1 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
hluska>
Ja to teda o dost radsi zvedam plynem nez spojkou,tu jeste nemam tolik zmaklou. Ted jsem si dal za cil, naucit se zvedat za 2 spojkou a potom pride na radu razeni,teda aspon doufam.. jinak jednicku uz dam celkem v klidu do omezovace, ale zaradit se proste bojim,tak to necham az na konec
Ja na ZX10 jeste snad neradil, ale na ZX9 sem se to naucil. Ted se zas nejak bojim, asi ze sou jiny prevody nebo nevim. Na dva zvedat mi prijde zbytecna zatez na spojku a zvedat plynem jako ztrata casu, spojka to vyhodi nahoru prudceji a mas vic casu nahore. Vyplachem se navic zbytecne trapi motor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
pylot>Dina> Ale tam je napsano 700ml.
teť uš jeto lyter !!
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
teť uš jeto lyter !!
[img] jo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
Bubrak ZX10R>hluska>
Ja to teda o dost radsi zvedam plynem nez spojkou,tu jeste nemam tolik zmaklou. Ted jsem si dal za cil, naucit se zvedat za 2 spojkou a potom pride na radu razeni,teda aspon doufam.. jinak jednicku uz dam celkem v klidu do omezovace, ale zaradit se proste bojim,tak to necham az na konec
Ja na ZX10 jeste snad neradil, ale na ZX9 sem se to naucil. Ted se zas nejak bojim, asi ze sou jiny prevody nebo nevim. Na dva zvedat mi prijde zbytecna zatez na spojku a zvedat plynem jako ztrata casu, spojka to vyhodi nahoru prudceji a mas vic casu nahore. Vyplachem se navic zbytecne trapi motor.
na dva zbytecna zatez na spojku? tak na jakej kvalt tedy ted pokousis wheelie?
me u TL na jedna je to uplne zbytecne, jak spojkou tak plynem je to moc rychle nahore, privres a hned dole.. dvojak spojkou je celkem OK, na sportu sem jeste neradil... na husqvarne celkem s prehledem radim 2,3 nebo 1,2,3 .... ale ono na tom enduru je to cely takovy naky snazsi....
assassin>
na dva zbytecna zatez na spojku? tak na jakej kvalt tedy ted pokousis wheelie?
me u TL na jedna je to uplne zbytecne, jak spojkou tak plynem je to moc rychle nahore, privres a hned dole.. dvojak spojkou je celkem OK, na sportu sem jeste neradil... na husqvarne celkem s prehledem radim 2,3 nebo 1,2,3 .... ale ono na tom enduru je to cely takovy naky snazsi....
dycky na 1, driv sem daval i na 2, loni tusim, ale uz to nedelam, lepsi je radit
enduro je asi v poho, ale taky to chce chvili szivani, co sem mel asi celkem 30min moznost drhnout oxyho HSB tak sem nestihl zjistit co kde kdy jak nejlip vyhodu sem poznal hlavni a to, ze to zvednes pohodlne prakticky z mista
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
Bubrak ZX10R>hluska>
Ja to teda o dost radsi zvedam plynem nez spojkou,tu jeste nemam tolik zmaklou. Ted jsem si dal za cil, naucit se zvedat za 2 spojkou a potom pride na radu razeni,teda aspon doufam.. jinak jednicku uz dam celkem v klidu do omezovace, ale zaradit se proste bojim,tak to necham az na konec
Ja na ZX10 jeste snad neradil, ale na ZX9 sem se to naucil. Ted se zas nejak bojim, asi ze sou jiny prevody nebo nevim. Na dva zvedat mi prijde zbytecna zatez na spojku a zvedat plynem jako ztrata casu, spojka to vyhodi nahoru prudceji a mas vic casu nahore. Vyplachem se navic zbytecne trapi motor.
Podle me se spojka na dvojku zas tolik netrapi,teda kdyz se to umi(tim nechci rikat ze to umim,musim to jeste dopilovat), ale jak tam chytnes uhel,tak uz je to dobra dalka a je to dobry i treba na dalnici,prece jenom ta dvojka uz je celkem dlouha
Jinak s endurem zkusenosti nemam, jenom jsem mel pucenej cross RM 250 2takt a to bylo bud na zadnim nebo to hrabalo, fakt hroznej mazec Jenom to skoro nebrzdi motorem, tak me zvedacky a hledani uhlu prislo celkem o hubu
2 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
... na krosce s drapákama a krosovejma botama-lyžákama je tohle vopravdu docela divoká zábava, už na 4T, natož na dvěpade 2T
... ale v těch našich případech spíš, jak kdy - někdy je to trápení, ale jindy ti to zas krásně sedne: já se teď pár tejdnů docela trápil, tj. nezlepšoval - a ejhle, včera náhle na HSB rekord - asi 1,5km, najednou to šlo samo a strašně snadno ... a celej den všechno: pořád jet na 2ku nebo na 3ku anebo od 1čky postupně odřadit až na 6ku... zrychlovat i zpomalovat, převracet se a zas se zadní brzdou vracet zpátky, objíždět auta z pruhu do pruhu a zpátky, vysoký stoppiesy ... no a ejhle: dneska už zas nic moc a trápení
(eštěže mám ten včerejšek komplet natočenej na kameře z helmy, kdyby se mi to v životě už nikdy tak nevedlo )
... hlavně tím chci naznačit, že hlavní při wheelie (i stoppie) podle mýho je: bejt úplně v pohodě, klidnej, soustředěnej - a hlavně se vůbec vůbec nebát a bejt úplně uvolněnej... všechno ostatní (i těsnější oblečení nebo komboška - já debil měl přitom včera jen kraťasy tričko páteřák) vadí a svazuje!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
oxygen>hluska> tak protože se po včerejšku cítím v tomto oboru skoro jak pan profesor , tak si dovolim taky něco podotknout, skromně a nestručně
... na krosce s drapákama a krosovejma botama-lyžákama je tohle vopravdu docela divoká zábava, už na 4T, natož na dvěpade 2T
... ale v těch našich případech spíš, jak kdy - někdy je to trápení, ale jindy ti to zas krásně sedne: já se teď pár tejdnů docela trápil, tj. nezlepšoval - a ejhle, včera náhle na HSB rekord - asi 1,5km, najednou to šlo samo a strašně snadno ... a celej den všechno: pořád jet na 2ku nebo na 3ku anebo od 1čky postupně odřadit až na 6ku... zrychlovat i zpomalovat, převracet se a zas se zadní brzdou vracet zpátky, objíždět auta z pruhu do pruhu a zpátky, vysoký stoppiesy ... no a ejhle: dneska už zas nic moc a trápení
(eštěže mám ten včerejšek komplet natočenej na kameře z helmy, kdyby se mi to v životě už nikdy tak nevedlo )
... hlavně tím chci naznačit, že hlavní při wheelie (i stoppie) podle mýho je: bejt úplně v pohodě, klidnej, soustředěnej - a hlavně se vůbec vůbec nebát a bejt úplně uvolněnej... všechno ostatní (i těsnější oblečení nebo komboška - já debil měl přitom včera jen kraťasy tričko páteřák) vadí a svazuje!
Vyborne Ivanku. (C)Mrazik
Bubrak ZX10R>hluska: jo taky uz sem dopadal ze svice ve 190km/h ta dvojka je takova klidnejsi, ale radsi se chci naucit jet pomalu po zadnim, s brzdou atd.
to já dopadal s K5kou při dvojce v omezovači, tj. někde kolem 205ti - ale souhlasim s tebou, že nejtěžší na balanc (ve všech čtyřech směrech) je pomalá jízda... tam musíš mnohem rychlejc a jemnějc vyvažovat, pže motorka padá mnohem rychleji a navíc silně i do stran - a plyn i brzda jsou přitom mnohem ostřejší... Korychu, transplantaci kostní dřeně, prosím prosím!!!
na tý KTMce 990 už mi to jde trochu hůř a na ZX10ce se mi o takovymhle wheelie může doteďka nejspíš jenom zdát... ale zas třeba na Street Triplu to jde skoro jak na motardu - všeobecně se s těmahle silnicema už spíš bojíš něčeho jinýho: že je přidřeš (vzpoměň na Busu )
Bubrak ZX10R>hluska: jo taky uz sem dopadal ze svice ve 190km/h ta dvojka je takova klidnejsi, ale radsi se chci naucit jet pomalu po zadnim, s brzdou atd.
No zadni brzda, to uz je frajerina nejvetsi, to mi bude jeste hooooden dlopiho trvat a mozna se k tomu asi ani neodstanu... Ale popravde, mne se takovy ty streetovy kolecka po zadnim moc nelibej(chapu ze je to nejvetsi frajerina), ale pro me je vetsi maso poustet to zpatky ve 190 na zem, kdyz ti hvizdne predni guma jako kdyz pristava letadlo Mne se uz ty dnesni streety pridou pomalu jako trial(streetaci prominou), "slaby" motorky zprevodovany do "pomala". Ja nikdy nezapomenu kdyz jsem koukal jak trenuje Pavel Hanzlik na starym a neskutecne naslapanym GSX-Ru s dvou kulatejma lampama a lital po zadnim 240, to byl zazitek
oxygen>hluska> tak protože se po včerejšku cítím v tomto oboru skoro jak pan profesor , tak si dovolim taky něco podotknout, skromně a nestručně
... na krosce s drapákama a krosovejma botama-lyžákama je tohle vopravdu docela divoká zábava, už na 4T, natož na dvěpade 2T
... ale v těch našich případech spíš, jak kdy - někdy je to trápení, ale jindy ti to zas krásně sedne: já se teď pár tejdnů docela trápil, tj. nezlepšoval - a ejhle, včera náhle na HSB rekord - asi 1,5km, najednou to šlo samo a strašně snadno ... a celej den všechno: pořád jet na 2ku nebo na 3ku anebo od 1čky postupně odřadit až na 6ku... zrychlovat i zpomalovat, převracet se a zas se zadní brzdou vracet zpátky, objíždět auta z pruhu do pruhu a zpátky, vysoký stoppiesy ... no a ejhle: dneska už zas nic moc a trápení
(eštěže mám ten včerejšek komplet natočenej na kameře z helmy, kdyby se mi to v životě už nikdy tak nevedlo )
... hlavně tím chci naznačit, že hlavní při wheelie (i stoppie) podle mýho je: bejt úplně v pohodě, klidnej, soustředěnej - a hlavně se vůbec vůbec nebát a bejt úplně uvolněnej... všechno ostatní (i těsnější oblečení nebo komboška - já debil měl přitom včera jen kraťasy tričko páteřák) vadí a svazuje!
Presne tak, je to sice takovy klise,ale je to o hlave a jak ti to sedne. Mne to dneska na zadnim porad tahlo do leva a ne a ne to srovnat...
2 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?
při vyhození motorky nahoru mít i tu pravou nohu normálně na stupačce a přesunout si ji nad páčku brzdy, až když se motka uklidní (kuli stabilitě a stejnýmu zatížení stupaček při zvedání). Až potom si zkoušet motku lehounce převracet, zvykat si na ten pocit stavu beztíže - a vracet si ji ne brzděním, ale jen jemným rychlym oťukáváním tý páčky
1 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?
2 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?
jestli chceš něco divokého doporučuji první R1 98-99,nebo starší zx10 prostě něco s karbcema.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
Šakal>ne tak teď vážně.
jestli chceš něco divokého doporučuji první R1 98-99,nebo starší zx10 prostě něco s karbcema.
ZX10 bude asi strikacka ceece
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35903 | Dnes v 11:19 Kubik19 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 623 | Včera v 23:06 Ariete |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |