paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru
 
3.6.2009 v 20:54
Četl jsem v článku v Motoxpress, že tento zvuk přímo souvisí s motorem, který nemá u volnoběžky jakési kluzné mezikolo a tak se stává, že se při chcípání nedostane píst za HÚ motor se otočí obrácěně. Prej se tak časem zničí volnoběžka (je dost drahá). Jakou s tím máte zkušenost? Mně to někdy cvakne a někdy ne...

Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru

3.6.2009 v 21:13 | Nahoru | #1
kluzné mezikolo

to neřeš, to je normální

Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru

3.6.2009 v 21:15 | Nahoru | #2
no tak přesně tohdle mi dělalo taky,a v současný době je volnoběžka ko

Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru

3.6.2009 v 21:36 | Nahoru | #3
to mi dělalo často pegaso ale volnoběžka vydržela

1 reakcí na tento příspěvek Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru

3.6.2009 v 21:52 | Nahoru | #4
To normální!! moje RSE to dela taky. pomaha kdyz to necham dyl jit na volnoběh a pak až chcípnu tak je to v poho. Ale s tim nic neuděláš

Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru

3.6.2009 v 22:33 | Nahoru | #5
Jo je to volnoběžka...
Jak tady někdo psal - Rotax je tímdle známej (pegaso,bmw),mě Big občas taky bouchne,u Canyonu se tímdle přestříhávaj šrouby na ozubeným věnci.

Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru

4.6.2009 v 06:52 | Nahoru | #6
Vůbec nejvíc vyhlášenej jednovál na toto je 650 Savage, borci tam pak montovali ruční dekompresor a tím to chcípali, aby jim to nerozkopávalo mezikolo. Je to pro ten motor samozřejmě šlupa, odstranit se to dá jedině chcípnutím přes dekompresor.

1 reakcí na tento příspěvek Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru

4.6.2009 v 07:44 | Nahoru | #7
Mě to občas dělávalo a už pár let to slyším tak jednou za rok. Asi jsem tam dal něco obráceně. Některý volnoběžky jsou vychytaný těm to nevadí, ale u levnějších mašin to docela hoří. Třeba Canyon 500 20tis km na jednu volnoběžku asi nikdy nenajede.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru

4.6.2009 v 09:06 | Nahoru | #8

Hiffson>Mě to občas dělávalo a už pár let to slyším tak jednou za rok. Asi jsem tam dal něco obráceně. Některý volnoběžky jsou vychytaný těm to nevadí, ale u levnějších mašin to docela hoří. Třeba Canyon 500 20tis km na jednu volnoběžku asi nikdy nenajede.


500 ani tak ne,spíš 600 tím trpíjou...

(reakce na) Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru

4.6.2009 v 14:58 | Nahoru | #9

Dědóch>Hiffson>Mě to občas dělávalo a už pár let to slyším tak jednou za rok. Asi jsem tam dal něco obráceně. Některý volnoběžky jsou vychytaný těm to nevadí, ale u levnějších mašin to docela hoří. Třeba Canyon 500 20tis km na jednu volnoběžku asi nikdy nenajede.
500 ani tak ne,spíš 600 tím trpíjou...



To je ten samej pelech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru

5.6.2009 v 21:57 | Nahoru | #10

Tali>To normální!! moje RSE to dela taky. pomaha kdyz to necham dyl jit na volnoběh a pak až chcípnu tak je to v poho. Ale s tim nic neuděláš



Tak sem to dneska zkoušel chcípat tak, že po dojetí nechám chvíli motku na neutrál a pak tam šoupnu jedničku a chcípnu. A zatím to bylo bez rány

(reakce na) Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru

5.6.2009 v 23:14 | Nahoru | #11

Mike70>Tali>To normální!! moje RSE to dela taky. pomaha kdyz to necham dyl jit na volnoběh a pak až chcípnu tak je to v poho. Ale s tim nic neuděláš

Tak sem to dneska zkoušel chcípat tak, že po dojetí nechám chvíli motku na neutrál a pak tam šoupnu jedničku a chcípnu. A zatím to bylo bez rány


Stačí,když dojíždíš a máš to trochu v otáčkách,tak to normálně chcípnout chcípákem...
Já když to chcípnu na volnoběh,tak to někdy udělá.Když dojíždím,tak nikdy.

2 reakcí na tento příspěvek Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru

9.6.2009 v 08:55 | Nahoru | #12
Honda je hujda, tj jasný

(reakce na) Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru

9.6.2009 v 15:36 | Nahoru | #13

Grifindoor>Honda je hujda, tj jasný


Teď už mi to jasný je, ale pozdě bycha honiti...

(reakce na) Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru

9.6.2009 v 19:26 | Nahoru | #14

Grifindoor>Honda je hujda, tj jasný



Skurvy činske dirtbiky sou hujdy

1 reakcí na tento příspěvek Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru

9.6.2009 v 20:23 | Nahoru | #15
Je to normalni, motor pri chcipnuti zastavi kompresni tlak a jeste pist o kus vrati. Klika se tim otoci o kus zpatky a volnobezka zabere do starteru protoze z principu sve funkce zabrat musi. Cim mene valcu a vetsi pisty, tim je to vyraznejsi.

(reakce na) Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru

9.6.2009 v 20:26 | Nahoru | #16

Deadman>Je to normalni, motor pri chcipnuti zastavi kompresni tlak a jeste pist o kus vrati. Klika se tim otoci o kus zpatky a volnobezka zabere do starteru protoze z principu sve funkce zabrat musi. Cim mene valcu a vetsi pisty, tim je to vyraznejsi.



Otázka je jestli je normální, že pak odejde volnoběžka??? Mě zajímalo, jak tomu předejít...

Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru

10.6.2009 v 11:38 | Nahoru | #17
aprilialibor> No, s taliánem bych pomlčel...

1 reakcí na tento příspěvek Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru

10.6.2009 v 20:11 | Nahoru | #18
Mike> Volnobezka se hlavne obeha, ty nepovedeny jako ta moje, klidne po 40 tisicich

(reakce na) Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru

10.6.2009 v 21:01 | Nahoru | #19
Deadman> No 40 tisíc by bylo lepší než 20 Tak doufám, že ten můj materiál bude lepší.

Ostrý kovový zvuk při zhasnutí motoru

10.6.2009 v 23:25 | Nahoru | #20
Ty moje pravidelne kazdych 40 tisic km odchazejici kola volnobezky jsou z CB450S, ktera je odchazejicima volnobezkama znama. U jinych modelu Hondy obvykle vydrzi nekolikrat tolik.
Rozdil mezi novym a nefunkcnim kolem je u tohohle modelu necely milimetr na prumeru. Podle povrchu to poznat nejde, na pohled vypada naprosto zdrave, zadne poskozeni kluzneho povrchu, jen je ojety na mensi prumer.
To ze u Cagivy Canyonu odejde driv, to bych do statistiky nezahrnoval, to neni motorka, canyon je nepovedeny srot. Kamarad po zkusenosti s italskymi motorkami nepouzije jine slovo nez "cikanska mrdka"

Tak me napada ze od posledni vymeny volnobezky uz budu mit brzo dalsich 40 tis, to bude zas 5 litru a den prace Gufero uz po 80 tisicich zase tece, mam pocit ze se v tom furt hrabu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist