globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problémy s řazením u Hondy.
 
15.12.2008 v 09:23
Zdrávo.
Potřeboval bych prosím poradit s takovým problémem U Hondy 600 CBF. Když ni mototor běží na neutrál tak se v motoru ozývá takové lechké chrastění, ale jen co vymáčknu spojku tak to přestane. Když chci ale zařadit 1. tak to v motoru pěkně drbne. Je to docela rána. Jako kdyby to šlo dost natvrdo.

Nevíte co s tím. Dík Josseline

Problémy s řazením u Hondy.

15.12.2008 v 09:35 | Nahoru | #1
Ze se zmeni zvuk motoru po zmacknuti spojky je normalni vec - diky axialni sile se vymezi vule a prevodovka se zklidni. Jak moc velka racha pri razeni to je asi nikdo podle tvyho popisu nedokaze posoudit, zalezi s cim to srovnavas a esi mas prohratej motor a tak podobne.

Problémy s řazením u Hondy.

15.12.2008 v 09:47 | Nahoru | #2
Jak moc to "drbne"? U spousty motorek je normální, že při zařazení jedničky moto trochu cukne a slyšíš jak zaskočí ozubení. Pokud je to příliš, tak si zkontroluj jestli vypíná spojka, popř. jestli nemáš moc vysokej volnoběh.

1 reakcí na tento příspěvek Problémy s řazením u Hondy.

15.12.2008 v 10:00 | Nahoru | #3
Sposta Hond má výrobní chybu(spojkové ložisko). Ptal jsem se na to mechanika a mělo by to být ono

Problémy s řazením u Hondy.

15.12.2008 v 11:01 | Nahoru | #4
To drbnutí při zařazení dělá slepená spojka u většiny motorek... Proto doporučuji před nastartováním zařadit jedničku, zmáčknout spojku a až potom začít startovat. Pak klidně vyřadit, ale spojka už slepená není.

Problémy s řazením u Hondy.

15.12.2008 v 12:00 | Nahoru | #5
Díky. Asi to je normální. Jen mě to zaskočilo. Když byla studená tak to bylo horší, ale když jsem se vracel z vyjížďky tak to bylo o něco lepší. Uvidím. Asi radši zajedu do servisu. Když jsem to měl na hlavním stojanu tak to drblo opravdu hodně.

Díky za rady.

Naposledy editováno 15.12.2008 12:02:12

(reakce na) Problémy s řazením u Hondy.

15.12.2008 v 12:07 | Nahoru | #6

rollig>Sposta Hond má výrobní chybu(spojkové ložisko). Ptal jsem se na to mechanika a mělo by to být ono



No vidis ja mam zase na kolecku na stromecku Nez se packy na kolecku spoji ,aby prenaseli vykon ,udela pohyb po ½ obvodu a pak logicky narazi . Ozve se dost rana ,ale de to resit tim ,ze nepustis motor z tahu pri razeni - razeni rychle a protocit motor ... Kazdopadne ,chtel bych se toho zbavit abych nemusel shanet novou prevodovku .

Problémy s řazením u Hondy.

15.12.2008 v 13:07 | Nahoru | #7
Obecně hondy při řazení jedničky cukaji nejvíc, zvlášť když je to studený a zvlášť jestli je to trochu starší stroj. Mám třetí hondu a všechny to dělaly a je to normální, ale jestli tě tam děsí nějakej zvuk, rači si zajeď k nějakýmu nechanikovy, aby si to poslechnul.

Problémy s řazením u Hondy.

15.12.2008 v 14:17 | Nahoru | #8
Zdar.
Sem tu novej a tak Vás všechny zdravím.

Co se týče zařazení prvního převodového stupně u studenýho motoru ...
Od roku 2001 vlastním postarší Hondu ST1100 a za tuto dobu jsem nastřádal taky pár postřehů o tomhle "autobusu".
Jak tu už bylo řečeno "ranní odlepení spojky" je dost hlasité (prda jako krá**)
Potom je to kvalita oleje a jeho ročník (včasná výměna, když má dost)
Nakonec už snad jemon ten správnej fígl na, kterej musí přijít každej sám, bo co moto to origoš.

Tož tak.

1 reakcí na tento příspěvek Problémy s řazením u Hondy.

15.12.2008 v 14:28 | Nahoru | #9
Ještě pro doplnění ...
Taky se Vám stává, když máte motorku dýl než rok, že na ni slyšíte sebemenší klapání/cinkání/kloktání atd, které jste před tím neslyšeli?
U mě to tak je a teď už se snažím poslouchat jenom to, co by mohlo bejt důležitý.

(reakce na) Problémy s řazením u Hondy.

15.12.2008 v 14:41 | Nahoru | #10

OldaST>Ještě pro doplnění ...
Taky se Vám stává, když máte motorku dýl než rok, že na ni slyšíte sebemenší klapání/cinkání/kloktání atd, které jste před tím neslyšeli?
U mě to tak je a teď už se snažím poslouchat jenom to, co by mohlo bejt důležitý.



Klasika, proste uz nejsi vyjukanej z toho, ze otocis plynem a ono to jede... tak slysis travu rust ... cestou na dovcu si behem nudnych sekvenci vyletnim tempem vsimas i zvuku a chovani, ktery jsi do ty doby neregistroval, bo ses na to nemoh soustredit a najednou sou pulky stazeny

Problémy s řazením u Hondy.

15.12.2008 v 14:50 | Nahoru | #11
jo jo jo
... a nej horší na tom je, že i když máš všechno vcajku tak Tě nabere "na rohy" paní doktorka "Dentistka" zrovna v momentě, když dáváš přednost před přechodem pro chodce.

1 reakcí na tento příspěvek Problémy s řazením u Hondy.

15.12.2008 v 21:22 | Nahoru | #12
No a je to vyřešený. Totální kravina, že by jsem se nakopal. Ale žádnej učenej z nebe nespadl. Bylo to moc velkejma otáčkama volnoběhu. točilo mě to tak 1100 a když to snížil na 800-900 tak to je o poznání lepší. Příště snad už nebudu tak vyplašenej.

Přesto dík za všechny rady.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s řazením u Hondy.

15.12.2008 v 21:30 | Nahoru | #13

Josseline>No a je to vyřešený. Totální kravina, že by jsem se nakopal. Ale žádnej učenej z nebe nespadl. Bylo to moc velkejma otáčkama volnoběhu. točilo mě to tak 1100 a když to snížil na 800-900 tak to je o poznání lepší. Příště snad už nebudu tak vyplašenej.

Přesto dík za všechny rady.





tak to zase hezky zvedni, jak to bylo, bo to je málo. dokonce aj 1100 by možná mohlo být málo, ale to musíš poznat podle zvuku a chodu motoru. u některých motorek bývá snad až 1250, myslím. nejlepší při prvním zařazení je pomalu se rozjet. sjíždím k silnici z mírného kopečka a pohoda.

Naposledy editováno 15.12.2008 22:32:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s řazením u Hondy.

15.12.2008 v 22:16 | Nahoru | #14


tak to zase hezky zvedni, jak to bylo, bo to je málo. dokonce aj 1100 by možná mohlo být málo, ale to musíš poznat podle zvuku a chodu motoru. u některých motorek bývá snad až 12500, myslím. nejlepší při prvním zařazení je pomalu se rozjet. sjíždím k silnici z mírného kopečka a pohoda.


To ses asi chlape o jedno desetinný místo seknul, néé?

(reakce na) Problémy s řazením u Hondy.

15.12.2008 v 22:31 | Nahoru | #15
OldDog> ups

Problémy s řazením u Hondy.

16.12.2008 v 00:27 | Nahoru | #16
Hmmm. Tak vydíte. Máte pravdu teď to tady čtu v manuálu. 1300 otáček.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist