globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přísady do oleje např RVS Master
 
10.3.2008 v 12:43
zdravím na výstavě jsem se setkal s nabídkou přísady do oleje, něco jako kovokeramika.Máte s tím někdo nějaké zkušenosti??Přemýšlím jestli to koupit a použít,ale mám obavy abych si s tím víc neublížil.Jinak moto gsxr 1100 s motorem b12.Díky za pomoc Tom

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

3.12.2008 v 19:34 | Nahoru | #91
marty.big> tady je na mne kontakt 777208601 posli svuj a ja Ti zavolam .Pokud si myslis,ze tomu rozumis tak to neres na dopisovani po netu nemam cas.

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

15.12.2008 v 13:46 | Nahoru | #92
Bozo> a vsichni ostatni:)))

jsem se tady musel zaregistrovat i kdyz motorkar nejsem, ale jen proto ze jsem rvs master pouzil a mam s nim vybornou zkusenost. Mam Ford escort 1.8EFI 16v z 1993 150000km. Pouzil jsem to do motoru a prevodovky, behem prvnich 100 kilometru jsem zacal pocitivat zmeny, motor se zacal stisovat a setrvacnost auta se zacala zlepsovat. Po 500 km uz to byl uplne jiny motor a i prevodovka mela presnejsi drahu zjemnil se razeni a hlavne zmizel problem se zarazenim 3stupne. Co se tyce spotreby, klesla o viditelny litr na 100km.Jsem naprosto spokojen a urcite pouziji i v dalsich vozech.

Jak to funguje je treba dobre pochopit a taky je treba postupovat dle navodu vyrobce. Na kazdy typ motoru je jina kapalina(benzin, diesel, dvoutakt, ctyrtakt) a to same plati i u ostatnich casti auta napr prevodovka(automat, manual).

vyrobek jsem zakoupil u spolecnosti nagara sro

http://www.rvs-tec.cz/start.htm

a z jejich pristupem jsem byl naprosto spokojen.. od podrobneho vysvetleni az po samotnou aplikaci.
Dostal jsem se k tomu od kamarada, ktery rvs uspesne aplikoval na sve motorce i autu.

jeste jeden zajimavy link na slovni komentar
http://helax.tv/mult...in-s-jirkou-hynerem/
speed 15 12 08 setrime palivo s rvs master

Přísady do oleje např RVS Master

26.12.2008 v 19:45 | Nahoru | #93
Nevím,zda se svým názorem nebudu za horizontem,ale musím se podělit o svou zkušenost s jedním nejmenovaným přípravkem.Nejenom že se lil do různých motorů a hejblátek, ale také byl v zázračné spreji,který zlepšil vlastnosti kovu .Říkal jsem si takový zázračně drahý sprej může zlepšit leda deficit v prkenici.Protože tchán začínal těmto blevajzům dělal dealera nechal jsem ho u naučených frází(a choval jsem se sejně jako většina lidí co někdy utáhla šroubek na tříkolce a okamžitě jsou konstruktéři).Tchán tomu vůbec nerozuměl a také po nějaké době toho nechal.Jenže po nějaké době se začali ozývat lidé,kteří ty blevajzy použili.Dokonce jsem byl u toho,když tchán tím zázračným sprejem nastříkal zuby u katru.Jenže si po měsíci jsem se náhodně potkal obsluhu toho katru a ten mi pěkně vyčinil.A teď se držte, pila vydržela řezat 2xtolik co normálně,ale když ji chtěli nabrousit,tak měli celkem problémy.Osobně jsem si přípravek nalil do Ren. Laguny.Motor se ztišil,zlepšil se i výkon, u spotřeby nevím,těžko mohu posoudit zda jsem odlehčil nohu.Prostě nevím, ale není blevajz jako přípravek. Tak to je má osobní nezávislá zkušenost aniž bych byl dealerem něčeho tekutého i tuhého.

1 reakcí na tento příspěvek Přísady do oleje např RVS Master

27.12.2008 v 00:41 | Nahoru | #94
Zajímavá diskuze, nyní jsem ve stádiu kdy nevím co je pravda

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

27.12.2008 v 12:02 | Nahoru | #95
Honzek>
Taky se podělím o osobní zkušenost. Přečetl jsem o různých přípravcích spousty materiálů, ale nic mne nepřesvědčilo, tak jsem se rozhodl pro osobní zkušenost s přípravkem Slick 50. Mám škodu 120 r.v. 1981, zatím vše v originál stavu. Většinou tyto motory po 80 000 km byly zralé na generálku. Při 80 000 km jsem aplikoval balení Slicku-cena ale vysoká, kolem 1000 kč.
Při 160 000 km jsem aplikoval druhé balení. Světe div se, motor má nyní najeto 200 000 km a stále jede jak žihadlo. Předloni jsem koupil Ford escort, tak jsem to do něj dal taky. Od té doby jsem najel 15 000 km, bez jakéhokoli problému.Stejné jsem udělal i u Yamahy XT 350 s najetými 19 000 km. Od té doby jsem na ní nalítal kolem 4000 km, převážně v terénu a stále jede. Takže nevím, kolik to pomohlo, možná jsem jen zbytečně vyhodil peníze.
Toť má zkušenost.

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

27.12.2008 v 12:10 | Nahoru | #96
viteka32> No právě dokud se tady kluci jen dohadovali tak sem tomu nevěřil, ale jak začali psát lidi svoje osobní zkušenosti tak už jsem na vážkách

Přísady do oleje např RVS Master

27.12.2008 v 12:28 | Nahoru | #97
Ještě jedna zkušenost, není přípravek jako přípravek. Ty co v sobě mají teflonové přísady nemají dobrou pověst (ty se objevovaly cca před 20 lety a i můj kamarád na tom odvařil motor, zcpalu mu to nějaké kanálky-díky uvolněnému karbonu atd..).Teď nevím jak to s nimi vypadá.
Jen co našetřim penízky, jdu do již lety odzkoušeného blevajzu!!!
Jinak do některých oljů se také přidávají různé blevajzy.

Přísady do oleje např RVS Master

27.12.2008 v 16:27 | Nahoru | #98
Pro jaký olej se to hodí ... s minerálním základem, polosyntetiku nebo syntetiku ... co rozpustnost ? Nezmam moc univerzalnich prisad co se rozpusti ve vsem. Pro jakou znacku oleje to je ? Nebo je to univerzalni a funguje to synergicky napric vsemi zakladovymi oleji, vsemi aditivy a vyrobci ... no nevim, ale to asi tak fungovat nebude. Asi se s tim nic nepokazi, teda pri beznem provozu ne, ale asi to nic moc neprinese.

2 reakcí na tento příspěvek Přísady do oleje např RVS Master

22.1.2009 v 22:43 | Nahoru | #99
Zdravím RVS jsem si koupil od kanadskýho prodejce http://www.rvs-tec.ca/ za 4 litry (včetně poštovného, přišlo mi to během 5 dnů, platil jsem přes paypal) mám 3 butilky G6 (u nás je prodávají za 5 a půl litru a jen 2!) Zatím jsem to do motoru nenalil, chystám se na to v nejbližších dnech.
2 babuka: V návodu píší že je nejlepší první lahvičku použít se starým olejem před koncem životnosti. Ujedeš 300 - 400 km (RVS prý uvolňuje usazený karbon, tak aby se neucpaly mazací kanálky) a máš vyměnit olej (doporučují minerální) a použít 2 lahev. Po cca 2000 km výměna oleje - už použiješ jaký chceš. Pro více opotřebované motory doporučují krok 2 ještě jednou zopakovat (samozřejmě s minerálním olejem).

Naposledy editováno 22.01.2009 22:47:35

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

23.1.2009 v 00:19 | Nahoru | #100
jenda.benda> tak to přeju upřímnou soustrast tomu motoru.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

23.1.2009 v 07:05 | Nahoru | #101

jenda.benda>Zdravím RVS jsem si koupil od kanadskýho prodejce http://www.rvs-tec.ca/ za 4 litry (včetně poštovného, přišlo mi to během 5 dnů, platil jsem přes paypal) mám 3 butilky G6 (u nás je prodávají za 5 a půl litru a jen 2!) Zatím jsem to do motoru nenalil, chystám se na to v nejbližších dnech.
2 babuka: V návodu píší že je nejlepší první lahvičku použít se starým olejem před koncem životnosti. Ujedeš 300 - 400 km (RVS prý uvolňuje usazený karbon, tak aby se neucpaly mazací kanálky) a máš vyměnit olej (doporučují minerální) a použít 2 lahev. Po cca 2000 km výměna oleje - už použiješ jaký chceš. Pro více opotřebované motory doporučují krok 2 ještě jednou zopakovat (samozřejmě s minerálním olejem).



Trochu mi tato reakce zavání reklamou. Možná by bylo dobré po cca. 2000 km zkonstatovat nějaký konkrétní výsledek a to bez ohledu na psychologickou osobní finanční zainteresovanost.
Nevím, zda uvolněný karbon po dobu než se blevajz vymění, nepůsobí spíše jako slušný smirek a pak další náplně slouží jako korektor předchozí způsobené bolístky.
Tož otázka…….

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

23.1.2009 v 08:56 | Nahoru | #102

viteka32>Honzek>
Taky se podělím o osobní zkušenost. Přečetl jsem o různých přípravcích spousty materiálů, ale nic mne nepřesvědčilo, tak jsem se rozhodl pro osobní zkušenost s přípravkem Slick 50. Mám škodu 120 r.v. 1981, zatím vše v originál stavu. Většinou tyto motory po 80 000 km byly zralé na generálku. Při 80 000 km jsem aplikoval balení Slicku-cena ale vysoká, kolem 1000 kč.
Při 160 000 km jsem aplikoval druhé balení. Světe div se, motor má nyní najeto 200 000 km a stále jede jak žihadlo. Předloni jsem koupil Ford escort, tak jsem to do něj dal taky. Od té doby jsem najel 15 000 km, bez jakéhokoli problému.Stejné jsem udělal i u Yamahy XT 350 s najetými 19 000 km. Od té doby jsem na ní nalítal kolem 4000 km, převážně v terénu a stále jede. Takže nevím, kolik to pomohlo, možná jsem jen zbytečně vyhodil peníze.
Toť má zkušenost.



No motory S120 teda extremni zivotnosti nedosahovaly, ale 80000 km je hodne utazeny za vlasy... Min. 100 000 KM bych pridal

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

26.1.2009 v 07:46 | Nahoru | #103
Rampepurda> No, reklama to není a určitě napíšu jak to dopadlo (Teď se mi nechce lítat kolem auta v těch mrazech). Motor je zralej na generálku, takže maximálně vyhodím 4 litry. Je to Renault 25 motor 2.2i

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

26.1.2009 v 19:31 | Nahoru | #104
Rampepurda> mam na dilne(strakonice) otevreny motor z pajera sport TD -osetreno pred 50 tis km,celkem ma 150tis muzes si to posoudit sam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

26.1.2009 v 20:04 | Nahoru | #105
SS124> díky za nabídku, ale nejsem odborník na metalurgii, myslím si, že ani odborník pouhým okem nemůže dostatečně rozdíl rozeznat. Pokud samozřejmě někdo chce ušetřit na kvalitním oleji a na jeho pravidelných výměnách, tak tam se to občas pozná pouhým okem.
Já teď přemýšlím, zda nějaký ten povzbuzovák nalít do motoru 4T, nerad bych číňanovi způsobil trauma.
Za případnou radu k věci děkuji!!

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

26.1.2009 v 20:51 | Nahoru | #106
Rampepurda> jestli mas oci a prsty tak ti to bude stacit(pod pruhlednou vrstvou je videt vse od honovani po pripadne ryhy pridreni atd .,proste je to dokonale hladky a presnos soucastek vuci sobe je dokonala(RZ 0.05micro,35 micro mas mezi klikou a lagrem-nejpresnejsi misto v motoru),ve valci nenajdes dobeh od krouzku pod urovni puvodniho povrchu,to samy vybeh od vahadel vuci vacce,mam tu i dily neosetreny tak muzes posoudit rozdil.RVS Ti do masiny naaplikuju se zarukou-jsem zvedav,jestli sem pak napises recenzi(a budes po zasluze zpranyrovan) od radoby znalcu.Nebo zajed jen na pokec a udelej si nazor sam.
Nektery vlastnosti modifikovanyho povrchu(testovano mimo jine taky na CVUT Praha):

koef treni: 0.001-0.003na sucho mezi sebou (nejlepsi olej 0.0246)
teplota tani: 1565 C (zelezo v 800st modra)
tvrdost: 73 (soucastky motoru maji do 50)
nestipe se(ne jako nicasil) a vydrzi 490 MPa (zelezo 130)
narust od nekolika micro az po 1.5mm (ryhy ve valcic)

Naposledy editováno 26.01.2009 20:53:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

26.1.2009 v 21:47 | Nahoru | #107
SS124> Určitě bych se rád zastavil, ale momentálně jsem v jednom kole. Případně pošli na sebe kontakt, v pátek mívám od 12:00 volněji a snad by to mohlo vyjít.
Jinak když se podíváš výše, tak zde uvádím i své zkušenosti (pozitivní) s jedním blevajzem. Nejmenuji, nechci zde dělat reklamu, je to už nějaký čas a věci se mění a vyvíjí. Co dřív bylo bezva, může být překonáno. Škoda, že to moc neplatí u lidí (ale to je zase jiné téma).
U 4T potřebuji něco co nezrujnuje rozpočet a po 2000km to mohu v klidu měnit.
Jinak před xx lety jsme dělali go motoru MB 1000, která měla 200 000km. Motor klasicky mazán (M 80 nebo 90) už nevím přesně, ale nic jiného v té době nebylo (prostě stranická linie) a po rozebrání vše jak dětská prdelka. Jen se vše dělalo v pravidelných intervalech.
Na druhou stranu jsem dnes klukovi vařil na motorku doraz startovky (ulomený), kov bílý jak pudr, přecementováno jako blázen, vrták to nebral.
Končím a dobrou…

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

27.1.2009 v 16:38 | Nahoru | #108
Rampepurda> 777208601 patek je ok, nekdy jsem na dilne i o vikendu.

Přísady do oleje např RVS Master

27.1.2009 v 18:58 | Nahoru | #109
moto.hmoto.cz/cz/aditiva-pro-vas-motocykl/do-oleje/p-sada-do-motorov-ho-oleje-motocykl-.html Používám tuhle přísadu a zároveň kupuju olej od stejné značky. Kdysi dávno jsem tuto přísadu vyzkoušel do své yamahy xj 600 a jediný co jsem zpozoroval bylo, že motor při startování za studena krásně zlehka točil (na startér), oproti době, kdy jsem tuto přísadu neměl a první otáčky startéru byly takový těžký a ztuhlý. Nicméně bylo to poznat spíš jen při studených startech, kdy byla nízká venkovní teplota, třeba pozdní podzim, nebo brzy z jara a kdy motor pár dní stál. V letních měsících toto patrné až tak nebylo. Každopádně toto liju od té doby do motoru pravidelně, ať už to pomůže, nebo ne, ty dvě stovky mě nezabijou a motoru by to uškodit nemělo. Co?

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

27.1.2009 v 19:23 | Nahoru | #110
SS124> díky, pokud to vyjde pokusím se utrhnout

1 reakcí na tento příspěvek Přísady do oleje např RVS Master

27.1.2009 v 19:28 | Nahoru | #111
Čoveče já kdysi chtěl založit úplně stejný vlákno. Taky mam z vístavi to DvD RVS technology a zní to dost neuvěřitelně, a právě že to zní tak neuvěřitelně tak si říkám jestli na tom něco nebude !
Ale určitě to neni něco podobnýho jako PS 23 kde můžeš jet 1000 Km bez oleje a teprve potom se ti zadře motor .

Kdyby to množství na tu renovaci stála třeba 500 - 700 tak bych do toho asi i šel .

Jinak tý tvrdosti a hladkosti povrchu bych i věřil, jinejm žvástům tpu že výkon okamžitě narose o 10 - 20% je neskutečnej nesmysl - to by se pak ladilo .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

27.1.2009 v 20:41 | Nahoru | #112

SS124>Rampepurda> jestli mas oci a prsty tak ti to bude stacit(pod pruhlednou vrstvou je videt vse od honovani po pripadne ryhy pridreni atd .,proste je to dokonale hladky a presnos soucastek vuci sobe je dokonala(RZ 0.05micro,35 micro mas mezi klikou a lagrem-nejpresnejsi misto v motoru),ve valci nenajdes dobeh od krouzku pod urovni puvodniho povrchu,to samy vybeh od vahadel vuci vacce,mam tu i dily neosetreny tak muzes posoudit rozdil.RVS Ti do masiny naaplikuju se zarukou-jsem zvedav,jestli sem pak napises recenzi(a budes po zasluze zpranyrovan) od radoby znalcu.Nebo zajed jen na pokec a udelej si nazor sam.
Nektery vlastnosti modifikovanyho povrchu(testovano mimo jine taky na CVUT Praha):

koef treni: 0.001-0.003na sucho mezi sebou (nejlepsi olej 0.0246)
teplota tani: 1565 C (zelezo v 800st modra)
tvrdost: 73 (soucastky motoru maji do 50)
nestipe se(ne jako nicasil) a vydrzi 490 MPa (zelezo 130)
narust od nekolika micro az po 1.5mm (ryhy ve valcic)



pokud z válce zmizí stopa po honování, tak se nemá kde držet olej a píst se začně přidírat.
lejete si sračky do oleje a všechno je jen placebo efekt

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

28.1.2009 v 14:11 | Nahoru | #113
gromík> koef treni kov- olej min 0.0246,rvs povrch mezi sebou na sucho 0.001-0.003,teplota tani 1565 ....atd. nejdriv si to precti cely a povalej to v mozku radile.

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

28.1.2009 v 14:27 | Nahoru | #114
Orgovany> mam grafy vykonu pred i po,kroutak diky vyrovnani a zvyseni dynamicky komprese a snizeni treni jde ve stejnej casti krivky na serii HD Twin Cam 1450 o 30% vys,to samy dala R1 z 98 roku po 20 hod provozu.Vse samozrejme mereno na kole a na jedny brzde.Jinak modifikovany HD-cka tam se to stabilne pohybuje hodne nad serii(150-170Nm nakole)ale krivka nepada a k omezovaci-vetsinou 6200 jde skoro rovne(je to ted na my masine a ma nalitano poctivejch 100tis km a je ladena od 20tis km na vic jak o 100% vykonu.U octavie 1.9 TD je po osetreni motoru a prevodu na kolech plus 15% vykonu(opet eliminace treni a vyrovnani komprese).

Přísady do oleje např RVS Master

28.1.2009 v 16:49 | Nahoru | #115

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

28.1.2009 v 20:05 | Nahoru | #116
SS124> Předem upozorňuju ,že tomu nerozumím,ale nejde mi do hlavy několik věcí.Ten přípravek musí být inteligentní.Jak pozná ,kde se má usadit(do rýhy až 1,5mm a ne do "výběhu" po kroužcích),jak pozná ,kde má být dokonale hladký povrch(ozubená kola,válec)a kde naopak ne(spojka).Bylo by to perfektní,jen si myslím,že koncerny světa jsou hloupý,že to nedávaj rovnou do oleje a nevydělávaj na tom.Kladné na tom určitě je ,že to motoru neuškodí,pokud předtím jezdil na kvalitních olejích(karbon).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

29.1.2009 v 16:25 | Nahoru | #117

SS124>gromík> koef treni kov- olej min 0.0246,rvs povrch mezi sebou na sucho 0.001-0.003,teplota tani 1565 ....atd. nejdriv si to precti cely a povalej to v mozku radile.



ok poválim a ty si pročti celé forum a dozvíš se to taky

Přísady do oleje např RVS Master

29.1.2009 v 21:17 | Nahoru | #118
Ta jsem si myslel,že se něco dozvím a nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

29.1.2009 v 21:22 | Nahoru | #119
gromík> plkama to nevyresime o neco vys je na mne kontakt ( posles svuj?) mam dost soucastek a vlastnich testu svy veci si obhajim a co se tyce masin tak bych rad hodil s tebou rec osobne abych videl jak jsi naslaplej.

sajosa-je to trochu o fyzice a chemii.Pred vice nez trema rokama jsem delal rozbrusem ryhy do valce abych posoudil jak ty vyrobci lzou po 40 hod provozu vse prekryto -ta masina lita do dnes a ma 160tis km tesnost valcu 96% po natlakovani 20atm za tepla (to nema vetsinou ani nova masina).Co se tyce ostatnich napr.: militec,slick,ps 23,ekolube atd-o tom muzu napsat knizku-vylita to jak za to zatahnes -jsou to prisady(aditiva).RVS neni prisada-prokazatelne modifikuje povrch vlivem zavadoveho treni a tlaku a za par hodin provozu ho v oleji nenajdes.Vice osobne nebo po telefonu nemam s tim problem.

(reakce na) Přísady do oleje např RVS Master

29.1.2009 v 21:52 | Nahoru | #120
SS124> zdar, omlouvám se, ale v pátek nemohu, myslel jsem, že zajedu pro kluka do školy (jezdí do St.), ale oni zase mají prázdniny
Tak příště.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist