Mám mega problém , Dělal sem komplet přední vidle (Uskočdawny) na ZXR 750.. Nový trubky, prachovky,gufírka..
Složil sem to Z5 , nalil Olej do vidlic, sesadil vršky,a dal kolo,a dobrý, jenže je tu boj ,, má to hrozně tvrdej krok, na Místě když stím chci propružit tak mám hnědý trenky,a na silnici to pruží,ale jen na velkých nerovnostech vozovky,
jako kroužkujou ,choděj,ale těžce,, Olej sem dal 10 a 7 smixovanej a nalil skoro celý trubky..
nevíte čím to muže být? a popřípadně jak se ty šmejdi Seřizujou?? Ď...
1 reakcí na tento příspěvek USD Vidlice
titus : Jo jo,mě to právě taky poradily. Jinak by mě to ani nenapadlo
Příčin může být několik, začnu od nejjednodušší
1. špatně usazený vidle a osa kola - aby to chodilo dobře je potřeba aby vidlice byly dokonale rovnoběžný. Nesprávným namontováním vidlí a kola se tohle může rozesrat a pak to hoodně dře. Zkus to, že povolíš všechno (svorky brýlí a vrchní matice brýlí), i přední osu) dotahuje to v tomhle pořadí - spodní brýle, vrchní matice brýlí, horní brýle. Když v tomhle okamžiku s povolenou osou kola dáš motorku ze stojanu dolů a zapéruješ vidlema a chod se zlepší tak jsi doma, bylo to tímhle.
Potom osu kola na straně matky. Nevím přesně jakým způsobem to u ZXR je, ale na opačné straně od matky by měla osa být rozšířená a usazená na takový svorky - tak ty svorky na té straně utáhneš jako poslední. Napřed se ale ujisti že v té svorce může osa chodit bez problémů do stran (stačí malá vůle, ale hlavně aby nebyla "seklá". Pak zapéruj přední vidli co nejvíc dokážeš - tím se osa v tý svorce vystředí/usadí do boku a zajistí rovnoběžnost vidlic. Dotáhni a je hotovo.
2. Něco ohlýho - ohlý brýle, ohlá osa, ohlý nohy vidlic.. narovnat nebo koupit jiný
3. Vydřený futra vidlí - jestli to předtím nedělalo tak asi nebudou, ale přecejen - zjistíš je tak že jedna vidlice sundaná z motorky bude při pumpování přímo seshora chodit líp než když s ní budeš pumpovat při současný aplikaci boční síly (budeš ji stláčet a zároveň ji jakoby lámat napůl, např. kolenem apod)
no snad sem ti pomohl :)
A po dnešní hodinové práci není co řešit jeto olejem
nevím co máš proti kawasaki,a nevím co meleš o mě.
Já Ty vidle udělat musel,bo byly ohlý od předešlýho majitele.... a všechno jeto zamtmelený,atd..
strelec.dejv : Horní uzazení vdilic bylo stále na motorce a ani se sním nehybalo. Trubky do vildlic se vsazovaly na Motorce Jinak každý to futro má zvuj zámek na těch trubkách,jelikož nemá kam utýct,a ani kde brousit
co se týče ohlách trubek,,sou nový,, a jak sme ze začatku zminovaly olej. už sem nato koukal.sic mi dalo než sem z každe trošku vytáhl,,ale měkčí toje..Jinak dík moc za rady
Sem rád že aspon někdo rád poradí,, a nemele kraviny
1 reakcí na tento příspěvek USD Vidlice
za prvý nato nemám,a za druhý to není nic težkýho
Dály sme to u mě,na hornetu,a všude Ok
A jestli ty daváš fšechno do servisu,pak si říkej motorkář když si nevyměníš ani svíčky
edit:osobne bych ale uz vidle doma nedelal. ty 300co chctej za praci pri vymene gufer mi za to nestojej.mechanik je rychlejsi neprijdu o nervy a ten cas kdyz budu makat vydelam vic
Naposledy editováno 19.12.2008 23:20:13
A Sv mý přítelkyně:http://www.motorkari.cz/motobazar-suzuki-sv-650s-2000-.87244.html
A když kouneš na mou moto ta je taky po celkový opravě(moc tam toho ale nebylo)A tak bych mohl pokračovat.
Ale tvá oprava vidlí když nevíš ani co je manuál musela být úžasná. Nechci se do tebe navážet.Ale vím jak po takovejch opravách podomácku ty motorky vypadaj.A věř v to že ani by sis takovouhle nekoupil