globalmoto_kveten





Téma: ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?
 
21.4.2009 v 09:46
Cili Honda vs Yamaha vs Kawasaki....?Suzuki nic nenabizi,nebo se pletu?
Ktera z techto technologickych vychytavek je nejlepsi a presvedcila by vas koupit prave onu znacku?

ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

21.4.2009 v 09:52 | Nahoru | #1
suzuki tusim jako jedina nabizi jizdni mody

big bang je o vykonu, zatimco abs a trakce je asi spise o bezpecnosti, u mne vede abs, pac co neubrzdis ...

1 reakcí na tento příspěvek ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

21.4.2009 v 10:08 | Nahoru | #2
Za me teda rozhodne kontrola trakce ...kdybych nekdy kupoval litra, tak takhle vychytavka by hodne ovlivnila moje rozhodovani.
Ale az prihodej big bang R1 i s kontrolou trakce tak to bude jasna volba .

Naposledy editováno 21.04.2009 10:08:42

ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

21.4.2009 v 10:13 | Nahoru | #3
řídil bych se heslem: když si pitomec, nelez na to. takže nic. (takže teda suzuki ) i když možná ABS na takovém bramboráku K1300R bych přežil.

ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

21.4.2009 v 10:23 | Nahoru | #4
bezednů nádrž

Naposledy editováno 21.04.2009 10:37:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

21.4.2009 v 10:48 | Nahoru | #5

MirekSV>Za me teda rozhodne kontrola trakce ...kdybych nekdy kupoval litra, tak takhle vychytavka by hodne ovlivnila moje rozhodovani.
Ale az prihodej big bang R1 i s kontrolou trakce tak to bude jasna volba .



no zase kontrola trakce v podobe v jake ji ma ta kawa - se da poridit v podobe ridici jednotky Bazzaz - to je powercommander, rychlorazeni a kontrola trakce v jednom - v podstate do libovolneho sportu... v prepoctu pod cca 30tis ... coz kdyz sectes powercommander, quickshiffter a TC... tak je to slusna cena...

takze jen kvuli kontrole trakce nema smysl brat kawu, kdyz to jde dat na GSXR i CBR, me by ABS bylo k nicemu, stejne bych se nenaucil mackat paku nadoraz...

podle me je ze soucasnejch sportu top R1 ...

ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

21.4.2009 v 11:02 | Nahoru | #6
Když japonce, tak mě jednoznačně dostala nová R1 - sice jsem na ní nejel, ale videa a testy mi stačily ... Nebýt tak trochu italofil, tak do ní jdu.

1 reakcí na tento příspěvek ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

21.4.2009 v 11:17 | Nahoru | #7
suzuki spolehni se sám na sebe a ne na systémy, jinak nová R1 je brutal, líbí se mi zvuk a vzhled, toť vše

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

21.4.2009 v 11:25 | Nahoru | #8

dewwil>suzuki spolehni se sám na sebe a ne na systémy, jinak nová R1 je brutal, líbí se mi zvuk a vzhled, toť vše



nova R1 ma jednu chybu - ze to neni suzuki :)

(reakce na) ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

21.4.2009 v 11:26 | Nahoru | #9

assassin>dewwil>suzuki spolehni se sám na sebe a ne na systémy, jinak nová R1 je brutal, líbí se mi zvuk a vzhled, toť vše

nova R1 ma jednu chybu - ze to neni suzuki :)


2 reakcí na tento příspěvek ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

21.4.2009 v 11:39 | Nahoru | #10
big ben je pre normalneho cloveka uplna chujovina respektive reklamny tah. bavil som sa s Robom Schanelom ktory jazdi stocky 1000 majster slovenska a tak..
mal R1 a ma momentalne R1 09. nova R1 ma cca o 10koni po upravach menej ako predchadzajuca R1, cize o cistom vykone to nebude.
prepinanie map na GSXR no to je teda vyhra asi rovnaka ako trakcna pri ZX10
a ABS?! komu je to na co na litrovom supersporte? asi pre tych co na tom jazdia dlhe turisticke trasy
vysledok?! ak chces trakcnu musis zainvestovat, ak chces programovat upravovat a prepinat mapy tak si kup poriadnu riadiacu jednotu
ABS ako take nema zmysel pre jazdenie na ktore su tieto motorky urcene
Big Ben je vec ktoru dokaze vyuzit minimum ludi :) aj ked ten zvuk je vazne zaujimavy...
kludne si mozes vybrat motorku podla farby urcite bude perfektna ale nie kvoli tymto "technologiam"

(reakce na) ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

21.4.2009 v 12:13 | Nahoru | #11

nerd> ...
ABS ako take nema zmysel pre jazdenie na ktore su tieto motorky urcene ...



to uz jsme u toho, jestli ma ta motorka svym urcenim co delat na silnici - ja treba na okruhu nebyl a zrejme nebudu po lesnich cestach s R1 nejezdim - takze musim svoje jezdeni prizpusobit tak rikajic civilni doprave

bude to mozna prekvapeni, ale tam nejezdim sam :) obcas clovek jede za mokra apod. tim se mi opravdu bezpecna jizda limitne blizi jizde krokem

z ceho mam osobne nejvetsi vitr, ze mi tam nekdo vjede a nebude kam uhnout - ostatne drtiva vetsina jezdcu jde stejne na brzdy - snad to nebude znit blbe, ale i takovy Lelek, kteryho vsichni meli za pana jezdce za sebou nechal brzdny pruh

co tim chci rict, argument opravdu zkuseneho jezdce nezabere a kazdy kilometr o ktery stihnu zpomalit bude i v pripade nevyhnutelny crashe k dobru

muzeme polemizovat o tom, ze to ma byt vypinatelne, budiz, ale jiny duvod, proc by to na motorce byt nemohlo nevidim - argument vahy mi prijde u motorek pro civilni jezdeni s konmi vs kilogramy v pomeru 1:1 (a vic ) naprosto zcestny

ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

21.4.2009 v 21:05 | Nahoru | #12
Ja bych bral to ABS, uz ma na motorce DCBS tak by to bylo kompletni. Kontrola trakce nejak neni potreba, to zvladam a BigBang nevim co je, takze to nepostradam.

ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

21.4.2009 v 21:27 | Nahoru | #13
nejvtipnější na tom je, že big bang není vlastně big bang, ale tak trochu výmysl nějakýho šikmoočka, kterej chtěl někoho oslnit pro ti kteří netuší, vlekej třesk by měl dle mého zdroje spočívat v "zapálení všech čtyř válců současně"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

21.4.2009 v 23:16 | Nahoru | #14

assassin>MirekSV>Za me teda rozhodne kontrola trakce ...kdybych nekdy kupoval litra, tak takhle vychytavka by hodne ovlivnila moje rozhodovani.
Ale az prihodej big bang R1 i s kontrolou trakce tak to bude jasna volba .

no zase kontrola trakce v podobe v jake ji ma ta kawa - se da poridit v podobe ridici jednotky Bazzaz - to je powercommander, rychlorazeni a kontrola trakce v jednom - v podstate do libovolneho sportu... v prepoctu pod cca 30tis ... coz kdyz sectes powercommander, quickshiffter a TC... tak je to slusna cena...

takze jen kvuli kontrole trakce nema smysl brat kawu, kdyz to jde dat na GSXR i CBR, me by ABS bylo k nicemu, stejne bych se nenaucil mackat paku nadoraz...

podle me je ze soucasnejch sportu top R1 ...



Hm, tak o takovym systemu slysim poprve, ale jestli je to jak rikas, tak mi to za ty prachy prijde jako docela dobra investice .
A jak funguje ta kontrola trakce u kawy?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

22.4.2009 v 07:45 | Nahoru | #15

MirekSV>assassin>MirekSV>Za me teda rozhodne kontrola trakce ...kdybych nekdy kupoval litra, tak takhle vychytavka by hodne ovlivnila moje rozhodovani.
Ale az prihodej big bang R1 i s kontrolou trakce tak to bude jasna volba .

no zase kontrola trakce v podobe v jake ji ma ta kawa - se da poridit v podobe ridici jednotky Bazzaz - to je powercommander, rychlorazeni a kontrola trakce v jednom - v podstate do libovolneho sportu... v prepoctu pod cca 30tis ... coz kdyz sectes powercommander, quickshiffter a TC... tak je to slusna cena...

takze jen kvuli kontrole trakce nema smysl brat kawu, kdyz to jde dat na GSXR i CBR, me by ABS bylo k nicemu, stejne bych se nenaucil mackat paku nadoraz...

podle me je ze soucasnejch sportu top R1 ...

Hm, tak o takovym systemu slysim poprve, ale jestli je to jak rikas, tak mi to za ty prachy prijde jako docela dobra investice .
A jak funguje ta kontrola trakce u kawy?



no plnohodnotny TC funguje tak ze ma na kolech snimace podobne jako ABS a primo kontroluje jak se kola toci a z rozdilu mezi otackama prevodovky a kol vi v jakym "rezimu" se prave motorka nachazi a podle toho zasahuje do vsech moznych casti vozidla...

u kawy to funguje presne jako funguje to bazzaz - nema to zadna doplnkova cidla na kolech ale sleduje to jak rychle se rozbiha motor vs rychlost jako motorka jede vs par dalsich "vstupu" a z toho vyhodnoti jestli se kolo protaci nebo ne a kdyz ano tak ubere vykon - myslim ze kawa konkretne sahne do predstihu zapalovani...

u toho bazzaz jdou nastavovat nejake konstanty ktere specifikuji jakej prokluz to dovoli - u kawy je to napevno - tzn je mozne ze se na ni bude ta TC chovat trosku jinak kdyz se zmenej pneu,sekundarni prevod atd.....

(reakce na) ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

22.4.2009 v 07:50 | Nahoru | #16

nerd>big ben je pre normalneho cloveka uplna chujovina respektive reklamny tah. bavil som sa s Robom Schanelom ktory jazdi stocky 1000 majster slovenska a tak..
mal R1 a ma momentalne R1 09. nova R1 ma cca o 10koni po upravach menej ako predchadzajuca R1, cize o cistom vykone to nebude.
prepinanie map na GSXR no to je teda vyhra asi rovnaka ako trakcna pri ZX10
a ABS?! komu je to na co na litrovom supersporte? asi pre tych co na tom jazdia dlhe turisticke trasy
vysledok?! ak chces trakcnu musis zainvestovat, ak chces programovat upravovat a prepinat mapy tak si kup poriadnu riadiacu jednotu
ABS ako take nema zmysel pre jazdenie na ktore su tieto motorky urcene
Big Ben je vec ktoru dokaze vyuzit minimum ludi :) aj ked ten zvuk je vazne zaujimavy...
kludne si mozes vybrat motorku podla farby urcite bude perfektna ale nie kvoli tymto "technologiam"



prvni vec je ze yamaha opravdu nema opravdickej bigbang ale neco mezi... vyhoda tohodle systemu poradi zapaleni valcu neni ve vetsim vykonu - ono totiz na okruhu nejde vzdy o top power, ale o jeho snadnejsim a kontrolovatelnejsim prenosu na asfalt, tyhle motorky uz maji vykonu ze nikdo nevi co s nim a plnej na vyjezdu znamena hajsajdra... takze tahle koncepce ma prinest lepsi predvidavost trakce jako maji dvouvalce s tim ze se spickovej vykon blizi konvencnim ctyrvalcum...

TC mi neprijde jako takova blbost... a mapy.. to bych asi neuzil

ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

22.4.2009 v 08:08 | Nahoru | #17
Taky si myslím že přesazení čepů na klice u yamahy je z 95% marketingový tah než vychytávka.
Už se to dělalo před 20ti lety a byla to taková pecka?
5 ventilů už tu taky bylo.

(reakce na) ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

22.4.2009 v 16:31 | Nahoru | #18

assassin>MirekSV>assassin>MirekSV>Za me teda rozhodne kontrola trakce ...kdybych nekdy kupoval litra, tak takhle vychytavka by hodne ovlivnila moje rozhodovani.
Ale az prihodej big bang R1 i s kontrolou trakce tak to bude jasna volba .

no zase kontrola trakce v podobe v jake ji ma ta kawa - se da poridit v podobe ridici jednotky Bazzaz - to je powercommander, rychlorazeni a kontrola trakce v jednom - v podstate do libovolneho sportu... v prepoctu pod cca 30tis ... coz kdyz sectes powercommander, quickshiffter a TC... tak je to slusna cena...

takze jen kvuli kontrole trakce nema smysl brat kawu, kdyz to jde dat na GSXR i CBR, me by ABS bylo k nicemu, stejne bych se nenaucil mackat paku nadoraz...

podle me je ze soucasnejch sportu top R1 ...

Hm, tak o takovym systemu slysim poprve, ale jestli je to jak rikas, tak mi to za ty prachy prijde jako docela dobra investice .
A jak funguje ta kontrola trakce u kawy?

no plnohodnotny TC funguje tak ze ma na kolech snimace podobne jako ABS a primo kontroluje jak se kola toci a z rozdilu mezi otackama prevodovky a kol vi v jakym "rezimu" se prave motorka nachazi a podle toho zasahuje do vsech moznych casti vozidla...

u kawy to funguje presne jako funguje to bazzaz - nema to zadna doplnkova cidla na kolech ale sleduje to jak rychle se rozbiha motor vs rychlost jako motorka jede vs par dalsich "vstupu" a z toho vyhodnoti jestli se kolo protaci nebo ne a kdyz ano tak ubere vykon - myslim ze kawa konkretne sahne do predstihu zapalovani...

u toho bazzaz jdou nastavovat nejake konstanty ktere specifikuji jakej prokluz to dovoli - u kawy je to napevno - tzn je mozne ze se na ni bude ta TC chovat trosku jinak kdyz se zmenej pneu,sekundarni prevod atd.....



. No sem na to zvedavej, snad se mi nekdy postesti a dostane se mi tahle káwa do ruky.

ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

30.4.2009 v 11:46 | Nahoru | #19
muj nazor je
1. KAWA +10bodu - KIMS (kontrola trakce)
2. YAMA +6bodu - BigBang
4. SUZUKI +1bod ale to same nabizi i Yamaha
3. HONDA -5bodu - NIKDY bych nechtel ABS ala honda, +10kilo to si snad delaj prdel ze supersportu ne ???

EDIT: kontrola trakce se da dokoupit na vecsinu novych supersportu napr od Bazzaz a jestli se nepletu novy PowerCommander 5 by mel mit taky moznost pridavneho modulu na kontroli trakce...
kazdopadne je to investice kolem 20tisic ...

Naposledy editováno 30.04.2009 11:54:51

ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

30.4.2009 v 11:49 | Nahoru | #20
Ani jedno pičo

R S V 4

ABS, BigBang,nebo kontrolu trakce?

30.4.2009 v 12:01 | Nahoru | #21
U mě by to vyhrálo ABS. Jsem houby řidič a v krizovce ho oceníš asi nejvíc. Naqučit se přidávat plyn je jednoduší než naplno a správně brzdit. A Big Bang? Nevím. Na normální silnici asi zbytečnej luxus.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist