1 reakcí na tento příspěvek Hmm to asi pujde za plynem
1 reakcí na tento příspěvek Hmm to asi pujde za plynem
1 reakcí na tento příspěvek Hmm to asi pujde za plynem
1 reakcí na tento příspěvek Hmm to asi pujde za plynem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hmm to asi pujde za plynem
...kdyžtak mě opravte
Whistler>WHTRDR> pokud se nepletu tak potřebuješ chladit olej pro turbo, který se dost zahřívá...žádný chladič oleje tam není
...kdyžtak mě opravte
no to turbo neni olejem/vodou chlazene... a tudiz je tam ten olej kvuli "lozisku" turba, podle hadice kterou tam jde to vypada ze ho tam nejde tolik a rekl bych ze se nemusi ohrat olej o tolik ze to bude potreba chladit chladicem navic....
z meho pohledu to vypada docela funkcne, az na to ze karbec je na atmosfericke strane - dost dlouha cesta ke klapce - celkem by me zajimalo jaky ma tohle reakce na plyn....
1 reakcí na tento příspěvek Hmm to asi pujde za plynem
2 reakcí na tento příspěvek Hmm to asi pujde za plynem
WHTRDR>cili kdyz se da pred to je to jednodussi ale pomalejsi odezva na plyn jo?
jo zavres plyn, ale v sani mezi klapkou a sacim ventilem je jeste smes... takze podle me teoreticky to ma hodne gumovy reakce na plyn... ale ja sem nikdy turbomotory nestavel..takze z praktickeho hlediska ti nic nereknu... treba se tu objevi lobo a neco ti k tomu napise..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hmm to asi pujde za plynem
WHTRDR>cili kdyz se da pred to je to jednodussi ale pomalejsi odezva na plyn jo?
jinak nejjednodussi je samozrejme FI.. klapka az u vlace a vstrikovac... nic neresis....
1 reakcí na tento příspěvek Hmm to asi pujde za plynem
Wenca24>to by me zajimalo kolik ten motor pak vydrzi...
tak jasny ze se zvysenim vykonu klesa zivotnost...ale tady to zvyseni nebude nejak extremni... neni tam IC, zadny pridavny chlazeni... rekl bych ze z vnitrnosti ma tak mozna vetsi podlozku pod hlavou... tzn bude tam foukat malo... to treba nepujde pres nakejch 60-70koni takze to jeste porad bude na tom s vydrzi dost mozna lip nez ostry 450....
1 reakcí na tento příspěvek Hmm to asi pujde za plynem
1 reakcí na tento příspěvek Hmm to asi pujde za plynem
olej je jasnej jak rekl assassin a ic bejt nutne nemusi, kdyz bude jezdit na n98, nepatrne stazenej predstih tak muze foukat klidne 0,4b a k zadnejm detonacim a prehrivani nedojde
akorad diky umisteni karbce se to bude hur ladit a dostat palivo v urcitej cas do motoru muze byt problem...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hmm to asi pujde za plynem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hmm to asi pujde za plynem
WHTRDR>Lobo> na kolik myslis ze vyjde takova sranda?
no to si delal sam... takze bych rekl ze tak max neco za material... v radu tisicovek...
turbo ma urcite nake z vrakace... atd .. takze spis koupil jen kusy trubek, hadice atd... spis to bude narocnejsi a vybaveni.. ne kazdej si ty trubky doma nareze a svari, pak ohledne ladeni to treba bude chtit taky nejake vybaveni a knowhow... kdyz si to nekde nechas udelat na zakazku tak to bude balik rekl bych...
lobo ti treba povi kolik stalo to nafouknuti te SP1 na fotkach:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hmm to asi pujde za plynem
WHTRDR>Lobo> na kolik myslis ze vyjde takova sranda?
cca 5000euro no nekup to
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
závity ve válci Yamaha XT 600 | Hanz_XT600 | 4 | 1.10.2023 v 20:19 Rolda89 |
válec XT 600 43F Yamaha XT 600 | Hanz_XT600 | 1 | 21.9.2023 v 11:45 ja1 |
Nová zadní guma Yamaha XT 600 | Bugi111 | 30 | 28.8.2023 v 16:55 krokoš |
Start páka Yamaha XT 600 Yamaha XT 600 | Michal729 | 2 | 31.5.2023 v 13:37 Michal729 |
Nenažrané XT 600 2kf, karburátor, s... Yamaha XT 600 | Markoš89 | 3 | 2.5.2023 v 11:22 Markoš89 |