1 reakcí na tento příspěvek Pomóóóc- nebo se picnu(jak jinak?.....nechytne)
1 reakcí na tento příspěvek Pomóóóc- nebo se picnu(jak jinak?.....nechytne)
1 reakcí na tento příspěvek Pomóóóc- nebo se picnu(jak jinak?.....nechytne)
1 reakcí na tento příspěvek Pomóóóc- nebo se picnu(jak jinak?.....nechytne)
1 reakcí na tento příspěvek Pomóóóc- nebo se picnu(jak jinak?.....nechytne)
Moje rada zní: kup nové svíčky přepni ventil na PRI a zkus pokud chytne přepni ventil na ON a pokud zdechne problém byl ventil pokud nezdechne problém byly svíčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomóóóc- nebo se picnu(jak jinak?.....nechytne)
WenCa>sajosa> Nový svíčky proto, že tím startováním pod plným plynem je ulil...
presne tak, mel jsem Fko ale 6tku a taky jsem na jare svice ulil a musel koupit novy, NGKcka jsou na to haklivy. Jestli jsi je pred 14 dnema kupoval novy, tak si to nejspis zopakujes. Akorat bych ti doporucoval koupit neco jinyho nez NGK, treba Denso, nebo Brisky. U NGKcek kdyz se ulejou se nacuca benzinem ta izolace kolem vnitrni elektrody a zacne probijet, pak to tu jiskru hazi vsude mozne, jen ne na elektrodach. Muzes je jeste zkusit vypalit nad horakem, ale tohle mi bohuzel nepomohlo, svice byly znicene.
Jo a kdyz uz se vam podari motorku pri startu ulejt, tak zavrete sytic a otecte plynem naplno a zkuste startovat, bacha ale kdyz to chytne at to nevyleti dned do otacek, budte pripraveni plyn zavrit
1 reakcí na tento příspěvek Pomóóóc- nebo se picnu(jak jinak?.....nechytne)
1 reakcí na tento příspěvek Pomóóóc- nebo se picnu(jak jinak?.....nechytne)
1 reakcí na tento příspěvek Pomóóóc- nebo se picnu(jak jinak?.....nechytne)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomóóóc- nebo se picnu(jak jinak?.....nechytne)
2 reakcí na tento příspěvek Pomóóóc- nebo se picnu(jak jinak?.....nechytne)
Diky
JESE>Vysvetli mi nekdo jak je mozny ze ulitim NGK svicek, potazmo motoru je nenavratne znicim??? Nejak mi to rozum nebere. Rozumny vysvetleni prosim, to jako, ze se mi to stalo voe neberu... neb.to uz jsem slysel mockrat.
Diky
Myslím, že je to kravina. Osobně jsem je za 3 roky asi 2x ulil ne jejich vinou a po 10ti minuntách pauzy samy vyschly a start byl uplně bez problémů. Jsem s nima spokojenej.
1. Spatne zazimovani - nevypustene karburatory
2. Voda na dne tanku - vyplati se prvni 1-2 deci odpustit nez to pustim do systemu
3. Celkova vlhkost a kondenzace - hodne lidi dela to, ze v teplotne nestabilnim pred-jarnim obdobi vytahne studenou motku z garaze na teply jarni vzduch (nekdy i staci jen otevrit garazova vrata) vzduch zvenku, ktery se dostane na studeny povrch motorky zkondenzuje, a ta voda na kontaktech a VN kabelech udela potom sve.... vse se jen zhorsi pokud navic nedoskave otocim motorem, razem mam tu vlhkost i uvnitr motoru, pak tak uz muzu mit benzinu kolik chci ale diky zkratu na svickach mi to nema uz sanci chytit.
Hodne zalezi odkud tu masinu vytahnu, muzu ji mit i venku pod plachtou, ale i plachta muze po urcitou dobu drzet mikroklima.
Nejlepsi rada je nespechat, vytahnou motku ven, dat tam nabitou baterku, odpustit sracku ze dna tanku a dat si obed at se potvora s tim teplotnim sokem vyrovna.
Druhy, trochu rychlejsi zpusob, je si vzit infrak motor a vse kolem s nim behem kafe pekne nahrat.
Pokud to pak nechytne, tak je problem nekde jinde...
Hodne stesti vsem.
Naposledy editováno 15.03.2009 16:53:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomóóóc- nebo se picnu(jak jinak?.....nechytne)
JESE>Vysvetli mi nekdo jak je mozny ze ulitim NGK svicek, potazmo motoru je nenavratne znicim??? Nejak mi to rozum nebere. Rozumny vysvetleni prosim, to jako, ze se mi to stalo voe neberu... neb.to uz jsem slysel mockrat.
Diky
dyt sem ti to sem ty voe napsal ne
U NGKcek kdyz se ulejou se nacuca benzinem ta izolace kolem vnitrni elektrody a zacne probijet, pak to tu jiskru hazi vsude mozne, jen ne na elektrodach. Muzes je jeste zkusit vypalit nad horakem, ale tohle mi bohuzel nepomohlo, svice byly znicene.
Hiffson>ono zalezi jak dlouho je nechas uchcane, kdyz je to jen chvilku, tak jim to nevadi, ale nech je uchcane treba pres noc a uvidis jak nejsou na hovno. Stalo se mi to jak na GSX600F tak na RF900R. Draha zkusenost, nove svice na RFo 4x 250,-Kc. NGKcka si uz nekupuju