globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odškrcení honda CB500
22.1.2009 v 11:56
Ahoj,
nemáte někdo zkušenosti s odškrcením CBčka pětistovky rok výroby 2001. Prej by to nemělo být nic složitého. Nebo nemáte někdo alespoň představu, na kolik to přijde??? Díky moc za rady...

Odškrcení honda CB500

22.1.2009 v 12:11 | Nahoru | #1
Koukni sem Motorkáři

Odškrcení honda CB500

22.1.2009 v 12:27 | Nahoru | #2
Já u CBF 500 měl pouhej doraz na plynu. Flexa , fyk , a najednou z 25kW full power a fše grátis

koukni kam vedou lanka plynu. a ty otáčí takým kulatým dzindzikem a ten má doraz, já tam šteloval i volnoběh, tak ten doraz uflákni

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení honda CB500

22.1.2009 v 13:13 | Nahoru | #3
Pozor na malý rozdíl - u CB 500 je omezení provedeno zůžením otvoru v hrdlech mezi karburátory a válci a navíc je nutno měnit hlavní trysky, u CBF 500 je omezení uděláno jen dorazem na plynu, tedy nelze otočit rukojetí plynu naplno.

Honza

(reakce na) Odškrcení honda CB500

22.1.2009 v 20:03 | Nahoru | #4

HonzaČ>Pozor na malý rozdíl - u CB 500 je omezení provedeno zůžením otvoru v hrdlech mezi karburátory a válci a navíc je nutno měnit hlavní trysky, u CBF 500 je omezení uděláno jen dorazem na plynu, tedy nelze otočit rukojetí plynu naplno.

Honza



áha tak to já myslel, že ty motory sou nemlich to samý

Odškrcení honda CB500

20.2.2009 v 09:27 | Nahoru | #5
U CB 500 se dělaly tři výkonové verze. 25,37 a 43 kW. Pokud chcete odškrtit z 25 nahoru. musíte vyměnit trysky a vyndat škrtící plechy z přírub, nebo vyměnit příruby. Z 37 nahoru stačí vyndat plechy, nebo vyměnit příruby. Trysky jsou stejné. Jinak opravdu stačí vytáhnout jen ty plechy, měnit celé příruby je blbost. Mé mladé jsem chtel otevřít CB 500 z 37 na 43 teď v zimě, ale zjistil jsem, že už byl někdo rychlejší Ona ta motorka jela jaksi dobře

Odškrcení honda CB500

20.2.2009 v 13:44 | Nahoru | #6
Většinou stačí vyndat ty příruby ze sání - jsou to takový velký podložky :) Jinak ty výkonový verze byly opravdu tři, ale to odškrcení je dle modelu, resp. výr. čísla - někde stačej jen vyndat příruby, někde musíš i měnit trysky. To ti ale povědí v servise Hondy právě podle čísla motoru, vyndání přírub mě stálo před 6 lety kolem 600,-.

Odškrcení honda CB500

20.2.2009 v 17:50 | Nahoru | #7
Zvládnš to sám a vše tu bylo řečeno U toho CBF jsem taky koukal, jak je to vyřešený, ještě to přímo mlátí do očí a odstranění trvalo munutku

1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení honda CB500

24.2.2009 v 22:06 | Nahoru | #8
JO a když si tam necháte trysky který se tam namontovali při zaškrcení a vyměníte jen příruby, tak se ještě trošku zdivhe víkon a změní se průběch kroutícího momentu, protože Ty trysky maj větší otvor než původní originály. Já to zkoušel a jelo to tak normalně ale při osmi tisících otáček to vystřelilo, né moc, ale bylo to znát. Ale spotřeba mi vzrostla na 13 litrů na sto.

(reakce na) Odškrcení honda CB500

5.12.2009 v 18:13 | Nahoru | #9
Motorkanotor> jaká je tak spotřeba toho odškrcenýho CB s tryskama který tam maj bejt
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 PidaCZ 7 2.5.2024 v 16:27 Gahan37
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 mta 1 9.4.2024 v 09:27 yan71
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
radost Honda CB 500 Sunshine011 16 20.11.2023 v 07:08 ja1
Ukazatel zařazené rychlosti CB 500 ... Honda CB 500 Starouš1968 4 14.10.2023 v 21:40 Kokin


TOPlist