paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda XL700V Transalp 2009
30.11.2008 v 21:42
No o tomto vím o de dneška, ač je to nejspíše déle co spatřily tyto barvy světlo světa...



další fotografie

No a ať to tu není prázdný, neví někdo zda toto barevné provedení bude i v ČR k prodeji?

editace:

26.únor 2009 - Auto Jarov, i u nás k dostání "válečné zbarvení" Hondy XL700V Transalp ...



Naposledy editováno 01.03.2009 13:47:31
Anketa: Nekoukejte na vzhled, ale na barvy...
líbí
73%
43
nelíbí
27%
16

(reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

5.12.2008 v 13:51 | Nahoru | #61
SiSpo> Sám jsem byl překvapený. Předtím tam byla TKC 80: 120/90 a vydržela 6 000 km, vyměnil jsem ji za Mitas E09: 130/80. Přední TKC 80 mi vydržela 13 000 km a ještě by vydržela, ale byla už hodně oskákaná a neměla žádné boční vedení. Teď tam mám Trelleborg Army Speciál a po cca 2500 km maximální spokojenost - uvidíme, kolik vydrží.

(reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

5.12.2008 v 19:12 | Nahoru | #62
SiSpo> Pro porovnání zkusím přiložit fotky, které dokreslují opotřebení Mitas E 09 po 3500Km

[http://img1.rajce.idnes.cz/d4/1/1410/1410672_e9266eda9d5e10fda4886dd943a1c22d/images/Mitasky_E_9_ALP_1.JPG[/img]

Naposledy editováno 06.12.2008 11:26:57

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

5.12.2008 v 19:40 | Nahoru | #63
TomElefant750> Trelleborg Army Special není bohužel v rozměru 100/90-19 . Na předek mám vyhlídnuté Mitas C 20. S tou přední 19 je při objednávce problém :\


Naposledy editováno 07.12.2008 15:47:36

1 reakcí na tento příspěvek Honda XL700V Transalp 2009

5.12.2008 v 20:03 | Nahoru | #64
To je v poho kluci , já jsem víc asfaltér a cestovatel ... Si piště dál, já si aspoň něco z toho vstřebám do budoucna ...

MITAS_MOTO_katalog_08_CZ.pdf

PS: mě stačí, že to mám po dnešku opět špinavé ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

5.12.2008 v 21:05 | Nahoru | #65
SiSpo> Máš hezkou motorku. Co to máš za sedlo? Ruční práce? Ten kožený potah na nádrž tomu taky sluší.

(reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

5.12.2008 v 21:31 | Nahoru | #66
Dimi650ta> Dík, však tvá kombinace stříbrno modrá se stříbrnými padáky atd. je taky slušná ...

Sice to mám psáno na profilu , ale jedná se o sedlo od Bagsteru, postavené na původním sedle, podle hmatu je na některých místech takové vláčně - gelové (já jsem ho totiž již se sedlem pořídil ) - zároveň je i nižší než originál (cca 2-3cm)...

Jak jsem četl - máš snížené sedlo taky, tobě to někdo dělal a nebo koupeno hotové?

výhradní dovozce Bagster ČR

Potah je i příjemnej na kolýnka a zároveň je připraven na různou nástavbu od fólie jako mám já až po tankvaky, jinak také Bagster ...

Honda XL700V Transalp 2009

5.12.2008 v 22:30 | Nahoru | #67
Snížené sedlo na TA 650 prodává Honda originál. Cena byla asi 2800,-

(reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

6.12.2008 v 01:01 | Nahoru | #68
ALP-HONDA> Jo, tak to mi nedošlo - ta 19" vepředu je na tohle špatná - sám jsem ji měl dva roky na Elefantovi, pak jsem radši sehnal 21" ráfek a nechal si to přeplést, na tu 19" prostě neexistuje (nebo o ni nevím) pořádná guma do terénu se kterou by šlo jezdit 50/50 off/on. Jen se teď trochu bojím STK.
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek Honda XL700V Transalp 2009

6.12.2008 v 10:16 | Nahoru | #69
Zdar, diskuze o XL 700 r.v.2009 se zde trošku zvrtla na nejlepší pneu na 650-ku. Můj názor: letos jsem koupil 700, moje první pořádná motorka. 2 měsíce jsem vybíral značku, typ, obsah, atd... Když jsem si toto ujasnil, řešil jsem nákup nová - bazar. Když všechny inzerované motorky ve stáří 5-10 let mají najeto 15000km, nemají servisní knížku a samozřejmě nejsou bourané, tak tomu opravdu nelze věřit. Když jsem si dal cenu ojeté 650, bez jasné historie - takovou mají skoro všechny a cenu nové 700, na tachometru 0, voní novotou, tak volba byla jasná. Mám ji na firmu, cena bez DPH se rovnala ceně ojetému Transalpu 650. Menší přední kolo se mi líbí více, do terénu nejezdím, vybavil 3x GIWI a jsem spokojen. Toť můj názor na nový Transalp

1 reakcí na tento příspěvek Honda XL700V Transalp 2009

6.12.2008 v 10:59 | Nahoru | #70
No nezvrtla , původně jsem se ptal zda to barevné zbarvení uvidím i na našich silnicích (ale asi jo, o limited edition a vyhranění na určité trhy se v tomto případě asi jednat nebude...)

Nezvrtla pač je skoro jiná od začátku ...

litra> ee všechny motorky staré 5-10let eee. Mám r.v.03, první majitelka (Deutsche), německou servisku, najeto 30tkm, výbava stejná jakou mám teď (skoro, něco málo přibylo), jediný co je tak je celá motorka stříkaná a byla na levou stranu lehlá (muselo to být z místa - padáky i zadní zub zámku kufru na bočním držáku byl "jen" lízlej, zato nádrž ta je teda (kvůli ní to zřejmě šlo celé do laku , je vyklepaná a taky jí někdo zespoda otevíral bohužel mi v dubnu vytekla , momentálně přecínováno (bud jí vyleji nějakou barvou odolnou benzínu a nebo seženu ojetou)...
PS: s tím, že je to stříklé to sem věděl, jen ten spodní svár byl nějak skrytý, motorku jsem prolezl celou, jiné překvapení mě čekat asi nebude ...

Ale jo, proč si nekoupit novou, kord když za pomocí DPH se dostane na jetou, nemusí se zabývat původem a když se něco vy.ere tak má 2letou záruku .

Jo a jak je to, v prodejnách jsem viděl Trandíky 700 obuty buď do Metzeler Tourance a nebo nějakých Bridgestone - to vyjde na stejně cenově a nebo jednu variantu prodávají podle pneu dráž...

Honda XL700V Transalp 2009

6.12.2008 v 11:05 | Nahoru | #71
Mam Metzeler, kolega Bridgestone - má ABS, tak jestli proto tam nedávají jiné. Já ještě pojezdím - on už ne, sjel je mnohem dříve.

(reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

6.12.2008 v 11:11 | Nahoru | #72
litra> když se Ti nechce hledat motorku co má fakt 5 let stáří a ujetých 15tkm a máš možnost si za výhodných podmínek koupit novou tak to ber. Ale věř tomu, že jsou i takové a nestočené. Já osobně jsem díky odchodu od předešlé firmy získal nějaké finance a mohl si dovolit koupit nový TA, ale bohužel se mi absolutně nelíbí, ikdyž je možná koncepčně lepší jak starší TA. Ale to není pro život vše, motorka Tě především musí chytit za srdce a líbit se.
Hodně štěstí všem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

6.12.2008 v 11:12 | Nahoru | #73
SiSpo> Barevné provedení lze zajistit přelakováním, nové nálepky originály stojí kolem 1200,-Kč. Nálepky jde taky vyrobit. Takže to chce jenom nápad a rozhodnout se.

Naposledy editováno 07.12.2008 15:55:13

Honda XL700V Transalp 2009

6.12.2008 v 11:23 | Nahoru | #74
Pokud někde tápete ohledně témat o TA, není špatný jednou za čas dát vyhledat slovíčko:"transalp".

(reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

6.12.2008 v 11:34 | Nahoru | #75
ALP-HONDA> To je mi jasný, že se to dá, i já bych mohl mít růžového s oranžovými koly a zelenými polepy, no fuj to jsem vybral kombinaci ...

litra> To jsem rád, že Bridgestone už odešel , mám totiž taky Metzeler Tourance. Kolik na ní najel víš? Kdyžtak co je to vůbec za výrobní označení té Bridgestone...

Vzádu jsem měl, když jsem to koupil Tourancku 120ku, jak jsem měnil pořídil jsem 130ku, udivilo mě jaký rozdíl je v šíři opravdové oproti Mitas E-08 viz. obrázek...

130 Metzeler Tourance na ráfku má šíři necelých 130mm (asi 2mm chybí), 130 Mitas E-08 na ráfku má šíři necelých 140mm (asi 2mm chybí)

gunter> jak štěstí všem, raději krásný advent ...

1 reakcí na tento příspěvek Honda XL700V Transalp 2009

6.12.2008 v 11:57 | Nahoru | #76
Najel kolem 10, ale nutno podotknout, že má taky o 20kg víc

1 reakcí na tento příspěvek Honda XL700V Transalp 2009

6.12.2008 v 12:19 | Nahoru | #77
No to se o mitas vseobecne vi ze je sirsi. Proto se mi nechce jit ted do 120ky jine znacky abych nemel pocit ze tam mam galusky

(reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

6.12.2008 v 12:39 | Nahoru | #78

Meli>No to se o mitas vseobecne vi ze je sirsi. Proto se mi nechce jit ted do 120ky jine znacky abych nemel pocit ze tam mam galusky



Honda XL700V Transalp 2009

6.12.2008 v 12:44 | Nahoru | #79
Se zeptám jako lajk , chci si vyčistit jak podtlakový kohout palivova i karburátory. Jde mi o jednu věc, zda tím nerozhodím podtlaky, kde a čím je vůbec servis nastavuje, aby vše bylo synchroní???

Jako pokud mi někdo napíše, raději se na to vybodni, když to jezdí tak OK, vybodnu se na to.

PS: ale jen mě to napadlo no, že bych se mohl taky někam podívat ...

(reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

6.12.2008 v 12:52 | Nahoru | #80
litra> PS: no nevím, zda 20kg je hodně. Já osobně vážím 100kg. Můj otec ještě víc a taky má TA. Myslím si, že víc než váha se podepíše na sjetí správný tlak a pak určitě zacházení s plynem, terén/asfalt a i vlastní parametr směsi...

PS: ohledně Mitasu - E-08 má i vyšší vzorek oproti Tourance. Nedávno sem měřil kolik milimetrů ubyde u Metzelerky výška zadního vzorku při ujetí 1000km, dělá to cca pokud si matně vzpomínám asi necelý milimetr (ale to je asi zbytečné uvádět, ale jen mě to napadlo ).

Naposledy editováno 06.12.2008 12:53:48

(reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

6.12.2008 v 23:36 | Nahoru | #81

ALP-HONDA>TomElefant750> Trelleborg Army Special není bohužel v rozměru 100/90-19 . Na předek mám vyhlídnuté Mitas C 20. S tou přední 19 je při objednávce problém :\




Dobře ho tam topíš ...

Naposledy editováno 08.12.2008 10:21:15

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

8.12.2008 v 09:32 | Nahoru | #82

Libor67>

Ta moje guma 100/90x19 Michelin se vám nelíbí , nebo co jako ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

8.12.2008 v 20:33 | Nahoru | #83
Libor67> co to je za gumu? Vypadá dobře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

8.12.2008 v 22:03 | Nahoru | #84
PetrAT> připomíná mi to Michelin AC 10 , ale i já se nechám překvapit, cože to je ...

Honda XL700V Transalp 2009

8.12.2008 v 22:29 | Nahoru | #85
To kulaté světlo je divné :( Sám mám afru a su spíš na ty starší tvary. Nečemu moderna moc nesedí...

(reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

9.12.2008 v 08:42 | Nahoru | #86

SiSpo>PetrAT> připomíná mi to Michelin AC 10 , ale i já se nechám překvapit, cože to je ...


Trefa, hlavně nepište , že je to zadní guma, i kdyby to byla pravda ...... Rozměr sedí s údajem v TP , a to je pro mě směrodatné. Jinak zkušenost s ní : V terénu oproti Mitas 09 super. Drží v zatáčkách, brzdí jako čert. Po silnici doporučuji jezdit max 120, potom dost nestabilní.

Honda XL700V Transalp 2009

9.12.2008 v 21:56 | Nahoru | #87
Zadní to bude. Mám pocit , že má i homologaci na cestu. S tím bržděním na mokrém asfaltu, opatrně se zadní brzdou.

Honda XL700V Transalp 2009

14.12.2008 v 14:53 | Nahoru | #88
Tak se mi podařilo na TA XL700 namontovat vypínání ABS. Funguje to perfektně. V terénu byl s ABS problém při ostřejším sjezdu a při malém poloměru otáčení nebylo možné si pomoct smykem. To vše při vypnutí ABS odpadlo. Na druhou stranu na asfaltu je ABS velmi užitečné.

1 reakcí na tento příspěvek Honda XL700V Transalp 2009

14.12.2008 v 20:42 | Nahoru | #89
ALP-HONDA> nejakej vypinac k cidlum ABS?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

15.12.2008 v 09:35 | Nahoru | #90
Slávek-TDM> Jednoduchý páčkový vypínač (vodotěsný), 3 m kabele, pouzdro na pojistku, pojistka (celkem cca.100,-Kč + 2 hod.práce) přerušení okruhu z pojistné skříňky a protažení přes okruh vypínač, pojistka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda Transalp XL700V/ABS 2008 Honda XL 700V Transalp lifik 5 4.5.2024 v 20:32 MartinXL650V
Problém Transalp XL 700V - po zahřá... Honda XL 700V Transalp MartyR 11 17.4.2024 v 22:14 lifik
Počasí v Bosně začátkem května + ti... [1, 2] Honda XL 700V Transalp Kratas14 46 6.2.2024 v 11:45 Radek2107
Boční (horní) kufry na Transalp 700 Honda XL 700V Transalp Svejk1 6 13.1.2024 v 07:18 Millhausse
Honda TransAlp XL700V - debata maji... [1, 2, 3, 4] Honda XL 700V Transalp DoktorII 119 23.12.2023 v 10:58 Millhausse


TOPlist