ale mam dotaz...jak to delate kdyz potrebujete zaroven brzdit???nejak jsem se zatim nenaucil drzet brzdu a vrkat do plynu(prsty mi z brzdy vzdycky sklouznou)...mate na to nejakej figl, nebo proste pri brzdeni meziplyn nedavate???
odpovedi typu brzdi zadni neberu ;)
slayer>jo kdyz jedu na veteranovi z roku 1929 tak meziplyn pouzivam , jinak je to ztrata casu
Ano, u veteránu to smysl má. Moderní převodovky už meziplyn při podřazování ani dvakrát vymačknout spojku při řazení nahoru nevyžadují a je to zbytečnost, pokud Vám jde o to šetřit převodová kola.
Marvi125>slayer>jo kdyz jedu na veteranovi z roku 1929 tak meziplyn pouzivam , jinak je to ztrata casu
Ano, u veteránu to smysl má. Moderní převodovky už meziplyn při podřazování ani dvakrát vymačknout spojku při řazení nahoru nevyžadují a je to zbytečnost, pokud Vám jde o to šetřit převodová kola.
kušuj porád...
přečti si celou diskuzi a pochopíš že píšeš nesmysly.
1 reakcí na tento příspěvek Pouzivate meziplyn???
Jeden napíše že "meziplyn" nema smysl a je si tím 100% jisty !!
Druhý napíše že "meziplyn" ma smysl a je si tím 100% jisty !!
Kuže-textil, chcípak-kliček, spojka-bez spojky, normál-anál furt dokola
Ale teď vážně...moc lidí už nedává meziplyny ani při podřazování, trochu to umožňuje u novějších motorek antihopingová spojka. Lehkej meziplyn může pomáhat životnosti klasický spojce, protože tím vyrovnáváš otáčky při pouštění spojky.. Jinej smysl nevidím.
Perňa #81>U nás na vsi jeden traktorista po patnácti kouscích umí skvělý "mezáky", když jede z hospody umí jich dát i 5 při řazení nahoru, dolů dává jen dva! Hold má dědek cit a takhle pěkně šetří svojí "Zetor20 s předkem" ...vždycky měl můj obdiv
Ale teď vážně...moc lidí už nedává meziplyny ani při podřazování, trochu to umožňuje u novějších motorek antihopingová spojka. Lehkej meziplyn může pomáhat životnosti klasický spojce, protože tím vyrovnáváš otáčky při pouštění spojky.. Jinej smysl nevidím.
naprostej souhlas, odchází mi spojka a řazení dole jde s meziplynem o dost líp, ale používám ho i normálně, už od začátku co jezdim.. je to o zvyku
pepoš>
Naposledy editováno 07.07.2009 22:21:38
2 reakcí na tento příspěvek Pouzivate meziplyn???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pouzivate meziplyn???
Naposledy editováno 08.07.2009 18:20:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pouzivate meziplyn???
uncompromised>se mi líbí jak tady většina mluví o vrkání jako o meziplynu... kdo jezdil někdy s něčím kde se bez vyřazení a meziplynu nedalo podřadit?
ale todle neni vejtřaska
1 reakcí na tento příspěvek Pouzivate meziplyn???
ZombiRider>uncompromised>se mi líbí jak tady většina mluví o vrkání jako o meziplynu... kdo jezdil někdy s něčím kde se bez vyřazení a meziplynu nedalo podřadit?
ale todle neni vejtřaska
správně, proto není nutný dávat meziplyn, teď sem se byl v klídku projet a hrál sem se, a meziplyn nebyl nikde nutný, krásně to cvakalo, bez jakékoholiv mlácení nebo škubání a kdo jede palbu a mlátí mu to, tak stejně nemá čas na meziplyn takže za mě, nedávám, jelikož není potřeba
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pouzivate meziplyn???
ZombiRider>http://www.imotorka.cz/?q=razeni-nejen-na-okruhu
tak včil nevim, hned na začátku čtu:
"Na běžné silnici mají někteří jezdci tendenci projíždět ostré zatáčky se zmáčnutou pákou spojky. Na závodní dráze si tím ale říkáte o problémy."
na jaře sem byl v Brně v motoškole a Sršeň říkal: "když bude v zatáčce nejhůř, zmáčkěte spojku s v klidu ji projedete" tak nevím kdo je potom vůl
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pouzivate meziplyn???
uncompromised> už to tu bylo napsané milionkrát. bez "meziplynu" - vrknutí to podřadí stejně, ale "s" je to všechno plynulejší, RYCHLEJŠÍ (i když tomu nevěříš, ale je), šetrnější pro lamely a gumu... pokud si schopný se trefit do otáček, tak to nemá nevýhodu. možná teda spotřebu, ale to byhc řekl, že bude tak 1dcl na nádrži.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pouzivate meziplyn???
mám asi fakt nějakou jinou motorku než ostatní, nebo neumím jezdit, ale co, já se motorkářem nenazývám
...takže tu máme dva "problémy" jeden je opotřebovávání převodovky a druhý je blokování kola, první problém se tu neúspěšně řeší a druhý se tu řeší nesmyslně, kdo v rychlosti podřadí a pustí spojku bez plynu tak je ocas a pokud kvůli tomu vrká, tak ten plyn rovnou může točit dál ne?
Ale hlěvně jde o to, že všechno to popisování je kokotina, všichni na motorce asi vrkáme plynem, já hlavně mezi dvojkou a jedničkou, když řadím do vracečky nebo skopávám kvalty dolů před světly na křižovatce. Ale TO NENÍ MEZIPLYN...! Meziplyn je to, co tady pár zkušených popisuje z převodovek bez synchronů, například z V3S nebo z traktoru. Největší kravina ale je, když tu někdo píše, že meziplyn používá při řazení do kopce... Tak to je gól..., vždyť tím akorát prodlouží dobu řazení a otáčky spadnou tím spíš. Chtěl bych vidět, jak jedu na trojku do kopce, pak dám meziplyn a chci dát čtyřku...
Nojo, tak nazdárek kašpárek...
Vrkání / meziplyn.