měl jsem v plánu koupit si Hondu Varadero 125, ale nakonec se na to asi vykašlu a koupím si MZ 150, protože stejně za 1,5 roku mi bude 18 a budu kupovat nějaké to 6kilo. A taky bude to první velká moto, takže sem přes zimu přemýšlel a dospěl jsem k názoru, že varadero je zbytečné. Mz si také můžu sám opravit atd, ale je taky je tady takovej problém. Mz je 150 a A1 je do 125ccm. Potřeboval bych váš názor co na to policajti atd. A třeba taky to co by se stalo kdybych narazil na nevrlého policajta a on to řešil. Co za to může být. Je to tak vážné jakože jsem řídil jiné motorové vozidlo než na jaký mám řidičák.
Díky za všechny rady a názory.
1 reakcí na tento příspěvek Mz ETZ 150 názor zkušených bikerů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mz ETZ 150 názor zkušených bikerů
jirka mz>MZ se dá i legálně přestavět, cena válce se pohybuje někde kolem 4t
se myslim neprestavuje jen posles papiry do nemecka a oni ti to papirove stahnou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mz ETZ 150 názor zkušených bikerů
Froggyc>jirka mz>MZ se dá i legálně přestavět, cena válce se pohybuje někde kolem 4t
se myslim neprestavuje jen posles papiry do nemecka a oni ti to papirove stahnou
Fakt se to dá legálně přestavět, tady máš pár odkazů na shopy
české : Válec hlava karburátor samozřejmě ale nemusíš kupovat všechno, karburátor by možná stačil ten co tam máš, možná jen menší trysky.
a tady něco přímo z NDR: někde tady dokonce levnější jak u nás
pokud jen trochu chceš seženeš to a máš legální MZ 125, a že tě to vyjde draze?? při prodeji se ti to určitě vrátí protože MZ 125 je u nás rarita, na MZ-Worldu se říkáválo že u nás sou snad jen ??2??
Naposledy editováno 14.02.2009 22:39:10
jirka mz>Froggyc>jirka mz>MZ se dá i legálně přestavět, cena válce se pohybuje někde kolem 4t
se myslim neprestavuje jen posles papiry do nemecka a oni ti to papirove stahnou
Fakt se to dá legálně přestavět, tady máš pár odkazů na shopy
české : Válec hlava karburátor samozřejmě ale nemusíš kupovat všechno, karburátor by možná stačil ten co tam máš, možná jen menší trysky.
a tady něco přímo z NDR: někde tady dokonce levnější jak u nás
pokud jen trochu chceš seženeš to a máš legální MZ 125, a že tě to vyjde draze?? při prodeji se ti to určitě vrátí protože MZ 125 je u nás rarita, na MZ-Worldu se říkáválo že u nás sou snad jen ??2??
nooo a kdys ses vychcanej tak to stahnes papirove a napises prodam mz 125 nakitovanou na 150 ... :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mz ETZ 150 názor zkušených bikerů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mz ETZ 150 názor zkušených bikerů
lucja7528>Katana>prosimtě kudma se doliva olej do mz?
Převodový olej nálevkou na karteru (tuším, že na pravý straně ale 100% si jistej nejsem, už MZ nemám delší doobu)
Motorový olej se lije do nádrže s benzínem (jsou i verze s mixérem - oddělenou nádržkou na motorový olej a pumpou)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mz ETZ 150 názor zkušených bikerů
Nejde řadit? Je v převodovce olej? Je ho tam akorát (po kontrolní šroubek z levé strany krytu primárního převodu) ?
S řadičkou nelze ani hnout? To se stalo kdysi mě při výměně převodového oleje. Vyšrouboval jsem výpustní šroub, vylil, zašrouboval a najednou nešlo řadit. Podložka, která byla pod šroubem se při jeho povolování rozpadla na prach a pak byl bez ní šroub zamontovaný moc hluboku a opíral se o řadící kulisu.
Ještě tam je jeden šroub. Je uvnitř dutý a obsahuje kuličku na pružině. Tu není dobrá ztratit, jedná se o aretaci neutrálu a špatně se pak vyřazuje (resp není možné vyřadit na místě s běžícím motorem. Musí se chcípnout motor a nebo se rozjet a šoupnout tam ten neutrál za jízdy. Alespoň tak to bylo u mé MZ před několika lety.)
Možná jsem tehdy ty šrouby popletl a podložka nebyla na výpustním, ale na šroubu aretaci neutrálu, už si to moc nepamatuju.
1 reakcí na tento příspěvek Mz ETZ 150 názor zkušených bikerů
1 reakcí na tento příspěvek Mz ETZ 150 názor zkušených bikerů
2 reakcí na tento příspěvek Mz ETZ 150 názor zkušených bikerů
1.motorka není bezchybná ale za ty prachy(záleží na tom v jakém stavu je akolik do toho chceš vrazit)
2.Taky mám řidičák A1 a MZ ETZ 150 a jezdím na ní už víc jak 5 let.Za tu dobu nebyl s policajtama žádnej problém.(kdyžtak připomeň že má 9 KW a nedosahuje 11)
3.záleží jen na tobě jakým stylem jezdíš,protože jak píšeš ,,pak nějaký 6kilo"tak to si raději kup Aprilii RS n Cagivu Mito
PS:na MZtě jsem najezdil už více jak 20 000KM a furt až na nějaké drobné závady opravitelné v garáži... nebyl problém,jo a když chytneš blbýho policajta tak ten si vždy něco najde,jako by neměli dost práce s těmi kdo jezdí bez papírů a techničáku na litrech.Zatím se měj a vy ostatní taky.