Při startování to celkem dlouho točí než to chytne a musí e tomu občas pomoct plynem jinak to někdy nechytne i tak.čím by to mohlo být? svíčky atd jsou vyměněné, jediné co ještě chybí jsou ventily a podtlaky.
No a druhýdotaz je na nastavení podvozku jakým spůsobem na to? jelikož jezdc je celkem lehký a původní nastavení je na někoho těžšího.
2 reakcí na tento příspěvek Pár technických dotazů na ZXR400
jinak normálně startovat a po chvilce lehce přidat plyn a chytne.
podvozek sem nenastavoval ale u zxr to není nijak těžký , je potřeba nastavit přední vidle a vzadu tlumič k tomu je docela blbej přístup asi budeš muset sundat podsedlovej plast
1 reakcí na tento příspěvek Pár technických dotazů na ZXR400
malá ninja je super tak ať jezdí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár technických dotazů na ZXR400
Neměl by jsi link i na podobný web se ZXR 750?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár technických dotazů na ZXR400
clonner>startování , když je mín než 15 stupňů tak se sytičem
jinak normálně startovat a po chvilce lehce přidat plyn a chytne.
podvozek sem nenastavoval ale u zxr to není nijak těžký , je potřeba nastavit přední vidle a vzadu tlumič k tomu je docela blbej přístup asi budeš muset sundat podsedlovej plast
Tak si hosi oba poradne nechte seridit karbeci od nekoho kdo to umi...
ZXR dobre serizene startuje studene vzdy na sytic a po chvilce ho zavres a jede krasne...
Nejake toceni s plynem a jine laborovani znamena ze to mas rozhasene
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár technických dotazů na ZXR400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár technických dotazů na ZXR400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár technických dotazů na ZXR400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár technických dotazů na ZXR400
u zxr je o spíš průser když si zavřeš kohout a pak na to zapomeneš na benál co je v soustavě ujedeš cca 2km a pak si v pr*eli , pak je docela problém ju natočit nechce to totiž cucat benzín protože se to zavzdušní
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár technických dotazů na ZXR400
clonner>z-x-r> podtlaky a karbce sem dělal přez zimu ,se sytičem mi chytne vždy ale proč kurvit motor se sytičem když stačí trošku vrknout plynem a chytne bez problémů , když běží motor se sytičem tak smívá olejovej film z válce takže super cesta jak dodělat motor
Ten tvuj film si smivas ty kdyz ti to startu studene aniz bys nepouzil sytic...
Ale tak me smil asi 20sekund a tobe celou dobu co ti to vrci
Delal jsi to doma ja vim jsi sikovnej.
PS:Takto to merl stejne dobre serizene borec na R6 do toho casu Kdy mu borec na brzde vynadal ze to seridil jak prase pytel
Mas to dobre.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pár technických dotazů na ZXR400
clonner>motokuba> a co to dělalo ? štěkal aspon motor nebo byl úplně hluchej ? , mě když je teplá tak taky občas zlobí , ale na 2-3 natočení chytne vždy
u zxr je o spíš průser když si zavřeš kohout a pak na to zapomeneš na benál co je v soustavě ujedeš cca 2km a pak si v pr*eli , pak je docela problém ju natočit nechce to totiž cucat benzín protože se to zavzdušní
Az ti bude fakcit sytic a budes to mit serizene tak se ti po 10-15 sekundach normalne navrci..
Stalo se mi to snad 100x a nikdy zadny problem.
Stalo se mi to snad 100x a nikdy zadny problem.
z-x-r> ó ano pane velkomožný , všichni sou blbý jenom vy jste letadlo
Naposledy editováno 12.04.2009 21:31:39
1 reakcí na tento příspěvek Pár technických dotazů na ZXR400
Jinak co říkáš na toto ZXR 750
to že sou "nový" kapaliny ti napíše každej jenom blbec cpe peníze do mašiny co chce prodat a zodpovědnej kupec si udělá základní servis hned po koupi.
"super zvuk a spěchá " když takhle někdo popíše mašinu tak to mluví za vše.
42tis na 14 let starou motorku je hodně blbej vtip , barva taky není původní takže při nejlepším mašina "jenom" lehla a ten lak mi přijde poměrně čerstvej
počítej s tím že to bude brzo neprodejný a když si to budeš chtít nechat tak už budeš muset do údržby něco nasypat
z-x-r>clonner>z-x-r> podtlaky a karbce sem dělal přez zimu ,se sytičem mi chytne vždy ale proč kurvit motor se sytičem když stačí trošku vrknout plynem a chytne bez problémů , když běží motor se sytičem tak smívá olejovej film z válce takže super cesta jak dodělat motor
Ten tvuj film si smivas ty kdyz ti to startu studene aniz bys nepouzil sytic...
Ale tak me smil asi 20sekund a tobe celou dobu co ti to vrci
Delal jsi to doma ja vim jsi sikovnej.
PS:Takto to merl stejne dobre serizene borec na R6 do toho casu Kdy mu borec na brzde vynadal ze to seridil jak prase pytel
Mas to dobre.
Hele, já jsem stejnýho názoru jako clonner, že na sytič mám ten motor jenom rozdýchat, a raděj jej budu udržovat pak plynem na 2tis než sytičem. V létě mi to startuje bez sytiče, tak ho nepoužívám. Nastavení mám dobrý, nehrabal jsem se v tom a ve středu jedu na předsezoní seřízení.
Mám tucha, co se tu asi snažíš říct, ale předem s tím nesouhlasím. Jen bych ale chtěl poprosit, jestli to nemužeš přeložit i nám uživatelům češtiny, nejlépe pak té spisovné.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rána při startování Kawasaki ZXR 400 | Twitty | 11 | 4.9.2021 v 08:09 Diegow |
Kawasaki zxr 400 za tepla slabě točí Kawasaki ZXR 400 | wojciech1999 | 2 | 8.3.2020 v 08:49 Brůča. |
motoservis Kawasaki Kladno Kawasaki ZXR 400 | Domino-AK_47 | 18 | 8.1.2018 v 12:55 lubi.k |
Po přidání plynu chcípne [1, 2] Kawasaki ZXR 400 | motokuba-keči | 34 | 9.8.2017 v 09:55 Galileo297 |
Ztrácí výkon a chcípá Kawasaki ZXR 400 | Specialized | 25 | 11.4.2017 v 22:36 Specialized |