imb.lide.cz/big/4926B9F4828668388F720000.jpg
No nevim, oni mají výrobci dobrej důvod, proč musí bejt výfukový potrubí od začátku do konce od každýho válce přesně stejně dlouhý když už, tak tu smyčku zadního svodu protáhni ještě kousek dopředu, aby byly stejně dlouhý. nevím jak vypadaj sériový svody, ale myslim že to bude mít efekt neúměrně malý, pokud vůbec nějaký, vůči vynaloženejm penězům a času...
Naposledy editováno 21.11.2008 15:06:25
každopádně to nebude práce na chvilku...pokud se do toho pustíš dej info-možná bych do toho taky šel/udělal bys mi taky nějáký
dělám eště na pár variantách včetně EXUP tak to sem dyžtak časem hodím...
jinak do výroby se pustím asi po vánocích
Naposledy editováno 21.11.2008 15:44:56
1 reakcí na tento příspěvek Svody 2-2 VTR-SP2
Jo jinak uz jsem viděl svár po kterym nabylo uvnitř trubky ani památky...vařené to bylo ovšem strojově
1 reakcí na tento příspěvek Svody 2-2 VTR-SP2
bude to asi z nějaký obyč oceli, zkrátka co budou mít...
myslim ze nespojene roury to zabijou uplne.
fizzer: co sem videl tak vetsina "ladicskych" firem lepi vyfuky z ruznych kolinek, maji to presne narezane a slicovane, pak se to vari tigem a ten v podstate zadnej svar dovnitr neudela...
jsou i vyjimky, treba mikron ma hydroformingem tvarovane casti svodu, ale to uz je jina liga:)
Co jsem si ale vsiml,že konkretně u twinů se laboruje s tlouštkou potrubí..např.Termignoni pro 999 jsou tlustši,stejne tak Akráše pro RSV sou macatější
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svody 2-2 VTR-SP2
http://imb.lide.cz/b...BA00000.jpg#48059611
samo, že je tam ten rádius toho 180°ohybu daleko menší, ale napojení zhruba odpovídá. nelíbí se mi to a připadá mi, že do tý pravý koncovky lítá víc a taky vata mi z pravý koncovky vylítala strašně brzo a levá byla furt nabouchaná... zkrátka se mi to origo nelíbí. svody 2-2 jsou pro mě jednodužší na výrobu a hlavně ty 2-1-2 tam pořád nějak nemůžu narvat (je tam málo místa a ty kolínka mají děsně velkej rádius ohybu). krom toho musím u 2-1-2 dodržet naprosto stejnou dýlku svodů (požiju jen jeden Průměr trubek) a to se fakt blbě skládá. no uvidíme, nejdřív zkusím ty 2-2ky...
myslím že nový RSV používají 2-2 svody, ne? to křížení je fajn, taky jsem ho viděl na hodně závoďáckejch svodech, ale když se mrknu třebas po dragstrech, tak většinou nic takovýho nemaj
Naposledy editováno 25.11.2008 08:03:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svody 2-2 VTR-SP2
[img] ze neco se da spocitat, neco odhadnout a ve finale se musis tejne zkouset... jestli to funguje... jestli te to bavi tak sup do toho, treba se ti to podari lip nez origo....
Naposledy editováno 25.11.2008 09:53:31
1 reakcí na tento příspěvek Svody 2-2 VTR-SP2
na tom rotacaku jinak asi neni co repasovat, vymenit olej, vycistit, nafoukat dusik... vic asi neni co...
Ale meli tam to Bitubo(přímo na TL ),že prej jich v posl. době prodali asi 6!!!Jo těžkal jsem ho No a cena 11000,-s montáží a nastavením na moji váhu
nastaveni asi nebude zadna divocina, montaz chvili zabere.
u bituba je vychytavka ze prijde tam co mam TL origo pruzici jednotku a rotacak prijde pryc, na uchytech rotacaku neni nasledne nic...
kdybys nahodou jeste s halbichem mluvil, zeptej se mi prosim jakej tlak tam ma bejt toho dusiku, pripadne jestli by to dofouknul a za kolik(nafoukl jsem ho vzduchem)mozna ze by uz taky potreboval repas..... dix
1 reakcí na tento příspěvek Svody 2-2 VTR-SP2
jinak ohledně svařování, záleží jenom na rukách, to jestli to je vařený strojem nebo ručo ti je houby platný. strojově jde jenom o nastavení a hlavně o přípravek ... a potom taky o připravený polotovary. wigem se vaří nerez hezky a pokud je člověk alespoň trochu šikovnej, tak to neprovaří.
jestli to chceš s tím sériovým rotačákem honzo zkusit, tak není problém ... já ti ho pošlu poštou grátis ... mám dva a oba mi jsou na pikačů! jinak jak s těma vnitřkama do předních vidlí? vidíš nějakej pokrok?
zcela nový bitubo jsem poptával minulý léto a stálo 15 kapříků ... stejně to je pořád předražený ... chvíli bych ještě vydržel, ceny jdou pořád dolů, případně špízoval ebay!
vnitrky do vidli jsem jeste neresil, teda uz vim jake chci - od racetechu jen pruziny a gufera atd... a valving vezmu od gptech, delaj i rebound a jehly do pomaly komprese a pomalyho reboundu...
ted sem nejak neresil kvuli blbymu dolaru a nejak to plynule preslo do vanoc.. a penize jaksi neprebejvaj... samo pocitam s tebou ze jak budu neco vedet tak se ozvu, napisu aspon ted v tydnu mejl na kolik by to takhle cely vyslo, obavam se ze s dolarem za 20, to bude kolem 10ky v materialu a to uz vaham jestli nevzit komplet predek z nejake novejsi GSXR s radialama a neposlat svoje vidle a ty setipisty, financne to vyjde podobne a mozna lepsi vysledek... jak rikam udelam financni rozvahu a pak bysme to rozmysleli...
to bitubo za 11 s montazi je hezka cena, v US je za 500 jako "group buy" na TLzone(s 20 za dolar uz je to mimo), takze pochybuju ze se sezene nove levneji...(jety sezene levneji, nedavno byl na ebay maxton za par penez, sice teda chtel udajne repas... ale i tak...)
vidle z gsxr s radiálama ... okukuju ... počítej, že to stojí jednou tolik (pokud to teda není vražda) ... teda bez toho, že prodáš, to co máš ... a to skoro neprodáš. možná ty dostaneš něco za nissiny , ale já za tokica leda kulový. zbytek má cenu nula, nula, prd
1 reakcí na tento příspěvek Svody 2-2 VTR-SP2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svody 2-2 VTR-SP2
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | rogyze | 223 | 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s |
Koupím VTR SP 1/2 neví někdo o něče... [1, 2, 3] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | Wanislav | 64 | 26.9.2022 v 17:19 assassin |
Vtr sp2 lehke prehrivani Honda VTR 1000 SP2 | Ghost-CBR1000rr | 21 | 18.12.2021 v 19:20 babynek |
Honda VTR SP predni ( WSBK ) chladi... Honda VTR 1000 SP2 | Krajinkář | 30 | 29.3.2021 v 23:06 Sobi |
Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Brid... Aprilia RSV 1000, Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000... | Mates92 | 12 | 12.6.2020 v 08:50 Ti_rex |