Jde samozřejměo legální cesty .. tzn. ne pouze papírově (kdyby někdo věděl o někom kdo to děla jen papírově tak mi hoďte pm s cenou a odkud je ten člověk )
zde vypisuji co jsem sám sehnal od servisů:
HONDA
omezení motocyklů na 25kW provádíme. V případě Hondy CB600F Hornet (do r.v.
2006) je cena omezovací sady 6.000,- Kč + práce. U motocyklu CBR600F se cena
sady odvíjí od roku výroby (karburátory/vstřikování). (posléze jsem zjistil že karbce stojí cca 6000,- vstřikovaní bohužel nevím)
SUZUKI
Omezení výkonu provádíme.
U karburátorů 5 000,- - 12 000,- podle počtu a typu karburátoru.
A u novějších motocyklu se vstřikováním je to nad 20 000,-
KAWASAKI
u modelu Ninja ZX6R jsme schopni provést seškrcení na 25kW včetně potvrzení pro zápis do TP od modelového roku 2002 (modelový kód ZX636A). Cena za kompl. 6680,-vč.DPH konc.zákazník + práce cca 1500,-Kč
diky všem kteři doplkí info =)
1 reakcí na tento příspěvek Škrcení na 25 kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škrcení na 25 kw
Tohle je mírně řečeno divné, ale zase na druhou stranu víme všichni, jak fungují naše úřady a pokud vidí hlavičkový papír od výhradního dovozce značky, tak to ani nemusí kontrolovat...
Jo a že pozdravuji Jirku Rameše a Hanku od Halbicha...
1 reakcí na tento příspěvek Škrcení na 25 kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škrcení na 25 kw
Ivan-VN>Zdravim všechny a obracím se na někoho ochotného, kdo to zná, s dotazem. Koupil jsem před pár měsíci Kawu VN 1500 z roku 1990 a nemám na ní ještě věk. Klasický příklad řidičáku na 25kw a mašiny se sedmdesáti tažnými koňmi. Můžete mi někdo poradit jak to co nejjednodušším způsobem vyřešit? Zbývá mi do 21 ještě rok takže jde o celou příští sezónu. Určitě mi rozumíte. Díky moc
Podívej se na Ebay.de, tam prodávají škticí sady skoro všechno. I když na takhle starou motorku to nevidím moc růžově...Naposledy editováno 18.12.2008 20:57:24
Fižď: Podívej se na Ebay.de, tam prodávají škticí sady skoro všechno. I když na takhle starou motorku to nevidím moc růžově...
Problém je, že sada z ebay nemá u nás homologaci - proto třeba Yamaha dodatečně nezavírá žádný model. Homologaci mají její motorky uškrcené "od novoty". Takže by to šlo asi leda vyvézt za hranice, uškrtit, dostat tam do papírů a pak zas epřihlásit u nás už uškrcené.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škrcení na 25 kw
MichalR10>Hawk> To je hodně zvláštní. Takhle by ten postup měl být, ale měl by fungovat pouze v tom případě, je-li na ten model motocyklu vystaveno ZTP od ministerstva dopravy. Já jsem opouštěl ASKO KC v srpnu a vím, že to ZTP nebylo a taky vím, že se zpětně vystavit nedá!
Tohle je mírně řečeno divné, ale zase na druhou stranu víme všichni, jak fungují naše úřady a pokud vidí hlavičkový papír od výhradního dovozce značky, tak to ani nemusí kontrolovat...
Jo a že pozdravuji Jirku Rameše a Hanku od Halbicha...
----------------------------------------------------------------
Tak hold uz tam sedi konecne vice erudovani lidi u kterych to jde...jak pise Hawk.
Zenska na urade ti na ZTP vis co...Pro tu je dulezity stempl z kawasaki a car papiru.
Kit na zavreni u karbce je za 3500.
Je zajimave ze donedavna u kawasaki neslo nic a najednou casem uz to zacina jit...
Cim to? ze by lidma?
z-x-r>MichalR10>Hawk> To je hodně zvláštní. Takhle by ten postup měl být, ale měl by fungovat pouze v tom případě, je-li na ten model motocyklu vystaveno ZTP od ministerstva dopravy. Já jsem opouštěl ASKO KC v srpnu a vím, že to ZTP nebylo a taky vím, že se zpětně vystavit nedá!
Tohle je mírně řečeno divné, ale zase na druhou stranu víme všichni, jak fungují naše úřady a pokud vidí hlavičkový papír od výhradního dovozce značky, tak to ani nemusí kontrolovat...
Jo a že pozdravuji Jirku Rameše a Hanku od Halbicha...
----------------------------------------------------------------
Tak hold uz tam sedi konecne vice erudovani lidi u kterych to jde...jak pise Hawk.
Zenska na urade ti na ZTP vis co...Pro tu je dulezity stempl z kawasaki a car papiru.
Kit na zavreni u karbce je za 3500.
Je zajimave ze donedavna u kawasaki neslo nic a najednou casem uz to zacina jit...
Cim to? ze by lidma?
Hloupá připomínka člověka, který o tom nic neví... nic víc...
1 reakcí na tento příspěvek Škrcení na 25 kw
1 reakcí na tento příspěvek Škrcení na 25 kw
1 reakcí na tento příspěvek Škrcení na 25 kw
Diky
Stačí rozebrat ten bazmek, do kterého vede plynová rukojeť. Na ní uvidíš výstupek, do kterého je uchycené otevírací lanko plynu. Stačí do protikusu pomocí oboustranné samolepky vlepit ohnutý kus plastové pásoviny, který bude účinkovat jako předčasná zarážka. Délkou té pásoviny si nastavíš, na kolik půjde plyn otevřít. Pak to seskládáš a je hotovo.
(doufám, že jsem to popsal srozumitelně) Samozřejmě, tohle není řešení pro "papírové" omezení výkonu, ale pro toho, kdo začíná na něčem ostřejším a chce mít pro začátek raději hodnější stroj, je to asi nejrychlejší řešení. Pokud to navíc uděláš vlastnoručně, budeš vědět, jak to pak otevřít, případně jen částečně pootevřít - práce je to na pár minut.
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Škrcení na 25 kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škrcení na 25 kw
motejl939>Antii> Hoj, Hornetík je super mašina. Chystám se na něj, na rv. 08, mám na mysli ty letošní doprodeje za akční ceny. Jeden moc šikovnej chlápek mi nabídl škrcení na 25KW pouze papírově. Kdybys měl zájem - písni. čus, Sršňům zdar!
No jo, otevřený Hornet je po Chujlanovi to pravé ořechové