Bousa>to Bubrak: Yes, to vypadá fakt hezky těch 300 a víc. Osobně se mi víc líbí, kde ostatní jedou v zatáčce 80 a já ji projedu necelou 100, tak mám lepší pocit než otočit heftem a počkat kolik motor dá... V zatáčce je to o umění řidiče, na rovince o výkonu motoru té které motky.
No a tady preci resime zrovna vykon. Ja taky nelitam 300 furt, jen obcas si to dopreju a libi se mi to. V zatackach se zase bojim co bude na povrchu nebo co me prekvapi. Kdyz je do zatacky videt, tak si ji taky uziju, ale stejne se porad bojim a budu. Kdyz se s nekym vyhecuju tak ho stiham, ale nemam z toho proste dobrej pocit, z toho riskovani. To tech 300 na dalnici je v poho.
1 reakcí na tento příspěvek V techničáku je u ZX 10R max výkon 72 kW/10200 ot
2 reakcí na tento příspěvek V techničáku je u ZX 10R max výkon 72 kW/10200 ot
1 reakcí na tento příspěvek V techničáku je u ZX 10R max výkon 72 kW/10200 ot
Bousa>Ok, to má logiku. Ten výkon... Těch 1200 není tolik (je v tom celková diagnostika), takže určo dám vědět co a jak. Jen mě prostě sere, že všude píšou, jaká to není dračice a já pak čumím jako tele, že má v papírech 72 kW.
Asi ma. A pak uz taky chapu to srovnavani Flyera s GSXR1000, ze ZX10 06 nejede.
Bousa>Ok, to má logiku. Ten výkon... Těch 1200 není tolik (je v tom celková diagnostika), takže určo dám vědět co a jak. Jen mě prostě sere, že všude píšou, jaká to není dračice a já pak čumím jako tele, že má v papírech 72 kW.
72kW se vyráběly výhradně a pouze pro Francii, žabožrouti byli vždycky divný.
Tak ještě upřesnění, pro tu Francii je to 78,2kW při 11500ot/min.
Naposledy editováno 07.07.2009 19:15:02
1 reakcí na tento příspěvek V techničáku je u ZX 10R max výkon 72 kW/10200 ot
historii mašiny znám pouze u prvního majitele a než vyměnil přední "kolečko" o zub míň, tak kawa ukazovala 299km/h a po výměně už i na pětku.
Naposledy editováno 07.07.2009 20:12:23
Všechny moto ve Francii jsou škrcený na 100k a nikdo si to nedovolí odškrtit, protože v případě havárie má majitel mega problém a pojišťovna dává ruce pryč. Tohle je 100% informace.
Spíš se divím, že nepoznáš 80k rozdíl. S tím převodem, co píšeš, bys musel jezdit furt po zadním s otevřenou, aniž bys chtěl
Naposledy editováno 14.07.2009 16:53:37
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |