paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Poraďte co vybrat...
13.1.2009 v 21:25
Ahoj chlapi. A holky samozřejmě taky Potřebuji poradit. Nemůžu se rozhodnout mezi Hondou CBR 600f a Hondou VFR 800. Nejsem moc velký, mám 176 cm.Tyhle motorky mě okouzlily,ale připadají mi velmi podobné. Vím, že to jsou slušné pily, ale nenechám si to vymluvit a chci začít na jedné z nich. Máte nějaká pro a proti, co se týče mého výběru? Je pravda, že cebra mi připadají trochu barevně přeplácané, ale dají se sehnat i pěkné černé a stříbrné kousky. Chci mašinu na cestování, která snese i klidnější jízdu, nejsem střelec. Díky moc za radu.

Tom
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co vybrat...

14.1.2009 v 12:23 | Nahoru | #31

besttom>Roubi_R1>Neví co chce, jinak by nematlal VFR a CBR do jednoho výběru .
Na to co popisuješ je vhodnější VFR a taky budou dle mého v lepším stavu než CBR. A jestli nejsi střelce a chceš cestovat, tak se zamysli hlouběji. Uvažoval bych o cesťáku a třeba novějším modelu, jako je CB, Bandit atd. S mašinou z roku 2000 za 80 se připrav na další investice, vůbec jestli koupíš něco, v čem tluče sportovní duch. Kámoš si koupil jako první mašinu Bandita 600, první rok ojetého a druhý už nového (140 000) a spokojenost. Ale jestli tě láká hoblovat gumy a dřít koleno, pak je to jiná liga. Každopádně musíš vědět co chceš.

Dávám dohromady VFR a CBR600f, které není zrovna hodnoceno jako supersport, ale spíše jako cesťák. A nebo kluci v časopisech kecají... . Vzhledem k tomu, že budu možná jezdit několikrát za měsíc Ostrava - Praha a zpět, chtěl bych kapotu. Zatím ještě neumím poručit větru a dešti



V časopise se píše takových věcí ... Já CBR měl tři roky, takže vím, o čem mluvím. A pořád trvám na tom, že porovnávat ji s VFR není správné. Sedni si na ně a uvidíš, která bude na dlouhé trasy, podívej se do chytrých časopisů jaký má která jízdní vlastnosti, porovnej si otáčky, spotřebu atd.
A argument o větru a dlouhé cestě. Hele najezdil jsem na CBR 30 000 km s bagáží a ženou. Byla to má 4 motorka co jsem vlastnil. O jízdě Praha - Ostrava vím hodně, ale jestli chceš vybírat mezi CBR a VFR, tak nevíš co chceš .

Zahlédl jsem, že se ptáš na ovladatelnost ve městě. Tak má zkušenost s CBR byla - rychle z města pryč. Po Praze jsem "trpěl" (což teda do teďka i s R1). Jedeš pořád na 1-2, pořád spojka, rozjezdy, tramvajové pásy a hrboly, no prostě do města jsem s tím moc nejezdil. v nízkých otáčkách je to peklo a dost trpěli ruce, záda. Chvilku jsem jezdil po Praze do práce, ale po měsíci jsem opět zvolil tramvaj nebo skútr

Naposledy editováno 14.01.2009 12:28:06

1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...

14.1.2009 v 12:46 | Nahoru | #32
Zdravím pišeš tady srovnaní myslím si že VFR bude lepší na cestovaní osobně sní nemam zkušenostui ale ma jí znamy absolutně spokojeny !!!!! ale když chceš cestovat wše možně radil bych taki cestovní enduro typu Bmw 650 atd atd ale nejlepší Je XRV750 ale tu za 80tis neseženeš rok vyroby 2000 to je problem ale kdybys měl možnost svezt se na ní myslím že bys nic jineho nechtěl to mi věř ale nechci ti cpat svuj nazor tak čuSS

Poraďte co vybrat...

14.1.2009 v 12:50 | Nahoru | #33
zdar, měl jsem cbr dva roky(dobra motka) , jezdil do prahy i chorvatska. jen dodnes mam problemy s krční pateří, kterou jsem po delších cestach necitil. na VFR jsem jel jen parkrat a je určitě lepší na delší cesty, ale pořad je to sport. ted jezdim na MT 01 a to je idealní ja do města ( kroutak 150nn, tak není třeba moc řadit) a na delší cestovaní sem pořídil plexi stítek, čímž skončily problemy s odporem větru. chci tim jen říct. že i nahač muže tvym potřebam vyhovovat , a je určitě obratnější ve městech.

1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...

14.1.2009 v 12:53 | Nahoru | #34
A co třeba CBF 6000S nebo CBF 1000, díval ses?

(reakce na) Poraďte co vybrat...

14.1.2009 v 14:50 | Nahoru | #35

SiSpo>Suzuki V-Strom
- cenou se drží no i ty 650ccm jak koukám, ale začínají lehce po 80tkč...

BMW F650GS
- seženeš i lehce pod cenou, ale je to jednovál a na té dálnici by jsi ho značně rmoutil, jinak je to můj mazel ač ho nemám, vždycky se mi líbil...

Honda XL650V Transalp
- njn a ještě Transalp taky, ale nad 80tkč...



Doufám, že nezapomínáš i nějaké peníze si schovat na údržbu ...

Ale končím no až založíš vlákno V-Strom / Afrika / Tenere - tady to už nebudu takto špinit jinými stroji než je v nadpisu zdar, zdar, zdar

Ještě si dovolím strčit sem svůj sen - BMW R1200GS Desierto 3

Ahoj a ať ti to sviští

(reakce na) Poraďte co vybrat...

14.1.2009 v 14:56 | Nahoru | #36

Generiq>A co třeba CBF 6000S nebo CBF 1000, díval ses?



Na cbf 600s jsem se díval. Docela se mi zamlouvá, ale mám strach z toho, že za chvilku mi nebude stačit. A na litra fakt nemám...

(reakce na) Poraďte co vybrat...

14.1.2009 v 15:04 | Nahoru | #37

Afar750>Zdravím pišeš tady srovnaní myslím si že VFR bude lepší na cestovaní osobně sní nemam zkušenostui ale ma jí znamy absolutně spokojeny !!!!! ale když chceš cestovat wše možně radil bych taki cestovní enduro typu Bmw 650 atd atd ale nejlepší Je XRV750 ale tu za 80tis neseženeš rok vyroby 2000 to je problem ale kdybys měl možnost svezt se na ní myslím že bys nic jineho nechtěl to mi věř ale nechci ti cpat svuj nazor tak čuSS



Ahoj, díky za radu. Mě ty endura nějak nepřirostly k srdci. Kolega má GS 850 a je to na mou postavu strašně velká motorka. Alespoň tak na mě působí.

(reakce na) Poraďte co vybrat...

14.1.2009 v 15:09 | Nahoru | #38

Roubi_R1>besttom>Roubi_R1>Neví co chce, jinak by nematlal VFR a CBR do jednoho výběru .
Na to co popisuješ je vhodnější VFR a taky budou dle mého v lepším stavu než CBR. A jestli nejsi střelce a chceš cestovat, tak se zamysli hlouběji. Uvažoval bych o cesťáku a třeba novějším modelu, jako je CB, Bandit atd. S mašinou z roku 2000 za 80 se připrav na další investice, vůbec jestli koupíš něco, v čem tluče sportovní duch. Kámoš si koupil jako první mašinu Bandita 600, první rok ojetého a druhý už nového (140 000) a spokojenost. Ale jestli tě láká hoblovat gumy a dřít koleno, pak je to jiná liga. Každopádně musíš vědět co chceš.

Dávám dohromady VFR a CBR600f, které není zrovna hodnoceno jako supersport, ale spíše jako cesťák. A nebo kluci v časopisech kecají... . Vzhledem k tomu, že budu možná jezdit několikrát za měsíc Ostrava - Praha a zpět, chtěl bych kapotu. Zatím ještě neumím poručit větru a dešti

V časopise se píše takových věcí ... Já CBR měl tři roky, takže vím, o čem mluvím. A pořád trvám na tom, že porovnávat ji s VFR není správné. Sedni si na ně a uvidíš, která bude na dlouhé trasy, podívej se do chytrých časopisů jaký má která jízdní vlastnosti, porovnej si otáčky, spotřebu atd.
A argument o větru a dlouhé cestě. Hele najezdil jsem na CBR 30 000 km s bagáží a ženou. Byla to má 4 motorka co jsem vlastnil. O jízdě Praha - Ostrava vím hodně, ale jestli chceš vybírat mezi CBR a VFR, tak nevíš co chceš .

Zahlédl jsem, že se ptáš na ovladatelnost ve městě. Tak má zkušenost s CBR byla - rychle z města pryč. Po Praze jsem "trpěl" (což teda do teďka i s R1). Jedeš pořád na 1-2, pořád spojka, rozjezdy, tramvajové pásy a hrboly, no prostě do města jsem s tím moc nejezdil. v nízkých otáčkách je to peklo a dost trpěli ruce, záda. Chvilku jsem jezdil po Praze do práce, ale po měsíci jsem opět zvolil tramvaj nebo skútr



Díky moc za rady. Nemám žádné zkušenosti, když nepočítám skůtr , proto možná někdy mluvím trochu z cesty... Na žádný litr si netroufám, tedy alespoň ze začátku, proto mířím do šestek. Kolega mi pro změnu rozmlová šestkového naháče, byť s kapotou. Tvrdí, že mě to za chvilku omrzí a budu chtít něco silnějšího. A cebro nebo VFR se mi zdá jako dobrý kompromis... Ale třeba melu nesmysly...

Poraďte co vybrat...

14.1.2009 v 15:15 | Nahoru | #39
Chlapi mi už jde z toho hlava kolem. Každý radí něco jiného a já jsem čím dál víc v pasti... Tak mi řekněte - pro začínajícího jednatřicetiletého pilota, CBR 600f nebo VFR nebo kapotovaný naháč? Jak říkám, mám 80000,- a nechci mašinu, která mě za chvíli omrzí. Chci mašinu, která mě ochrání před nepřízní počasí na delší cestě, ale se kterou budu moci jezdit i v klidu a kochat se okolím. Nechci enduro ani choppera. Tak já už fakt nevím. 80 000,- je pro mě dost peněz a nechci prohloupit.

1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...

14.1.2009 v 15:29 | Nahoru | #40
Kapotážovaný naháč 600 bude nejlepší volba . Neomrzí tě, to jsou keci lidí, co tahají za plyn na rovince. Na cestování, jízdu po městě a zábavu jsou dnešní polokapotáže jak dělaný. Jak říkám, známej má CB600F a druhý Bandit 600 S, oba začínali po třicítce, na ničem nikdy nejezdili a užívají si krásné chvíle na motorce. To CB valí i 180 což je na naše silnice plně dostačující. Osobně si myslím, že tobě CBR nebude vyhovovat. Mám dojem, že jsi spíš na cestování a využití motorky k jiným účelům, než si kontrolovat míru sjetí gum k hraně. Třeba ještě koukni na Fazer, to je motorka co si myslím, že nezklame.

Poraďte co vybrat...

14.1.2009 v 15:33 | Nahoru | #41
A za těch 80 000, co jsou pro tebe velký peníze nepočítej, že ta CBR bude bez investic . Já koupil CBR (ve své době za o dost vyšší cenu) a po měsíci to bylo + 10 000. Od té doby vybírám pečlivě, ale stejně vždy měním olej, filtry a nechávám to projít mechanika. Občas to chce i větší investice. Sport je taková sázka do loterie. Přece jen ty mašiny slouží k jiným účelům, než turistika A spotřeba gum u naháče a sportu je taky jiná. Na CBR jsem na gumu najel 4000 km, na CB das kolem 8 000. Vůbec, když se vydáš na dálnici, tak ti sport gumy obrousí výrazněji.

(reakce na) Poraďte co vybrat...

14.1.2009 v 15:35 | Nahoru | #42

Roubi_R1>Kapotážovaný naháč 600 bude nejlepší volba . Neomrzí tě, to jsou keci lidí, co tahají za plyn na rovince. Na cestování, jízdu po městě a zábavu jsou dnešní polokapotáže jak dělaný. Jak říkám, známej má CB600F a druhý Bandit 600 S, oba začínali po třicítce, na ničem nikdy nejezdili a užívají si krásné chvíle na motorce. To CB valí i 180 což je na naše silnice plně dostačující. Osobně si myslím, že tobě CBR nebude vyhovovat. Mám dojem, že jsi spíš na cestování a využití motorky k jiným účelům, než si kontrolovat míru sjetí gum k hraně. Třeba ještě koukni na Fazer, to je motorka co si myslím, že nezklame.



Na fazera jsem se hodně díval. Dokonce v mé cenové relaci jich je docela dost. Navíc má i dost koníků . Takže myslíš, že Ostrava - praha a zpět na Fazeru bez bolavých zad a zadku?

Poraďte co vybrat...

14.1.2009 v 17:46 | Nahoru | #43
Jestli bez bolavých zad, to si netroufnu říci. Nevím jakou máš fyzičku a jakou chceš přinést oběť. Protože když jsi maniak do sportovní mašiny a trávíš 70% jízdy v zatáčkách kolem komína, tak těch 30% na dovolené a výletu s manželkou přežiješ. Ale jestli chceš cestovat, vozit věci, chodit po hradech a zámcích a nepotit se v kombinéze, pak zlatej Fazer s kufrem. Ne že by na CBR nešel dát.

Poraďte co vybrat...

14.1.2009 v 19:10 | Nahoru | #44
Jj, Fazer by určitě nebyl krok vedle. teď kdosi prodává 2005 za 82.000 Kč - to už je na zvážení.

1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...

14.1.2009 v 19:33 | Nahoru | #45
Teď jsem na nějaké Fazery koukal a za 80000 docela dost muziky Asi jste mě přesvědčili

1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...

14.1.2009 v 23:37 | Nahoru | #46
a co třeba blackbird? na cestování dobrej, hned tak tě neomrzí a není to litr s kterého máš strach

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co vybrat...

15.1.2009 v 16:13 | Nahoru | #47

kawarer>a co třeba blackbird? na cestování dobrej, hned tak tě neomrzí a není to litr s kterého máš strach



Bezva nápad Jen se mi blackbird zdá trochu designově zastaralý . Takže nakonec asi Fazer. Ale díky za radu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co vybrat...

16.1.2009 v 03:07 | Nahoru | #48
besttom> ty blbě vybereš, já už to vidim

1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...

16.1.2009 v 07:37 | Nahoru | #49
Fazer je dobrá motka za dobrej penízek...VFR jsem chtěl taky ale nakonec ve mě vyhrál muj závodnější duch ale na cestování super stroj na pár jsem jel a na nedělní vejlet dostačující dáš na ní v klidu i tu prahu a ostravu ale ja jsem začínal na něčem jinem a do dneška to je srdeční záležitost ja to takovej kompromis mezi cesťakem a supersportem sedí se na tom jak na cesťaku a motor jak supersport(konkretně skoro shodnej jako šestkovej fazer) koukni někde na Yamahu YZF 600R Thundercat a nebo jeho silnějšího bráchu YZF 1000R Thunderace jsou to super mašiny a seženeš je za dobrej peníz...

(reakce na) Poraďte co vybrat...

16.1.2009 v 09:33 | Nahoru | #50

besttom>Teď jsem na nějaké Fazery koukal a za 80000 docela dost muziky Asi jste mě přesvědčili


Fázi je pro tebe dobrá volba.Já mám sice Bandasku ale ty jseš mladší a fazer je sportovnější.Kamoš ho má je to zábavná motka a cestovat se na tom dá taky v pohodě.Jenom se mi nelíbí ty výfuky pod sedlem co tam má (2006) a kamoš si stěžuje že opravdu to v létě a delší štrece pálí do prdele tak si nechává předělávat sedlo.Asi má citlivou prdel

1 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...

16.1.2009 v 10:19 | Nahoru | #51
No, oprav mě, když budu psát nesmysly, ale z diskuse jsem vyčetl - je ti cca 30, jezdils akorát na skůtru a chceš motorku na vyjížďky, kochání se krajinou a cestování. Měl jsem VFR 750 i CBR 600, obě motorky mají přes 100 koní, CBR je spíš sport s možností cestování (progresivnější posaz, víc "na ruce", míň místa, točivější motor, progresivnější geometrie podvozku, tvrdší tlumení) a VFR je spíš cesťák s možností svézt se sportovně (spíš vzpříměnější posaz, víc místa pro spolujezdce, přirozenější posaz, motor jde víc odspodu, víc možností odkládání věcí, montáže bagáže, měkčí podvozek...). Obě motorky ale dost jedou a obě určitě mají sportovní ambice, na obou jde jet docela střelbu. Takže se připojuji k předchozím -kup si Bandita, Fazera, Kawu - všechy ty motorky maj dost koní a budou asi dost dlouho umět víc ty (nic ve zlým, ale za smrťákama na motorkách jsou téměř vždy chyby jezdců, to, že přecení své schopnosti, dobrej jezdec dokáže i na slabší motce pojet "blbečka na silným supersportu"). Šťastnou ruku při výběru a hodně pohodových km.

Naposledy editováno 16.01.2009 10:21:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poraďte co vybrat...

16.1.2009 v 10:23 | Nahoru | #52
gambi> Jasně, já jsem psal o barvě proto, že se to na netu hemží cebrama v červenomodrobílé barvě a ta mi fakt moc nesedí... Samo, že mě zajímají hlavně jízdní vlastnosti, ale po pravdě, hodně článků o CBR 600f najdu ve spoustě časopisů, ale o VFR se tak moc nepíše a to mě mrzí. Připadá mi, že je tak trochu v pozadí, ale netuším proč. Možná to je tím, že cebro je tak moc rozšířené...

besttom> No jasné, to jsou prostě Honďácký barvy (když pominu repsol:)) To máš stejný jako u GSX-R, nejvíc je klasických modrobílých, který mě ale taky nesedí, rači mam červený nebo černý, ale to je prostě věc vkusu. Tak dobře vyber

(reakce na) Poraďte co vybrat...

16.1.2009 v 20:49 | Nahoru | #53

Lucky-R1>Fazer je dobrá motka za dobrej penízek...VFR jsem chtěl taky ale nakonec ve mě vyhrál muj závodnější duch ale na cestování super stroj na pár jsem jel a na nedělní vejlet dostačující dáš na ní v klidu i tu prahu a ostravu ale ja jsem začínal na něčem jinem a do dneška to je srdeční záležitost ja to takovej kompromis mezi cesťakem a supersportem sedí se na tom jak na cesťaku a motor jak supersport(konkretně skoro shodnej jako šestkovej fazer) koukni někde na Yamahu YZF 600R Thundercat a nebo jeho silnějšího bráchu YZF 1000R Thunderace jsou to super mašiny a seženeš je za dobrej peníz...



Thunderace má zrovna kolega a chce ho prodat. Ale to je na mě opravdu moc. Zabil bych se na tom . Ale moc díky za rady.

(reakce na) Poraďte co vybrat...

16.1.2009 v 20:50 | Nahoru | #54

SiSpo>besttom> ty blbě vybereš, já už to vidim



Neboj, to nějak zvládnu

(reakce na) Poraďte co vybrat...

16.1.2009 v 20:58 | Nahoru | #55

Kryšpín>No, oprav mě, když budu psát nesmysly, ale z diskuse jsem vyčetl - je ti cca 30, jezdils akorát na skůtru a chceš motorku na vyjížďky, kochání se krajinou a cestování. Měl jsem VFR 750 i CBR 600, obě motorky mají přes 100 koní, CBR je spíš sport s možností cestování (progresivnější posaz, víc "na ruce", míň místa, točivější motor, progresivnější geometrie podvozku, tvrdší tlumení) a VFR je spíš cesťák s možností svézt se sportovně (spíš vzpříměnější posaz, víc místa pro spolujezdce, přirozenější posaz, motor jde víc odspodu, víc možností odkládání věcí, montáže bagáže, měkčí podvozek...). Obě motorky ale dost jedou a obě určitě mají sportovní ambice, na obou jde jet docela střelbu. Takže se připojuji k předchozím -kup si Bandita, Fazera, Kawu - všechy ty motorky maj dost koní a budou asi dost dlouho umět víc ty (nic ve zlým, ale za smrťákama na motorkách jsou téměř vždy chyby jezdců, to, že přecení své schopnosti, dobrej jezdec dokáže i na slabší motce pojet "blbečka na silným supersportu"). Šťastnou ruku při výběru a hodně pohodových km.



Mluvíš mi z duše. Hodně jsem si to probíral v hlavě a přesně ke stejnému závěru jsem došel. Do začátku bude určitě lepší Bandit, Fazer ,CBF600S atd. A třeba už v téhle kategorii motorek zůstanu. Přece jen už mi není 18 a mám půlroční dceru, takže chci, aby měla tátu mezi živými . Budu hledat mezi těmito motorkami a na jaro si snad konečně sednu na svou vysněnou první motorku. Moc děkuji za radu a přeji taky mnoho pohodových kilometrů v sedle.

(reakce na) Poraďte co vybrat...

16.1.2009 v 20:59 | Nahoru | #56

gambi>gambi> Jasně, já jsem psal o barvě proto, že se to na netu hemží cebrama v červenomodrobílé barvě a ta mi fakt moc nesedí... Samo, že mě zajímají hlavně jízdní vlastnosti, ale po pravdě, hodně článků o CBR 600f najdu ve spoustě časopisů, ale o VFR se tak moc nepíše a to mě mrzí. Připadá mi, že je tak trochu v pozadí, ale netuším proč. Možná to je tím, že cebro je tak moc rozšířené...

besttom> No jasné, to jsou prostě Honďácký barvy (když pominu repsol:)) To máš stejný jako u GSX-R, nejvíc je klasických modrobílých, který mě ale taky nesedí, rači mam červený nebo černý, ale to je prostě věc vkusu. Tak dobře vyber



Jojo, vzhledem k mým černošedým hadrám, bych taky rád nějakou černou. Díky a měj se fajn

2 reakcí na tento příspěvek Poraďte co vybrat...

16.1.2009 v 21:20 | Nahoru | #57
Nebudu radit jen popíši svoji situace:
Také vybírám podobný stroj akorát že je mi ještě o 20 let víc a jezdím asi 6 let po 20-ti leté pauze. Současné RRko mi moc nevyhovuje, nebo spíš já nevyhovuji RRku
Myslím, že se nemusíš bát litru. Pokud člověk není úplné dřevo, tak 100-120 koní se naučí zvládat do týdne.
V současné době jsem rozhodnut pro V-Strom nebo Fazer a to 650(600) nebo i litr. Ale klidně se nechám přemluvit do něčeho jiného-podobného.
Spíše čekám na lepší ceny! Myslím, že krize ještě neudeřila v plné síle a tak v dubnu-květnu-červnu budou bazary dále zlevňovat. Zatím mám na čem jezdit a tak si počkám. :\

(reakce na) Poraďte co vybrat...

16.1.2009 v 21:31 | Nahoru | #58

storeman>Nebudu radit jen popíši svoji situace:
Také vybírám podobný stroj akorát že je mi ještě o 20 let víc a jezdím asi 6 let po 20-ti leté pauze. Současné RRko mi moc nevyhovuje, nebo spíš já nevyhovuji RRku
Myslím, že se nemusíš bát litru. Pokud člověk není úplné dřevo, tak 100-120 koní se naučí zvládat do týdne.
V současné době jsem rozhodnut pro V-Strom nebo Fazer a to 650(600) nebo i litr. Ale klidně se nechám přemluvit do něčeho jiného-podobného.
Spíše čekám na lepší ceny! Myslím, že krize ještě neudeřila v plné síle a tak v dubnu-květnu-červnu budou bazary dále zlevňovat. Zatím mám na čem jezdit a tak si počkám. :\



Tak to máš fajn, já mám zatím jen vybavení, ale motorka chybí. Uvidíme co ceny udělají, spíše se bojím, že ceny v sezóně narostou...

(reakce na) Poraďte co vybrat...

16.1.2009 v 22:11 | Nahoru | #59

storeman>Nebudu radit jen popíši svoji situace:
Také vybírám podobný stroj akorát že je mi ještě o 20 let víc a jezdím asi 6 let po 20-ti leté pauze. Současné RRko mi moc nevyhovuje, nebo spíš já nevyhovuji RRku
Myslím, že se nemusíš bát litru. Pokud člověk není úplné dřevo, tak 100-120 koní se naučí zvládat do týdne.
V současné době jsem rozhodnut pro V-Strom nebo Fazer a to 650(600) nebo i litr. Ale klidně se nechám přemluvit do něčeho jiného-podobného.
Spíše čekám na lepší ceny! Myslím, že krize ještě neudeřila v plné síle a tak v dubnu-květnu-červnu budou bazary dále zlevňovat. Zatím mám na čem jezdit a tak si počkám. :\


Tak tě přemlouvám Bandita 1250
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 3 24.5.2024 v 22:53 Milda69
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70


TOPlist