globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zase další z nás v penálu
 
10.4.2009 v 09:12
V noci na dnešek zhasnul u Strašic další motorkář. Nejhorší je těch jeho 23let. Bůh mu buď milostiv. Proč si každý myslí, že jemu se to stát nemůže, o opaku se přesvědčí až když je pozdě. Mně nejvíc vadí ten jejich věk. nedávno se jeden rozsekal o rotačku za traktorem - 26let, další po střetu s autem - 23let. V takovým věku si maj užívat ŽIVOTA, místo toho se ženou do penálu. Doprdele proč. Co jejich rodiče, holky, kamrádi. Proč si na ně nikdo z těch troubů nevzpomene než tu rukojeť otočí až na doraz. Je mi to líto, snad i proto, že s tím nejde nic dělat.

1 reakcí na tento příspěvek Zase další z nás v penálu

10.4.2009 v 12:51 | Nahoru | #1
Loni jsem odjel svoji "znovuprvní" sezonu - deset let jsem neměl motorku.
A co si tak pamatuju, tak před těma deseti lety jsem byl pěkný tele. Štěstí že tehdy nebyl moc výběr - japonský stroje byly spíš "pro bohatý", běžný kluci jako já jezdili na jawách. Měl jsem dvěpadinu a nakládal jsem ji zcela bez mozku. Krizovka každou chvíli.
Asi je to fakt v hlavě - tak si musím přiznat že ve věku 18-20 jsem měl hlavu takovou, že kdybych seděl na nějakým šestikilu nebo víc, asi bych z toho zase ždímal všechny kobyly který by tam byly, bez ohledu na zkušenosti

Chtěl jsem jen říct, že dneska maj mladý kluci stejně horký hlavy jako jsme mívali my, ale k tomu se ještě přidávaj krásně vypadající, dostupné, a hlavně silou překypující stroje.

Jo a hadry - když se navlečeš do kůže s CE protektorama, Nasadíš aerodynamicky dopracovanou helmu která sedne jak ulitá, zalehneš za plexi... to se to pak jede
My sme jezdili v riflích a teniskách, v létě bez trika v kraťasech a sandálech, (kdepak nějaký rukavice!) plexi nebylo - to člověk už jen z tohoto důvodu sundal ruku z plynu i v 80 km/h, aby si ulevil...

A za další - ta monstr mediální masáž!! O pětikilu se dnes mluví jako o "slabé" motorce!!!! Když tohle slyší někdo kdo to v životě neřídil, nebude o tu "slabou" stát. Šíří se fámy že výkon je nutný, protože v provozu překážíš. Moje jawka má 17 nebo 19 kW (všude to píšou jinak), ale v běžném provozu naprosto v pohodě stíhám! A hooodně předjíždím, především v zatáčkovitých úsecích nemaj auta šanci! Říká se že objem ničím nenahradíš, ale TECHNIKA JÍZDY je nade všechen objem.

Moje oblíbená historka - vyjížďka s kámošem kterej má jako první motku litra - na rovinách mi zmizel ani nevim jak, v serpentinách jsem o něj zakopával a ujel mu...

Podle mě se to bude s úmrtností jen a jen zhoršovat, dokud nebudou přísnější metody získávání řidičáků, dokud bude dovoleno "papírově škrtit" výkon, nebo (nedejbože) nedospěje pokrok tam, že se bude povinně instalovat omezovač tacho.

(reakce na) Zase další z nás v penálu

10.4.2009 v 13:09 | Nahoru | #2
rraol> souhlasim s tou kampani, 500 je opravdu v dnešní době totální fechtl pro suchary, větší a silnější motorky stojí víc takže je jasný že se protěžují. A ten příklad s tou Jawa vs. R1 je taky jasnej, naprosto to chápu. Ale řek bych že po měsíci ježdění už s tebou jezdit nechtěl co? Ale taky sem jel s kamošem co měl třipade a krásně sme se projeli, ale kochačka to byla neskutečná a ta moje spotřeba, tipl sem kolem 5l/100km s R1 to je dost úspěch... Jojo motorky sou parádní věc, ale nestojí tza to se na ní zabít, je spoustu jiných super věcí v životě. I když můj kámoš se mě ptal jestli mám rád sex... tak že prej ten zážitek na R1 je prej o trochu lepší . No teď bych řekl že ten top zážitek je zatáhnutí za plyn na té Buse
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist