Téma: Škrcení na 25 kw
 
11.12.2008 v 20:33
cau, často se tu objevuje téma jak se da co uškrtit .. samotnýho mě škrcení nejspíš na jaře čeká tka mě napadlo udělat souhrný téma. (pokud už tu někde je tak sry) ..

Jde samozřejměo legální cesty .. tzn. ne pouze papírově (kdyby někdo věděl o někom kdo to děla jen papírově tak mi hoďte pm s cenou a odkud je ten člověk )

zde vypisuji co jsem sám sehnal od servisů:

HONDA

omezení motocyklů na 25kW provádíme. V případě Hondy CB600F Hornet (do r.v.
2006) je cena omezovací sady 6.000,- Kč + práce. U motocyklu CBR600F se cena
sady odvíjí od roku výroby (karburátory/vstřikování). (posléze jsem zjistil že karbce stojí cca 6000,- vstřikovaní bohužel nevím)

SUZUKI

Omezení výkonu provádíme.
U karburátorů 5 000,- - 12 000,- podle počtu a typu karburátoru.
A u novějších motocyklu se vstřikováním je to nad 20 000,-

KAWASAKI

u modelu Ninja ZX6R jsme schopni provést seškrcení na 25kW včetně potvrzení pro zápis do TP od modelového roku 2002 (modelový kód ZX636A). Cena za kompl. 6680,-vč.DPH konc.zákazník + práce cca 1500,-Kč

diky všem kteři doplkí info =)

1 reakcí na tento příspěvek Škrcení na 25 kw

18.12.2008 v 11:17 | Nahoru | #31
Před měsícem jsme v Praze zavřeli ZX-6tku 2003 u Halbicha na Kutnohorský...po namontování kitu na servise se poslala autorizovaná žádost o prohlášení o zavření motorky do Aska..ta přišla zpět majiteli motorky, na kteýrho je zavření hlášený a s tihmle papírem už se jen došlo na úřad, kde to přepsali v TP...takže buď se nám někde Michale lišej postupy, nebo je někde chyba...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škrcení na 25 kw

18.12.2008 v 13:23 | Nahoru | #32
Hawk> To je hodně zvláštní. Takhle by ten postup měl být, ale měl by fungovat pouze v tom případě, je-li na ten model motocyklu vystaveno ZTP od ministerstva dopravy. Já jsem opouštěl ASKO KC v srpnu a vím, že to ZTP nebylo a taky vím, že se zpětně vystavit nedá!

Tohle je mírně řečeno divné, ale zase na druhou stranu víme všichni, jak fungují naše úřady a pokud vidí hlavičkový papír od výhradního dovozce značky, tak to ani nemusí kontrolovat...

Jo a že pozdravuji Jirku Rameše a Hanku od Halbicha...

1 reakcí na tento příspěvek Škrcení na 25 kw

18.12.2008 v 20:11 | Nahoru | #33
Zdravim všechny a obracím se na někoho ochotného, kdo to zná, s dotazem. Koupil jsem před pár měsíci Kawu VN 1500 z roku 1990 a nemám na ní ještě věk. Klasický příklad řidičáku na 25kw a mašiny se sedmdesáti tažnými koňmi. Můžete mi někdo poradit jak to co nejjednodušším způsobem vyřešit? Zbývá mi do 21 ještě rok takže jde o celou příští sezónu. Určitě mi rozumíte. Díky moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škrcení na 25 kw

18.12.2008 v 20:56 | Nahoru | #34

Ivan-VN>Zdravim všechny a obracím se na někoho ochotného, kdo to zná, s dotazem. Koupil jsem před pár měsíci Kawu VN 1500 z roku 1990 a nemám na ní ještě věk. Klasický příklad řidičáku na 25kw a mašiny se sedmdesáti tažnými koňmi. Můžete mi někdo poradit jak to co nejjednodušším způsobem vyřešit? Zbývá mi do 21 ještě rok takže jde o celou příští sezónu. Určitě mi rozumíte. Díky moc

Podívej se na Ebay.de, tam prodávají škticí sady skoro všechno. I když na takhle starou motorku to nevidím moc růžově...

Naposledy editováno 18.12.2008 20:57:24

Škrcení na 25 kw

18.12.2008 v 21:20 | Nahoru | #35
hledej lidi ktery ti to uskrti papirove =)

(reakce na) Škrcení na 25 kw

18.12.2008 v 22:45 | Nahoru | #36

Fižď: Podívej se na Ebay.de, tam prodávají škticí sady skoro všechno. I když na takhle starou motorku to nevidím moc růžově...



Problém je, že sada z ebay nemá u nás homologaci - proto třeba Yamaha dodatečně nezavírá žádný model. Homologaci mají její motorky uškrcené "od novoty". Takže by to šlo asi leda vyvézt za hranice, uškrtit, dostat tam do papírů a pak zas epřihlásit u nás už uškrcené.

Škrcení na 25 kw

18.12.2008 v 22:52 | Nahoru | #37
Nojo je to divočina ja bych to viděl taky spíš na tu úřední podobu ale mám jen jeden kontakt a když jsem jim volal byl to nejistej hlas s proměnlivým přízvukem a spíš východního dojmu. Těm bych neposlal ani samotnej čistopis natož ještě prachy(a dost podle mě).Tak jestli má někdo nějakej spolehlivej kontakt budu za něj moc rád.Díky Ivan a Vulcan

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škrcení na 25 kw

19.12.2008 v 07:13 | Nahoru | #38

MichalR10>Hawk> To je hodně zvláštní. Takhle by ten postup měl být, ale měl by fungovat pouze v tom případě, je-li na ten model motocyklu vystaveno ZTP od ministerstva dopravy. Já jsem opouštěl ASKO KC v srpnu a vím, že to ZTP nebylo a taky vím, že se zpětně vystavit nedá!

Tohle je mírně řečeno divné, ale zase na druhou stranu víme všichni, jak fungují naše úřady a pokud vidí hlavičkový papír od výhradního dovozce značky, tak to ani nemusí kontrolovat...

Jo a že pozdravuji Jirku Rameše a Hanku od Halbicha...


----------------------------------------------------------------
Tak hold uz tam sedi konecne vice erudovani lidi u kterych to jde...jak pise Hawk.
Zenska na urade ti na ZTP vis co...Pro tu je dulezity stempl z kawasaki a car papiru.
Kit na zavreni u karbce je za 3500.
Je zajimave ze donedavna u kawasaki neslo nic a najednou casem uz to zacina jit...
Cim to? ze by lidma?

(reakce na) Škrcení na 25 kw

19.12.2008 v 07:31 | Nahoru | #39

z-x-r>MichalR10>Hawk> To je hodně zvláštní. Takhle by ten postup měl být, ale měl by fungovat pouze v tom případě, je-li na ten model motocyklu vystaveno ZTP od ministerstva dopravy. Já jsem opouštěl ASKO KC v srpnu a vím, že to ZTP nebylo a taky vím, že se zpětně vystavit nedá!

Tohle je mírně řečeno divné, ale zase na druhou stranu víme všichni, jak fungují naše úřady a pokud vidí hlavičkový papír od výhradního dovozce značky, tak to ani nemusí kontrolovat...

Jo a že pozdravuji Jirku Rameše a Hanku od Halbicha...
----------------------------------------------------------------
Tak hold uz tam sedi konecne vice erudovani lidi u kterych to jde...jak pise Hawk.
Zenska na urade ti na ZTP vis co...Pro tu je dulezity stempl z kawasaki a car papiru.
Kit na zavreni u karbce je za 3500.
Je zajimave ze donedavna u kawasaki neslo nic a najednou casem uz to zacina jit...
Cim to? ze by lidma?



Hloupá připomínka člověka, který o tom nic neví... nic víc...

