1 reakcí na tento příspěvek Zase další z nás v penálu
A co si tak pamatuju, tak před těma deseti lety jsem byl pěkný tele. Štěstí že tehdy nebyl moc výběr - japonský stroje byly spíš "pro bohatý", běžný kluci jako já jezdili na jawách. Měl jsem dvěpadinu a nakládal jsem ji zcela bez mozku. Krizovka každou chvíli.
Asi je to fakt v hlavě - tak si musím přiznat že ve věku 18-20 jsem měl hlavu takovou, že kdybych seděl na nějakým šestikilu nebo víc, asi bych z toho zase ždímal všechny kobyly který by tam byly, bez ohledu na zkušenosti
Chtěl jsem jen říct, že dneska maj mladý kluci stejně horký hlavy jako jsme mívali my, ale k tomu se ještě přidávaj krásně vypadající, dostupné, a hlavně silou překypující stroje.
Jo a hadry - když se navlečeš do kůže s CE protektorama, Nasadíš aerodynamicky dopracovanou helmu která sedne jak ulitá, zalehneš za plexi... to se to pak jede
My sme jezdili v riflích a teniskách, v létě bez trika v kraťasech a sandálech, (kdepak nějaký rukavice!) plexi nebylo - to člověk už jen z tohoto důvodu sundal ruku z plynu i v 80 km/h, aby si ulevil...
A za další - ta monstr mediální masáž!! O pětikilu se dnes mluví jako o "slabé" motorce!!!! Když tohle slyší někdo kdo to v životě neřídil, nebude o tu "slabou" stát. Šíří se fámy že výkon je nutný, protože v provozu překážíš. Moje jawka má 17 nebo 19 kW (všude to píšou jinak), ale v běžném provozu naprosto v pohodě stíhám! A hooodně předjíždím, především v zatáčkovitých úsecích nemaj auta šanci! Říká se že objem ničím nenahradíš, ale TECHNIKA JÍZDY je nade všechen objem.
Moje oblíbená historka - vyjížďka s kámošem kterej má jako první motku litra - na rovinách mi zmizel ani nevim jak, v serpentinách jsem o něj zakopával a ujel mu...
Podle mě se to bude s úmrtností jen a jen zhoršovat, dokud nebudou přísnější metody získávání řidičáků, dokud bude dovoleno "papírově škrtit" výkon, nebo (nedejbože) nedospěje pokrok tam, že se bude povinně instalovat omezovač tacho.