Téma: Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt
 
13.3.2008 v 22:08
Zajímalo by mě jestli si tady někdo dělá sám GO motoru a ceny všech dílů.
Koupil jsem yz250f/yzf250 ´02 Prodávající říkal že má tak 60mth najeto. Motorka jede super, žádný divný zvuky, ani nic co by ukazovalo že je něco v nepořádku ale pro jistotu jsem dnes stím byl v servisu tady v okolí a tam říkali že je potřeba to otevřít a prohlídnout, ale že jsem si vybral motorku která je hodně náročná na údržbu. Prej že 2takt by byl o hodně levnější. Říkal něco kolem 25tis KČ za GO motoru 4taktu když se to udělá včas, do 100MTH. Že tam budu muset nechat motorku urcite 2 týdny až měsíc než všechny díly dorazí. Proč tak dlouho?
Pak říkali že když přijdu pozdě a uvnitř motoru už bude něco špatně může se oprava vyšplhat až na 50 tisíc. Připadá mi to docela dost. Hledal jsem na netu ceny pístů, ojnic a ventilů. Našel jsem ceny které zas až takhle vysoké nebyli a v porovnání s 2takt 250 yz byli jen o něco dražší např. pístní sada byla pro yz 3000kč a pro yzf 3700kč, jiné díli byli taky cenově dost blízko sebe u 2 i 4taktu. Tak nevim. Myslím ale taky že z těch 25ti tisíc je tak 6 tisíc za práci a 6 tisíc za předražené díly. To znamená že kdybych si to udělal sám měl bych to za cca 13tisíc Kč. Proto mě zajímá jestli si tohle člověk který se moc v motorkách nevyzná může udělat i sám. Objednat potřebné díly a vyměnit je. Vždyt je to nakonec jen pár šroubků, nebo se mýlim?

1. Zajímá mě jak se pozná co je protžeba vyměnit.?
2. Co vše se přesně mění při takové GO motoru.
3. Po kolika hodinách přibližně je potřeba vyměnit díly a jaké?

Tady na forum se píše že u KTM i u jiných yamah vydrží písty snadno 250mth. Je to pravda? Tak co oni o 100mth?

Dík za rady.


Naposledy editováno 05.04.2009 01:12:23

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

29.4.2008 v 08:49 | Nahoru | #61
Jinak hlavní problém motokrosu používanýho na enduro nejsou převody a průběh výkonu etc, ale skutečnost, že to je bez papírů- můžeš si dávat si dávat sakra bach a jezdit jen polese, zvlášť ve špindlu asi, ale stejně do tebe může někdo nacouvat s hamrem Hádvojkou a bez povinýho ručení a STK pak cálovat čtvrt mega za nárazník... to by byl hodně zlej sen

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

29.4.2008 v 09:00 | Nahoru | #62
M6> no já nevim, ale přijde mi, že stejně většina endur nesplňuje různý normy, který potřebuješ k plnění pojistky...mám na mysli gumy, světla a tak podobně...

Ale je to tak. Z nějakého důvodu tu prostě jsou dvě rozdílný kategorie motorek - motokros a enduro a každá patří jinam. Trať - les...někomu se to může zdát hodně podobný, ale my víme, že to tak není....

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

29.4.2008 v 09:07 | Nahoru | #63
hAjPR> Radši s endurem po trati než s kroskou po lese

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

29.4.2008 v 09:12 | Nahoru | #64

Jezi>hAjPR> Radši s endurem po trati než s kroskou po lese



...ani to ovšem není to pravé ořechové...ale je to menší zlo, pravda...

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

29.4.2008 v 09:16 | Nahoru | #65
hh no nevim na co by ti bylo v lese povinne ruceni kdyz se tam nevztahuje nic co se silnicniho zakona tyce tedy ani plneni pojistovny

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

29.4.2008 v 09:19 | Nahoru | #66

Joraell>hh no nevim na co by ti bylo v lese povinne ruceni kdyz se tam nevztahuje nic co se silnicniho zakona tyce tedy ani plneni pojistovny



...no ale nikde nepíše, že tu H2ku musí nabourat v lese...třeba někde poblíž

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

29.4.2008 v 09:28 | Nahoru | #67
Tak kroska je na to aby se naložila na vozejk a sundala až na trati a domů to samí

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

29.4.2008 v 09:51 | Nahoru | #68
chtěl sem něco na vyřádění na kopce a lesy, mám je tady hned za barákem a všude kolem,
Jinak wr jsem ještě nejel tak nemohu porovnat, ale jak jsem říkal, jsem spokojen s tim jak se moto v lese chová i když je to kroska. Ten e.startér je určitě výhoda. Ale, zatim nevidím důvod hledat nějakou jinou.
Ze začátku mi to občas chcíplo, ale když jsem se naučil používat víc spojku a držet to trochu víc v otáčkách tak není problém. Ale stejně si myslím že se motokrosová trat často od lesní tratě ani moc lišit nemusí.

Naposledy editováno 05.04.2009 03:16:50

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

29.4.2008 v 09:56 | Nahoru | #69

Troj11>jestli te muzu poradit tak takovyhle uvahy asi rovnou zavrhni.. kamos kterej s nama chtel jezdit do lesa si koupil taky krosovyho sx 450, kdyz jsme mu vsichni rikali at si to nekupuje tak byl tvrdohlavej.. a po dvou vyjizdkach zacal resit to co jsme mu vsichni rikali- proste kros na enduro neni.. dokoupil 2 kvalty do prevodovky, dal jinou rozetu a kolecko ale pak si zase stezoval ze kdyz naladi jednicku aby jela endurove na tezky pasaze, tak pak nedela nic jinyho nez radi a ze 6ka jede pomalu, pak zacal vymyslet takovy blbiny ze pritizi kliku, zmensi kompresni pomer, da jinej svod a vyfuk a furt laboroval a furt byl nestastnej ze to neni ono a my jsme na nej furt cekali protoze mu to v tezkych pasazich furt chcipalo a nez to nastartoval tak byl tak hotovej ze zase nemohl uz jet dal......
no a pak to prodal, koupil si enduro 450 a po prvnich par vyjezdech vypadal jak po prvnim orgasmu.. proste enduro no..



450 kross do lesa bych ani nekoupil já, protože vím jak těžké je to nakopnout když ti to chcípne, nakopnout 250 není problém....

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

29.4.2008 v 09:59 | Nahoru | #70

Like>Dadula> tak jsem to spočítal a je to 13/52 zubů. Já jsem někde četl na webu, že WR 250F převzala motor z YZ, proto to píšu, jinak jestli je rám jinej nebo převody nevím. Ale některý den se stavím za servisákem co dělá yamahy ve Zvoli a zeptám se ho na shodnost těchto věcí WR a YZ.



já na mé yzf mám 13/48 zubů
kvaltů mám 5 kolik jich tam máš ty?

Naposledy editováno 05.04.2009 03:19:33

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

29.4.2008 v 10:09 | Nahoru | #71

Like>Dadula> jak jsi na té fotce s tim obvazem, to sis přivodil na té bažince Fantomasi? To chtělo řešit plynem a nadhodit předek, zadek už si poradí ale ono se to kecá



přesně tak, ted v sobotu, já myslel že to není hluboký, ono se to zdálo tak jednoduchý, a mělký, až když jsem do toho zahučel.
Ono se to zdá že je to jen bažinka protože je to focený zepředu, ale kdybych to vyfotil ze strany dalo by to uplně jiný rozměr..no jo no, z chyb se člověk učí že, naštěstí nemám nic zlomený..

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

29.4.2008 v 10:13 | Nahoru | #72

KTM-Rudy>Dadula> Kazdych 10 mth vozit moto do servisu? Hmmm, tak to te tich 20tis. Kc rocne stacit nebude.



myslím že to zase tak hrozný nebude..Hodina v servisu stojí 300kč. A za seřízení ventilů ani posledně nic nechtěli..

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

29.4.2008 v 14:30 | Nahoru | #73
450 kross do lesa bych ani nekoupil já, protože vím jak těžké je to nakopnout když ti to chcípne, nakopnout 250 není problém....

to u yz neni problém, to neni jak KTM

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

29.4.2008 v 14:30 | Nahoru | #74
Jo eště, Dadulo, proč to vozíte do servisu každejch deset hodin??

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

29.4.2008 v 15:39 | Nahoru | #75
M6> protože tu hodně lidí říkalo že když tam něco zarachotí tak že se může oprava vyšplhat dost vysoko, tak abych tomu předešel sem to takhle chtěl dělat ale v servisu říkali že to není potřeba tak často..

Naposledy editováno 05.04.2009 03:23:06

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

29.4.2008 v 17:11 | Nahoru | #76
Tady je diskuze o rozdílech mezi wr a yzf. co je lepší koupit.

http://www.thumperta...wthread.php?t=440282

píše se tu že i když WRF je enduro a YZF kroska, tak že vyšší váha WRka, i jeho měkčí odpružení nejsou v reálu ideálnější na rychlé technické pasáže v lesích než YZF a ta má výhody že má živější/agresivnější chod motoru a lehčí váhu o 15kg, tím i lepší ovládání. Jsou tam lidé kteří raději jezdí yzf než wrf v lesích. Nakonec je to tak že ten kdo nevyzkoušel obě motorky tak rozdíl nepozná, a obě mají své silné stránky.

nerozumim jen co myslí tím "heavier flywheel" težší co?

Naposledy editováno 29.04.2008 19:37:18

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

29.4.2008 v 18:21 | Nahoru | #77
To znamena tazsi zotrvacnik.

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

29.4.2008 v 18:35 | Nahoru | #78
aha.

Naposledy editováno 05.04.2009 03:27:06

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

29.4.2008 v 19:31 | Nahoru | #79
Dadula> mám tam pět kvaltu 1st 31/13(2.385)
2nd 28/16(1.750)
3rd 28/21(1.333)
4th 25/24(1.042)
5th 22/27(0.815)

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

29.4.2008 v 19:47 | Nahoru | #80

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

29.4.2008 v 19:53 | Nahoru | #81
Like> chtělo by to ten z r 2001/2002
2003 už je jiný model. Ten sem ale nikde nemohl najít, jen pro WR250F 2002. Ale kouknu na tenhle tak velkej rozdil to asi nebude. Díkes.

Naposledy editováno 29.04.2008 19:57:56

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

29.4.2008 v 20:13 | Nahoru | #82
Dadula> Stáhnul jsem si Tvůj manuál a píšou ti tam taky pět kvaltu. Ale ty převodové poměry jsou u YZ v menším rozsahu než u WR. Já mám jedničku pomalejší a pětku rychlejší než YZ.

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

29.4.2008 v 20:54 | Nahoru | #83

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

7.3.2009 v 08:25 | Nahoru | #84
nějaký další zkušenosti s YZ250F 08 ??

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

8.3.2009 v 19:01 | Nahoru | #85
Pic pepici Já mám YZ 450 F, pravidelně po 10mth měnim olej + filtr, téměř po každé jízdě peru vzduch. filtr, ale přesto mě vobyčejná servisní kontrola přišla na 6 táců, po 50 mth - výměna rozvoďáku, teď už vim proč tak často ( měnil jsem po 100mth a mam oškubaný skoro všechny vodící zuby na čepu kliky - samotnej čep - 5OOOkč ) pak nové těsnění pod válec a hlavu, nové pístní kroužky, vata do vejfuku ( bych nevěřil, jak rychle odtamtud všechna zmizí ) seřízení ventylů a celková prohlídka
----- 6 tisíc peněz -----

Jinak orientační ceny dílů : pístní sada - 5300
těsnění hlava - 1400
rozvoďák - 1200
pístní kroužky - 920
vata vejfuk - 400
ventyl - 2500 ( jo a je jich tam 5 )
uložení kyvky - 5000
repas tlumičů - 1700

Hodně zdaru se spravovánim, já osobně bych to doma už neopravoval, kor když nemáš potřebné nářadí ( pak se ti to těžce prodraží, když něco zkurvíš )
A dostupnost orig. dílů - cca 5 dní

(reakce na) Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

12.3.2009 v 12:16 | Nahoru | #86
motorbikesh> lidovky snad není moc často :\

Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

12.3.2009 v 13:14 | Nahoru | #87
Já jsem dělal před měsícem GO motoru na své YZ 250F 07, dělalo se to skoro měsíc, ale šlo by to i dřív kdyby jsme něco nepokazily. Díly stály celkem 15 tisíc a práce 5 tis. A to se tam dělali takový ještě vychytávky páčky atd. Když se motor po 150 mth otevřel, tak se zjistilo že je motor na půlce životnosti a že je celkem vše OK. Ale stejně jsme to udělali. A motorka jede jak pila a je teď i desingově upravená, tak že super. To jsou moje zkušenosti

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

12.3.2009 v 13:31 | Nahoru | #88

kupoval si novou ? píst si dělal poprvé až ted (150mth ?) a jak často kontroluješ ventily ? Díky za info

Hod foto fešandy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

12.3.2009 v 14:26 | Nahoru | #89
Wario> ja na buzuki po 71mth(predtim ojka, pistt, rozvodak) pist mel vuli 5setin. nebo padesat ted v tom mam bordel...takze se striknul teflonem ci co to je a sel zpet. ventily se skoro nehly po celejch 70mth
nicmene sem se pred chvili dival na ulozeni centralu a 2loziska jsou jen pro okrasu. jaksi zarezle neco s tim budu muset vymyslet...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha YZ250f / YZF 250 4takt

12.3.2009 v 14:40 | Nahoru | #90
Miras87> tak to není špatný , něco vymyslet? kam jinam dávat prachy .

( jestli se mi KTM-ka vysype tak přítelkyně může letos na Egypt zapomenout )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist