nemám být rasista!Tohle je diskriminace, ale bílejch a ať mám z tohohle klidně problémy, ale hubu už držet nebudu!
Ty jo to je hrdinka
1 reakcí na tento příspěvek Troška "primitivního rasismu"
2 reakcí na tento příspěvek Troška "primitivního rasismu"
Ale nežiju v utopické společnosti, kde by všichni měli svou hrdost, a taky nežiju v zemi, která nechá někoho zdechnout hlady, když se dozví co je zač a že by si to zasloužil. A tak makám a makám a platim a platim - změnu nečekejte, na to už sme moc daleko. Jediné co můžem, je apelovat na jejich děti, aby se podívaly z odstupu na své rodiče a zhnusil se jim jejich styl, aby nová generace měla touhu něco dělat.
Postup je jasnej - nedávat automaticky do Zvl.Š. romské děti - nedělat gheto, sypat je od mala tam, kde uvidí lidské hodnoty. Zbytečné?? Ani ne. Jeden příklad z mého okolí:
Kámošovo kluk chodil ze školy nabušenej tím co mu sázej do hlavy, a doma furt prudil do rodičů že hážou PET flašky do komunálu... Rodiče nikdy netřídili, vadila jim "administrativa" která se vede kolem tří košů doma, ale malej byl hustej a nedal pokoj. Dneska jim přijde třídění normální.
Malá vlaštovka - ale znamená to že děcka nemusí nutně přejímat styl rodičů, když se do nich dostatečně hustí. Možná by se dala vypěstovat generace "nových" Romů - děti jsou učenlivý, a je řeba je vytrhnout ze spárů jejich lemploidních rodičů, než tito pomřou alespoň věkem, když hladem je umořit neumíme.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Troška "primitivního rasismu"
Nikita999>Bludo, jen porad nechapu, co je na tom rasistickeho.... dyt je to cista pravda...
Takhle znel oficialni nadpis toho textu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Troška "primitivního rasismu"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Troška "primitivního rasismu"
Bludevil>rraol> Ty s tim moc nesouhlasím, babička dlouho dělala v dětským domově, samozřejmě většina černá. Tam se jim snažili dost vštípit dohlavy zásady civilizovaný společnosti. Jen je v určitým věku pustili ven, hned půlka z nich zavřená, holky jako jediný živobytí šlapání, drogy... No je to v nich zakořeněný, to není jen výchovou...
nejde to, mají to v genech a geny člověk nezmění, možná potlačí, ale nezmění...a není to jen o barvě kůže.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Troška "primitivního rasismu"
Vezmeme za dané, že chce-li nějaká skupina - živočišný druh a nebo národ - přežít, tedy "rozšiřovat své geny", což je základ všeho živého, má na výběr, pokud je složitým organismem, jen tyto možnosti:
a) Strategie první: Co nejvíce se množit a nechat zvítězit kvantitu nad kvalitou. Tyto skupiny se o potomky příliš nestarají, v lidském případě se příliš nestarají o jejich kvalitu a vzdělání. Tyto skupiny žijí "dneškem", nezajímá je příliš minulost a už vůbec ne vzdálená budoucnost. Zato se starají o početnost.
b) Množit se málo a snažit se prací a hlavně vzděláním dosáhnout úspěšnosti své skupiny. Na prvním místě je vzdělání, výchova, vše je perspektivně zaměřeno na budoucnost a na zvyšování kvality malého počtu jednotlivců. (V historii židé, pak protestanté obecně, dnes např. Finové a vůbec malé národy.)
c) Mimořádnou skupinou - z hlediska Evropy - jsou některé asijské národy, které dbají velice na vzdělání, před flexibilitou však upřednostňují poslušnost a kolektiv. Zároveň po staletí preferují značnou porodnost. Mohli bychom také poukázat na to, že i Češi dlouhou dobu preferovali tuto taktiku. V období 17. až začátku 20. století měli Češi a Moravané vysokou natalitu - 8, 10, 12 dětí běžně a zároveň po reformách Josefa II. - což byly vlastně reformy víceméně "protestantské" - a nástupu tzv. obrozenců jsme se soustředili na vzdělání. Dodnes jsme na vzdělání a "nedostatek" v přístupu k němu mimořádně citliví. Viz. např. dnešní diskuze o Akademii věd. Kombinací vysoké porodnosti, nekompromisnímu trvání na vzdělanosti a až pro oficielně katolickou zemi neuvěřitelně zarputilého trvání na neustálé a trpělivé drobné práci, viz třeba Masaryk, jsme nakonec vstali z národního hrobu.
Není příliš složité rozpoznat že do skupiny a) první patří Cikáni-Romové a dnešní Arabové. Dříve tomu bylo jinak, Arabové patřili do civilizací pokrok a vzdělání podporujících.. Do skupiny b) druhé pak patří evropská židovsko-křesťanská civilizace a její poslední mocnost USA. Také můžeme lehce rozpoznat, že skupina třetí c) právě provádí mimořádně prudký obrat od politiky co největšího počtu dětí k co nejkvalitnější výchově dětí. Čína, Vietnam atd.
Bohužel, většina populace Cikánů patří do skupiny a).
V případě Cikánů je zde ještě jeden sociologický a společenský problém. Jak se zdá, jsou Cikáni, naši indoevropští bratři, jak uvádí někteří z badatelů "nejčistší Árijci", jsou ve svých sociálních postojích a formách naprosto výjimeční. Přestože přišli témeř před osmi stoletími - (do Čech v roce 1242 ), zachovali si dodnes většinově mentalitu a psychologii kočovníků. Fascinující je, že není nic známo o tom, že by jako jiní kočovníci pěstovali nějaké stáda! Alespoň ne nikdy v Evropě. Ani se nepokoušeli se pastevci - třeba nájemními - stát! (Až na malou část v Maďarsku.)
Z kočovnického způsobu si zachovali vztah k místu, majetku a obydlí. Při průchodu krajinou ji dovedně využívají, ale nijak se o ni nestarají. Pochod krajinou také určuje dodnes hluboce zakořeněné hygienické návyky. Vše, co není použitelné, se vyhazuje, aniž by se někdo staral, co se s odpadky stane. Při kočování a jednoduchém přírodním způsobu života si příroda poradí. Jak to všem dopadne v konsumní společnosti, ukazuje nejlépe případ ústecké Matiční ulice.
Také osobní hygiena velké části Cikánů a způsob, jak zachází s byty, kopíruje tradice a zvyklosti z dob kočování. Moc se nevytahujme, ještě naši prarodiče se většinou koupali jednou týdně - ti bohatší -, a to ještě na nátlak církve, jak nás učil pan profesor Brož, kdy kostelník kontroloval, zda se lidi na venkově umyli aspoň před nedělní mší.
Pokud Cikáni považují byt za vlastní - bývá v tradici přezdoben, příjemný, pokud vám některé nezvyklé věci nevadí -, koupelna však bývá, zvláště u Cikánů příchozích z východu, až to poslední v pořadí důležitosti. Uvnitř naklizeno, ale na chodbě - tedy venku v "v přírodě" z hlediska kočovníka - je to strašlivé. Ne, že by tak nevypadaly i jiné objekty obývané i "bílou chudinou", ale zde je to markantní.