globalmoto_kveten





Téma: Lamina vs kapoty?
 
21.4.2009 v 17:59
Kolik času vám zabere přehození laminatů za origo plasty včetně světel a zrcátek?

Lamina vs kapoty?

21.4.2009 v 18:02 | Nahoru | #1
za hoďku sem neměl co dělat ?

Lamina vs kapoty?

21.4.2009 v 18:04 | Nahoru | #2
laminaty zhodit a nahodit netrva ani 3 min ale original?! robil som to asi 2 krat a trvalo to mozno tak 1-1,5 hodiny

1 reakcí na tento příspěvek Lamina vs kapoty?

21.4.2009 v 18:10 | Nahoru | #3
ty origo plasty jsou těžší nebo proč se to mění???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lamina vs kapoty?

21.4.2009 v 18:18 | Nahoru | #4
sherm14> No to mas tak, nekdo si koupi motorku v dobrym stavu a rozhodne se jezdit na okruhu, jenze origo plasty je skoda nicit, tak koupi laminaty. Chvili drti motku na okruhu a kdyz uz ma dost tak tam hodi origo pekny kapoty, a motorka se proda jako malo jeta a na okruhu nejeta nikdy. Neni to sice pravidlem a nechci tim nikoho hanet ci podezrivat ze to tak dela ale neni to neobvykle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lamina vs kapoty?

21.4.2009 v 18:35 | Nahoru | #5
Honzek> no nevím jestli je to ten pravý důvod...když spadneš na okruhu tak to asi neodnesou jenom plasty,v tomhle případě lamináty.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lamina vs kapoty?

21.4.2009 v 18:49 | Nahoru | #6
sherm14> Tak samozrejme to je ten pravy duvod, jen jsem dal priklad o moznym dalsim duvodu pouziti laminatu

Lamina vs kapoty?

21.4.2009 v 19:01 | Nahoru | #7
No nahozeni novejch laminatu, ktery nejsou svrtany za hodku bych docela rad videl, zvlast v jednom cloveku. Jinak pokud mas na moto i padaky + laminaty a pad je z tech lehcich, muze dojit opravdu jen k poniceni laminatu a na motorce to jinde NENI poznat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lamina vs kapoty?

21.4.2009 v 19:05 | Nahoru | #8
Honzek> RiCi96> áááha takže je to jen další výmysl z vychcanosti kvůli případnému budoucímu prodeji...pěkné....proč mě to nepřekvapuje....na vás okruháře aby si člověk dával bacha

Lamina vs kapoty?

21.4.2009 v 19:09 | Nahoru | #9
Taky hlavní důvod je, že když rozmažu na okruhu 2x za rok origo kapoty včetně světel, tak se z toho finančně po..ru, ale když to položím na laminátech za cca 8 tisíc, tak se dají ve většině případů opravit rychle a levně a můžu je používat dál!!

(reakce na) Lamina vs kapoty?

21.4.2009 v 19:09 | Nahoru | #10
sherm14> No vsak to rikam

(reakce na) Lamina vs kapoty?

21.4.2009 v 19:11 | Nahoru | #11
sherm14> proc z vychcanosti? ty by sis ponicil kapoty, ktere nove stoji nekolik desitek tisic, a nebo bys je vymenil za laminaty, ktere koupis do 20tis? podle tebe je potom vychanost, kdyz si daji lidi padaky na motorku, protoze tim znemozni jejimu vetsimu poskozeni a pak to prodaji lepe, kdyz pmotorka lehla a nic se ji diky padakum nestalo? to je mi logika

Lamina vs kapoty?

21.4.2009 v 19:12 | Nahoru | #12
Nikdo ale nerekl, ze se dela orkuhovka s laminatama pro to, aby motorka sla potom dobre prodat.... Nekdo postavi orkuhovku a tu treba taky prodava, to te nenapadlo? Myslis ze vsechny okruhovky se pak zase stroji do seriovek? Urcite uznas, ze na zavodech zadnou motorku v plastech neuvidis. Taky se to do laminatu dela kvuli hmotnosti motorky a odstrojis z ni vse nepotrebe jako svetla, zrcatka, blinkry apod. Nevim jak bys to udelal s origo plastma, kdybys z nich vymontoval vse nepotrebne.. mel bys tam pekny diry...

Lamina vs kapoty?

21.4.2009 v 19:21 | Nahoru | #13
dobře,dobře,uznávám,ale z prvních příspěvků mi vyplynula jenom ta vychcanost s prodejem,o ceně se tam nikdo nezmínil a klidně přiznám že jsem nevěděl kolik stojí lamináty,tak mě to hned nenapadlo....

Lamina vs kapoty?

21.4.2009 v 19:52 | Nahoru | #14
zuper lidi, dík za názory, já mám motku připravenou na okruh, dělal sem to celou zimu.
Ale mám teď nějaký špatný vazy v koleni. 29-30.4 sem měl potrénovat Most a teď prdlajs... Takže když to vyjde(a to přiblblý koleno bude držet) bych měl jet toho 3.5. CMN CUp
a nerozjezdenej se mi moc nechce jet rovnou závod.
Takže přemejšlim to teď dat do origo kapot a rozjedit se po zimě aspoň na silnici, páč sem na tom letos ještě neseděl. Takže jestli to mám za 3 hoďky hozeny zpátky do laminatů, tak by to šlo....

Lamina vs kapoty?

21.4.2009 v 19:57 | Nahoru | #15
ještě mi prozraďte proč si jezdci s origo kapotama a světlama přelepujou ty světla izolačkou nebo nějakou páskou???

Lamina vs kapoty?

21.4.2009 v 20:07 | Nahoru | #16
Protože je to v požadavcích okruhu většinou.... a taky aby stovky střepů nebyly všude po okruhu, ale na tý pásce,aby, se to vysypalo jako větší kusy

Lamina vs kapoty?

21.4.2009 v 20:18 | Nahoru | #17
hele já přehazuu všechno včetně lešení a dokonce si přezouvám i pneumatiky a ty kapoty mi zaberou cca 1,5 hoďky v klidném tempu. Jinak já už tuhle motorku neprodám, za ty pravhy co bych za ní dostal jí radši dojedu (leda bych měl fakt krizi),ale přehazuju to právě z finančního hlediska důsledku případného pádu. Jo a taky chci vypadat jako závodník

1 reakcí na tento příspěvek Lamina vs kapoty?

21.4.2009 v 20:27 | Nahoru | #18
No prostě máme společnej problém. Kacer má aspon tuňáka.
Protoč bych to chtěl dělat takhle. Původní plán byl celá sezona na okruhu, ale nějak to nevyšlo.... :\

(reakce na) Lamina vs kapoty?

21.4.2009 v 21:13 | Nahoru | #19
Boris_The_Blade> Ja jen k tem casum na odstrojeni a nastrojeni, odstrojit je to otazka cca 10min. z laminatu i v jednom, ale nastrojeni origo kapot, svetel atd. to bude fakt asi tak 1,5-2hod., vyjimkou je Plejba a jeho Tuono, ale kdyz si vzpomenu jak jsem se sr.al s tim CBR, tak jsem uz ted moc rad, ze ji nikdy zpet do civilu stavet nebudu

Lamina vs kapoty?

21.4.2009 v 21:26 | Nahoru | #20
No jo čéče sem na to taky zvědavej ještě, že sem klidná povaha... Hlavně kladivo si někam zamknu a zahodim klíče... CHtělo by to ještě motku na takový to kochací poježdění ale.... chechták zatím ne a ne.

Lamina vs kapoty?

21.4.2009 v 21:58 | Nahoru | #21
do 2 hodin i s kolama

1 reakcí na tento příspěvek Lamina vs kapoty?

21.4.2009 v 22:27 | Nahoru | #22
No sem na to zvědavej... když vám to trvá dvě hoďky tak já to budu mít tak na 2 dny

(reakce na) Lamina vs kapoty?

21.4.2009 v 22:48 | Nahoru | #23

Boris_The_Blade>No sem na to zvědavej... když vám to trvá dvě hoďky tak já to budu mít tak na 2 dny



No z vlastni zkusenosti musim rict, ze nejhorsi je kdyz mas neco odstrojit, nesmis to znicit a nevis jak to soudruzi z japonska mysleli viz CBR1000RR, zlata Mille to je mazel, ale tahle japonska vec to byl zazitek, cca pul dne sem s tim s.ral, ale myslim si, ze podruhe by to slo uz rychleji

Lamina vs kapoty?

21.4.2009 v 23:15 | Nahoru | #24
Tsy... nestraš mě .... Snad to nějak pude...

2 reakcí na tento příspěvek Lamina vs kapoty?

22.4.2009 v 14:14 | Nahoru | #25
RiCi96 no nie su laminaty ako laminaty. forzy na zx10 pripadne na 1000k5-6 to je porod
ale napr kapoty od pascalplastu na moju zx6 zvrtam a nahodim na odstrojenu moto sam za pol hodinu

(reakce na) Lamina vs kapoty?

22.4.2009 v 14:34 | Nahoru | #26

nerd>RiCi96 no nie su laminaty ako laminaty. forzy na zx10 pripadne na 1000k5-6 to je porod
ale napr kapoty od pascalplastu na moju zx6 zvrtam a nahodim na odstrojenu moto sam za pol hodinu



S tím musím souhlasit.. Namontovat lamináty od MotoForzy na motorku je porod a chce to opravdu velkou trpělivost ale třeba takový Bikesplast to je jiná báseň

(reakce na) Lamina vs kapoty?

22.4.2009 v 15:33 | Nahoru | #27
nerd,kieffer> kluci K5/K6 je jeste brnkacka!!
Mam laminaty od Motoforzy na K6 a strojil jsem nove laminaty na SRADa a to byl porod! K6 odstrojim a nastrojim se zavrenyma ocima a prstem v nose do 2 minut, SRAD je snad na hodinu a pul!

Lamina vs kapoty?

16.12.2009 v 17:54 | Nahoru | #28
nevim jak dlouho trva predelani kapot,ale kdyz sundavam z masiny origo kapoty tak do 40 to mam v klidnem tempu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist