Potřeboval bych prosím poradit s takovým problémem U Hondy 600 CBF. Když ni mototor běží na neutrál tak se v motoru ozývá takové lechké chrastění, ale jen co vymáčknu spojku tak to přestane. Když chci ale zařadit 1. tak to v motoru pěkně drbne. Je to docela rána. Jako kdyby to šlo dost natvrdo.
Nevíte co s tím. Dík Josseline
1 reakcí na tento příspěvek Problémy s řazením u Hondy.
Díky za rady.
Naposledy editováno 15.12.2008 12:02:12
rollig>Sposta Hond má výrobní chybu(spojkové ložisko). Ptal jsem se na to mechanika a mělo by to být ono
No vidis ja mam zase na kolecku na stromecku Nez se packy na kolecku spoji ,aby prenaseli vykon ,udela pohyb po ½ obvodu a pak logicky narazi . Ozve se dost rana ,ale de to resit tim ,ze nepustis motor z tahu pri razeni - razeni rychle a protocit motor ... Kazdopadne ,chtel bych se toho zbavit abych nemusel shanet novou prevodovku .
Sem tu novej a tak Vás všechny zdravím.
Co se týče zařazení prvního převodového stupně u studenýho motoru ...
Od roku 2001 vlastním postarší Hondu ST1100 a za tuto dobu jsem nastřádal taky pár postřehů o tomhle "autobusu".
Jak tu už bylo řečeno "ranní odlepení spojky" je dost hlasité (prda jako krá**)
Potom je to kvalita oleje a jeho ročník (včasná výměna, když má dost)
Nakonec už snad jemon ten správnej fígl na, kterej musí přijít každej sám, bo co moto to origoš.
Tož tak.
1 reakcí na tento příspěvek Problémy s řazením u Hondy.
Taky se Vám stává, když máte motorku dýl než rok, že na ni slyšíte sebemenší klapání/cinkání/kloktání atd, které jste před tím neslyšeli?
U mě to tak je a teď už se snažím poslouchat jenom to, co by mohlo bejt důležitý.
OldaST>Ještě pro doplnění ...
Taky se Vám stává, když máte motorku dýl než rok, že na ni slyšíte sebemenší klapání/cinkání/kloktání atd, které jste před tím neslyšeli?
U mě to tak je a teď už se snažím poslouchat jenom to, co by mohlo bejt důležitý.
Klasika, proste uz nejsi vyjukanej z toho, ze otocis plynem a ono to jede... tak slysis travu rust ... cestou na dovcu si behem nudnych sekvenci vyletnim tempem vsimas i zvuku a chovani, ktery jsi do ty doby neregistroval, bo ses na to nemoh soustredit a najednou sou pulky stazeny
1 reakcí na tento příspěvek Problémy s řazením u Hondy.
Přesto dík za všechny rady.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s řazením u Hondy.
Josseline>No a je to vyřešený. Totální kravina, že by jsem se nakopal. Ale žádnej učenej z nebe nespadl. Bylo to moc velkejma otáčkama volnoběhu. točilo mě to tak 1100 a když to snížil na 800-900 tak to je o poznání lepší. Příště snad už nebudu tak vyplašenej.
Přesto dík za všechny rady.
tak to zase hezky zvedni, jak to bylo, bo to je málo. dokonce aj 1100 by možná mohlo být málo, ale to musíš poznat podle zvuku a chodu motoru. u některých motorek bývá snad až 1250, myslím. nejlepší při prvním zařazení je pomalu se rozjet. sjíždím k silnici z mírného kopečka a pohoda.
Naposledy editováno 15.12.2008 22:32:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s řazením u Hondy.
tak to zase hezky zvedni, jak to bylo, bo to je málo. dokonce aj 1100 by možná mohlo být málo, ale to musíš poznat podle zvuku a chodu motoru. u některých motorek bývá snad až 12500, myslím. nejlepší při prvním zařazení je pomalu se rozjet. sjíždím k silnici z mírného kopečka a pohoda.
To ses asi chlape o jedno desetinný místo seknul, néé?