Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co vybrat...
besttom>Roubi_R1>Neví co chce, jinak by nematlal VFR a CBR do jednoho výběru .
Na to co popisuješ je vhodnější VFR a taky budou dle mého v lepším stavu než CBR. A jestli nejsi střelce a chceš cestovat, tak se zamysli hlouběji. Uvažoval bych o cesťáku a třeba novějším modelu, jako je CB, Bandit atd. S mašinou z roku 2000 za 80 se připrav na další investice, vůbec jestli koupíš něco, v čem tluče sportovní duch. Kámoš si koupil jako první mašinu Bandita 600, první rok ojetého a druhý už nového (140 000) a spokojenost. Ale jestli tě láká hoblovat gumy a dřít koleno, pak je to jiná liga. Každopádně musíš vědět co chceš.
Dávám dohromady VFR a CBR600f, které není zrovna hodnoceno jako supersport, ale spíše jako cesťák. A nebo kluci v časopisech kecají... . Vzhledem k tomu, že budu možná jezdit několikrát za měsíc Ostrava - Praha a zpět, chtěl bych kapotu. Zatím ještě neumím poručit větru a dešti
V časopise se píše takových věcí ... Já CBR měl tři roky, takže vím, o čem mluvím. A pořád trvám na tom, že porovnávat ji s VFR není správné. Sedni si na ně a uvidíš, která bude na dlouhé trasy, podívej se do chytrých časopisů jaký má která jízdní vlastnosti, porovnej si otáčky, spotřebu atd.
A argument o větru a dlouhé cestě. Hele najezdil jsem na CBR 30 000 km s bagáží a ženou. Byla to má 4 motorka co jsem vlastnil. O jízdě Praha - Ostrava vím hodně, ale jestli chceš vybírat mezi CBR a VFR, tak nevíš co chceš .
Zahlédl jsem, že se ptáš na ovladatelnost ve městě. Tak má zkušenost s CBR byla - rychle z města pryč. Po Praze jsem "trpěl" (což teda do teďka i s R1). Jedeš pořád na 1-2, pořád spojka, rozjezdy, tramvajové pásy a hrboly, no prostě do města jsem s tím moc nejezdil. v nízkých otáčkách je to peklo a dost trpěli ruce, záda. Chvilku jsem jezdil po Praze do práce, ale po měsíci jsem opět zvolil tramvaj nebo skútr
Naposledy editováno 14.01.2009 12:28:06
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...
SiSpo>Suzuki V-Strom
- cenou se drží no i ty 650ccm jak koukám, ale začínají lehce po 80tkč...
BMW F650GS
- seženeš i lehce pod cenou, ale je to jednovál a na té dálnici by jsi ho značně rmoutil, jinak je to můj mazel ač ho nemám, vždycky se mi líbil...
Honda XL650V Transalp
- njn a ještě Transalp taky, ale nad 80tkč...
Doufám, že nezapomínáš i nějaké peníze si schovat na údržbu ...
Ale končím no až založíš vlákno V-Strom / Afrika / Tenere - tady to už nebudu takto špinit jinými stroji než je v nadpisu zdar, zdar, zdar
Ještě si dovolím strčit sem svůj sen - BMW R1200GS Desierto 3
Afar750>Zdravím pišeš tady srovnaní myslím si že VFR bude lepší na cestovaní osobně sní nemam zkušenostui ale ma jí znamy absolutně spokojeny !!!!! ale když chceš cestovat wše možně radil bych taki cestovní enduro typu Bmw 650 atd atd ale nejlepší Je XRV750 ale tu za 80tis neseženeš rok vyroby 2000 to je problem ale kdybys měl možnost svezt se na ní myslím že bys nic jineho nechtěl to mi věř ale nechci ti cpat svuj nazor tak čuSS
Ahoj, díky za radu. Mě ty endura nějak nepřirostly k srdci. Kolega má GS 850 a je to na mou postavu strašně velká motorka. Alespoň tak na mě působí.
Roubi_R1>besttom>Roubi_R1>Neví co chce, jinak by nematlal VFR a CBR do jednoho výběru .
Na to co popisuješ je vhodnější VFR a taky budou dle mého v lepším stavu než CBR. A jestli nejsi střelce a chceš cestovat, tak se zamysli hlouběji. Uvažoval bych o cesťáku a třeba novějším modelu, jako je CB, Bandit atd. S mašinou z roku 2000 za 80 se připrav na další investice, vůbec jestli koupíš něco, v čem tluče sportovní duch. Kámoš si koupil jako první mašinu Bandita 600, první rok ojetého a druhý už nového (140 000) a spokojenost. Ale jestli tě láká hoblovat gumy a dřít koleno, pak je to jiná liga. Každopádně musíš vědět co chceš.
Dávám dohromady VFR a CBR600f, které není zrovna hodnoceno jako supersport, ale spíše jako cesťák. A nebo kluci v časopisech kecají... . Vzhledem k tomu, že budu možná jezdit několikrát za měsíc Ostrava - Praha a zpět, chtěl bych kapotu. Zatím ještě neumím poručit větru a dešti
V časopise se píše takových věcí ... Já CBR měl tři roky, takže vím, o čem mluvím. A pořád trvám na tom, že porovnávat ji s VFR není správné. Sedni si na ně a uvidíš, která bude na dlouhé trasy, podívej se do chytrých časopisů jaký má která jízdní vlastnosti, porovnej si otáčky, spotřebu atd.
A argument o větru a dlouhé cestě. Hele najezdil jsem na CBR 30 000 km s bagáží a ženou. Byla to má 4 motorka co jsem vlastnil. O jízdě Praha - Ostrava vím hodně, ale jestli chceš vybírat mezi CBR a VFR, tak nevíš co chceš .
Zahlédl jsem, že se ptáš na ovladatelnost ve městě. Tak má zkušenost s CBR byla - rychle z města pryč. Po Praze jsem "trpěl" (což teda do teďka i s R1). Jedeš pořád na 1-2, pořád spojka, rozjezdy, tramvajové pásy a hrboly, no prostě do města jsem s tím moc nejezdil. v nízkých otáčkách je to peklo a dost trpěli ruce, záda. Chvilku jsem jezdil po Praze do práce, ale po měsíci jsem opět zvolil tramvaj nebo skútr
Díky moc za rady. Nemám žádné zkušenosti, když nepočítám skůtr , proto možná někdy mluvím trochu z cesty... Na žádný litr si netroufám, tedy alespoň ze začátku, proto mířím do šestek. Kolega mi pro změnu rozmlová šestkového naháče, byť s kapotou. Tvrdí, že mě to za chvilku omrzí a budu chtít něco silnějšího. A cebro nebo VFR se mi zdá jako dobrý kompromis... Ale třeba melu nesmysly...
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...
Roubi_R1>Kapotážovaný naháč 600 bude nejlepší volba . Neomrzí tě, to jsou keci lidí, co tahají za plyn na rovince. Na cestování, jízdu po městě a zábavu jsou dnešní polokapotáže jak dělaný. Jak říkám, známej má CB600F a druhý Bandit 600 S, oba začínali po třicítce, na ničem nikdy nejezdili a užívají si krásné chvíle na motorce. To CB valí i 180 což je na naše silnice plně dostačující. Osobně si myslím, že tobě CBR nebude vyhovovat. Mám dojem, že jsi spíš na cestování a využití motorky k jiným účelům, než si kontrolovat míru sjetí gum k hraně. Třeba ještě koukni na Fazer, to je motorka co si myslím, že nezklame.
Na fazera jsem se hodně díval. Dokonce v mé cenové relaci jich je docela dost. Navíc má i dost koníků . Takže myslíš, že Ostrava - praha a zpět na Fazeru bez bolavých zad a zadku?
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co vybrat...
kawarer>a co třeba blackbird? na cestování dobrej, hned tak tě neomrzí a není to litr s kterého máš strach
Bezva nápad Jen se mi blackbird zdá trochu designově zastaralý . Takže nakonec asi Fazer. Ale díky za radu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co vybrat...
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...
besttom>Teď jsem na nějaké Fazery koukal a za 80000 docela dost muziky Asi jste mě přesvědčili
Fázi je pro tebe dobrá volba.Já mám sice Bandasku ale ty jseš mladší a fazer je sportovnější.Kamoš ho má je to zábavná motka a cestovat se na tom dá taky v pohodě.Jenom se mi nelíbí ty výfuky pod sedlem co tam má (2006) a kamoš si stěžuje že opravdu to v létě a delší štrece pálí do prdele tak si nechává předělávat sedlo.Asi má citlivou prdel
1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...
Naposledy editováno 16.01.2009 10:21:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co vybrat...
besttom> No jasné, to jsou prostě Honďácký barvy (když pominu repsol:)) To máš stejný jako u GSX-R, nejvíc je klasických modrobílých, který mě ale taky nesedí, rači mam červený nebo černý, ale to je prostě věc vkusu. Tak dobře vyber
Lucky-R1>Fazer je dobrá motka za dobrej penízek...VFR jsem chtěl taky ale nakonec ve mě vyhrál muj závodnější duch ale na cestování super stroj na pár jsem jel a na nedělní vejlet dostačující dáš na ní v klidu i tu prahu a ostravu ale ja jsem začínal na něčem jinem a do dneška to je srdeční záležitost ja to takovej kompromis mezi cesťakem a supersportem sedí se na tom jak na cesťaku a motor jak supersport(konkretně skoro shodnej jako šestkovej fazer) koukni někde na Yamahu YZF 600R Thundercat a nebo jeho silnějšího bráchu YZF 1000R Thunderace jsou to super mašiny a seženeš je za dobrej peníz...
Thunderace má zrovna kolega a chce ho prodat. Ale to je na mě opravdu moc. Zabil bych se na tom . Ale moc díky za rady.
Kryšpín>No, oprav mě, když budu psát nesmysly, ale z diskuse jsem vyčetl - je ti cca 30, jezdils akorát na skůtru a chceš motorku na vyjížďky, kochání se krajinou a cestování. Měl jsem VFR 750 i CBR 600, obě motorky mají přes 100 koní, CBR je spíš sport s možností cestování (progresivnější posaz, víc "na ruce", míň místa, točivější motor, progresivnější geometrie podvozku, tvrdší tlumení) a VFR je spíš cesťák s možností svézt se sportovně (spíš vzpříměnější posaz, víc místa pro spolujezdce, přirozenější posaz, motor jde víc odspodu, víc možností odkládání věcí, montáže bagáže, měkčí podvozek...). Obě motorky ale dost jedou a obě určitě mají sportovní ambice, na obou jde jet docela střelbu. Takže se připojuji k předchozím -kup si Bandita, Fazera, Kawu - všechy ty motorky maj dost koní a budou asi dost dlouho umět víc ty (nic ve zlým, ale za smrťákama na motorkách jsou téměř vždy chyby jezdců, to, že přecení své schopnosti, dobrej jezdec dokáže i na slabší motce pojet "blbečka na silným supersportu"). Šťastnou ruku při výběru a hodně pohodových km.
Mluvíš mi z duše. Hodně jsem si to probíral v hlavě a přesně ke stejnému závěru jsem došel. Do začátku bude určitě lepší Bandit, Fazer ,CBF600S atd. A třeba už v téhle kategorii motorek zůstanu. Přece jen už mi není 18 a mám půlroční dceru, takže chci, aby měla tátu mezi živými . Budu hledat mezi těmito motorkami a na jaro si snad konečně sednu na svou vysněnou první motorku. Moc děkuji za radu a přeji taky mnoho pohodových kilometrů v sedle.
gambi>gambi> Jasně, já jsem psal o barvě proto, že se to na netu hemží cebrama v červenomodrobílé barvě a ta mi fakt moc nesedí... Samo, že mě zajímají hlavně jízdní vlastnosti, ale po pravdě, hodně článků o CBR 600f najdu ve spoustě časopisů, ale o VFR se tak moc nepíše a to mě mrzí. Připadá mi, že je tak trochu v pozadí, ale netuším proč. Možná to je tím, že cebro je tak moc rozšířené...
besttom> No jasné, to jsou prostě Honďácký barvy (když pominu repsol:)) To máš stejný jako u GSX-R, nejvíc je klasických modrobílých, který mě ale taky nesedí, rači mam červený nebo černý, ale to je prostě věc vkusu. Tak dobře vyber
Jojo, vzhledem k mým černošedým hadrám, bych taky rád nějakou černou. Díky a měj se fajn
2 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...
Také vybírám podobný stroj akorát že je mi ještě o 20 let víc a jezdím asi 6 let po 20-ti leté pauze. Současné RRko mi moc nevyhovuje, nebo spíš já nevyhovuji RRku
Myslím, že se nemusíš bát litru. Pokud člověk není úplné dřevo, tak 100-120 koní se naučí zvládat do týdne.
V současné době jsem rozhodnut pro V-Strom nebo Fazer a to 650(600) nebo i litr. Ale klidně se nechám přemluvit do něčeho jiného-podobného.
Spíše čekám na lepší ceny! Myslím, že krize ještě neudeřila v plné síle a tak v dubnu-květnu-červnu budou bazary dále zlevňovat. Zatím mám na čem jezdit a tak si počkám. :\
storeman>Nebudu radit jen popíši svoji situace:
Také vybírám podobný stroj akorát že je mi ještě o 20 let víc a jezdím asi 6 let po 20-ti leté pauze. Současné RRko mi moc nevyhovuje, nebo spíš já nevyhovuji RRku
Myslím, že se nemusíš bát litru. Pokud člověk není úplné dřevo, tak 100-120 koní se naučí zvládat do týdne.
V současné době jsem rozhodnut pro V-Strom nebo Fazer a to 650(600) nebo i litr. Ale klidně se nechám přemluvit do něčeho jiného-podobného.
Spíše čekám na lepší ceny! Myslím, že krize ještě neudeřila v plné síle a tak v dubnu-květnu-červnu budou bazary dále zlevňovat. Zatím mám na čem jezdit a tak si počkám. :\
Tak to máš fajn, já mám zatím jen vybavení, ale motorka chybí. Uvidíme co ceny udělají, spíše se bojím, že ceny v sezóně narostou...
storeman>Nebudu radit jen popíši svoji situace:
Také vybírám podobný stroj akorát že je mi ještě o 20 let víc a jezdím asi 6 let po 20-ti leté pauze. Současné RRko mi moc nevyhovuje, nebo spíš já nevyhovuji RRku
Myslím, že se nemusíš bát litru. Pokud člověk není úplné dřevo, tak 100-120 koní se naučí zvládat do týdne.
V současné době jsem rozhodnut pro V-Strom nebo Fazer a to 650(600) nebo i litr. Ale klidně se nechám přemluvit do něčeho jiného-podobného.
Spíše čekám na lepší ceny! Myslím, že krize ještě neudeřila v plné síle a tak v dubnu-květnu-červnu budou bazary dále zlevňovat. Zatím mám na čem jezdit a tak si počkám. :\
Tak tě přemlouvám Bandita 1250
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
zapalovací cívky Honda CBR 600F | gogo25 | 3 | 24.5.2024 v 22:53 Milda69 |
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F | Novasek21 | 3 | 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750 |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 23 | 8.5.2024 v 21:14 juri23 |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |