paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda XL700V Transalp 2009
30.11.2008 v 21:42
No o tomto vím o de dneška, ač je to nejspíše déle co spatřily tyto barvy světlo světa...



další fotografie

No a ať to tu není prázdný, neví někdo zda toto barevné provedení bude i v ČR k prodeji?

editace:

26.únor 2009 - Auto Jarov, i u nás k dostání "válečné zbarvení" Hondy XL700V Transalp ...



Naposledy editováno 01.03.2009 13:47:31
Anketa: Nekoukejte na vzhled, ale na barvy...
líbí
73%
43
nelíbí
27%
16

1 reakcí na tento příspěvek Honda XL700V Transalp 2009

2.12.2008 v 12:00 | Nahoru | #31
Roman2bk> Varadero je uplne jina kategorie. Nejlip se citim asi na BMW, i F800GS je dost prostorna pro mou malickost. Jenze v tuto chvili neni penis, takze se musim mackat na XJ

(reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

2.12.2008 v 13:20 | Nahoru | #32

Slávek-TDM>Roman2bk> Varadero je uplne jina kategorie. Nejlip se citim asi na BMW, i F800GS je dost prostorna pro mou malickost. Jenze v tuto chvili neni penis, takze se musim mackat na XJ



já vím že je to jiná kategorie, ale pokud je někdo obrovský, že se na Alpa nevejde, tak je logická volba větší mašina.
Jinak cože??? jo aha, peníze nejsou, jsem při prvním přečtení zaměnil s něčím jiným....

mimochodem na XJ900 jsme četl jedinou negativní výtku, spotřebu. Tak za kolik jezdíš?
edit: už jsem si to přečetl, pod 5,5, to je pěkné.

Naposledy editováno 02.12.2008 13:22:12

Honda XL700V Transalp 2009

2.12.2008 v 13:45 | Nahoru | #33
Roman2bk> jojo, furt jezdim mezi 5-ti a 6-ti a to ji nijak zvlast nesetrim. Jedna se ovsem o starsi typ - tedy Fko. Diversion udajne zere o litr vic, asi uz jen proto, ze je o 30 kilo tezsi.

1 reakcí na tento příspěvek Honda XL700V Transalp 2009

2.12.2008 v 23:46 | Nahoru | #34
nevim jak velkou motorku jeste chcete - myslel jsem ze mi pri 188 cm budou vadit prolisy ale v poho se na 650 poskladam. Proti predchozim moto neuveritelny tuzex.

Alp mel a vzdy bude mit neco do sebe. Vetsina jeho majitelu holt jezdi spis po meste a na asfalt vyjizdky tak v tom duchu pokracuje a prizpusobuje se tak aby mel co nejvic zakazniku. Porad se s nim da jeste jet dost a jestli ne tak jsou na to jine motorky - to co V-Strom zvladne PresAlp urcite

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

3.12.2008 v 00:36 | Nahoru | #35
Meli> heč já se taky poskládám (sice jen 181cm) a je to vážně dobrej kamarád. Jen to plexi by mohli zvětšit i do šíře ať to je jak na bavoru dvanácce...

Jo a co jsem někdy jindy sledoval, asi na rok starou diskuzi, už si ani nepamatuji, nešilhal si Meli náhodou po Tenere novém ... Ale třeba se mýlim, ale jinak jsem koukal na tvé stránky hodně dlouho to už bude a taky vím, že jsi psal o tom původním padáku co jsi vyměnil za Grave... Tak ten původní co mám vlastně já má jednu nevýhodu, při propružení na doraz(ale to už musí bejt, např. díra na louce, skok) tak se dotknout ty spodní šrouby nahoře jak jsou spojeny ty oba díly padáků blatníku a už tam mám asi 3 ťupky sakryš ...

(reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

3.12.2008 v 10:29 | Nahoru | #36
SiSpo> Po Tenere koukam dal... taky po BMW F800GS - trochu se zajimam i o Alpa 700 - to proto, ze tata bude chtet presedlat z CB a budu resit (max v horizontu 2 let) jestli koupime jemu druheho alpa 650 nebo ja mu dam sveho a koupim neco noveho...

Ted kdyz tam mam vsechny ty doplnky tak ho ale moc z ruky asi chtet davat nebudu

Honda XL700V Transalp 2009

3.12.2008 v 15:23 | Nahoru | #37
No to já v okruhu 700ccm moc nekoukám, spíš se jen tak lehce porozhlížím po 1000ccm, ale jen koukám např. KTM 950/990 Adventure, BMW R1200GS, či nové Stelvio... Ale já taky měnit nechci, sám si ho dost vážím a přesunová rychlost kolem 130 mi vcelku vyhovuje Nějaké roky zkrátka pod mojí záštitou ještě vydrží ...

Asi náhodou nevíš zda se někdo nepokoušel využít motorových dílů z Afriky a nadupat Transalpa 750ccm motorem - podle mě by to snad i šlo, aspoň se ty motory z venčí tváří, že by klikové ústrojí s válci až po hlavu mohli být zaměnitelné ...

PS: bral bych ty Tvé přídavné světla ...

Naposledy editováno 03.12.2008 16:07:38

2 reakcí na tento příspěvek Honda XL700V Transalp 2009

3.12.2008 v 17:26 | Nahoru | #38
Vkládání obrázků pomocí ImageShack je opravdu uživatelsky úžasné.

Naposledy editováno 03.12.2008 17:56:06

(reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

3.12.2008 v 17:48 | Nahoru | #39
[quote]ALP-HONDA>[img] jsem se pokusil opravit ti Tag, ale asi to ještě není ono

Naposledy editováno 03.12.2008 17:51:44

1 reakcí na tento příspěvek Honda XL700V Transalp 2009

3.12.2008 v 17:52 | Nahoru | #40
[img] co takhle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

3.12.2008 v 17:59 | Nahoru | #41
SiSpo> Jo díky za opravu

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

3.12.2008 v 18:13 | Nahoru | #42
ALP-HONDA> Není zač, sice jsem netušil zda opravdu chcete tu velkou fotku ...

Jak Ti dlouho na univerzálním vojákovi vydrží ta Mitas E-09... Jasně tahle pneu nebude jen o výdrží, ale spíš o trakci , jen by mě zajímal její kilometrový průběh kdyby byla jeta většinou po silnici - nepletu se, když zvolím výdrž kolem 6000km ? ...

Naposledy editováno 03.12.2008 18:14:49

Honda XL700V Transalp 2009

3.12.2008 v 18:29 | Nahoru | #43
Jakejkoliv starej model byl krásnej.Ale tohle je prase jak sfiňa.

1 reakcí na tento příspěvek Honda XL700V Transalp 2009

3.12.2008 v 18:45 | Nahoru | #44
Prostitutka (abych byl slušný) chlapi...

vy mě s těmi fotkami, hlavně předchozí generace alpa, trápíte

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

3.12.2008 v 18:46 | Nahoru | #45
ALP-HONDA> Jak si na tom se spotřebou u nového Alpíka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

3.12.2008 v 19:04 | Nahoru | #46

Trutnovacek>Prostitutka (abych byl slušný) chlapi...

vy mě s těmi fotkami, hlavně předchozí generace alpa, trápíte



Jak trápíme, to nám musíš vysvětlit ...

(reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

3.12.2008 v 19:05 | Nahoru | #47

Trutnovacek>ALP-HONDA> Jak si na tom se spotřebou u nového Alpíka



Já vím, že to není na mě, ale myslím si, že na 100% je na tom líp , podle mě by to mohlo dělat i místy jeden litr na sto .

PS: ale jo, počkáme si až se tu někdo s XL700V objeví ...

Naposledy editováno 03.12.2008 19:06:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

3.12.2008 v 19:10 | Nahoru | #48

SiSpo>Trutnovacek>Prostitutka (abych byl slušný) chlapi...

vy mě s těmi fotkami, hlavně předchozí generace alpa, trápíte

Jak trápíme, to nám musíš vysvětlit ...



Mno jak.

XL650ka je pro mě tak nějak srdeční záležitost.
K vůli němu jsem před cca třemi roky do motorek šel. I když nakonec jezdím ER-5ku, slabost pro TAčko mám furt..

(reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

3.12.2008 v 19:19 | Nahoru | #49
Trutnovacek> Tak to jsem netušil ... To je dobře, děláš mi radost ... Njn nebudu rejpat tak to prodej a kup si, kord když já sám sem projel pokladničku ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

3.12.2008 v 20:56 | Nahoru | #50
SiSpo> Mi E-09 vzadu vydržela asi 10 000 km, z toho cca 15-20% terén

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

3.12.2008 v 21:08 | Nahoru | #51
Dimi650ta> Že by tvrdé směsi a nepraskají okolo špuntů, už jsem slyšel plno fám a mýtů o ulouplejch kostičkách ... Jinak to je docela hezké těch 10tkm ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

3.12.2008 v 21:14 | Nahoru | #52
SiSpo> No co se týká opotřebení Mitas E 09 je to určitě otázka stylu jízdy a povrchu. Má na nich najeto 3500 Km a jsou na výměnu. Na asfaltu jely tak max.60%. Jinak jezdíme jenom nutné přejezdy po asfaltu a zbytek polní, lesní cesty, středně težký terén co zvládnem . Nové pneu E 09 už mám připraveny. V úterý jsme byli venku a zadní kolo díky sníženému vzorku s 12 mm na 4 mm bylo permanetně v prokluzu. S přední E09 je problém udržet stopu s původní 7 mm je zbroušeno klínovitě na 4-1 mm. Slyšel jsem že Mitas E 07 při dobrém zacházení vydrží i 20000Km. Ale o dobrém zacházení se v mém případě nedá hovořit. Tak si myslím, že někomu může Mitas E 09 vydržet i 6000 Km u mě je to 3500 Km. Mám rád trakci a pak se nutně musí brzdit, že ..

Naposledy editováno 03.12.2008 21:27:17

1 reakcí na tento příspěvek Honda XL700V Transalp 2009

3.12.2008 v 21:19 | Nahoru | #53
Jinak špunty drží, žádné odlamování. S Mitas E 09 jsem spokojený. Jenom přemýšlím o jiné pneu na předek, aby mělo lepší vedení v měké stopě na rozměr 100/90 - 19. Preventivně to budu zatím řešit novými chrániči na kolena.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

3.12.2008 v 21:24 | Nahoru | #54
Trutnovacek> Dá se jet kolem 5,1l na 100. Při běžném použití 60% asfalt, 40% ofroud je to tak kolem 6-7l. Podle toho s kým se jede.

Naposledy editováno 03.12.2008 21:37:00

(reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

3.12.2008 v 23:21 | Nahoru | #55

gunter>SiSpo> v sobotu jsem seděl na litrovým stromku a je to fakt mohutná motorka, osobně mám 180 cm a stál jsem na špičkách, v sedle je malý stromek asi o 2 cm nižší, což by mi vyhovovalo bez úpravy sedla. jinak motor u malýho stromku je silnější o 10 kw, než Alpíkův (mluvím o XL 650) což je u Suzuki +. Alpík má delší servisní intervaly, nižší výkon, menší spotřebu a zkušenosti několika kolegů stromy trochu žerou olej. vše závisí na financích - kolik jich dám dokupy... Dnes jsem dostal nabídku na fungl nového malého stromka - 139900,. (bez ABS)


To je hodně dobrá cena. ALe u této motorky, která ponejvíce asi bude jezdit po silnici bych volil verzi s ABS

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

4.12.2008 v 08:04 | Nahoru | #56
ALP-HONDA> Jestli můžu doporučit, vyzkoušej na předek Trelleborg Army Special - cena a výdrž zhruba srovnatelná s E09 (výdrž možná i větší, zatím tam mám první, mám na ní kolem 6tkm a je sice oskákaná, ale ještě dost vzorku a drží) a boční vedení naprosto nesrovnatelný. A je to názor mnoha kamarádů, kteří jezdili vpředu E09, TKC apod.. A pokud máš rád trakci v bahně, zkus dozadu Mitas C02 - vydržela mi přes 5tkm a rozdíl proti E09 je úžasnej.
Čau, Tom

(reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

4.12.2008 v 09:30 | Nahoru | #57
ALP-HONDA>
Super fotky v profilu, konečně někdo, kdo se nebojí nového Transalpa pořádně prubnout v bahýnku ... Když jsem kupoval E-09, tak mi je všichni vychvalovali, jak na nich najedu minimálně 10 tisíc km a víc :\ , přitom jsem na tom podobně jako ty - zadek má 2000 km a jsem v půlce. Jezdím teda spíš suchý terén, ale hrabe to furt

(reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

4.12.2008 v 10:16 | Nahoru | #58

ALP-HONDA>Jinak špunty drží, žádné odlamování. S Mitas E 09 jsem spokojený. Jenom přemýšlím o jiné pneu na předek, aby mělo lepší vedení v měké stopě na rozměr 100/90 - 19. Preventivně to budu zatím řešit novými chrániči na kolena.

1 reakcí na tento příspěvek Honda XL700V Transalp 2009

4.12.2008 v 10:47 | Nahoru | #59

(reakce na) Honda XL700V Transalp 2009

4.12.2008 v 17:48 | Nahoru | #60

ALP-HONDA>Trutnovacek> Dá se jet kolem 5,1l na 100. Při běžném použití 60% asfalt, 40% ofroud je to tak kolem 6-7l. Podle toho s kým se jede.



Tak to není tak špatný. Díky za info
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda Transalp XL700V/ABS 2008 Honda XL 700V Transalp lifik 5 4.5.2024 v 20:32 MartinXL650V
Problém Transalp XL 700V - po zahřá... Honda XL 700V Transalp MartyR 11 17.4.2024 v 22:14 lifik
Počasí v Bosně začátkem května + ti... [1, 2] Honda XL 700V Transalp Kratas14 46 6.2.2024 v 11:45 Radek2107
Boční (horní) kufry na Transalp 700 Honda XL 700V Transalp Svejk1 6 13.1.2024 v 07:18 Millhausse
Honda TransAlp XL700V - debata maji... [1, 2, 3, 4] Honda XL 700V Transalp DoktorII 119 23.12.2023 v 10:58 Millhausse


TOPlist