Pokud nevíte co je modulace a co se po takto opraveném kole musí ještě vše udělat aby kolo bylo schopné zapadat do protilehlého nebo správně vést řetěz,tak se na to vykašlete.
Totiž tuto opravu jsem několikrát prováděl,ale u převodovky traktorů a jiných zemědělských strojů,ale nikdy bych to neudělal u motorky hlavně né na klice.Nezapomeň že každým svářením vzniká pnutí v materiálu a mění se struktůra i vlastnosti,proto je nutné takto opravená kola dále strojně a tepelně upravit.Což nikdy bez demontáže toho kola neuděláš.
Za celou svojí praxi jsem se s těmi to opravami v normálním režimu nesetkal.
Vždy jen u strojů,kde nebyla náhrada,což ZZR600není.
Ona totiž oprava Tě výjde na více než nákup nového kola.
Jen elektroda se kupuje po kusech a né v celej balikách a musíš jí mít opravdu v ruce.
No a kdybys přece jen se do toho sváření na motocyklu pustil,tak nezapomeň odpojit CDI,a všechny kabely od motoru.
Pro dobré provaření budeš potřebovat vysokou teplotu a tím se rozluč se všemy simeringi na svařované hřídeli. *no* *no* :(
1 reakcí na tento příspěvek Privareni zubu na ozubene kolo na klice...
1 reakcí na tento příspěvek Privareni zubu na ozubene kolo na klice...
JEZDIT S NĚČÍM TAKOVÍM JE SEBEVRAŽDA.TO RADŠI INVESTUJ NĚJAKOU TU KAČKU NAVÍC A KUP SI ORIGINÁL NEBO SI NECH UDĚLAT NOVÍ POKUD MÁŠ NĚJAKÝHO ZNÁMÍHO ALE DO TOHOTO BYCHSE NEPOUŠTĚL.......
Sezen si jiny motor a tenhle poskozeny si nech na ND. Kdyz uz bys chtel pouzit jinou kliku, stejne te cekaji i nova loziska kliky a ojnic (jedno cca 700kc - predpokladam ze jich mas celkem 9 - 5 klikovy + 4 ojnicni). To mas dalsich x tisic + kliku + dalsi podruzny material. http://cgi.ebay.de/...eZWD1VQQcmdZViewItem
Tady sice je motor za 800EUR, ale myslim ze v motopuzzle.cz ma motor ZZR600. Mozna neni uplny ale kdyz bude mit ok kliku + ojnice + kartery pro tvuj ucel bude stacit. Nak