1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
Ale kde jste prisli na to ze je to CDI?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
A taky jsem před lety přivez CBR600 a byla uškrcená na 50k CDIčkem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
No to je jasný. NSR je 125. Ale chtěl jsem říct, že honda řeší škrcení výkonu tímto způsobem asi běžně.. i u jinejch modelů.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125
a ještě vrzal centrální tlumič, říkal že ho jen namaže silikonovým olejem, a bude to v pohodě... je to pravda, nebo může být problém někde jinde? opět díky za rady
No to je jasný. NSR je 125. Ale chtěl jsem říct, že honda řeší škrcení výkonu tímto způsobem asi běžně.. i u jinejch modelů. [/quote]
JJ, to jo ale tady to vidim ze je to bud mechanicky a nebo samostnatnym el.clankem jako mel myslim Marauder
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125
Mam kamose tez s dr ze stejnyho roku 98 a ten je bez problemu.Uz jsem si od nej zkousel pujcit tachac,vyfuk,CDI.Nedavno otevrel zapalko a tam vypada ze taky nic neni,takze fakt uz nevim :( A jeste pri neutralu to nejde vytocit,zase se to zaskrti a to i kamosovi.Uz jsem videl 4 dr a vsechny bez omezovace.....je to fakt divny.Prosim o rady!!!!! :rolleyes: *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
Trinky píše: Cau mam stejnej problem pri 90 mi to omezovac zaskrti,bez ohledu na to jaky je tam kvalt.
Mam kamose tez s dr ze stejnyho roku 98 a ten je bez problemu.Uz jsem si od nej zkousel pujcit tachac,vyfuk,CDI.Nedavno otevrel zapalko a tam vypada ze taky nic neni,takze fakt uz nevim :( A jeste pri neutralu to nejde vytocit,zase se to zaskrti a to i kamosovi.Uz jsem videl 4 dr a vsechny bez omezovace.....je to fakt divny.Prosim o rady!!!!! :rolleyes: *yes*
No tak to uz je bud CDI premosteny jako se delalo treba u Kawy a nebo je to mechanicky.Nevim gynekolog furt slibuje ze se s tim ukaze ale jeste s tim neprijel,vubec sem DR jeste zblizka nevidel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
Es handelt sich um Orginalteile die von der Suzukiwerkstatt ausgebaut wurden.Danach war die Maschine gedrosselt und wurde demenstprechend umgemeldet. Ob jetzt elektronisch oder Vergaser kann ich Ihnen nicht sagen. Jedenfalls handelt es sich um ein Kabel mit elektrischem Teil und einem Metallteil könnte für den Vergaser sein.
Mfg
Kdo je jeste horsi nemcinar nez ja, tak je to neco o tom ze je to original dil, ze to proste dal do servisu a ze mu to proste udelali a tak nevi co s tim je. Ale pak tam pise ze kazdopadne to bude kabel a nebo kovova vec v karbecu.
a jak to zaskrceni probiha? Sekne se to na presny rychlosti? Nevede od zadniho kola nejaka elektronika?
Na MZ mam totiz na zadnim kole snimack impulsu a podle toho to CDI utne v 80kmh. Krabicka za 1500 to snad oblbne.
Na CBR to bylo zarazkou asi v karbecu, ze to nepustilo na plno paliva.
A na NSR to kamosovi zase prestane jet v otackach a bude to CDI asi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125
fallen.ang3l píše: Tak jsem vam zapatral na ebayi. A zadnou takovou nejakou krabicku nebo udelatko jsem tam neneasel, jen teda na prodej celou motorku z 97 a psal ze je odsrcena, tak jsem se ho zeptal jak a napsal mi:
Es handelt sich um Orginalteile die von der Suzukiwerkstatt ausgebaut wurden.Danach war die Maschine gedrosselt und wurde demenstprechend umgemeldet. Ob jetzt elektronisch oder Vergaser kann ich Ihnen nicht sagen. Jedenfalls handelt es sich um ein Kabel mit elektrischem Teil und einem Metallteil könnte für den Vergaser sein.
Mfg
Kdo je jeste horsi nemcinar nez ja, tak je to neco o tom ze je to original dil, ze to proste dal do servisu a ze mu to proste udelali a tak nevi co s tim je. Ale pak tam pise ze kazdopadne to bude kabel a nebo kovova vec v karbecu.
a jak to zaskrceni probiha? Sekne se to na presny rychlosti? Nevede od zadniho kola nejaka elektronika?
Na MZ mam totiz na zadnim kole snimack impulsu a podle toho to CDI utne v 80kmh. Krabicka za 1500 to snad oblbne.
Na CBR to bylo zarazkou asi v karbecu, ze to nepustilo na plno paliva.
A na NSR to kamosovi zase prestane jet v otackach a bude to CDI asi.
jj,NSR jsou vetsina v CDI, to DR bude nejaka kravina, ja mu to rozeberu az s tim prijede :P
Jinak o MZtkach sem neco slysel s tim skrcenim moc si to uz nepamatuju ale pamatuju si to ze to kluci maj hodne dobre vymysleny.A nejde ten snimac dat na predni kolo? :lol: Jenze ty mas motarda co?Kdyby to bylo na Enduru a slo by to dat na predek tak ten se toci min a omezovac by to bral treba az v kile :lol: no dobre vymeslim pi.coviny :shy: .Na KMX to bylo treba prave premosteny CDI