globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki DR125
 
11.12.2006 v 19:58
čeká na mě nebo spíš cerku tohle moto pod stromek, ale je to z Němec a je to omezené. Naštěstí je to karbec, teda snad naštěstí, protože si myslím, že to bude zadušené jen nějakou restrikcí. Nedělal už někdo z vás takovou úpravu? Říkal jsem si trochu k tomu odškrcení otevřít výfuk, snad by to pomohlo, jinak jsem na zemi, je mi jasné, že 4t ve 125 není a nebude žádné dělo, ale o to taky tak trochu jde, na druhou stranu, aby to uvezlo i mě. Díky za rady.

(reakce na) Suzuki DR125

7.3.2007 v 19:28 | Nahoru | #31
gynekolog>>
No do toho me mas ne?

(reakce na) Suzuki DR125

11.3.2007 v 20:27 | Nahoru | #32
z ceho je nadrz? (plech/plast) de na nu pridelat tankvak? :)

Suzuki DR125

12.3.2007 v 08:17 | Nahoru | #33
nádrž je z plechu *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

12.3.2007 v 20:17 | Nahoru | #34
a tankvak na nu de pridelat, pripada mi ten tvart nadrze docela divnej, tak jestli to de v pohode pridelat...

(reakce na) Suzuki DR125

12.3.2007 v 20:20 | Nahoru | #35
sem konecne jedno DRko na prodej našel... na co si mám dát bacha? je na tehle motorce vůbec neco co může bejt poruchový? :)

Suzuki DR125

13.3.2007 v 16:06 | Nahoru | #36
to ti neřeknu protože sem ho nedával. Jinak poruchový...asi jako u všech motorek zkontroluj základní věci jako jestli to nežere olej, nejsou přivohlý vidle, neni bouranej rám(!). Pak si dej bacha na takový věci že třeba když přijedeš k tomu prodejci a pudeš se kouknout na motorku tak si sahni na motor jestli je teplej. Jestli jo tak by to měl bejt pro tebe takovej signál že to vohřál než si přijel a že nemáčistý svědomí. Nebo se zeptej jestli se s tim kravilo někde a jestli je to bouraný. Ti řekne že ne že pohoda bylo to vlastně skoro garážovaný a přitom budou dodrápaný plasty a kůra za ráfkem

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

13.3.2007 v 19:54 | Nahoru | #37
Jestli nejak moc neklapaj ventiliVule ulozani kyvky!Nekdy je dobry podivat se i na krk jestli to tam nejak nehazi!Je to sice blbost ale taky jsem se s tim setkal!Projet to zjistit stav tlumicu jestli nejsou zraly na repasi,jestli jo sundat ho poradne na cene!No podivej se na retezovku jak na tom je!Ale tady na tom musi bejt asi vecnost no nevim!Podivej se a pokud cena odpovida stavu motorky tak v poho ale vzdycky zkus smlouvat!A hledat veci jako napr.budu muset kupovat novou retezovku a podobny reci!Ja mam moto sice z nemecka!prodaval ji asi 20--ti letej kluk byla s nim mama a ta mam hned jak mi videla tak mi sundala 150 EUR :lol: Tak hodne stesti :thmubup: Jiank asi by tam nic bejt nemelo ale nejsem si jistej!Samozrejme doplnuju Gynekologa :lol:

(reakce na) Suzuki DR125

13.3.2007 v 19:59 | Nahoru | #38
Susak11>>

(reakce na) Suzuki DR125

15.3.2007 v 20:14 | Nahoru | #39
díky moc za rady *yes*

(reakce na) Suzuki DR125

22.4.2007 v 22:10 | Nahoru | #40
kolik tak může vydržet motor DRka bez nějakejch větších oprav???

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

23.4.2007 v 19:34 | Nahoru | #41
myslim, ze 30-40 tisic by mel vydrzet ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

24.4.2007 v 20:53 | Nahoru | #42
pako>po 30-40 se vymění píst a vydrží to ještě jednou tolik, jinak to začne žrát olej, ale já jsem chtěl spíš jenom dotaz, našel jste už někdo někoho, kdo ví jak odblokovat tu řídící jednotku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

24.4.2007 v 21:05 | Nahoru | #43
Luboš>>
Ale kde jste prisli na to ze je to CDI?

(reakce na) Suzuki DR125

25.4.2007 v 10:29 | Nahoru | #44
Luboš>>
mám DR 125 taky a musím ten omezovač při 90km/hod zrušit, prej je něco v tachometru, co dá povel do řídící jednotky. Převrtal jsem válec, dal větší Wiseco, tak má snahu docela jet. Musím s tím něco vymyslet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

26.4.2007 v 21:54 | Nahoru | #45
Susak11>on to tu někdo nadhodil, že snad jednotka, ale dá se tomu docela věřit, protože kromě podezřele zúženého kolena jsem nenašel nic, co by to mělo omezovat. Otevřel jsem výfuk, výkon šel nahoru, ale můj pocit je ten, že to prostě nejde roztočit, jak by mohlo

(reakce na) Suzuki DR125

27.4.2007 v 09:24 | Nahoru | #46
Luboš>>
Samotná řídící jednotka by omezovala otáčky na každej kvalt, ale pětku vytočím na 85, ale šestka při 90 vypne. Musí to mít spojitost s rychlostí. Yamaha u DT125 to má omezený tutově v tachometru.

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

27.4.2007 v 17:16 | Nahoru | #47
No ja nevim kazdopadne jedina motorka ktera se skrtila CDI byla jenom NSR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

28.4.2007 v 11:29 | Nahoru | #48
Susak11>>
A taky jsem před lety přivez CBR600 a byla uškrcená na 50k CDIčkem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

28.4.2007 v 19:03 | Nahoru | #49
alesmoto>myslel sem 125

Suzuki DR125

29.4.2007 v 23:59 | Nahoru | #50
čmoud(susak) je poklad doufám že mi to vykucháš nějak a budu bez omezovače

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

30.4.2007 v 12:21 | Nahoru | #51
Susak11>>
No to je jasný. NSR je 125. Ale chtěl jsem říct, že honda řeší škrcení výkonu tímto způsobem asi běžně.. i u jinejch modelů.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

30.4.2007 v 21:23 | Nahoru | #52
ha, tak to vypadá, že už v pátek by mohlo bejt DRko v garáži... ale ještě před tím by mě zajímalo, jak lehce tam de neutral? dneska se mi tam nějak napodařil hodit... :shy:
a ještě vrzal centrální tlumič, říkal že ho jen namaže silikonovým olejem, a bude to v pohodě... je to pravda, nebo může být problém někde jinde? opět díky za rady

(reakce na) Suzuki DR125

1.5.2007 v 12:41 | Nahoru | #53
alesmoto>>
No to je jasný. NSR je 125. Ale chtěl jsem říct, že honda řeší škrcení výkonu tímto způsobem asi běžně.. i u jinejch modelů. [/quote]
JJ, to jo ale tady to vidim ze je to bud mechanicky a nebo samostnatnym el.clankem jako mel myslim Marauder

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

4.5.2007 v 21:35 | Nahoru | #54
kotrix> cus, no, s tim neutralem je to takovy osemetny, nevim jak ostatni, ale me tam ze zacatku taky nesel kloudne dat... jedine snad s vyplym motorem ... ale chce to chvilku cviku a najdes ho tam vzdycky.. jenom obcas vypadne :thmubup:

(reakce na) Suzuki DR125

4.5.2007 v 21:57 | Nahoru | #55
VojtasDR>mám dilemu..je v ponuke DR-ko za super peniaze...chcem niečo malé na vozenie...mám ale 188cm..nebude mi to malé????dík

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

5.5.2007 v 14:24 | Nahoru | #56
Cau mam stejnej problem pri 90 mi to omezovac zaskrti,bez ohledu na to jaky je tam kvalt.
Mam kamose tez s dr ze stejnyho roku 98 a ten je bez problemu.Uz jsem si od nej zkousel pujcit tachac,vyfuk,CDI.Nedavno otevrel zapalko a tam vypada ze taky nic neni,takze fakt uz nevim :( A jeste pri neutralu to nejde vytocit,zase se to zaskrti a to i kamosovi.Uz jsem videl 4 dr a vsechny bez omezovace.....je to fakt divny.Prosim o rady!!!!! :rolleyes: *yes*

Suzuki DR125

5.5.2007 v 14:45 | Nahoru | #57
Mirob - určitě nebude, neni to žádná velká kobyla jako třeba DT, neměj strach

Trinky - Zkus si pučit výfuk i se svodem. Mě de točit jednotka a dovjka a ostatní nic:/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

5.5.2007 v 16:45 | Nahoru | #58

Trinky píše: Cau mam stejnej problem pri 90 mi to omezovac zaskrti,bez ohledu na to jaky je tam kvalt.
Mam kamose tez s dr ze stejnyho roku 98 a ten je bez problemu.Uz jsem si od nej zkousel pujcit tachac,vyfuk,CDI.Nedavno otevrel zapalko a tam vypada ze taky nic neni,takze fakt uz nevim :( A jeste pri neutralu to nejde vytocit,zase se to zaskrti a to i kamosovi.Uz jsem videl 4 dr a vsechny bez omezovace.....je to fakt divny.Prosim o rady!!!!! :rolleyes: *yes*


No tak to uz je bud CDI premosteny jako se delalo treba u Kawy a nebo je to mechanicky.Nevim gynekolog furt slibuje ze se s tim ukaze ale jeste s tim neprijel,vubec sem DR jeste zblizka nevidel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

5.5.2007 v 21:16 | Nahoru | #59
Tak jsem vam zapatral na ebayi. A zadnou takovou nejakou krabicku nebo udelatko jsem tam neneasel, jen teda na prodej celou motorku z 97 a psal ze je odsrcena, tak jsem se ho zeptal jak a napsal mi:

Es handelt sich um Orginalteile die von der Suzukiwerkstatt ausgebaut wurden.Danach war die Maschine gedrosselt und wurde demenstprechend umgemeldet. Ob jetzt elektronisch oder Vergaser kann ich Ihnen nicht sagen. Jedenfalls handelt es sich um ein Kabel mit elektrischem Teil und einem Metallteil könnte für den Vergaser sein.
Mfg

Kdo je jeste horsi nemcinar nez ja, tak je to neco o tom ze je to original dil, ze to proste dal do servisu a ze mu to proste udelali a tak nevi co s tim je. Ale pak tam pise ze kazdopadne to bude kabel a nebo kovova vec v karbecu.


a jak to zaskrceni probiha? Sekne se to na presny rychlosti? Nevede od zadniho kola nejaka elektronika?
Na MZ mam totiz na zadnim kole snimack impulsu a podle toho to CDI utne v 80kmh. Krabicka za 1500 to snad oblbne.
Na CBR to bylo zarazkou asi v karbecu, ze to nepustilo na plno paliva.
A na NSR to kamosovi zase prestane jet v otackach a bude to CDI asi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

5.5.2007 v 21:42 | Nahoru | #60

fallen.ang3l píše: Tak jsem vam zapatral na ebayi. A zadnou takovou nejakou krabicku nebo udelatko jsem tam neneasel, jen teda na prodej celou motorku z 97 a psal ze je odsrcena, tak jsem se ho zeptal jak a napsal mi:

Es handelt sich um Orginalteile die von der Suzukiwerkstatt ausgebaut wurden.Danach war die Maschine gedrosselt und wurde demenstprechend umgemeldet. Ob jetzt elektronisch oder Vergaser kann ich Ihnen nicht sagen. Jedenfalls handelt es sich um ein Kabel mit elektrischem Teil und einem Metallteil könnte für den Vergaser sein.
Mfg

Kdo je jeste horsi nemcinar nez ja, tak je to neco o tom ze je to original dil, ze to proste dal do servisu a ze mu to proste udelali a tak nevi co s tim je. Ale pak tam pise ze kazdopadne to bude kabel a nebo kovova vec v karbecu.


a jak to zaskrceni probiha? Sekne se to na presny rychlosti? Nevede od zadniho kola nejaka elektronika?
Na MZ mam totiz na zadnim kole snimack impulsu a podle toho to CDI utne v 80kmh. Krabicka za 1500 to snad oblbne.
Na CBR to bylo zarazkou asi v karbecu, ze to nepustilo na plno paliva.
A na NSR to kamosovi zase prestane jet v otackach a bude to CDI asi.


jj,NSR jsou vetsina v CDI, to DR bude nejaka kravina, ja mu to rozeberu az s tim prijede :P
Jinak o MZtkach sem neco slysel s tim skrcenim moc si to uz nepamatuju ale pamatuju si to ze to kluci maj hodne dobre vymysleny.A nejde ten snimac dat na predni kolo? :lol: Jenze ty mas motarda co?Kdyby to bylo na Enduru a slo by to dat na predek tak ten se toci min a omezovac by to bral treba az v kile :lol: no dobre vymeslim pi.coviny :shy: .Na KMX to bylo treba prave premosteny CDI
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist