1 reakcí na tento příspěvek Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru
1 reakcí na tento příspěvek Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru
Hiffson>Mě to občas dělávalo a už pár let to slyším tak jednou za rok. Asi jsem tam dal něco obráceně. Některý volnoběžky jsou vychytaný těm to nevadí, ale u levnějších mašin to docela hoří. Třeba Canyon 500 20tis km na jednu volnoběžku asi nikdy nenajede.
500 ani tak ne,spíš 600 tím trpíjou...
Dědóch>Hiffson>Mě to občas dělávalo a už pár let to slyším tak jednou za rok. Asi jsem tam dal něco obráceně. Některý volnoběžky jsou vychytaný těm to nevadí, ale u levnějších mašin to docela hoří. Třeba Canyon 500 20tis km na jednu volnoběžku asi nikdy nenajede.
500 ani tak ne,spíš 600 tím trpíjou...
To je ten samej pelech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru
Tali>To normální!! moje RSE to dela taky. pomaha kdyz to necham dyl jit na volnoběh a pak až chcípnu tak je to v poho. Ale s tim nic neuděláš
Tak sem to dneska zkoušel chcípat tak, že po dojetí nechám chvíli motku na neutrál a pak tam šoupnu jedničku a chcípnu. A zatím to bylo bez rány
Mike70>Tali>To normální!! moje RSE to dela taky. pomaha kdyz to necham dyl jit na volnoběh a pak až chcípnu tak je to v poho. Ale s tim nic neuděláš
Tak sem to dneska zkoušel chcípat tak, že po dojetí nechám chvíli motku na neutrál a pak tam šoupnu jedničku a chcípnu. A zatím to bylo bez rány
Stačí,když dojíždíš a máš to trochu v otáčkách,tak to normálně chcípnout chcípákem...
Já když to chcípnu na volnoběh,tak to někdy udělá.Když dojíždím,tak nikdy.
2 reakcí na tento příspěvek Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru
1 reakcí na tento příspěvek Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru
Deadman>Je to normalni, motor pri chcipnuti zastavi kompresni tlak a jeste pist o kus vrati. Klika se tim otoci o kus zpatky a volnobezka zabere do starteru protoze z principu sve funkce zabrat musi. Cim mene valcu a vetsi pisty, tim je to vyraznejsi.
Otázka je jestli je normální, že pak odejde volnoběžka??? Mě zajímalo, jak tomu předejít...
1 reakcí na tento příspěvek Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru
Rozdil mezi novym a nefunkcnim kolem je u tohohle modelu necely milimetr na prumeru. Podle povrchu to poznat nejde, na pohled vypada naprosto zdrave, zadne poskozeni kluzneho povrchu, jen je ojety na mensi prumer.
To ze u Cagivy Canyonu odejde driv, to bych do statistiky nezahrnoval, to neni motorka, canyon je nepovedeny srot. Kamarad po zkusenosti s italskymi motorkami nepouzije jine slovo nez "cikanska mrdka"
Tak me napada ze od posledni vymeny volnobezky uz budu mit brzo dalsich 40 tis, to bude zas 5 litru a den prace Gufero uz po 80 tisicich zase tece, mam pocit ze se v tom furt hrabu.