Téma: Tlumič TL1000S
Zdravím,
nemáte někdo zkušenosti se zadním tlumičem na TLku, mám origo rotační a najednou přestal tlumit. Co se s tím dá dělat? Spraví to nafoukání tím ventilkem (pokud jo tak na jaký tlak) nebo se musí řešit něco jiného? Dá se tam eventuelně naroubovat i jiný system tlumení? Předem díky za rady.
nemáte někdo zkušenosti se zadním tlumičem na TLku, mám origo rotační a najednou přestal tlumit. Co se s tím dá dělat? Spraví to nafoukání tím ventilkem (pokud jo tak na jaký tlak) nebo se musí řešit něco jiného? Dá se tam eventuelně naroubovat i jiný system tlumení? Předem díky za rady.
cau, da se toho koupit misto originalu hodne..... co vim ja tak dela tlumic ohlins (dava se do stejnejch uchyu jako ten rotacni, takze pruzici jednotka zustava origo, maxton, bitubo..... stoji to tak okolo 15-20tis....
ja mam bitubo, je pistovej tlumic uvnitr te pruziny vpravo....takze drzaky origo rotacniho jsou prazdne.....
podivam se co se da delat s tim origo, snad se k tomu dostanu jeste dnes, napsal bych to sem....
ja mam bitubo, je pistovej tlumic uvnitr te pruziny vpravo....takze drzaky origo rotacniho jsou prazdne.....
podivam se co se da delat s tim origo, snad se k tomu dostanu jeste dnes, napsal bych to sem....
1 reakcí na tento příspěvek Tlumič TL1000S
Ahoj,
pokud bych tam dával ten tlumič jen na bok, máš nějaké označení typu? Na kolik tě vyšel a je tam možnost nastavení? Za ty rotační je to celkem ranec. Ještě bych mrknul i na ten origo co s ním vůbec je, ale doufám, že tam na mě nic nevybafne :o), každopádně, pokud bych tam dal ten boční, tak se i nějaké to kilo ušetrí. Nevíš náhodou doporučený tlak na který ho foukat? K ventilku je přístup jen když je to celé venku a zkoušet to 20krát od oka se mi zrovna nechce. Na netu jsem našel jen nastavení toho tlumení.
Díky za info.
pokud bych tam dával ten tlumič jen na bok, máš nějaké označení typu? Na kolik tě vyšel a je tam možnost nastavení? Za ty rotační je to celkem ranec. Ještě bych mrknul i na ten origo co s ním vůbec je, ale doufám, že tam na mě nic nevybafne :o), každopádně, pokud bych tam dal ten boční, tak se i nějaké to kilo ušetrí. Nevíš náhodou doporučený tlak na který ho foukat? K ventilku je přístup jen když je to celé venku a zkoušet to 20krát od oka se mi zrovna nechce. Na netu jsem našel jen nastavení toho tlumení.
Díky za info.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumič TL1000S
marek: bitubo dela jen jeden model na TL1000S ..... ma to predpeti klasicky ze tocis matkou za pruzinou, regulaci tlumeni pri odskoku na expanzce a regulaci pri kompresi-ta je ale na konci tlumice na prepakovani a rukou se na nej nedostanes.... nastavit lze jen pri rozebrani:( chci tam udelat nake prepakovani a tahlo aby to slo ale nemam cas:(((((
ohlins a maxton to maj klasicky jako na vsech ostatnich centralech...... prej sou na jizdni vlastnosti lepsi ale ja to od sebe nepoznam.....
jinak u toho rotacniho..... tak tim ventilkem se dodava asi jen tlak do exúanzky... drzi to jen teplotni roztaznost oleje...takze pokud tam je aspon nakej tlak nemelo by to mit vetsi vliv...... zkusim jeste neco najit na netu nebo vecer doma, v praci nemam zadne materialy az na serv. manual tam si asi nic nenasel co?
ohlins a maxton to maj klasicky jako na vsech ostatnich centralech...... prej sou na jizdni vlastnosti lepsi ale ja to od sebe nepoznam.....
jinak u toho rotacniho..... tak tim ventilkem se dodava asi jen tlak do exúanzky... drzi to jen teplotni roztaznost oleje...takze pokud tam je aspon nakej tlak nemelo by to mit vetsi vliv...... zkusim jeste neco najit na netu nebo vecer doma, v praci nemam zadne materialy az na serv. manual tam si asi nic nenasel co?
...BTW..... ani nevim ze by jeste nejaka firma delala rotacni misto toho origo rotacniho....
ja ho koupil na moto..... takze me stal neco pres 100tis a byla na nem zadara nabourana motorka:) jinak to bitubo stoji v prepoctu 15tis.... prepocitavam z ceny ve statech....tady sem to nikoho prodavat nevidel.....
ja ho koupil na moto..... takze me stal neco pres 100tis a byla na nem zadara nabourana motorka:) jinak to bitubo stoji v prepoctu 15tis.... prepocitavam z ceny ve statech....tady sem to nikoho prodavat nevidel.....
1 reakcí na tento příspěvek Tlumič TL1000S
Uf, tak záhada tlumiče vyřešena, uvolnil se mi spodní z těch dvou šroubů co drží ten rotační tlumič a tím pádem to celé mělo vůli. Takže shánění jiného zatím odkládám, doufám na neurčito :o)) Díky za tipy a rady.
Měj se.
Měj se.
Kecy?Tak to jsi odborník,,na slovo vzatý" nesvití mi svetla,nevis cim by to mohlo byt?mam na levej vetvi takovej kolibkovej spinac,ale bojim se ho zmacknout,jsou na nem takový divny obrazky...... :cool: No proste,zejtra si jdu pro TL a esi mi na jaře klekne motor tak se rozbrečim.....fakt :marod:
1 reakcí na tento příspěvek Tlumič TL1000S
jirka: no jo uz je to tak... sem takovej odbornik.... predelaval sem pres zimu 72kW verzi na 92kW a na jare po natoceni to bezelo naprd a strilelo to do vyfuku jak o zivot... tak sem hledal co sem pri tom namrsil a az kdyz sem prosel vsechno tak sem zjistil ze je v nadrzi malo benzinu (asi zmizel v bratrove krosce:) )
s tima svetlama zkus hledat na prave vetvi:) vlevo je jen dalka/potk :)
no jestli chces mit mensi riziko ze se to po... tak musis kupovat neco novejsiho nez 10let stare TL:)
s tima svetlama zkus hledat na prave vetvi:) vlevo je jen dalka/potk :)
no jestli chces mit mensi riziko ze se to po... tak musis kupovat neco novejsiho nez 10let stare TL:)
assassin>Ahaaa.... *yes* ty myslis pravou vetev a to cerveny tlacitko!Ja jsem si porad rikal na co ta cervena barva :P No nic no,od srpna bez,takze uz ani nevim kde,co,jak,naco a proc vlastne. :rolleyes: Nicmene TL1000S uz je me......hosi!Uz su medzi vami,faktickými CHLAPI!Ani sem to neprojizdel,stacilo jen,ze mi ji pašák navrcel(je to znamej) a vecer uz byla ve zpravach reportaz od protinožců o zemetreseni...no neber TO!Takze to ,,T" v oznaceni bude znamenat ,,Tektonický", ,,L" asiiii ,,Lasicka",1000 je jasna a,,S" sportovnesportovní.Si myslim. :thmubup:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.