1 reakcí na tento příspěvek Škrcení na 25 kw

22.12.2008 v 14:03 | Nahoru | #40
Jak obtížné je seškrtit Yamahu R6 a Suzuki GSX R 600? Zvládne to šikovnější fanda, který umí na mašině leccos opravit? Nebo je fakt nutné svěřit to autorizovanému servisu?

(reakce na) Škrcení na 25 kw

22.12.2008 v 14:51 | Nahoru | #41
Highlighter: Jestli to má být i v papírech, tak to u R6 dodatečně nejde ani přes autorizovaný servis. Pokud ti jde jen o to to omezit, aby ses ze začátku nenechal motorkou potahat, dokáže to i šikovný fanda.

Škrcení na 25 kw

22.12.2008 v 22:26 | Nahoru | #42


Naposledy editováno 16.01.2009 19:39:44

Škrcení na 25 kw

25.12.2008 v 19:45 | Nahoru | #43
jo.nevíte o někom..?

1 reakcí na tento příspěvek Škrcení na 25 kw

26.12.2008 v 11:01 | Nahoru | #44
Virago. Diky, presne o to mi jde, jednu sezonu na seskrcene, pak otevrit. Jen nevim, jak je to slozite, co to pripadne obnasi, jak to navysi investici do motorky. Mluvi se tu o nejakych kitech. Chci na jare koupit R6 od 2004 vejs...O papiry nejde vubec.

(reakce na) Škrcení na 25 kw

26.12.2008 v 12:39 | Nahoru | #45
Highlighter: Tak ti stačí jen dát do chodu plynové rukojeti samodomo vyrobenou zarážku, která omezí chod plynu a nedovolí jej otevřít naplno ale třeba jen do poloviny. Zarážku můžeš časem zkrátit, aby plyn šel otevřít víc a po naučení ji úplně vyhodit a mít plný výkon.

Škrcení na 25 kw

26.12.2008 v 13:24 | Nahoru | #46
Zdravim chlapi, koukam všichni se tu bavíte o škrcení, já už koupil motku přiškrcenou a potřeboval bych jí odškrtit, nevíte někde co se s tím provede a jaká je tak cenová relace ?

Suzuki GS 500E r.v. 92

1 reakcí na tento příspěvek Škrcení na 25 kw

26.12.2008 v 19:06 | Nahoru | #47
Virago. To je vazne tak snadny reseni? Mas s tim osobne zkusenost? Nechci to podcenit, nejsem sebevrah, ale nechci v puli sezony menit masinu. Ze se ptam tak blbe, jak by ta zarazka mela asi vypadat a z ceho by mela byt?
Diky

Škrcení na 25 kw

27.12.2008 v 09:07 | Nahoru | #48
čus lidi heledte v dubnu mi vrací řidičák jakožto polovina trestu.v září chci dělat řidičák myslíte že to pude?jinak bych musel nechat seškrtit srada

(reakce na) Škrcení na 25 kw

27.12.2008 v 11:04 | Nahoru | #49
Highlighter: Ano, jde to i tak snadno. Oficiální škrcení pomocí restriktorů v sání nebo dodatečnými otvory v šoupátkách vlastně dělají totéž - i když dáš plyn naplno, je vlastně sací trakt pořád přivřený (zmenšeným průřezem, nebo tím, že se šoupátko nezvedne dost vysoko) a výkon je omezený.
Stačí rozebrat ten bazmek, do kterého vede plynová rukojeť. Na ní uvidíš výstupek, do kterého je uchycené otevírací lanko plynu. Stačí do protikusu pomocí oboustranné samolepky vlepit ohnutý kus plastové pásoviny, který bude účinkovat jako předčasná zarážka. Délkou té pásoviny si nastavíš, na kolik půjde plyn otevřít. Pak to seskládáš a je hotovo.
(doufám, že jsem to popsal srozumitelně) Samozřejmě, tohle není řešení pro "papírové" omezení výkonu, ale pro toho, kdo začíná na něčem ostřejším a chce mít pro začátek raději hodnější stroj, je to asi nejrychlejší řešení. Pokud to navíc uděláš vlastnoručně, budeš vědět, jak to pak otevřít, případně jen částečně pootevřít - práce je to na pár minut.

Škrcení na 25 kw

27.12.2008 v 14:19 | Nahoru | #50
Jen s ezeptám, co se může stát když se mi nějak zázračně povede to seškrcení přehoupnout ? Motorka se mi někdy povede roztočit až do 8k rpm a přitom je přiškrcená, ale jen tak nejvíc na trojku, na čtyřku, pak už se dusí jak tady píšete...a na kolik vyjde to odškrcení ? A co se s tím udělá ?

Díky

Škrcení na 25 kw

27.12.2008 v 22:28 | Nahoru | #51
Virago. Děkuji ti za detailní popis, tohle už mi pomůže o) Dám hlavu dohromady s někým, kdo je technicky zdatnější a nějak se s tím poperem o) Ještě jednou dík za cennou radu.

Škrcení na 25 kw

2.2.2009 v 15:21 | Nahoru | #52
Čau chtěl jsem se zeptat kde ses informoval na toho Horneta CB600F. Protože já jsem obvolával distribudori Hondy a dozvěděl jsem se že na karbec a stříkačku to stojí stejně protože se musí koupit tak jako tak řídící jednotka (15000,-) a sací hrdla (jedno 1000,- jsou čtyři)

1 reakcí na tento příspěvek Škrcení na 25 kw

2.2.2009 v 16:46 | Nahoru | #53
no tak kecali .. na karbec to stoji ta sada asi 6000 ... uz jeden znamej si to nechal delat ...

(reakce na) Škrcení na 25 kw

2.2.2009 v 19:02 | Nahoru | #54
MATY2> cb 500 stojí cca 3500kc vcetne prace a vystavení protokolu pro uřad

(reakce na) Škrcení na 25 kw

2.2.2009 v 21:32 | Nahoru | #55
trikpa> Kde jsi to nechal dělat? Já jsem se ptal jestli nejdou třeba jenom dorazy pod šoupátka nebo tak něco ale oni říkali aby to mohli napsat do papíru tak že se musí koupit i jednotka (to mluvím samozřejmě o karbecu).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škrcení na 25 kw

18.3.2009 v 10:15 | Nahoru | #56
Antii> Hoj, Hornetík je super mašina. Chystám se na něj, na rv. 08, mám na mysli ty letošní doprodeje za akční ceny. Jeden moc šikovnej chlápek mi nabídl škrcení na 25KW pouze papírově. Kdybys měl zájem - písni. čus, Sršňům zdar!

(reakce na) Škrcení na 25 kw

18.3.2009 v 15:17 | Nahoru | #57

motejl939>Antii> Hoj, Hornetík je super mašina. Chystám se na něj, na rv. 08, mám na mysli ty letošní doprodeje za akční ceny. Jeden moc šikovnej chlápek mi nabídl škrcení na 25KW pouze papírově. Kdybys měl zájem - písni. čus, Sršňům zdar!

No jo, otevřený Hornet je po Chujlanovi to pravé ořechové

Škrcení na 25 kw

16.4.2009 v 19:46 | Nahoru | #58
Mám dotaz. Nevíte někdo jak se to pohybuje s cenou škrcení u řídících jednotek a jestli to lze provect u oficiálního prodejce. Konkrétně mně zajímá GSX-R 600 z posledních let. Jen do papírů to nechci. Skok z 11 na 92KW je dost brutální. Radši bych si odjezdil pár tisíc na 25KW a až pak něco řešil. Dík všem za odpověď.

Škrcení na 25 kw

16.4.2009 v 19:49 | Nahoru | #59
kolem 19tis u Suzuki

Škrcení na 25 kw

16.4.2009 v 20:13 | Nahoru | #60
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist