To je kruté,ale jak jste jenom sedření tak si můžete gratulovat , Jak dopadla motorka? Nezavidím opravu, jenom samotná GO 2T vyjde na min. 6tis + pád.... :\ .
S tou spojkou maj ostatní pravdu, stačilo ji zmáčknout jak jsi cítil že se blouje kolo
a na motorku příšte nelezte bez pořádného oblečení a to NIKDY, je zákon schválnosti že spadneš když jedeš jenom kolem komína pro rohlíky
ohledne tech gum, tak uz jsme zazil pichlou zadni,co z byla celkem pohoda. akorat asi jsem mel stesti, ponevadz jsem zkousel trosku top speed na prazdne dalnici a po zpomaleni sem si vsiml ze mi plave zadni kolo a kdyz jsem se snazil odbocit tak to slo spatne, nicmene slo to i naklopit. guma i diky tomu, ze ma pevne kordy a tu pruziny, ktere ji drzi na rafku spolu stim, ze je guma tvrdsi na kraji tak neklesla az na rafek. dojel jsme na benzinku a dal antipich, ale uz bych ho nikdy nekoupil, skoda ze jsme nemel sebou knoty. no a ted se mi stalo, ze "kvalitni" guma, ale po prohlidce bohuzel stara mi praskla uvnitr v kordech a vyvalila se bublina. z pocatku to ve vetsi rychlosti 80-120 vypadalo na nerovnou vozovku, pro pomelajeis jizde tak kolem 50 uz to ale pekne kopalo. diky bohu ze v tom miste mi nepraskla.
1 reakcí na tento příspěvek 1. Bouračka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1. Bouračka
balkon>dobrej mám 2t delene mazani oleja bylo vsude plno jeste pred vyjizdkou sem doleval a jedu jedu blizila se zatacka spomalim podradim jedu na rovince a na jednou ten hnusny zvuk pssssssssssssstsssssssss vybiral jsem to asi 10metru a potom sem byli na zemi ted se cely tresu protoze jsem desinfikovany nakym sprejem a strasne to stipe.... neco v motoru se seklo kolo je v poradku ja ani zadni brzdou nebrzdim ...
No podle mě jsi asi musel moc dlouho brzdit motorem - jet se zavřeným plynem. Na to bacha u dvoutaktu!!! Motor se maže pouze směsí benzinu s olejem, žádnej další olej už tam není, tak jestli jezdíš tak že z kopce třeba minutu se zařazenou rychlostí máš zavřenej plyn a máš radost jak si nemusíš přibržďovat, že to brzdí motor, tak se právě motoru těžce nedostává maziva! A slabý olejový film který pokrývá vnitřek válce se velmi brzo strhne a je vymalováno
Tak se podělím:
1) Když předjíždíš auto a před ním máš v plánu se zařadit do kolony, co uděláš? Krvíš to v TOP otáčkách, předjedeš ho, zařadíš se, a chceš zpomalit abys srovnal krok s kolonou - zaklapneš plyn a dobrzdíš motorem? Chyba! Vytočenej motor připravíš o mazání!
Správnej postup: Krvit TOP otáčky, předjet, zařadit se, BRZDIT a s vymáčknutou spojkou vrknout plynem aby dostal "zásobu" a teprve pak pustit spojku a plyn, a nějakou dobu je možné brzdit motorem. Nenechat to ale moc dlouho - je na odhadu každého jak dlouho si dovolí to držet se zavřeným...
2) Při jízdě z dlouhého kopce můžeš jet se zaklapnutým plynem s rychlostí, ale pravidelně to prokládat vymáčknutím spojky a vrknutím plynu.
3) Za jízdy ti dojde benzín. Chceš přepnout na rezervu, to ale zabere pár vteřin... udělej to hodně rychle a během toho co se šťouráš levou rukou pod zadkem a hledáš kohoutek, tak pravou otevři co nejvíc plyn ať se do motoru co nejdříve dostane směs. Jak se motor zase začne chytat je to v cajku.
Pokud nejsi dost rychlý, je lepší vymáčknout spojku a vyřadit. Motor zdechne, tak přepneš kohout, zhasneš světlo a normálně za jízdy nastartuješ.
Nebo pokud se necítíš tak úplně nejlogičtější a nejlepší varianta je zastavit a udělat všechno v klidu na místě.
A tak podobně - aplikovat tuto logiku na všechny dopravní situace, myslet stále na zásobování motoru směsí.
Naposledy editováno 13.05.2009 13:26:46
1 reakcí na tento příspěvek 1. Bouračka
dva_hrnce>já myslím že třeba u tý jawky to není až tak nutný, ono i na ten "volnoběh" se tam nějaký mazivo dostává a netočí tolik aby to ten motor nepřežil, ale u těhle točivejch malorážek to asi mít smysl bude..
Nesouhlasím - zrovna kámoš teď dělal na jawě výbrus protože ji podržel moc dlouho z táhlýho kopce bez plynu... a zadřel ji. Stačila cca minuta a půl ve 4 tisících otáčkách.
1 reakcí na tento příspěvek 1. Bouračka
1 reakcí na tento příspěvek 1. Bouračka
Nevim jak tě to mohlo nenapadnout vždyť je to reflex, něco jako když padáš tak si dát ruce před sebe
Často se mi stane že auto předemnou zaťápne brzdu a to je potom jenom reflex! Zmáčknout spojku, zašlápnout zadek, polechtat předek a lehce driftit jako na motááárdu vždycky mi i hvízdá zadní guma i na tu malou váhu
1 reakcí na tento příspěvek 1. Bouračka
dva_hrnce>no tak minuta už je dost, to souhlas.. to musel být kopec jak hrom..
Nevim kde to bylo. Ale minuta je tam hned - já teda nevim jak dlouho mi trvá v Praze sjet klíčovskej kopec - ale je to tam permanentně zacpaný, jezdim na jedničku/dvojku v mezeře kolonou, a myslim že takový tři minuty určitě dolu jedu. A kdyby mi tam sem tam neudělal někdo prasárnu tak bych to možná sjel celý dolu na dvojku se zavřeným plynem... ale prasata existujou, tak to cestou několikrát zahamstnu, a zase se rozjíždim atd..
Pak se podívej kolik jsi ujel km, kolik vyjel benzínu a kolik ti přitom nadávkoval do lahvičky oleje - abys věděl mísící poměr a kdyžtak tomu dát víc.
A nebo se stalo něco úplně jinýho a s mazáním to nijak nesouvisí :\
1 reakcí na tento příspěvek 1. Bouračka
ani pořádně brzdit motorem nemůžeš, škoda brzdovejch desek
Jinak brzdit motorem můžeš, a docela dost - jen když už to držím zaklapnutý dlouho tak si říkám že si radši vrknu pro klid.. Ale zaklapnout motor vytočenej do červenejch a pak ho držet kilák z kopce asi nejde no... :\
Naposledy editováno 14.05.2009 12:11:39
1 reakcí na tento příspěvek 1. Bouračka
pokud je problém v převodovce, tak by ani spojka nepomohla..
kamarádovi se kousla převodovka na VFR-ku v itálii, měl fotky s nádherným hadem na silniciod zadního kola.. naštěstí to ustál, ale doprava moto do čr+následná oprava ho stála celkem ranec..
byla to jeho druhá honda a v tý době nikdo nevěřil že by si někdy koupil něco jiného.. po tomtozážitku vefro prodal, koupil uplně jinou značku a má klid
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1. Bouračka
1 reakcí na tento příspěvek 1. Bouračka
Tehda sem byl chuj, a řek mu jenom "prostě se to tak má dělat" a dostal sem takovou sprchu že vím kulové o ježdění a budu ho poučovat, že si dal radši na ušách "Mute" a bylo.
To bylo takové malé OT, pardon.