Jde samozřejměo legální cesty .. tzn. ne pouze papírově (kdyby někdo věděl o někom kdo to děla jen papírově tak mi hoďte pm s cenou a odkud je ten člověk )
zde vypisuji co jsem sám sehnal od servisů:
HONDA
omezení motocyklů na 25kW provádíme. V případě Hondy CB600F Hornet (do r.v.
2006) je cena omezovací sady 6.000,- Kč + práce. U motocyklu CBR600F se cena
sady odvíjí od roku výroby (karburátory/vstřikování). (posléze jsem zjistil že karbce stojí cca 6000,- vstřikovaní bohužel nevím)
SUZUKI
Omezení výkonu provádíme.
U karburátorů 5 000,- - 12 000,- podle počtu a typu karburátoru.
A u novějších motocyklu se vstřikováním je to nad 20 000,-
KAWASAKI
u modelu Ninja ZX6R jsme schopni provést seškrcení na 25kW včetně potvrzení pro zápis do TP od modelového roku 2002 (modelový kód ZX636A). Cena za kompl. 6680,-vč.DPH konc.zákazník + práce cca 1500,-Kč
diky všem kteři doplkí info =)
1 reakcí na tento příspěvek Škrcení na 25 kw
Oficiální škrtící kit nepřesahuje od roku 2003 u stříkaček cenu 1000 Kč, pak zaplatíš akorát práci servisu za namotnování. Kawy jsou na škrcení nejjednodušší a nejlevnější...mluvim o modelech ZX-6, ER-6 apod...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škrcení na 25 kw
Milan Štumpa
vedoucí servisu
MARI MOTO s.r.o.
autorizovaný dealer
YAMAHA,TRIUMPH,KAWASAKI
Vrbova 19, 147 00 Praha 4 - Braník
Tel.: 225 110 272
Fax: 225 110 220
E-mail: milan.stumpa@marimoto.cz
.. a ty mas info odkud ?? =) pokud je to tak jak pises tak by to bylo hodne fpohode =) ale tady hlavne mluvi o rocniku 2002 nevim jestli to je uz strikacka ...
1 reakcí na tento příspěvek Škrcení na 25 kw
neprovádí
1 reakcí na tento příspěvek Škrcení na 25 kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škrcení na 25 kw
ilMedvědGuzzini>Moto Guzzi - škrcení se neprovádí na žádném modelu
pač to nejede i otevřený
1 reakcí na tento příspěvek Škrcení na 25 kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škrcení na 25 kw
assassin>tam je to spis o pomeru vykon/hmotnost (donedavna bylo, ted uz to asi musi splnovat obe podminky) tzn vn1600 v 18ti uz asi ne:)
to mi právě štve... kdyby zůstalo 25kw nebo 0,16 měl bych v Guzze zlatej důl (v TP mám 0,1457kw/kg) :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škrcení na 25 kw
ilMedvědGuzzini>assassin>tam je to spis o pomeru vykon/hmotnost (donedavna bylo, ted uz to asi musi splnovat obe podminky) tzn vn1600 v 18ti uz asi ne:)
to mi právě štve... kdyby zůstalo 25kw nebo 0,16 měl bych v Guzze zlatej důl (v TP mám 0,1457kw/kg) :)
ani ne tak zlatej dul jako potencialni 18-21 letou mrtvolu:)
assassin>ilMedvědGuzzini>assassin>tam je to spis o pomeru vykon/hmotnost (donedavna bylo, ted uz to asi musi splnovat obe podminky) tzn vn1600 v 18ti uz asi ne:)
to mi právě štve... kdyby zůstalo 25kw nebo 0,16 měl bych v Guzze zlatej důl (v TP mám 0,1457kw/kg) :)
ani ne tak zlatej dul jako potencialni 18-21 letou mrtvolu:)
ehem, ta už taky málem byla :) Ale vždyť ta kozza je vlastně hodnej stroj :) žádnej kulotrh :)
1 reakcí na tento příspěvek Škrcení na 25 kw
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škrcení na 25 kw
Kamikadze-Ace>Yamaha Motor Czech
neprovádí
yamaha seškrtí pouze novou motorku (a to jen ještě omezené množství modelů). U ojetých se člověk vůbec nechytá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škrcení na 25 kw
RadoTP>Kamikadze-Ace>Yamaha Motor Czech
neprovádí
yamaha seškrtí pouze novou motorku (a to jen ještě omezené množství modelů). U ojetých se člověk vůbec nechytá.
sakra, proč jsem se chytil ? :\
1 reakcí na tento příspěvek Škrcení na 25 kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škrcení na 25 kw
trikpa>Hawk> no rekli mi to tady :
Milan Štumpa
vedoucí servisu
MARI MOTO s.r.o.
autorizovaný dealer
YAMAHA,TRIUMPH,KAWASAKI
Vrbova 19, 147 00 Praha 4 - Braník
Tel.: 225 110 272
Fax: 225 110 220
E-mail: milan.stumpa@marimoto.cz
.. a ty mas info odkud ?? =) pokud je to tak jak pises tak by to bylo hodne fpohode =) ale tady hlavne mluvi o rocniku 2002 nevim jestli to je uz strikacka ...
Tahle informace je mylná... na ZX6R je TP na 25kW až od roku 2005!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škrcení na 25 kw
trikpa>MichalR10> a já sem bůh .. tak proc by asi zjistoval cenu skrtici sady a rikal to ?? ... taky muzu rict ze seskrtit nejde nic .. tak to aspon nejak oduvodni :D ...
Odůvodním to úplně jednoduše a to tak, že jsem dost dlouho pracoval v ASKU KC jako technický manažer a měl jsem přímo tyhle věci na starosti. Takže kdyby si tyhle informace kdokoliv z jakéhokoliv dealerství zjišťoval, tak jedině u mne a řekl bych mu přesně to, co jsem tady napsal. Pochybuji, že by se to za tu chvíli co tam nedělám změnilo...
1 reakcí na tento příspěvek Škrcení na 25 kw
trikpa>no aspon neco takovyho sem chtel slyset =) ... tak ale zae je divny aby se to nedelalo kdyz to dealer udava ... hlavni teda je teda kdo ?? kde se mam ptat abych mel info 100% ?? :)
Dealer si tuhle informaci musí zjišťovat přes oficiální zastoupení, což je v tomhle případě ASKO KC v Brně. V současné chvíli tam na stejné pozici pracuje Honza Těžký (602 758 108), který Ti může říci na které modely motocyklů a od kterého roku je TP na 25kW.
Ta ZX6R pochopitelně seškrtit jde. Tu škrtící sadu si samozřejmě koupíš, ale problém je v tom, že Ministerstvo dopravy ČR, konkrétně p. Sojka, na ni nevytvořil ZTP, kde by byl napsán výkon 25kW. Tzn., že se to nemá s čím ztotožnit a přepsat. Je ale jiná cesta a to ta, že by sis v autorizovaném servisu nechal namontovat tu škrtící sadu, pak bys šel na výzkumný ústav, kde by Ti změřili výkon a s těmito dokumenty bys šel na úřad, kde by Ti to měli zapsat. Nicméně je to dosti komplikované a i drahé. To nemluvím o tom, že r.v. 2002 není ještě stříkačka a cena za škrtící sadu by byla určitě vyšší než ta, kterou uvádíš (resp. p. Štumpa).
Jinak tady ještě někdo zmiňoval dovoz ze zahraničí. Tam to funguje trošku jinak. I když v ČR není vytvořeno ZTP na 25kW, tak stačí to, aby v zemi původu v EU to mělo jednou papíry na 25kW a tady Ti to na těch 25kW přihlásí i když na to české ZTP není!!!
Naposledy editováno 18.12.2008 07:16:18