jsem se tady musel zaregistrovat i kdyz motorkar nejsem, ale jen proto ze jsem rvs master pouzil a mam s nim vybornou zkusenost. Mam Ford escort 1.8EFI 16v z 1993 150000km. Pouzil jsem to do motoru a prevodovky, behem prvnich 100 kilometru jsem zacal pocitivat zmeny, motor se zacal stisovat a setrvacnost auta se zacala zlepsovat. Po 500 km uz to byl uplne jiny motor a i prevodovka mela presnejsi drahu zjemnil se razeni a hlavne zmizel problem se zarazenim 3stupne. Co se tyce spotreby, klesla o viditelny litr na 100km.Jsem naprosto spokojen a urcite pouziji i v dalsich vozech.
Jak to funguje je treba dobre pochopit a taky je treba postupovat dle navodu vyrobce. Na kazdy typ motoru je jina kapalina(benzin, diesel, dvoutakt, ctyrtakt) a to same plati i u ostatnich casti auta napr prevodovka(automat, manual).
vyrobek jsem zakoupil u spolecnosti nagara sro
http://www.rvs-tec.cz/start.htm
a z jejich pristupem jsem byl naprosto spokojen.. od podrobneho vysvetleni az po samotnou aplikaci.
Dostal jsem se k tomu od kamarada, ktery rvs uspesne aplikoval na sve motorce i autu.
jeste jeden zajimavy link na slovni komentar
http://helax.tv/mult...in-s-jirkou-hynerem/
speed 15 12 08 setrime palivo s rvs master
1 reakcí na tento příspěvek Přísady do oleje např RVS Master
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master
Taky se podělím o osobní zkušenost. Přečetl jsem o různých přípravcích spousty materiálů, ale nic mne nepřesvědčilo, tak jsem se rozhodl pro osobní zkušenost s přípravkem Slick 50. Mám škodu 120 r.v. 1981, zatím vše v originál stavu. Většinou tyto motory po 80 000 km byly zralé na generálku. Při 80 000 km jsem aplikoval balení Slicku-cena ale vysoká, kolem 1000 kč.
Při 160 000 km jsem aplikoval druhé balení. Světe div se, motor má nyní najeto 200 000 km a stále jede jak žihadlo. Předloni jsem koupil Ford escort, tak jsem to do něj dal taky. Od té doby jsem najel 15 000 km, bez jakéhokoli problému.Stejné jsem udělal i u Yamahy XT 350 s najetými 19 000 km. Od té doby jsem na ní nalítal kolem 4000 km, převážně v terénu a stále jede. Takže nevím, kolik to pomohlo, možná jsem jen zbytečně vyhodil peníze.
Toť má zkušenost.
Jen co našetřim penízky, jdu do již lety odzkoušeného blevajzu!!!
Jinak do některých oljů se také přidávají různé blevajzy.
2 reakcí na tento příspěvek Přísady do oleje např RVS Master
2 babuka: V návodu píší že je nejlepší první lahvičku použít se starým olejem před koncem životnosti. Ujedeš 300 - 400 km (RVS prý uvolňuje usazený karbon, tak aby se neucpaly mazací kanálky) a máš vyměnit olej (doporučují minerální) a použít 2 lahev. Po cca 2000 km výměna oleje - už použiješ jaký chceš. Pro více opotřebované motory doporučují krok 2 ještě jednou zopakovat (samozřejmě s minerálním olejem).
Naposledy editováno 22.01.2009 22:47:35
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master
jenda.benda>Zdravím RVS jsem si koupil od kanadskýho prodejce http://www.rvs-tec.ca/ za 4 litry (včetně poštovného, přišlo mi to během 5 dnů, platil jsem přes paypal) mám 3 butilky G6 (u nás je prodávají za 5 a půl litru a jen 2!) Zatím jsem to do motoru nenalil, chystám se na to v nejbližších dnech.
2 babuka: V návodu píší že je nejlepší první lahvičku použít se starým olejem před koncem životnosti. Ujedeš 300 - 400 km (RVS prý uvolňuje usazený karbon, tak aby se neucpaly mazací kanálky) a máš vyměnit olej (doporučují minerální) a použít 2 lahev. Po cca 2000 km výměna oleje - už použiješ jaký chceš. Pro více opotřebované motory doporučují krok 2 ještě jednou zopakovat (samozřejmě s minerálním olejem).
Trochu mi tato reakce zavání reklamou. Možná by bylo dobré po cca. 2000 km zkonstatovat nějaký konkrétní výsledek a to bez ohledu na psychologickou osobní finanční zainteresovanost.
Nevím, zda uvolněný karbon po dobu než se blevajz vymění, nepůsobí spíše jako slušný smirek a pak další náplně slouží jako korektor předchozí způsobené bolístky.
Tož otázka…….
viteka32>Honzek>
Taky se podělím o osobní zkušenost. Přečetl jsem o různých přípravcích spousty materiálů, ale nic mne nepřesvědčilo, tak jsem se rozhodl pro osobní zkušenost s přípravkem Slick 50. Mám škodu 120 r.v. 1981, zatím vše v originál stavu. Většinou tyto motory po 80 000 km byly zralé na generálku. Při 80 000 km jsem aplikoval balení Slicku-cena ale vysoká, kolem 1000 kč.
Při 160 000 km jsem aplikoval druhé balení. Světe div se, motor má nyní najeto 200 000 km a stále jede jak žihadlo. Předloni jsem koupil Ford escort, tak jsem to do něj dal taky. Od té doby jsem najel 15 000 km, bez jakéhokoli problému.Stejné jsem udělal i u Yamahy XT 350 s najetými 19 000 km. Od té doby jsem na ní nalítal kolem 4000 km, převážně v terénu a stále jede. Takže nevím, kolik to pomohlo, možná jsem jen zbytečně vyhodil peníze.
Toť má zkušenost.
No motory S120 teda extremni zivotnosti nedosahovaly, ale 80000 km je hodne utazeny za vlasy... Min. 100 000 KM bych pridal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master
Já teď přemýšlím, zda nějaký ten povzbuzovák nalít do motoru 4T, nerad bych číňanovi způsobil trauma.
Za případnou radu k věci děkuji!!
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master
Nektery vlastnosti modifikovanyho povrchu(testovano mimo jine taky na CVUT Praha):
koef treni: 0.001-0.003na sucho mezi sebou (nejlepsi olej 0.0246)
teplota tani: 1565 C (zelezo v 800st modra)
tvrdost: 73 (soucastky motoru maji do 50)
nestipe se(ne jako nicasil) a vydrzi 490 MPa (zelezo 130)
narust od nekolika micro az po 1.5mm (ryhy ve valcic)
Naposledy editováno 26.01.2009 20:53:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master
Jinak když se podíváš výše, tak zde uvádím i své zkušenosti (pozitivní) s jedním blevajzem. Nejmenuji, nechci zde dělat reklamu, je to už nějaký čas a věci se mění a vyvíjí. Co dřív bylo bezva, může být překonáno. Škoda, že to moc neplatí u lidí (ale to je zase jiné téma).
U 4T potřebuji něco co nezrujnuje rozpočet a po 2000km to mohu v klidu měnit.
Jinak před xx lety jsme dělali go motoru MB 1000, která měla 200 000km. Motor klasicky mazán (M 80 nebo 90) už nevím přesně, ale nic jiného v té době nebylo (prostě stranická linie) a po rozebrání vše jak dětská prdelka. Jen se vše dělalo v pravidelných intervalech.
Na druhou stranu jsem dnes klukovi vařil na motorku doraz startovky (ulomený), kov bílý jak pudr, přecementováno jako blázen, vrták to nebral.
Končím a dobrou…
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master
1 reakcí na tento příspěvek Přísady do oleje např RVS Master
Ale určitě to neni něco podobnýho jako PS 23 kde můžeš jet 1000 Km bez oleje a teprve potom se ti zadře motor .
Kdyby to množství na tu renovaci stála třeba 500 - 700 tak bych do toho asi i šel .
Jinak tý tvrdosti a hladkosti povrchu bych i věřil, jinejm žvástům tpu že výkon okamžitě narose o 10 - 20% je neskutečnej nesmysl - to by se pak ladilo .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master
SS124>Rampepurda> jestli mas oci a prsty tak ti to bude stacit(pod pruhlednou vrstvou je videt vse od honovani po pripadne ryhy pridreni atd .,proste je to dokonale hladky a presnos soucastek vuci sobe je dokonala(RZ 0.05micro,35 micro mas mezi klikou a lagrem-nejpresnejsi misto v motoru),ve valci nenajdes dobeh od krouzku pod urovni puvodniho povrchu,to samy vybeh od vahadel vuci vacce,mam tu i dily neosetreny tak muzes posoudit rozdil.RVS Ti do masiny naaplikuju se zarukou-jsem zvedav,jestli sem pak napises recenzi(a budes po zasluze zpranyrovan) od radoby znalcu.Nebo zajed jen na pokec a udelej si nazor sam.
Nektery vlastnosti modifikovanyho povrchu(testovano mimo jine taky na CVUT Praha):
koef treni: 0.001-0.003na sucho mezi sebou (nejlepsi olej 0.0246)
teplota tani: 1565 C (zelezo v 800st modra)
tvrdost: 73 (soucastky motoru maji do 50)
nestipe se(ne jako nicasil) a vydrzi 490 MPa (zelezo 130)
narust od nekolika micro az po 1.5mm (ryhy ve valcic)
pokud z válce zmizí stopa po honování, tak se nemá kde držet olej a píst se začně přidírat.
lejete si sračky do oleje a všechno je jen placebo efekt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master
SS124>gromík> koef treni kov- olej min 0.0246,rvs povrch mezi sebou na sucho 0.001-0.003,teplota tani 1565 ....atd. nejdriv si to precti cely a povalej to v mozku radile.
ok poválim a ty si pročti celé forum a dozvíš se to taky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master
sajosa-je to trochu o fyzice a chemii.Pred vice nez trema rokama jsem delal rozbrusem ryhy do valce abych posoudil jak ty vyrobci lzou po 40 hod provozu vse prekryto -ta masina lita do dnes a ma 160tis km tesnost valcu 96% po natlakovani 20atm za tepla (to nema vetsinou ani nova masina).Co se tyce ostatnich napr.: militec,slick,ps 23,ekolube atd-o tom muzu napsat knizku-vylita to jak za to zatahnes -jsou to prisady(aditiva).RVS neni prisada-prokazatelne modifikuje povrch vlivem zavadoveho treni a tlaku a za par hodin provozu ho v oleji nenajdes.Vice osobne nebo po telefonu nemam s tim problem.