Téma: Rakousko 21.7. - 5.8.2007

8.4.2007 v 12:33
Pokud jsem špatně zvolil diskusní forum tak se rovnou omlouvam.

Jíž poněkolikáté cestou tohoto webu scháníme další účastníky na moto dovolenou, která doufejme proběhne ve výše uvedeném termínu, kdy plánujeme projet Alpy.
Cestu hodláme započít v Praze, odkud provedeme dálniční rychlo přejezd na ČB, dále asi Dolní Dvořiště, Linz, Strobl u Salcburku (překrásná jezera a bomba kempování). Takže pro ty, kdo by měl naší cestu z trošku z ruky, je možné se sejít až tam. Dále plánujeme vyrazit vstříc Dolomitům a užít si i Italských silnic, kdy po projetí čísti Dolomit návrat do Rakouska, podívat se do Lichtnštějnska a dále projet i část Švýcarska, kdy se rozhodneme dle času, zda obrátit k domovu přes Německo případně to vzít zpět přes Rakousko.
Dle vlastní zkušenosti z minulé dovolené a dále z dostupných informací z netu máme vybranou teoretickou trasu, které bychom se rádi drželi a kterou zde časem uveřejním, kdy se nebráníme změn případně doplnění o zajímavosti, které radno navštívit. Rozhodně neplánujeme každý den od rána do večera trápit naše zhýčkané pozadí v sedle, tekže motodovolená bude proložena výlety po krásách přírody a kulturních památkách.
K plánovanému ubytování mohu uvést, že plánujeme stanovat nejspíš po kempech, případně pokud se narazí na levné ubytování pod střechou tak pod střechou.

K osazení lidí a strojů zatím předběžně vím že bych rád jel já (Charles 26) na Honda 1100xx r.v.97, moje drahá polovička (Evča věk se neuvádí) na Suzuki SV650S r.v.99, náš společný známý (Luboš 27) Suzuki GSX 600N Bandit r.v. nezjištěn, plus kdo bude mít zájem se přidat. Takže neváhejte a přidejte se, myslím že to bude fajn dovča.

Finančně náročné to moc doufám moc nebude, nějakou představu jak moc taky časem uveřejním až dopočítám kilometry. Takže to se taky včas dozvíte.

Zatím se opatrujte a kdo by měl zájem tak se ozvěte zatím cus Charles
1 2 3

9.4.2007 v 09:12 | Nahoru | #1
Charles> tak jsem zadal fcera manzelce stanický úkol a byl splněn na jedničku. No dobře teď vážně. Evča přišla večer utahaná z práce, uviděla mapu rakouska a rozbordelenej itinerář cesty a asi se v ní rozehřálo dovolenkové srdíčko a zasedla za stůl a začala počítat. Takže předpokládaná porce kilometrů je 2.000 kdy raději předpokládám nějakých 500 km navíc na bloudění. Komu se to zdá moc tak předem upozorňuji, že první a poslední den se toho skousne nejvíc a to přesun okolo 500 km na jeden dálniční zátah a potom už to není zas tak hrozný. Takže náklady na cesty si může každý spočítat sám a potom uhradit ubytování a hamupapu na 10 dní.

Rakousko 21.7. - 5.8.2007

10.4.2007 v 12:21 | Nahoru | #2
T

12.4.2007 v 21:07 | Nahoru | #3

23.4.2007 v 20:34 | Nahoru | #4
Takže dámy a pánové máme tu konec dubna a to znamena, že dovča se nám nezadržitelně blíží. Jak jsem již psal dojezdil jsem prstem po mapě a mam tu hrubý náčrtek plánované cesty. Takže pokud má někdo zájem se přidat na tour de Alpy má nyní možnost projet si cestu nanečisto po mapě jako já. Pokud to vůbec někdo po mě čte tak uvítám, pokud mě někdo upozprní čemu je lepší se vyhnout nebo co si určitě nenechat ujít.

- Vyjíždíme z Prahy přes Tábor, ČB, Dolní Dvořiště (ČR/Au), dále pokračujeme po dálnici k Salcburku kde chceme kempovat ve Stroblu u Wolfgangsee (1.den ccca 370 km). Následující den bych doporučoval si odfrknout po náročném přesunu a trávit den nějakým výšlapem, případně koupáním. Jsou zde překrásná jezera.

- Stobl, Postalm, Abtenau, Hutau, Bishofen, Saalfelden, Bruck (3.den to je kratší do 200km). Už od poslední dovolené tu máme zjištěný pěkný hotýlek, kdy se snídaní formou obložených stolů stojí na hlavu do 20eur. Případně se můžeme podívat po nějakém kempu. Jelikož v Brucku toho k vidění asi moc nebude tak se asi přesuneme další den o štreku dál, nebo případně můžeme přejet bez bagáže Glocner a pak se vrátit. Jen upozornění jednodení vstup na Glockner stál předloni okolo 17 eur.

- přes Grossglockner (hned po ránu aby jsme si to užili pěkně odpočinutý), Polsach, Oberdrauburg, Manthen (Au/I), Tolmezo, Ampezo, Lozzo d Card, Cortina d Amb. Vigo di Fussa (4.den opět do 200km využíváme doporučené Alpine road strasse).

- Bolzen (I/Au) Sterzing Vipiteno, St. Leonhard, Solden, Oetz, Karres, Imst, Landeck, See, Galtur, Schruris, Bludenz (Au/Lich) Faldkirch (4. den tady už nemám km zas tak dobře spočítané ale odhaduji to opět okolo 200-250km) V Lichnštějnsku by nebylo špatný strávit den výletem bez bagáže a k tomu nějaký ten výšlap po kultůře.

- Další trasa je neučitá a to z důvodu, že bychom rádi zajeli k Ženevskému jezeru, leč tento přesun je více méně dálniční a to se nám zas tak moc nechce, takže se asi stane, že se otočíme a nějakou pěknou cestou se budeme Alpama vracet k domovu. Pokud by někdo měl zájem se již trhnou tak může vyrazit k domovu přes Německo a večer není problém ležet doma ve své postýlce. Já bych ovšem navrhoval oplustit Lichnštějnsko a přes Rakouské Alpy se navracet k Salcburku (můžeme navštívit Krimelské vodopády - kdy toto vyžaduje více času jak minule. A při této příležitosti tam udělat pěknej výšlap okolo padající vody).
- No a potom už zbývá cesta domů. Celkem jak jsem již psal to vidím okolo 2500km, kdy nevylučuji nějaké kufrování takže do 3000km z domu k domu. Spotřebu, ceny noclehů v kempech či penzionech ať si každý odhadne sám. My si bereme asi okolo 500 eur na hlavu, kdy si myslím, že bezpečně něco dovezem zpět domů.

24.4.2007 v 10:46 | Nahoru | #5
pokud se nerozhodneme jinak, tak bychom se já a moje drahá polovička na FJR přiadli :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rakousko 21.7. - 5.8.2007

24.4.2007 v 22:06 | Nahoru | #6
Pitrisek>gratuluji a jako prvnímu na tomto webu přihlášenému účastníkovi ti s radostí musím sdělit, že získáváš hodnotnou cenu. Touto cenou je naše společnost po celou dobu dovolené!!!!!! :lol: :lol: :lol: Doufam že jsi rád!!!!! Zatím čus a budeme se těšit. Charles

24.4.2007 v 23:00 | Nahoru | #7
Charles>no výborně. ale 2500 km na 14 dní se mi zdá trochu málo tak když tak bychom to mohli trošku nějak přikreslit, přibarvit...tak aby to bylo prostě denní průměr 250-400. jinak naprosto souhlasím s kulturou a nějakými procházkami či koupáním *yes*
a úplně nejlepší by bylo se někde ještě před dovolenou "scuknout" a poklábosit nad kávou či pivem(zkrátka jedem dle chuti) o cestě, o místech a tak...ať to stihnem všechno probrat :thmubup:

