Mám teď ale v garáži asi 0-1. Mám sundané víko a všechno připravené, ale nevím jestli je teď v té kose nenastavím moc malé anebo velké.
Bude mít takhle nízka teplota velký vliv?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů při 0°C
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů při 0°C
3 reakcí na tento příspěvek Vůle ventilů při 0°C
ok, asi sem pro většinu lidí tady blbec že tvrdim že se vule zvetšují, ale aspon mám pár důvodů a příkladů z praxe pro to abych to tvrdil, než nekdo kdo to vyčetl nebo slyšel
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů při 0°C
pepeveteran>ineverexist> To je právě problém tohoto fora.Tady radí většina lidí, kteří si myslí, domnívají se nebo jsou přesvědčeni.Já sem chodím pouze když vím. Nesprávnou radou v této rubrice lze napáchat nemalé škody.
nejen ze jsi zakladateli vlakna neporadil, ale navazis se do useru kteri to delaji, nechapu vyznam tveho jednani....
Já sem chodím pouze když vím.
to tedy vypada ze lzes, neporadil jsi, takze zrejme nevis
Nesprávnou radou v této rubrice lze napáchat nemalé škody.
jsou to jen prispevky k zalozenemu tematu, coz znamena ze si je zakladatel precte a dle zdraveho rozumu usoudi bude-li se jimi ridit ci nikoli
dle tebe se tedy ventilova vule u "Kawasaki ER 5" pri ohratem motoru zvetsuje!!! zajimal by me tedy nejaky podobny motocykl o kterem si myslis to same jinak by me jeste zajimalo kam na to chodis
EDIT:
dle tohoto vlakna je videt ze se v modernich motocyklech opravdu vyznas a nejspis mas dlouholete zkusenosti. musel jsem se tomu z hluboha zasmat
Naposledy editováno 27.03.2009 01:41:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů při 0°C
(škoda,že nemám scaner,poslal bych to)
Naposledy editováno 27.03.2009 10:34:19
3 reakcí na tento příspěvek Vůle ventilů při 0°C
U zahrateho motoru jsou vule vetsi!!! A ta vule 0,2 se nastavuje z toho duvodu, aby i pri mrazu tam byla nejaka vule a nezustali viset priotevrene ventily... To by jsi pak nenastartoval... A kdo mi to neveri, at nastartuje motor, ohreje a pak premeri vule
Jo a samozrejme to ma i vysvetleni podle fyzikalnich zakonu hlinikovy blok a hlava se roztahuji daleko vic nez ocelova tycka...
Naposledy editováno 27.03.2009 17:09:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů při 0°C
1. S hloupýma narážkama jsi začal ty.
2.Nevím jak se dá posoudit míra zkušeností z dotazu jaký kdo dává do motocyklu benzin a olej.
3.Motory dělám přes 30let. No a motor funguje stejně v motocyklu, autě , lodi nebo traktoru. Za tu dobu jsem se setkal se všemi jmenovanými.
Upozorňuji, že pokud teď napíšeš cokoliv, nebudu na to již reagovat, protože se chováš jako krysa zahnaná do kouta. No a s takovými já nehodlám marnit svůj čas.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů při 0°C
Pepa GSX-R>ineverexist> Prostuduj si manuály od Van Hynes,píší tam ventilové vůle při různých teplotách motoru a zjistíš,že se ohřátím i zvětšují!!!!!!
(škoda,že nemám scaner,poslal bych to)
rad prostuduji a poucim se, bohuzel vyhledavac dle tvych informaci nic nenasel, neslo by to upresnit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů při 0°C
dedek new>Taky jsem objevil jeden nazor :
U zahrateho motoru jsou vule vetsi!!! A ta vule 0,2 se nastavuje z toho duvodu, aby i pri mrazu tam byla nejaka vule a nezustali viset priotevrene ventily... To by jsi pak nenastartoval... A kdo mi to neveri, at nastartuje motor, ohreje a pak premeri vule
Jo a samozrejme to ma i vysvetleni podle fyzikalnich zakonu hlinikovy blok a hlava se roztahuji daleko vic nez ocelova tycka...
A ta vule 0,2 se nastavuje z toho duvodu, aby i pri mrazu tam byla nejaka vule a nezustali viset priotevrene ventily... To by jsi pak nenastartoval...
tve tvrzeni je samozdrejme nesmyls! s tim se bez pochlubit do nejakeho sevisu, nejlepe primo mechanikovi, hodi po tobe co mu prijde prvni pod ruku
pepeveteran>ineverexist> Tak pouze na vysvětlenou:
1. S hloupýma narážkama jsi začal ty.
2.Nevím jak se dá posoudit míra zkušeností z dotazu jaký kdo dává do motocyklu benzin a olej.
3.Motory dělám přes 30let. No a motor funguje stejně v motocyklu, autě , lodi nebo traktoru. Za tu dobu jsem se setkal se všemi jmenovanými.
Upozorňuji, že pokud teď napíšeš cokoliv, nebudu na to již reagovat, protože se chováš jako krysa zahnaná do kouta. No a s takovými já nehodlám marnit svůj čas.
protože se chováš jako krysa zahnaná do kouta
ja te urazet nebudu, to je trochu pod uroven
Motory dělám přes 30let.
jestli je na tom neco pravdy, tak nechapu tvuj dotaz ohledne benzinu, treba je pro tebe 30let malo
pripadas me jako takovy ten rypal co leze vsude mozne po forech a misto aby nekomu poradil, navazi se do tech co radi
rad se necham poucit, prote te timto zadam o vysvetleni toho co tvrdis, ne to ze jsem krysa nebo ze se nebudes vyjadrovat, ale abys nam vysvetlil proc se ventilove vule v zahratem motoru zvetsuji. Dekuji
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle ventilů při 0°C
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |