Zdenek.FZS600>Já mám tež dotaz - minule jsem si zkoušel jakoby vysedávat v zatáčkach a vždycky při té změně polohy (šibnutí prdele) se mi motorka zavlnila? Jak to mam robit ať se mi nevlní? Při klasickém náklonu (bez vystrkování kolen) je vše O.K. bo sebu v tom sedle nemrskám.
Mno prvni otazka jestli mas textil nebo kuzi :) (zadna sranda). Ja jezdil v textilu (Padana) a ta mela v rozkroku protiskluzovy matros coz me nutilo jakoby "prehazovat" prdel (prakticky se nadzvednout a prehodit se na druhou stranu) coz mi logicky vzdy rozhodilo masinu. Ted v kuzi to neresim pac se krasne soupu po sedacce. Druha vec tuhle pripravu (noha na spicku k motoru a vysednout zadkem) delej pred zatackou v momente kdy brzdis. Pri vjezdu do zatacky uz jen posouvas telo do spravne polohy a vyspulis koleno.
1 reakcí na tento příspěvek Jak brousit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brousit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brousit?
[img]
Nj nemachru tak to umi sjet kazdej krom zacatecniku.... Tu taky nedavam svy foto pneu...
Kdo machruje ty vole, kdybys to tu cetl pred chvili, tak tu panovalo presvedceni ze to nejde sjet. Takze to bylo jen jako dukaz ze to jde a umi to kdekdo
Jo a foto svych pneu sem klidne dej, tady panuje svoboda
Naposledy editováno 20.06.2009 22:24:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brousit?
1 reakcí na tento příspěvek Jak brousit?
1 reakcí na tento příspěvek Jak brousit?
1 reakcí na tento příspěvek Jak brousit?
Krovak>Celý to vaše sjíždění je hlavně o tom,jakej je ráfek a jak moc je na něm ta guma ohnutá.....
Rozhodne zalezi na profilu pneu, ale kadopadne to neni "hlavne o tom". Pokud mas obuto na spravnych rafcich, pak je ta guma profilovana tak, aby na sportovani moto (o tech tu je podle me celou dobu rec) sla cela sada-obe pneu- na kraj (sice na vetsine seriovych moto tou dobou mas uz ohnutou stupacku ale porad relativne bezpecne jedes). Velky vliv na sjizdeni stejneho typu pneu vzadu a vepredu ma jizdni styl. POkud mas rychle nalety na brzdach do hlubokeho naklonu, muzes mit sjety predek a zadek ne, naopak pokud mas vyjezdy agresivni, vic zvejkas zadek
dracan> jojo,na okruh se chystám do Sosonové
Hlavně nečekej, že tam bude supržůžo asfalt, já když to viděl poprvý, tak jsem si myslel cosi o prdeli, pádž každej druhej nájezd na dálnici má lepší povrch, než celá Sosnová. Ale po pár kolech se to "ojezdí"
Kupodivu to nechce nic jiného, než trénink. Mě ze začátku hodně pomohlo prohlížení fotek třeba ze závodů apod., prostě to okoukáš. Škrtáte stupačkou? Jestli jo, tak musíte akorát pořádně vysednout a tlačit hnátu k zemi. Já mám skoro celej zadek ven ze sedla, abych byl na zemi dřív kolenem než stupačkou. Jinak předek uplně do kraje asi jen tak nesjedete. A samozřejmě základem úspěchu jsou pořádně zahřátý gumy a projetá trať...
2 reakcí na tento příspěvek Jak brousit?
Takže pro "hranomrskače" - snižte si tlak v gumách a u hospody to bude vypadat cool
A druhá věc je ta, že borec s gumama sjetýma na hranu, nemusí nutně bejt rychlejší, než ten, co jezdí správně, bezpečněji a přesto né úplně "naplacato"..
Na silnici jde spíš o efekt, tak to chápu! A na dráze zase o rychlost, tam je náklon kontraproduktivní.. Je pěkně vidět, jak některý závodníci se to hodně snaží eliminovat, proto ty jízdy "po loktech" u Spiese nebo u nás u Ondry Ježka, atd.
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brousit?
Dawe02>Perňa #81> no ale ty jezdis obcas taky peknou placku, videl jsem nejake fotky z Mostu z jara a to bylo ucho jak svina
Někdy to je nevyhnutelný, to je pravda.. Ale snažím se to spojit s rychlostí. Však víš, jak jsme to probírali ...vykružování v náklonu vs. rychlý přímý nájezd a výjezd.
Tak to ani nevím, že jsou nějaký fotky z jara v Mostě? Nevíš kde to bylo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brousit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak brousit?
O tom stylu je to jasne, zvykam si
Moon-Rider>Dawe02> Jenom malé fyzikální okénko, když už jsi chtěl nějaký termín označit za nesmyslnej, měla to bejt spíš síla odstředivá..
ALe to jsem prece udelal (uz mockrat)
1 reakcí na tento příspěvek Jak brousit?
Pokud jedete padesát, dá se např. ve městě poměrně ostře klopit - věřím, že by se to dalo poslat až na hranu, kdyby by to pilot zlomil do pravýho úhlu.. Jenomže teprve pokud jedete rychle, ono dostředivé zrychlení se spolu s gravitací postará o to, že motorka projíždějící zatáčku patřičně "ztěžkne" a podvozkové komponenty se náležitě "prověsí". Potom máte k zemi o něco blíž. První škrtání bych si ale na veřejný silnici taky radši odpustil..
Takže pro "hranomrskače" - snižte si tlak v gumách a u hospody to bude vypadat cool
A druhá věc je ta, že borec s gumama sjetýma na hranu, nemusí nutně bejt rychlejší, než ten, co jezdí správně, bezpečněji a přesto né úplně "naplacato"..
Na silnici jde spíš o efekt, tak to chápu! A na dráze zase o rychlost, tam je náklon kontraproduktivní.. Je pěkně vidět, jak některý závodníci se to hodně snaží eliminovat, proto ty jízdy "po loktech" u Spiese nebo u nás u Ondry Ježka, atd.
[img] tak.....