25.4.2007 v 08:51 | Nahoru | #8
Charles> Vyhrabal jsem nějaký svůj itinerář z loňska co jsem smolil tuším podle cestopisu nějakého Bláhy :)

Jen popíšu jak vypadal, vůbec na něm nějak netrvám, ber to jako případnou inspiraci ;)

Vendryně-ČB-Dolní Dvořiště-Linz-Salzburg-Spittal-Lienz-Toblach

Lago di Misurina-Tre Cime-Lago di S. Catarina-Pieve di Cadore-Cortina d'Ampezzo-passo di Falzarego-passi di Valparola-La Villa-passo di Campolongo-Arabba

Arabba-passo di Campolongo-passo di Gardena-passo di Sella-Canazei-Predazzo-Trento-Riva del Garda-Navene

Navene-Malcesine-Garda-Desenzano-Salo-Gargnano-Riva del Garda-Navene

Navene-Riva del Garda-Trento-Predazzo

Capriana-Cavalese-Predazzo-passo di Rolle-passo di Valles-Cencenighe-passo di Fedaia-Canazei-passo di Sella-passo di Gardena-passo di Campolongo-passo Pordoi-Pieve di Livinallongo-Selva di Cadore-Pescul-passo Staulanza-passo di Giau-passo di Falzarego-passo Valparola

Pescut-passo di Giau-Cortina d'Ampezzo-S.Vito-Pieve di Cadore-S.Stefano-Sappada-Zovello-Rivo-Passo di M. Croce-Kotschach-Hermagor-Kreuzen-Spittal-Salzburg-Linz-Dolní Dvořiště-ČB-Vendryně

Bez té Vendryně by to mělo být okolo 2500 km
s ní tak 3200

2 reakcí na tento příspěvek Rakousko 21.7. - 5.8.2007

25.4.2007 v 08:54 | Nahoru | #9
ahoj, tvoje zprava prisla jako dar z nebes. alpy jsem planoval, ale nema zadny partaky. uvedeny termin je fajn. (Fazer 1000)

26.4.2007 v 19:11 | Nahoru | #10
No vida vida lidičky se začinají hlásit. To je dobře Agdinko, to je dobře! No určitě nějaké sťuknutí není problém, ja s mojí drahou polovičkou jsme z Prahy a není problém využít pěkný den na vyjížďku a příjemné posezení u kafíčka s mapou Evropy v ruce. Takže aby to bylo jednodušší tak zde je na mně kontakt 603/174532 takže se nějak ozvi a domluvíme to! Bohužel mail mi už asi druhý měsíc nefunguje takže musím uveřejnit mé tel.č.. Jinak přizpůsobení trasy taky není problém, pokud to máš už někde najetý tak dám na doporučení.
A taktéž nevím jak vy, ale já se už nemůžu dočkat. Takže budu se těšit i na společnou kávu před dovolenou k doplánování detailů. Zatím čus Charles

26.4.2007 v 19:12 | Nahoru | #11
beakproblem> není problém parťáků na Alpy není nikdy dost takže my tě klidně adoptujeme :D :D :D

26.4.2007 v 20:53 | Nahoru | #12
Charles>tak tenhle přístup se mi hodně líbí. já jsem sice z úplně jiančího konce republiky ale do Phy si před dovčou klidně cestu udělám :) stejně se tam chystám za dalšími spolupachateli různých všemožných večírků nevečírků. Taky se začínám brutálně těšit. Dneska jsem si na ten termín úplně natvrdo nahlásil dovolenou takže couvnout už nemůžu ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rakousko 21.7. - 5.8.2007

27.4.2007 v 00:33 | Nahoru | #13
Pitrisek>Tak se vam uz do toho taky vlozim ja, at to neni jen na chlapech. Muzeme se sejit na pul cesty, aby jsi nemusel az do Phy.
Asi jsi pochopil ze jsem draha polovicka od Charlese

27.4.2007 v 06:41 | Nahoru | #14
Evca>Na mě musíš pomaleji, však jsem jenom chlap...teď jsem právě dumal nad tím která polovička od Charlese ;) ne, dělám si prdel. Když mi pojedete naproti nebudu vůbec nadávat :) aspoň se projedete. Ale pokud mám jet směr Pha tak jedině po mé oblíbené 11ce co vede z čadce až do HK takže někde kolem Jablonné nad Orlicí, případně Žamberku?

27.4.2007 v 09:06 | Nahoru | #15
Charles>no bezva, Charlesi. predvyletni dostavenicko bysme urcite dat meli. nejsem v cestovani na masine zrovna kovanej, tak si necham rad poradit co vzit sebou atd. moje cislo je 739525850. zatim caj a fajn vikend

27.4.2007 v 10:05 | Nahoru | #16
Evca>Jo a možna by bylo dobre taky přidat čislo: 723452113

1.5.2007 v 19:20 | Nahoru | #17
Pitrisek> gratuluji k zabukování dovolené, taky jsem na tom chtěl už zapracovat, ale byl jsem šéfem odkázán do patřičných míst, že je prej ještě brzo. No nic budu to skoušet co týden, aby na mě náhodou nezapoměl. Jinak děkuju za tel. čísla a určitě vymyslíme nějakej srázek, abychom se lépe poznali a taktéž abychom se mohli více těšit. Viděl bych to tak za 14 dní tzn v půlce května bo do té doby jsem s Evčou pracovně zaneprázdněnej. Tak se opatrujte a budu se těšit. Charles

4.5.2007 v 17:08 | Nahoru | #18
Tak Vážení dneska jsem dovolenou spečetil tím, že jsem si ji konečně závazně nahlásil. Takže tímto začínám doufat, že si ten termín někdo nerozmyslí případně nazačně uvažvat např. o posunutí třeba o týden. Takže se mějte a zapoměňte na manipulaci s termínem bo jedete beze mně!!!! :puke: :puke: :puke: :puke: :puke: :puke:

10.5.2007 v 00:44 | Nahoru | #19
Tak panové a damý, navrhujete termíny a místa kde se mužeme sejít ještě před dovolenou. Jak už víte tak my jsme z Prahy.

10.5.2007 v 08:53 | Nahoru | #20
Evca>ja jsem taky z Prahy. co ostatni?

10.5.2007 v 23:36 | Nahoru | #21
beakproblem> Pitrisek je odněkud z Moravy, nebo tak něco. Tak počkáme na jeho plany a neplany. Klidně se mužeme sejít nejprve s tebou a pak sním. U nás Pražáků to bude jednoduší. Číslo na Charlese máš tak snim mužeš domluvit termín. On ví jak já můžu a nemůžu.

13.5.2007 v 21:37 | Nahoru | #22
Pokud to bude fšem zůčastněným vyhovovat tak bychom ten scuk mohli podniknout během příštího týdně tzn. 21.5 až 27.5. Co vy na to? Pokud se Vám to některý konkrétní den nehodí tak to rovnou napisejte ať se podle toho můžeme zařídit. Po - pa bych to viděl od 16hod dál a so-ne klidně od brzkých ranních hodin. Pokud proti tomu nebude námitek tak to můžeme spojit s poklidnou vyjížďkou po krásách a zajimavostech. Živě si dovedu představit poklidné náměstíčko, zahradní restaurace, mašinky vyrovnané v řadě, koně nervozně přešlapující, pivíčko na stole (samo že nealko) a sluníčko nad námi. Takže pište jak se vám to hodí a nehodí a něco z toho vybereme. Zatím čus a hlavě opatrně bo dovča se nám blíží. Už to máme za moment 68 dní takže už s klidným svědomím můžeme stříhat metr. Charles

13.5.2007 v 22:19 | Nahoru | #23
Charles> no supper nápad jen já nemůžu 21.5 a24.-25.5. Takze bych to nejradeji nechala na vikend 26.-27.5.

15.5.2007 v 18:09 | Nahoru | #24
Evca>taky se mi jevi spis vikend.

16.5.2007 v 20:15 | Nahoru | #25
beakproblem> OKOKOKOKOKOKOK tak tedy dobrá bylo rozhodnuto pro mimopracovní konet týdne. Takže co na to Pitrisek?????? Rada starších zasedla a rozhodla pro sobotu neděli a závěrečné slovo zní ??????

Lidičky já nevím jak vy ale já se neobyčejně těším na chvilku až budu mít blekouše naloženýho po střechu a bude netrpělivě přešlapovat před domem a Alpy mě budou vítat s otevřenou náručí. No nic stříhejme metr a my se dočkáme !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zatím se loučím a někdy během příštího týdne (dle Pitríska) neviděnou Ch.

17.5.2007 v 13:54 | Nahoru | #26
Charles> Charlie a Evčo, zatím vás chci jen pozdravit. Jsem rád, že jsem tu na vás narazil. Předloni jsem byl s vámi na Slovači a byla to bezva dovča, i když pro nás krátká, hlavně proto, že jste bezva lidičky. Letos zatím jen špekuluju a hledám, s kým, kdy, kam a na jak dlouho vyrazím. Letos jedu sólo bez ženy, tak mám těch možností víc. Limitovat mě bude asi jen jako všechny volno v práci a prašulky. Loni jsem byl s partou odsuď z motorkářského webu na Ukrajině a v Rumunsku a jsou tu snahy letos tu Ukrajinu protáhnout a ž na Krym, což láká i mne a navíc východ má své kouzlo a je levný. Vrcholem mého cestovatelského snění je ale sever Íránu, tam kde hory přechází v poušť... :P :P :P

Vám v každém případě přeji, ať vám dovča ve všech směrech vyjde a protože sám ještě nevím jak letos dopadnu, nevylučuju, že bych se k vám přidal.

Mějte se moc a moc fajn.
Laďa, dříve "přes 50"

*yes* *yes* *yes*

23.5.2007 v 19:16 | Nahoru | #27
Tak lidičky dle prozatimní domluvy se "srázek" uskuteční (tedy pokud se nepletu) v neděli k odpo/večeru. Takže Pitrisku jak to vidíš ty? Kde a v kolik by ti to vyhovovalo? Doufejme že dosavadní předpovědi počasí vydrží a bude parné azůro a tak budeme moci vyvětrat naše splešené oře a někde v klídku posedět u nealka. Pokud by to nevyšlo tak by sme dorazili buď autem a nebo sraz přesunuli na někdy jindy! Takže rozmýšlejte bo neděle je za chvilku.

28.5.2007 v 21:18 | Nahoru | #28
Takže pro fšechny přihoášené a i pro ty co ještě váhají se na naší nefšední dovolenou přihlásit mam dobrou zpravu. Máme dalšího človíčka / človíčky kteří s námi chtějí strávit příjemných pár dní dovolené. Takže pro ty kteří to ještě neví ne/závazně se přihlásil Mirek se svojí drahou polovičkou a jejich ZX9R (fšichni Plzeň) takže již je rozhodnuto o tom kdo poveze zásobu zlatavého moku pro naše osvěžení.
Jinak je mi celkem líto že nedělní srázek nevyšel, ale nebudeme zoufat a uspořádáme tov brzké budoucnosti. Zatím čus opatrujte své dvoukolové miláčky (ty dvounohé taky) aby se nenaprdli a nezačali stávkovat jako můj blekouš. Charles

29.5.2007 v 08:59 | Nahoru | #29
Čau.
Můe mě někdo poslat tel na Charlese, snad bych aj jel , ale chci se domluvit potel.-nejsem na netu každý den.
Dík Mic.

29.5.2007 v 13:18 | Nahoru | #30

Mic píše: Čau.
Dík Mic.

snad ještě platí: 603174532 :)