globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak brousit?
 
19.6.2009 v 10:33
Zdarec lidi.Poradí někdo,jak sedět abych dobře zabrousil?Jezdil jsem Fazer 600 04 a nedal jsem to na zem,ted mám R1,hrany už obroušené,ale koleno prostě nedám

(reakce na) Jak brousit?

20.6.2009 v 15:28 | Nahoru | #151

Zdenek.FZS600>Já mám tež dotaz - minule jsem si zkoušel jakoby vysedávat v zatáčkach a vždycky při té změně polohy (šibnutí prdele) se mi motorka zavlnila? Jak to mam robit ať se mi nevlní? Při klasickém náklonu (bez vystrkování kolen) je vše O.K. bo sebu v tom sedle nemrskám.



Mno prvni otazka jestli mas textil nebo kuzi :) (zadna sranda). Ja jezdil v textilu (Padana) a ta mela v rozkroku protiskluzovy matros coz me nutilo jakoby "prehazovat" prdel (prakticky se nadzvednout a prehodit se na druhou stranu) coz mi logicky vzdy rozhodilo masinu. Ted v kuzi to neresim pac se krasne soupu po sedacce. Druha vec tuhle pripravu (noha na spicku k motoru a vysednout zadkem) delej pred zatackou v momente kdy brzdis. Pri vjezdu do zatacky uz jen posouvas telo do spravne polohy a vyspulis koleno.

(reakce na) Jak brousit?

20.6.2009 v 15:32 | Nahoru | #152
Corela91> Ta posledni fotka je krasny priklad jak se da nacpat koleno i s pomalu rovnou motorkou :) neni potreba zadny krutonaklon atd. Vsimnete si jak ma chodidlo. V tom je figl.

1 reakcí na tento příspěvek Jak brousit?

20.6.2009 v 17:25 | Nahoru | #153
POrad mi to neda...koukam na cerstve fotky z Lausitzu a jsou tam i moje shitove gumy jete jeste na vlhku a i tam je predek do kraje, kdyby nekdo stale pochyboval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brousit?

20.6.2009 v 21:22 | Nahoru | #154

Dawe02>POrad mi to neda...koukam na cerstve fotky z Lausitzu a jsou tam i moje shitove gumy jete jeste na vlhku a i tam je predek do kraje, kdyby nekdo stale pochyboval



Nj nemachru tak to umi sjet kazdej krom zacatecniku.... Tu taky nedavam svy foto pneu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brousit?

20.6.2009 v 21:31 | Nahoru | #155
Tyger...8> tady jsou ty 3 mm ty jarine jeden .. sice tam nejsou zmolky jako z okruhu ale jsou tam a me to staci ..

[img]

Jak brousit?

20.6.2009 v 21:33 | Nahoru | #156
jsou tam ty 3mm ne ty zmolky..

(reakce na) Jak brousit?

20.6.2009 v 22:23 | Nahoru | #157

Nj nemachru tak to umi sjet kazdej krom zacatecniku.... Tu taky nedavam svy foto pneu...



Kdo machruje ty vole, kdybys to tu cetl pred chvili, tak tu panovalo presvedceni ze to nejde sjet. Takze to bylo jen jako dukaz ze to jde a umi to kdekdo
Jo a foto svych pneu sem klidne dej, tady panuje svoboda

Naposledy editováno 20.06.2009 22:24:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brousit?

20.6.2009 v 23:14 | Nahoru | #158
Dawe02> Můžu se tě zeptat co studuješ, nebo kde učíš?

(reakce na) Jak brousit?

21.6.2009 v 00:10 | Nahoru | #159
Lookin> procpak? Nestuduju uz nejakou dobu nic, nemam na to cas, ale ucil jsem donedavna na FSI VUT v Brne, ruzne predmety mechaniky.

1 reakcí na tento příspěvek Jak brousit?

21.6.2009 v 09:53 | Nahoru | #160
dave to sou ty bt-003jky racing street? haha to se mam na co tesit .. uz sou v garazi

Jak brousit?

21.6.2009 v 11:02 | Nahoru | #161
Jestli dobre koukam tak to jsou D208 ne bt003.. Ty mam na fotce v profilu motorky tak kdyztak mrkni.. A byl jsem s nima z jara v moste a vubec mi nevyhovovaly. Ale v brne prej fungujou.. Ja zustanu u d209 gp racer

(reakce na) Jak brousit?

21.6.2009 v 11:16 | Nahoru | #162
LuigiCB1300> jj jsou to D208 GP Racer
Dnes uz dost spatne gumy na okruh, ty BT-003 budou mnohem mnohem lepsi.

1 reakcí na tento příspěvek Jak brousit?

21.6.2009 v 14:58 | Nahoru | #163
Celý to vaše sjíždění je hlavně o tom,jakej je ráfek a jak moc je na něm ta guma ohnutá.Pro srovnání: Já,FZS600,přední guma sjetá cca 3-5 mm od kraje,zadní na doraz.Kámoš Bandit600,přední guma sjetá nadoraz,zadní 3-5 mm od kraje.A to má na tom Banďouru napůl ohoblovaný stupny i stojan

1 reakcí na tento příspěvek Jak brousit?

21.6.2009 v 18:23 | Nahoru | #164
a me chybi zase 8cm do stupacky

(reakce na) Jak brousit?

21.6.2009 v 18:47 | Nahoru | #165

roberto.cz>a me chybi zase 8cm do stupacky



Mi taky , ale na zadní !!

(reakce na) Jak brousit?

21.6.2009 v 19:26 | Nahoru | #166

Krovak>Celý to vaše sjíždění je hlavně o tom,jakej je ráfek a jak moc je na něm ta guma ohnutá.....



Rozhodne zalezi na profilu pneu, ale kadopadne to neni "hlavne o tom". Pokud mas obuto na spravnych rafcich, pak je ta guma profilovana tak, aby na sportovani moto (o tech tu je podle me celou dobu rec) sla cela sada-obe pneu- na kraj (sice na vetsine seriovych moto tou dobou mas uz ohnutou stupacku ale porad relativne bezpecne jedes). Velky vliv na sjizdeni stejneho typu pneu vzadu a vepredu ma jizdni styl. POkud mas rychle nalety na brzdach do hlubokeho naklonu, muzes mit sjety predek a zadek ne, naopak pokud mas vyjezdy agresivni, vic zvejkas zadek

(reakce na) Jak brousit?

21.6.2009 v 21:03 | Nahoru | #167

dracan> jojo,na okruh se chystám do Sosonové


Hlavně nečekej, že tam bude supržůžo asfalt, já když to viděl poprvý, tak jsem si myslel cosi o prdeli, pádž každej druhej nájezd na dálnici má lepší povrch, než celá Sosnová. Ale po pár kolech se to "ojezdí"

Kupodivu to nechce nic jiného, než trénink. Mě ze začátku hodně pomohlo prohlížení fotek třeba ze závodů apod., prostě to okoukáš. Škrtáte stupačkou? Jestli jo, tak musíte akorát pořádně vysednout a tlačit hnátu k zemi. Já mám skoro celej zadek ven ze sedla, abych byl na zemi dřív kolenem než stupačkou. Jinak předek uplně do kraje asi jen tak nesjedete. A samozřejmě základem úspěchu jsou pořádně zahřátý gumy a projetá trať...

Jak brousit?

22.6.2009 v 09:28 | Nahoru | #168
Hele já myslim že když se snažíš motorku klopit, tak to koleno nedáš, protože se v zatáčce staráš o důležitější věci a neřešíš cypoviny. Koleno je nejlépe natrénovat na rovném, přehledném úseku, jako tento husto kruto vostrej borec - drsno-brousič kolen

Jak brousit?

22.6.2009 v 15:52 | Nahoru | #169
Já v Brně jedu kolenem po zemi v každý zatáčce a stupačku mám 10 cm nad zemí. A Gumy do kraje sjeté obě..... Myslím, že pokud někdo brousí stupačkou nebo nohama a kolenem ne, tak na tom neumí sedět a je to mmj. dost nebezpečné. (Těžiště, osa těla, osa motorky atd.....)

(reakce na) Jak brousit?

22.6.2009 v 15:59 | Nahoru | #170
[quote]mysak_>Tyger...8> tady jsou ty 3 mm ty jarine jeden .. sice tam nejsou zmolky jako z okruhu ale jsou tam a me to staci ..

[img] mi nepride jako 3mm ale nahore uz vidim ze to asi jde,ja to teda jeste nevidel

2 reakcí na tento příspěvek Jak brousit?

22.6.2009 v 16:43 | Nahoru | #171
Pokud ještě můžu přihodit další faktor - tak hooodně do toho taky promlouvá tlak v pneu.. Trochu s tím laboruju, hlavně v Brně a pokud mluvíme o přední pneu (zadní je sjetá do hrany vždy a to většinou i na vodě ..), sjetí k hraně se mění s tlakem.. Když uberu tlak, pneu je sjetá víc k hraně, pokud přidám, úplně na hranu to nejde. Zní to logicky, s vyšším tlakem si více zachovává svůj "špičatý" profil.
Takže pro "hranomrskače" - snižte si tlak v gumách a u hospody to bude vypadat cool

A druhá věc je ta, že borec s gumama sjetýma na hranu, nemusí nutně bejt rychlejší, než ten, co jezdí správně, bezpečněji a přesto né úplně "naplacato"..
Na silnici jde spíš o efekt, tak to chápu! A na dráze zase o rychlost, tam je náklon kontraproduktivní.. Je pěkně vidět, jak některý závodníci se to hodně snaží eliminovat, proto ty jízdy "po loktech" u Spiese nebo u nás u Ondry Ježka, atd.

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brousit?

22.6.2009 v 17:10 | Nahoru | #172
Perňa #81> no ale ty jezdis obcas taky peknou placku, videl jsem nejake fotky z Mostu z jara a to bylo ucho jak svina

Jak brousit?

22.6.2009 v 18:14 | Nahoru | #173
Perňa #81> Navic je diky nizsimu tlaku v pneu vetsi plocha gumy na silnici a tudiz ma lepsi grip, je potreba dodat:

[img]

(reakce na) Jak brousit?

22.6.2009 v 18:24 | Nahoru | #174

Dawe02>Perňa #81> no ale ty jezdis obcas taky peknou placku, videl jsem nejake fotky z Mostu z jara a to bylo ucho jak svina



Někdy to je nevyhnutelný, to je pravda.. Ale snažím se to spojit s rychlostí. Však víš, jak jsme to probírali ...vykružování v náklonu vs. rychlý přímý nájezd a výjezd.

Tak to ani nevím, že jsou nějaký fotky z jara v Mostě? Nevíš kde to bylo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brousit?

22.6.2009 v 19:18 | Nahoru | #175
Dawe02> Jenom malé fyzikální okénko, když už jsi chtěl nějaký termín označit za nesmyslnej, měla to bejt spíš síla odstředivá.. Ale nebudu prudit, na hranu nemám sjetou ani tu zadní.. Moc mi ale nechybí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brousit?

22.6.2009 v 19:26 | Nahoru | #176
Perno nevim, ty fotky na forum davala nejaka holka myslim, zkus to najit na rajceti.
O tom stylu je to jasne, zvykam si

Moon-Rider>Dawe02> Jenom malé fyzikální okénko, když už jsi chtěl nějaký termín označit za nesmyslnej, měla to bejt spíš síla odstředivá..



ALe to jsem prece udelal (uz mockrat)

(reakce na) Jak brousit?

22.6.2009 v 20:27 | Nahoru | #177
Dawe02> Pan inženýr zajisté promine.. Tnul jsem do vlákna zbrkle brzy, spoustu jsem si toho dočítal až poté..

1 reakcí na tento příspěvek Jak brousit?

22.6.2009 v 20:44 | Nahoru | #178
Dovolil bych si jednu úvahu související s rychlostí. Nevycházím ze zkušenosti, protože - upřímně řečeno - nemám ani ponětí o tom, kolik by mi scházelo na zem, kdybych někde vysedával. Ta moje turistka na nějaký to závodění a ultraklopení stejně moc není a pneu mám taky dost tvrdý a jednoduše se bojím.

Pokud jedete padesát, dá se např. ve městě poměrně ostře klopit - věřím, že by se to dalo poslat až na hranu, kdyby by to pilot zlomil do pravýho úhlu.. Jenomže teprve pokud jedete rychle, ono dostředivé zrychlení se spolu s gravitací postará o to, že motorka projíždějící zatáčku patřičně "ztěžkne" a podvozkové komponenty se náležitě "prověsí". Potom máte k zemi o něco blíž. První škrtání bych si ale na veřejný silnici taky radši odpustil..

Jak brousit?

22.6.2009 v 20:45 | Nahoru | #179
jojo taky se mi to stále na R6 nedaří..jsem kousek od zemědrbnu sliderem na botě ale koleno ani za nic..tak asi fakt blbě sedím no...

(reakce na) Jak brousit?

22.6.2009 v 23:08 | Nahoru | #180
[quote]Perňa #81>Pokud ještě můžu přihodit další faktor - tak hooodně do toho taky promlouvá tlak v pneu.. Trochu s tím laboruju, hlavně v Brně a pokud mluvíme o přední pneu (zadní je sjetá do hrany vždy a to většinou i na vodě ..), sjetí k hraně se mění s tlakem.. Když uberu tlak, pneu je sjetá víc k hraně, pokud přidám, úplně na hranu to nejde. Zní to logicky, s vyšším tlakem si více zachovává svůj "špičatý" profil.
Takže pro "hranomrskače" - snižte si tlak v gumách a u hospody to bude vypadat cool

A druhá věc je ta, že borec s gumama sjetýma na hranu, nemusí nutně bejt rychlejší, než ten, co jezdí správně, bezpečněji a přesto né úplně "naplacato"..
Na silnici jde spíš o efekt, tak to chápu! A na dráze zase o rychlost, tam je náklon kontraproduktivní.. Je pěkně vidět, jak některý závodníci se to hodně snaží eliminovat, proto ty jízdy "po loktech" u Spiese nebo u nás u Ondry Ježka, atd.

[img] tak.....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist