1 reakcí na tento příspěvek Zase další z nás v penálu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase další z nás v penálu
DCshoe.coUSA>Je to fakt strašný....když si uvědomím že mám přítele-23 let...jezdí na motorce...já sama na sebe dávám pozor,ale proto asi že jsem holka...on sám nad tím nepřemýšlí...prý si vždycky uvědomí jakej je debil až když zastaví...
taky se mi to stává, ze dojedu a nadávám si, nekdy i v průbehu jízdy, ale fakt to omezuju a po koupi Busy jezdím jak beránek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase další z nás v penálu
lordmaso>DCshoe.coUSA>Je to fakt strašný....když si uvědomím že mám přítele-23 let...jezdí na motorce...já sama na sebe dávám pozor,ale proto asi že jsem holka...on sám nad tím nepřemýšlí...prý si vždycky uvědomí jakej je debil až když zastaví...
taky se mi to stává, ze dojedu a nadávám si, nekdy i v průbehu jízdy, ale fakt to omezuju a po koupi Busy jezdím jak beránek
Deadman>Koukal jsem na toho uhorelyho na "novinkach" a porad mi neni jasny, jak se mu mohlo podarit utrhnout hlavu motoru ze steftu. Zvlast kdyz ram a svody jsou v poradku. Ta hlava tam drzi tak, ze by za ni mohl byt motor prisroubovanej.
V noci je to obecne na picu, zvlaste po zime, kdy je vsude plno sterku a der. Ja v noci po okreskach jezdim 40-60km/h.
Nejvetsim duvodem k umrtnosti je podle me to, ze v 21 letech si kazdy frajirek nebo automobilista muze udelat papiry na neomezenou masinu, aniz by predtim na necem jezdil. Stejne tak v 18ti na papirove skrcenou neomezeninu. To je proste spatne. Ridicak na velkou masinu bych podminil 3 roky vlastnictni ridicaku na 125ccm a aspon v souctu 48 mesici vlastnictvi motocyklu teto kategorie. A to bez ohledu na vek ridice. Frajirci by se na to vysrali a ti co maji o motorky opravdu zajem, by se za ty 3 roky naucili ridit a parkrat by hodili drzku v nizke rychlosti.
10-15kW staci na drzeni tempa v beznem provozu.
Mrtve by to sice zcela neodstranilo, ale neumirali by zbytecne nezkuseni.
Šrouby tam jsou, hlava se roztekla žárem.. Zvláštní je že už je to druhej smrťák v noci na LC4. :\
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase další z nás v penálu
DCshoe.coUSA>lordmaso>DCshoe.coUSA>Je to fakt strašný....když si uvědomím že mám přítele-23 let...jezdí na motorce...já sama na sebe dávám pozor,ale proto asi že jsem holka...on sám nad tím nepřemýšlí...prý si vždycky uvědomí jakej je debil až když zastaví...
taky se mi to stává, ze dojedu a nadávám si, nekdy i v průbehu jízdy, ale fakt to omezuju a po koupi Busy jezdím jak beránek Beránek??S hayabusou??To bych tě chtěla vidět Je to krásná motorka...jednou jsem ale na tom jela a na ničem tak nepohodlným jsem ještě neseděla...to je vyloženě motorka jen pro šoféra....teda podle mě ...ale krásná...
Nepohodlným???? já to kupoval jen kvůli mladé že je právě pohodlná . Jelas někdy na R1? To je teprve maso ve dvou, ale tam je to hrůza...
1 reakcí na tento příspěvek Zase další z nás v penálu
lordmaso>DCshoe.coUSA>lordmaso>DCshoe.coUSA>Je to fakt strašný....když si uvědomím že mám přítele-23 let...jezdí na motorce...já sama na sebe dávám pozor,ale proto asi že jsem holka...on sám nad tím nepřemýšlí...prý si vždycky uvědomí jakej je debil až když zastaví...
taky se mi to stává, ze dojedu a nadávám si, nekdy i v průbehu jízdy, ale fakt to omezuju a po koupi Busy jezdím jak beránek Beránek??S hayabusou??To bych tě chtěla vidět Je to krásná motorka...jednou jsem ale na tom jela a na ničem tak nepohodlným jsem ještě neseděla...to je vyloženě motorka jen pro šoféra....teda podle mě ...ale krásná...
Nepohodlným???? já to kupoval jen kvůli mladé že je právě pohodlná . Jelas někdy na R1? To je teprve maso ve dvou, ale tam je to hrůza...
Deadman>Koukal jsem na toho uhorelyho na "novinkach" a porad mi neni jasny, jak se mu mohlo podarit utrhnout hlavu motoru ze steftu. Zvlast kdyz ram a svody jsou v poradku. Ta hlava tam drzi tak, ze by za ni mohl byt motor prisroubovanej.
V noci je to obecne na picu, zvlaste po zime, kdy je vsude plno sterku a der. Ja v noci po okreskach jezdim 40-60km/h.
Nejvetsim duvodem k umrtnosti je podle me to, ze v 21 letech si kazdy frajirek nebo automobilista muze udelat papiry na neomezenou masinu, aniz by predtim na necem jezdil. Stejne tak v 18ti na papirove skrcenou neomezeninu. To je proste spatne. Ridicak na velkou masinu bych podminil 3 roky vlastnictni ridicaku na 125ccm a aspon v souctu 48 mesici vlastnictvi motocyklu teto kategorie. A to bez ohledu na vek ridice. Frajirci by se na to vysrali a ti co maji o motorky opravdu zajem, by se za ty 3 roky naucili ridit a parkrat by hodili drzku v nizke rychlosti.
10-15kW staci na drzeni tempa v beznem provozu.
Mrtve by to sice zcela neodstranilo, ale neumirali by zbytecne nezkuseni.
Při jakékoli rychlosti když jdeš na držku se můžeš zabít, i na slabé motorce. Nebo mít škaredý následky. Jak sem už psal, možná sem jen výjimka, ale síla motorky nehraje roli, jen ty zkušenosti v provozu. Vím že to myslíš dobře, ale kdybych měl jezdit na dváce 3 roky než můžu najakoukoli jinou tak se na to vykašlu a prodejci motorek by neměli žádnej kšeft. Většina umrtí je podle mě při nedání přednosti v kombinaci s vysokou rychlostí motky takže jezdit tak že jedu až sem si jistej že o mě to auto ví a přednost mě dá a né 200 v městě...
ACE1981>ja jsem zacinal na pincku pak 5 let 250 pak tri roky na 650kach a ted na BMW 1200 RS ale vim ze v urcitych situacich nepredjizdim kde nevidim a predvidam co ten provoz udela a snazim se nejezdit v noci a jeste po spatnych cestach to je proste hazard ktery se nevyplati
Ja v noci nic nevidim, tak jezdim jak s hnojem
tyhle kluci si aspoň vybrali, jak zařvou, ne každej má tu možnost.
a rodiče - žijeme za rodiče a lidi kolem sebe? žijeme za sebe, brát ohledy na to, koho zasáhnu svou smrtí, tak strachy nevylezu z postele..
1 reakcí na tento příspěvek Zase další z nás v penálu
A co si tak pamatuju, tak před těma deseti lety jsem byl pěkný tele. Štěstí že tehdy nebyl moc výběr - japonský stroje byly spíš "pro bohatý", běžný kluci jako já jezdili na jawách. Měl jsem dvěpadinu a nakládal jsem ji zcela bez mozku. Krizovka každou chvíli.
Asi je to fakt v hlavě - tak si musím přiznat že ve věku 18-20 jsem měl hlavu takovou, že kdybych seděl na nějakým šestikilu nebo víc, asi bych z toho zase ždímal všechny kobyly který by tam byly, bez ohledu na zkušenosti
Chtěl jsem jen říct, že dneska maj mladý kluci stejně horký hlavy jako jsme mívali my, ale k tomu se ještě přidávaj krásně vypadající, dostupné, a hlavně silou překypující stroje.
Jo a hadry - když se navlečeš do kůže s CE protektorama, Nasadíš aerodynamicky dopracovanou helmu která sedne jak ulitá, zalehneš za plexi... to se to pak jede
My sme jezdili v riflích a teniskách, v létě bez trika v kraťasech a sandálech, (kdepak nějaký rukavice!) plexi nebylo - to člověk už jen z tohoto důvodu sundal ruku z plynu i v 80 km/h, aby si ulevil...
A za další - ta monstr mediální masáž!! O pětikilu se dnes mluví jako o "slabé" motorce!!!! Když tohle slyší někdo kdo to v životě neřídil, nebude o tu "slabou" stát. Šíří se fámy že výkon je nutný, protože v provozu překážíš. Moje jawka má 17 nebo 19 kW (všude to píšou jinak), ale v běžném provozu naprosto v pohodě stíhám! A hooodně předjíždím, především v zatáčkovitých úsecích nemaj auta šanci! Říká se že objem ničím nenahradíš, ale TECHNIKA JÍZDY je nade všechen objem.
Moje oblíbená historka - vyjížďka s kámošem kterej má jako první motku litra - na rovinách mi zmizel ani nevim jak, v serpentinách jsem o něj zakopával a ujel mu...
Podle mě se to bude s úmrtností jen a jen zhoršovat, dokud nebudou přísnější metody získávání řidičáků, dokud bude dovoleno "papírově škrtit" výkon, nebo (nedejbože) nedospěje pokrok tam, že se bude povinně instalovat omezovač tacho.
DaveTLR> už mě to začíná srát...včera ten kluk co uhořel - to je děsný , to nejde ani snad vyslovit, dnes dopoledne někdo lehl v Troubsku tady kousek ode mě, a aby toho nebylo málo, včera spadl můj kamarád na ZX9R ,na Brněnské přehradě , jeho holka je dodřená atd-ale jsou naživu. Měly by jsme se nad sebou všichni zamyslet, nejsme roboti, většina z nás spadne fakt jen jednou.
Přemýšlím čím dál víc nad tím, že dám dopiči TLR a koupím Varadero a budu si normální rychlostí jen tak dunět krajinou.
Myslím si, že letos to bude katastrofální rok co se nehod týče.
Ahoj prosimte nevis co to bylo za motku v tom troubsku ? a jak to dopadlo ?
Naposledy editováno 10.04.2009 13:52:22
3 reakcí na tento příspěvek Zase další z nás v penálu
Naposledy editováno 10.04.2009 13:55:08
Jak tady někdo psal respekt a respekt!
Rychlost nedodržuji, ale co ted pár kluků předvádí po Třebíči v silným provozu je fakt síla...
Pak tady někdo psal,že se tímto klábosením o tragediích někomu kazí ježdění-rád si nechám zkazit 1 vyjíždku než život rodiny a přátel...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase další z nás v penálu
toranaga>Každá společnost potřebuje mít viditelnýho nepřítele.
Je třeba tyhle umělý problémy pořád medializovat, aby stádo nemělo čas přemýšlet nad důležitejma věcma a s radostí přijalo další omezování a kontrolování svého "svobodnýho" života..
ročně umře v čr 60 000 lidí na kardiovaskulární choroby. A nikoho to nesere, všichni dál furt baští vepřo, knedlo , zelo.
Taky jsem koukal do statistik ,že je větší pravděpodobnost být obětí trestné činnosti, než dopravní nehody. Dokonce se ročně víc lidí utopí než se zabije na motorkách.
a teď do mně :)
Copy that
1 reakcí na tento příspěvek Zase další z nás v penálu
1,jezdíš jako prase-seš blíž průseru
2,jezdíš rozumně-ale stane se
3,jezdíš víc než opatrně a někdo tě sundá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zase další z nás v penálu
savon>miki_pilot> myslim si ze je to jako u vseho ostatniho ...nemuzes hazet vsechny do stejnyho pytle..jiste kdyz ma mladej clovek silnou motku tak ho to svadi a nema zkusenosti na to aby to zvladl. Myslim si ze je to hlavne o dusevnich pochodech a urovni kazdyho jedince. Ja treba taky zacinam teprve letos a po neco malo jezdeni na fechtlech sem si koupil VFR. a nechcu prohlasovat ze sem chytrejsi nebo vyspelejsi nez ti ostatni ale uvedomuju si ze zacinam a staci hrozne malo k tomu aby clovek skoncil spatne a mam z toho do jiste miry strach za coz sem nesmirne rad
Blbý je, že ovládat motorku se naučíš dost brzo - to je jen o tom získat cit, to je za 14 - max měsíc - hotový.
A začne průserový období, protože si budeš věřit a zatím tě bude provázet štěstí - nepotkáš nic za zatáčkou atd... a začneš si bez ironie myslet, že už máš zkušenosti, a to je právě nejnebezpečnější fáze. Menší riziko má úplnej laik, kterej sám sobě přizná že musí bejt opatrnej, než člověk kterej čerstvě nabyl důvěru v sebe sama.
Pokud si tohle zapamatuješ, a s rostoucí sebedůvěrou nebudeš zároveň ztrácet pozornost, bude všechno OK.
A strach zase souvisí s vědomostmi. Čím víc člověk toho ví, tím opatrněji bude podle mě jezdit. Kdo v 18ti sedne na motorku a jde s čerstvým řidičákem do provozu, asi moc netuší, co ho vše čeká a ani se moc nebojí. Já letos jezdím na motorce svoji první sezonu a jsem nesmírně vděčný za 100 tis. km, které jsem najezdil v autě jako cesťák. Ono opravdu ovládnout techniku jízdy nam otorce není takový problém, to se skutečně dá naučit rychle. Ale léta zkušeností v provozu, kdy vypozorujete chování na silnicích, zažijete nejrůznější situace, to vám nic nenahradí. Asi by hodně lidem zachránil život i obyčejný rozum. Ono někdy bohatě stačí vědět, že nic nevím. Hodně lidí jezdí na hranici aniž by vůbec tušili, že na hranici jsou. Pak už je jen krůček k průseru.