1 reakcí na tento příspěvek Opět výměna rozvoďáku a hledá se Chlumak :D
určitě demnotovat napínák.vačky do poloh zavřených ventilů,roznýtovat starej,sponkou spojit s novým,otáčet klikou než navineš novej,odpojit starej,kliku do vhodné polohy,vačkyové hřídele do vhodné polohy,nasadit řetízek do vhodné polohy,snýtovat řetízek,zabezpečit přeskoku přes zub,namontovat napínák,zkusit opatrně protočit klikou,prověřit správný chod a nastavení rozvodu a hotovo,...
je to jen tak zhruba... kdybych to dělal tak určitě narazím na nějaký problém který by se musel řešit jinak....
máš štěstí že máš řaďák, Véčko je složitější....
pokud se tu objeví někdo kdo to dělal na FZS tak jistě poradí líp...
2 reakcí na tento příspěvek Opět výměna rozvoďáku a hledá se Chlumak :D
bez rozvoďáku prostě budou ventily zavřený vždycky i když tam budou vačkový hřídele.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výměna rozvoďáku a hledá se Chlumak :D
Simisin>
-> vacky musi dolu...retez pak protahnes otacenim kliky s napojenim na stary retez. Pak ho snytujes, osadis vacky, nastavis casovani a hotovo. Nak
1 reakcí na tento příspěvek Opět výměna rozvoďáku a hledá se Chlumak :D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výměna rozvoďáku a hledá se Chlumak :D
Teda nevim, jak pod snytovanej retěz budeš cpát vačky s kolama, který je poháněji, toho bych byl docela rád svědkem..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výměna rozvoďáku a hledá se Chlumak :D
PopiSV píše: jo? a jak prosímtě donutíš vačky aby talčily ventily dolů když tam nebude rozvoďák??
bez rozvoďáku prostě budou ventily zavřený vždycky i když tam budou vačkový hřídele.
S vačkam jde jen těžko otočit rukou, protože proti nim tlačí ventilový pružiny, takže tam, kde se vačka zastaví, tam zůstane i při sundání rozvodáku a na některým válci skutečně zůstanou ventily otevřený... Na čtyřválci jspou skutečně některý ventily otevřený vždy...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výměna rozvoďáku a hledá se Chlumak :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výměna rozvoďáku a hledá se Chlumak :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výměna rozvoďáku a hledá se Chlumak :D
Tak to asi nejdřív toho fejzra budeš muset rozebrat, abys o něm nemluvil jen v teoretický rovině, možná na kawě ti ventily posouvaji vačku někam do prdele, ale na fejzru s ní nevotočíš bez rozvod'áku i kdyby ses posral :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výměna rozvoďáku a hledá se Chlumak :D
A když je snýtovanej, jak bys ho asi dostal pod kliku? :lol: :lol: :lol: Jako že kvůli tomu budeš půlit blok? :lol: :lol: :lol: vy ste srandisti, nejdřív to udělejte a pak se o tom bavte...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výměna rozvoďáku a hledá se Chlumak :D
Ty woe, to mi chceš říct, že roznejtovat a snejtovat řetěz je horší práce, než rozpůlit motor a pak ho znova skládat na přípravku, jako kdybys dělal generálku spodku??? Sakra, trošku přemejšlet by stačilo. Ale když to někdo chce dělat takhle, možná mu to tak v servise dělali a zaplatil za to deset tisíc a byl spokojenej , jak se o tu jeho mašinu profi staraji...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výměna rozvoďáku a hledá se Chlumak :D
1100 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výměna rozvoďáku a hledá se Chlumak :D
Samozrejme ze nikdo nechce rozdelavat blok motoru aby vytahl rozvodak v celku, ale ja se proste smeju tomu, kdyz tvrdis ze nejsi schopen u FZS dostat z motoru ven VACKY bez rozdelani rozvodaku. Abys dostal ven rozvodak tak ho samozrejme musis riznout, kdyz se motor nepuli - to je logicke. Ale ty vacky me dostavaji :D Nak
Myslíš si, že výrobce rozvoďáku je takový blbec, že ho snýtovává naschvál, aby s tím v servisu pak měli víc práce?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výměna rozvoďáku a hledá se Chlumak :D
No nevim, nezkoušel sem to, protože sem vačky sundavat nepotřeboval, třeba když povolim kola od vaček, tak to pude, ale furt nevim, jak si pomůžeš sundáním vaček, pokud máš rozvod'ák v kuse a nechceš ho rozpojit, vždyt' řešíme asi problém, jak ho dostat pod kliku, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výměna rozvoďáku a hledá se Chlumak :D
Čili to udělám radši s těma sundanejma vačkama páč mi to přijde bezpečnější :D Nastavit je zpátky už neni žádnej problém ne? No i když :D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výměna rozvoďáku a hledá se Chlumak :D
Eště musim dodat, že celej den trvá to ostrojení a nastrojení, odinstalace a instalace novýho řetězu, jak jsem jí popsal zabere hodinu, takže se snažte a dejte vědět, jak ste pochodili))
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opět výměna rozvoďáku a hledá se Chlumak :D
nebude. U radoveho 4valvu proste nenastavis vacky tak aby vsechny 4valce mely
zavreny ventily.
no když bude vačka opřená o hrníček v poloze otevřeno,tak tam zůstane i bez rozvoďáku,ale už se ti to někdy povedlo?? nedejbože kdyby se chytl toho kola na hrídeli s napruženým ventilem a ono spustilo. to by byla nejmíň roztržená dlaň.
jo a sorry,nepředstavil jsem si celou hřídel pro ostatní válce...máš pravdu. měl sem před očima stále V
No ale nemění to na tom že se nemůže potkat píst s ventilem přece..
při výplachu je otevřenej EXhaust ventil a píst putuje do HÚ....