globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: USD Vidlice
 
19.12.2008 v 12:50
Sewas Rideři
Mám mega problém , Dělal sem komplet přední vidle (Uskočdawny) na ZXR 750.. Nový trubky, prachovky,gufírka..
Složil sem to Z5 , nalil Olej do vidlic, sesadil vršky,a dal kolo,a dobrý, jenže je tu boj ,, má to hrozně tvrdej krok, na Místě když stím chci propružit tak mám hnědý trenky,a na silnici to pruží,ale jen na velkých nerovnostech vozovky,
jako kroužkujou ,choděj,ale těžce,, Olej sem dal 10 a 7 smixovanej a nalil skoro celý trubky..
nevíte čím to muže být? a popřípadně jak se ty šmejdi Seřizujou?? Ď...

USD Vidlice

19.12.2008 v 12:52 | Nahoru | #1
nalil skoro celý trubky? Není to málo Antone Pavloviči?

USD Vidlice

19.12.2008 v 12:53 | Nahoru | #2
ilMedvědGuzzini : víš proč to sem píšu?? Abych to zjistil proto se tpám, nevím prostě,, do každý toho spadlo moc

USD Vidlice

19.12.2008 v 12:56 | Nahoru | #3
kolik moc? V manuálu k motorce máš napsáno kolik tam toho přesně má být. jestli jsi tam toho dal moc tak se nediv, kapalina je hooodně špatně stlačitelná :)

USD Vidlice

19.12.2008 v 12:58 | Nahoru | #4
nemám českej manuál..
a kolik moc?? já nevím něco kolem pul litru do jedný, jdu shánět manuál...ďík moc... Kurva sem to ale debill

USD Vidlice

19.12.2008 v 13:00 | Nahoru | #5
nz

USD Vidlice

19.12.2008 v 13:20 | Nahoru | #6
Zdar. Po kazdy pres zimu menim olej v USD Showa - sice sou enduracky ale asi to bude vsechno na stejnej zpusob. Leje se tam olej asi tak zhruba 7-10cm od vrchu pri stlaceny vydlici. Ta mira se normalne udava v manualu ale ja to tam davam vzdycky tak nejak od oka podle toho jak chci aby byly tvrdy. Jestli si tam toho nahrnul co se veslo tak to musi bejt tvrdy. Zkus sehnat manual na ty vydle co mas a nebo na nejaky jiny na podobnou motorku a asi bude stacit jen odpustit olej a bude to OK.

USD Vidlice

19.12.2008 v 13:21 | Nahoru | #7
To je hustý... jako že si to celý rozebereš dáš do kupy.. taký práce s tim
Tak držim palec ať ot máš zas brzo v richtiku

USD Vidlice

19.12.2008 v 13:34 | Nahoru | #8
xoffroad : a jde nák jen lehce odpustit?? nebo toje zase celé na rozebrání??

USD Vidlice

19.12.2008 v 13:38 | Nahoru | #9
To si nejsem jistej jelikoz sem to jeste nikdy jen tak neodpoustel. Ale ja tam mam dole z boku na tlumici malej sroubek kterym by to mozna slo. Ale fakt si nejsem jistej jestli to je na kazdejch tlumicich a hlavne jestli je to vono. Budes to muset zkouknout a popripade zkusit. Jinak sundat vrchni viko a klasicky odlejt.

USD Vidlice

19.12.2008 v 13:42 | Nahoru | #10
xoffroad :: Hmm,to bude zase porooood ( Ale dík moc.

USD Vidlice

19.12.2008 v 13:52 | Nahoru | #11
Heh, dobře sem se pobavil, ale už ti nemusím radit, že plný to bejt nemá... Vím, že nějaký tech. info bylo na stránkách louise, jsou tam i ventilový vůle a podobný věci, tak to třeba najdeš tam... Olej asi nedostaneš ven jinak než vrškem, tak to třeba zkus odsát hadičkou

USD Vidlice

19.12.2008 v 14:28 | Nahoru | #12
Buď velice rád, že Ti to nevyplivlo gufera ven a hledej kolik toho tam má být presně a hlavně v každém stejněěěěěě.

USD Vidlice

19.12.2008 v 14:42 | Nahoru | #13
do každý vidle patří 380 ccm a olej 5W
jestli jsi tam nalil víc a jinou viskozitu,tak jsi manták
Pak se nediv,že ti to nechodí

USD Vidlice

19.12.2008 v 15:45 | Nahoru | #14
Na louis.de fakt bejva, kolik jaka vidle ma mit voleje.. samosebou je to tam srovnany podle motorek a rocniku. Jestli ty vidle mas dole, tak je to hnedka, ne? (Nevim, jak se montujou usd, ale asi stejne, jak normalni, kdyz sou "jenom votoceny" ne?)

USD Vidlice

19.12.2008 v 15:51 | Nahoru | #15
Patys>Že jsi smíchal dvě viskozity je v pořádku(to mi poradili i servisáci¨)ale zeptej se v servisu na konkrétní typ mašiny,protože má skoro každá jinej obsah a mělo by to být přesně.

1 reakcí na tento příspěvek USD Vidlice

19.12.2008 v 17:08 | Nahoru | #16
honzis748 : TAK HOCHU, stejně jak říká dole titus.Mi poradily přímo v servisu,a přímo mi řekly který podle váhy Motorky,a kategorije..takže si myslím že ty technici to asi budou vědět líp než Ty . takže Sorry,

titus : Jo jo,mě to právě taky poradily. Jinak by mě to ani nenapadlo

USD Vidlice

19.12.2008 v 17:15 | Nahoru | #17
jaké máš značku gufera??

USD Vidlice

19.12.2008 v 18:39 | Nahoru | #18
Kony5: vubec netuším ,,Ale přímo KAWASAKI

USD Vidlice

19.12.2008 v 18:55 | Nahoru | #19
Jestli to dobře chápu tak ti vidlice drhnou (velký tření), je to tak?

Příčin může být několik, začnu od nejjednodušší
1. špatně usazený vidle a osa kola - aby to chodilo dobře je potřeba aby vidlice byly dokonale rovnoběžný. Nesprávným namontováním vidlí a kola se tohle může rozesrat a pak to hoodně dře. Zkus to, že povolíš všechno (svorky brýlí a vrchní matice brýlí), i přední osu) dotahuje to v tomhle pořadí - spodní brýle, vrchní matice brýlí, horní brýle. Když v tomhle okamžiku s povolenou osou kola dáš motorku ze stojanu dolů a zapéruješ vidlema a chod se zlepší tak jsi doma, bylo to tímhle.
Potom osu kola na straně matky. Nevím přesně jakým způsobem to u ZXR je, ale na opačné straně od matky by měla osa být rozšířená a usazená na takový svorky - tak ty svorky na té straně utáhneš jako poslední. Napřed se ale ujisti že v té svorce může osa chodit bez problémů do stran (stačí malá vůle, ale hlavně aby nebyla "seklá". Pak zapéruj přední vidli co nejvíc dokážeš - tím se osa v tý svorce vystředí/usadí do boku a zajistí rovnoběžnost vidlic. Dotáhni a je hotovo.

2. Něco ohlýho - ohlý brýle, ohlá osa, ohlý nohy vidlic.. narovnat nebo koupit jiný

3. Vydřený futra vidlí - jestli to předtím nedělalo tak asi nebudou, ale přecejen - zjistíš je tak že jedna vidlice sundaná z motorky bude při pumpování přímo seshora chodit líp než když s ní budeš pumpovat při současný aplikaci boční síly (budeš ji stláčet a zároveň ji jakoby lámat napůl, např. kolenem apod)

no snad sem ti pomohl :)

USD Vidlice

19.12.2008 v 19:32 | Nahoru | #20
ešče že nejezdim Kwašaki.Tyvoe kupit si po tobě a takových jako ty motku musí být paráda.Lepidlo na závity si taky asi nedal že?

USD Vidlice

19.12.2008 v 20:31 | Nahoru | #21
strelec.dejv : Bohužel všechno jeto tak jak mi poradily v Autorizovaným Servise...

A po dnešní hodinové práci není co řešit jeto olejem
nevím co máš proti kawasaki,a nevím co meleš o mě.
Já Ty vidle udělat musel,bo byly ohlý od předešlýho majitele.... a všechno jeto zamtmelený,atd..


strelec.dejv : Horní uzazení vdilic bylo stále na motorce a ani se sním nehybalo. Trubky do vildlic se vsazovaly na Motorce Jinak každý to futro má zvuj zámek na těch trubkách,jelikož nemá kam utýct,a ani kde brousit

co se týče ohlách trubek,,sou nový,, a jak sme ze začatku zminovaly olej. už sem nato koukal.sic mi dalo než sem z každe trošku vytáhl,,ale měkčí toje..Jinak dík moc za rady
Sem rád že aspon někdo rád poradí,, a nemele kraviny

USD Vidlice

19.12.2008 v 20:33 | Nahoru | #22
strelec.dejv : a Jinak na zavity lepidlo?kam?dolu na uchycení kol? jediný zavity co tam sou a tam se lepidlo dalo.

USD Vidlice

19.12.2008 v 20:45 | Nahoru | #23
Mno příště to přenech přímo servisu .Jestlis to blbě složil přibude jeden křížek na cestě.
Ps:tvý servisní postupy jsou zajímavý Jestli Trutnovský servisy jsou tak kvalitní jako Ostravský tak potěš koště

1 reakcí na tento příspěvek USD Vidlice

19.12.2008 v 23:08 | Nahoru | #24
strelec.dejv: Já vole nejsem takovej,abych musel každou kravinu nechávat Servisu ...
za prvý nato nemám,a za druhý to není nic težkýho
Dály sme to u mě,na hornetu,a všude Ok
A jestli ty daváš fšechno do servisu,pak si říkej motorkář když si nevyměníš ani svíčky

(reakce na) USD Vidlice

19.12.2008 v 23:19 | Nahoru | #25
PATYs.....> taky se stouram v motorces sam doma...kdo nic nedela nic nezkazi. poseres to jednou priste to udelas dobre
edit:osobne bych ale uz vidle doma nedelal. ty 300co chctej za praci pri vymene gufer mi za to nestojej.mechanik je rychlejsi neprijdu o nervy a ten cas kdyz budu makat vydelam vic

Naposledy editováno 19.12.2008 23:20:13

(reakce na) USD Vidlice

20.12.2008 v 17:57 | Nahoru | #26
PATYs.....> jen jsem napsal co jsem vyčetl z motodat.jestli je to špatně.tak sorry

USD Vidlice

21.12.2008 v 12:45 | Nahoru | #27
Patys:bohužel dělám motorky celý partyji Teď mám na stole kámoščino Mito(celogenerálka).Dělal jsem třeba Bráchovi kompletní renovaci:http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=6164
A Sv mý přítelkyně:http://www.motorkari.cz/motobazar-suzuki-sv-650s-2000-.87244.html
A když kouneš na mou moto ta je taky po celkový opravě(moc tam toho ale nebylo)A tak bych mohl pokračovat.
Ale tvá oprava vidlí když nevíš ani co je manuál musela být úžasná. Nechci se do tebe navážet.Ale vím jak po takovejch opravách podomácku ty motorky vypadaj.A věř v to že ani by sis takovouhle nekoupil
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist