globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odškrcení GS 500 E
21.2.2009 v 21:18
tak jsem se byl dnes podívat na tuhle krásku a je v parádním stavu akorát se mi zdá hrozně malinká mám čas do středy na rozhodnutí se jestli ji chci protože v pondělí se asi ještě pojedu podívat na Suzu DR 650 RSE takže uvídím pak co vyberu

mám 2 dotazy:

1) má to 25 kw, takže jak odškrtit a kolik to bude stát? je akorát změnšený průměr difuzoru?

2) jde na tom jezdit delší štreky ve dvou? zdá se mi to prťavý mám asi 175 cm a přítulka +- podobně a postavy jsem takový normální

dík za rady

Odškrcení GS 500 E

21.2.2009 v 23:29 | Nahoru | #31
Koukni se na tohleto uz mas otevreny a jeste o neco levnejsi.

Odškrcení GS 500 E

21.2.2009 v 23:32 | Nahoru | #32
I kdyz je mozny, ze to bude nejaka zborenina, nalepky to nema, nevim. To by byla mozna lepsi tahle.

Naposledy editováno 21.02.2009 23:35:31

Odškrcení GS 500 E

22.2.2009 v 09:57 | Nahoru | #33
Ta druha vypada uz lip, ale ty prvni bych se bal. Je evidentne lakovana, pise ze to ma vymeneny motor.... Buhvi z cceho je to poskladany, navic ta motka vypada ze uz toho ma hodne za sebou (kdyz kouknes traba na vidle atd).

Odškrcení GS 500 E

22.2.2009 v 11:04 | Nahoru | #34
Hele a já vím o jedné GS, která je úplně nejlepšejší Sorry, že si dělám reklamu, prodává to mamka... Možná by ještě slevila, ale to se musíš spíš domluvit s ní... GS 500

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení GS 500 E

22.2.2009 v 11:35 | Nahoru | #35
hele já nepotřebuju nabídky na GS já mám GSo vybraný je v parádním stavu a navíc to mám 8 km daleko takže z toho pohledu není co řešit

(reakce na) Odškrcení GS 500 E

22.2.2009 v 17:49 | Nahoru | #36
PosMiros> tak jsem se trochu spletl, dneska sem na to koukal a v sade jsou trysky(2x200kc)+soupatka(2x1400kc). a jestlize jsou ty soupatka rozdilny jen v tom ze je zespod ta jedna dira navic, tak myslim, ze by to vyslo celkem levne. zaslepit ty diry v soupatkach + 400 za trysky a je to. ale radsi si zjisti jak to je s tema soupatkama. zkus kdyztak napsat do nejakyho servisu suzuki, jakej je rozdil v soupatkach pro verzi 25kW a 33kW

Odškrcení GS 500 E

23.2.2009 v 17:44 | Nahoru | #37
tak jsem dnes zaplatil zálohu a o víkendu si pro GSo pojedu a pak ty karburátory rozeberu a uvidím

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení GS 500 E

24.2.2009 v 23:27 | Nahoru | #38
Karburátory jsou podtlakový, když si je doma rozebereš a nebudeš vědět, jak je po složení seřídit a znovu synchronizovat, tak to budeš tlačit do servisu.

O škrcení a odškrcení jsme si psali tady

...edit písmenko...

Naposledy editováno 24.02.2009 23:30:52

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení GS 500 E

25.2.2009 v 07:48 | Nahoru | #39
A když nebudeš vědět, tak se zeptáš Synchronizace se dá udělat velice přesně v domácích podmínkách viz. vodní manometr

Odškrcení GS 500 E

26.2.2009 v 17:14 | Nahoru | #40
jeden karbec 1500,- => x 2 a seřízení motoru komplet 1500, takže do pěti by ses měl vejít, r.v.92

(reakce na) Odškrcení GS 500 E

27.2.2009 v 20:16 | Nahoru | #41

WenCa>A když nebudeš vědět, tak se zeptáš Synchronizace se dá udělat velice přesně v domácích podmínkách viz. vodní manometr

zeptám se strejdy automechanika jestli bude vědět jak na to

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení GS 500 E

27.2.2009 v 20:25 | Nahoru | #42
šoupátka zaslepit! blbost kupovat nový..a kup trysky a je..hlavně se nenech oblbnout nesmyslnlou cenou..kdyžtak napiš PM ,jednoduchá záležitost

(reakce na) Odškrcení GS 500 E

27.2.2009 v 20:40 | Nahoru | #43
certice> mě jde hlavně o to aby to pak někdo naladil

Odškrcení GS 500 E

27.2.2009 v 20:42 | Nahoru | #44
hele zrovna odškrcujem to moje..ale jestli do toho moc nevidíš tak to nech někomu udělat .ale šoupátka nekupuj...ty stačwj zalepit

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení GS 500 E

27.2.2009 v 20:44 | Nahoru | #45
klido písni..poradíme

Naposledy editováno 27.02.2009 20:45:26

(reakce na) Odškrcení GS 500 E

27.2.2009 v 20:44 | Nahoru | #46
certice> a čím se to zalepí?

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení GS 500 E

27.2.2009 v 20:50 | Nahoru | #47
pryskyřice..

(reakce na) Odškrcení GS 500 E

27.2.2009 v 21:11 | Nahoru | #48
certice> hele nebyly by nějaký fotky jak to vypadá ty šoupátka?

Odškrcení GS 500 E

28.2.2009 v 12:52 | Nahoru | #49
tak jsem to dnes vezl domu a jen tak jsem to zkusil jak to točí a na trojku sem to vytočil lehce přes 10 tisíc otáček není to náhodou otevřený?

Odškrcení GS 500 E

28.2.2009 v 13:32 | Nahoru | #50
Taky bych chtěl vědět, jak poznám že je to otevřený.Když jsem ještě nebyl na poádné silnici kde bych to mohl rozjét na 180km/h???

Odškrcení GS 500 E

28.2.2009 v 14:26 | Nahoru | #51
taky to teď řeším, nevíte konkrétní velikost trysky 25kw a 33kw?

Odškrcení GS 500 E

28.2.2009 v 14:30 | Nahoru | #52
Jestli to ma nejvetsi zatah kolem 7-8000 otacek tak je otevrena.

Odškrcení GS 500 E

28.2.2009 v 14:34 | Nahoru | #53
Když jsem jel dal jsem za 1 za 2 a když jsem se podíval na tachák tak jsem viděl 80 pak jsem dal 3, ale těžo říct ve kterých otáčkách táhne nejvíce.Mě ten průběh přišel takový stejnoměrný.

2 reakcí na tento příspěvek Odškrcení GS 500 E

28.2.2009 v 14:52 | Nahoru | #54
S tim prijed, ja ti to otestuju a reknu ti

Otevreny GS nejvic taha nad 7000. Zavreny v tehle otackach uz netaha.

Odškrcení GS 500 E

28.2.2009 v 15:10 | Nahoru | #55
jestli je to zavřený měla by ti v 120-130 km/h přestat táhnout, a jestli dá 180 a víc tak je otevřená

Odškrcení GS 500 E

28.2.2009 v 15:18 | Nahoru | #56
Jel jsem docela do prudkého kopce dal jsem 4 a rozjel jsem to na 120 kopec dlouhý tak do 200 metrů.Až jestli zítra se udělá hezky tak to vezmu na státovku a zkusím to. A jestli to nepojede tak napíšu tomu od koho jsem to kupoval to by mě nštvalo když jsem chtěl otevřenou...říkal mi že ty lidi v německu mu říkali že je otevřená...

(reakce na) Odškrcení GS 500 E

28.2.2009 v 15:25 | Nahoru | #57
otas1> Já někdy musím do kutný hory pro ty rukavice. Tak bych se klido stavil.

Odškrcení GS 500 E

28.2.2009 v 17:08 | Nahoru | #58
no já na to zatím ani nemám řidičák takže jestli jede víc jak 140 zkusím tak za měsíc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení GS 500 E

28.2.2009 v 22:27 | Nahoru | #59

otas1>Otevreny GS nejvic taha nad 7000. Zavreny v tehle otackach uz netaha.


zdálo se mi že to tahá furt stejně... ale určitě to neumíralo takže si myslím že by to möhlo být otevřený

(reakce na) Odškrcení GS 500 E

1.3.2009 v 16:26 | Nahoru | #60

MartinGS500>Karburátory jsou podtlakový, když si je doma rozebereš a nebudeš vědět, jak je po složení seřídit a znovu synchronizovat, tak to budeš tlačit do servisu.

O škrcení a odškrcení jsme si psali tady

...edit písmenko...



Tak jsem to napsal blbě, resp. nepřesně - tady je víc informacích o funkci a nastavení karburátorů.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 0 1.6.2024 v 17:33 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist