Kamarád co ho měl na stejném typu říká, že to měl v pohodě, jen že dal bohatší směs. Chtěl jsem to řešit v servisu, ale tam mě po telefonu odpálkoval, že to nemá smysl, protože bohatší směs řeší výkon jen ve spodních otáčkách (o to mě ale právě jde) a že má zkušenost s tím, že se musí dávat Dynojet. To se mě zdá ale dost přitažené za vlasy a mám trošku pocit, jeslti mě nechce spíš tahat o peníze. Nemám tam KN filtr, je tam origo, měněná je jen koncovka, ne celé svody, takže ten Dynojet se mě zdá nadsazený.
Jaký je váš názor/zkušenost?
Děkuju
1 reakcí na tento příspěvek Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku
StiefTomas>Otevrena koncovka ti ochudi smes.Proto se to resi pridanim primeho filtru
já nevím, sportovní filtr tu směs ještě víc ochudí tak nevím jestli se tam dává proto. Podle mě stačí jen doladit bohatost, servis samozřejmě doporučí KN a Dynojet protože "se to tak dělá", a stojí to víc peněz
Jj ja vim,ze to ochudi jeste vic.Ale psal jsem postup jakym se postupuje pri pridani otevrenyho ladaku.Jasny,ze staci pripichnout na CO a doladit smes,ale jediny ceho se pak tim ladakem docili je jenom zvuk mno.Zalezi jestli se ti chce investovat nebo ne.
1 reakcí na tento příspěvek Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku
Michal1011>Osobně si myslím, že v případě že je namontovaná pouze koncovka bez KN, tak se směs upravovat nemusí. Chrochtání při zavření je u Ixilu normální. Měl jsem bike na brzdě před montáží Ixilu a KN a po montáži a jediný efekt byl ten, že padla koňská síla a stoupl krouťák. Jednalo se cca o jednu desetinu. Šoupni to na brzdu a uvidíš.
To chrochtani :) ti udela kazdej otevrenej ladak.A muzu rict,ze motoru to zrovna dvakrat nesvedci.
Nehledě na to že to střílení je dost good efekt
2 reakcí na tento příspěvek Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku
da se to castecne resit tak ze se tam vespod "naleje" vic benzinu a tim se da ten propad trochu zmirnit... vetsinou na to ale nestaci pridat na sroubku volnobezne smesi, ale musi se sahnout do krabce vic - jehly - mozna staci je povysunout mozna je potreba dat jine - tzn dynojet kit
assassin>to je jasny ze urvanej vyfuk snizi kroutak vespod... si myslis ze ti co konstruuji motorky jsou pitomci co neumi navrhnout vyfuk a ze kazdej lojza ve slovinsku vezme derovanou rouru obali vatou a jupiii 20koni navrch? to tak proste nefunguje, pruchozi vyfuky umoznuji vetsi vykon ve vyssich otackach, ale ve spodnich chybi ten odpor vyfuku (duvod proc se delaji vyfukove privery) a spousta smesi vylita zbytecne ven = ztrata vykonu(kroutaku) ve spodnich otackach...
da se to castecne resit tak ze se tam vespod "naleje" vic benzinu a tim se da ten propad trochu zmirnit... vetsinou na to ale nestaci pridat na sroubku volnobezne smesi, ale musi se sahnout do krabce vic - jehly - mozna staci je povysunout mozna je potreba dat jine - tzn dynojet kit
SOUHLAS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku
Naposledy editováno 13.05.2009 18:50:41
rozsah těch otáček ??
pokud je to kolem cca 5ti tisíc tak zkus o jeden zápich pozvednout jehly
pokud to po zavření střílí stylem třtřtřtřtřtřt a mydlí to tam fakt dost tak na každým šroubku volnoběžné směsi přidej 0,25-0,5 otáčky a zkus jestli se to zlepší, taky pak odzkoušej reakci na plyn.,, ta je teď jaká? padá rychle k volnoběhu? reaguje šnel?
jestli to střílí stylem blm-rr-blm-rrrrr-blm tak na šroubky kašli
Naposledy editováno 14.05.2009 08:11:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevřený výfuk - ztráta výkonu na spodku
mmks>assassin> netrdím, že jsem čekal 20koní navrh a je mě jasný, že originál bude mít v 99% lepší průběh výkonu i špičku. Popravdě mě jsem měnil otevřený výfuk, kvůli zvuku, protože prostě originál má dost slabý a chci si přidat nějaký ten bodík k tomu, že mě někdo za sebou nepřehlédne. Ztratit ale kvůli tomu znatelně výkon se mě taky nechce.
hele aby si to spatne nepochopil, nemyslel jsem to jako utok na tebe, je mi jasny ze vis ze nemuzes cekat nic extra od koncovky a chapu ze te stve ztrata proti origo. ja to psal tak nejak obecne, takze tobe spis patri ten druhej odstavec s tim jak zkusit obohatit smes...
vim o cem mluvis , moje koncovky na TLS kdyz z nich vyndam "dBeater" tak to s nima jede vespod hodne mizerne... po zkouskach s jinejma to vypada ze i pres podobnou konstrukci vsech absobrcnich koncovek se kazda na danem motoru chova jinak...
zkus obohatit... pripadne zkusit jinej vyfuk no...
Naposledy editováno 14.05.2009 08:35:28
Tu ztrátu tahu cítím hlavně do těch 5tisíc ot/min. Tam je podle mě ZRX slabší i v origo a po té 5 to letí nahoru už na mě dost, takže pokud je propad i tam, tak já to nepoznám, protože výkonu na mě dost. To "chrochtání" je při zavřeném plynu víceméně pravidelné a hluboké. Už jsem domluvený na seštělování karbeců, tak uvidím, co s tím maník dokáže.
btw. Když jsem jel kupova mašinu, jeli se mnou kluci, co tu stejnou mají a vyhlídlou jsme nevzali taky kvůli tomu, že si stěžovali, že to prostě do 5tis ot/m netáhne. Výfuk řval přes půl okresu. Teď už vím čím to teda bylo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis / svářeč výfuků Kawasaki ZRX 1100 | DJwasabi | 10 | 14.2.2024 v 06:54 Eddie83 |
Sháním (asi) svářeče - výfuk Kawa Z... Kawasaki ZRX 1100 | DJwasabi | 2 | 13.2.2024 v 08:46 ficcus |
Držák na mobil [1, 2] Kawasaki ZRX 1100 | Danny350 | 43 | 25.6.2023 v 22:14 jirka-mz |
představce u ZRX Kawasaki ZRX 1100 | ujec76 | 10 | 30.3.2023 v 15:53 Krautkopf |
sháním Servis na Kawasaki ZRX 1100 :) Kawasaki ZRX 1100 | farnajs | 6 | 15.3.2023 v 22:10 Sharan69 |