už to tady bylo asi tisíckrát, ale mě nějako nefunguje to vyhledávání, takže to sem dám eště jednou
Koupil jsem si SP2 a jak je tu psáno už několikrát moc to nejede (asi jsem měl zůstat u původní myšlenky a koupit to TL, ale co už...) takže teda nedá se s tím něco udělat aby víc jelo odspodu??? ale nechcu davat větší rozetu atak,.. už tam mám KN a vykuchal jsem laufy asi by to chtělo poladit aj ecu,že? tak co doporučujete?
PS:hlavně nic moc drahého
1 reakcí na tento příspěvek VTR SP2 nejede
Svoba>Tak kecáte tady pěkný blbosti hele nic nelad a hlavně K&N a ladáky bez úpravi jednotky nemaj skoro žádnej význam a ta mašina je už naladěná z továrny a jede to od spodu jako moc pěkně narozdíl od TL je to mašina dělaná na okruhy a i kdybys tam dal HRC úpravu tak výkon zvíším max 11-15 konů ale to jso skoro 100 tis. nic stím nedělej a nebo je tam v píče něco jiného.
no z toho co pises mi tak nejak prijde ze si nejel ani na jednom...
za prve: TL v serii jede vyrazne lepe vespod nez SP1/SP2 v serii..
za druhe: SP neni nijak extremne ladeny z tovarny, pocita se s tim ze pro bezny provoz staci co tam je a pro zavody se zase pocita s tim ze se stejnak vestina veci vymeni...
za treti: HRC kit na SP z ni udela uplne jiny monstrum, seriove SP1 dava na brzde 115-125ps na kole... (tzn asi jako seriove TLR) SP2 neni o moc lepsi...
komplet HRC kit dava cca 160ps.... co uz je trosku jinde,
sklada se: ENGINE: klika, Ti ojni, Hi Comp pisty, generator + viko, sntihop spojka, hlavy s Ti ventily, vacky, magnesium kryty hlav, kompletne jiny Fi, K&N Filtry, prevodovka s stupnema vic u sebe...
Naposledy editováno 06.11.2008 11:02:57
1 reakcí na tento příspěvek VTR SP2 nejede
2 reakcí na tento příspěvek VTR SP2 nejede
tak jen to proste shrnu ze vysledek je cca 150-160koni na kole (tzn cca 180-190koni na motoru, zhruba to co v te dobe meli SBK RC51ky) a cena komplet toho kitu v tehdejsich cenach byla cca 25000USD .... takze trosku neco jineho nez 100tis a 10 koni...
assassin>chtel sem sem nalepit komplet seznam dilu a ceny...ale nejak se nedari...
tak jen to proste shrnu ze vysledek je cca 150-160koni na kole (tzn cca 180-190koni na motoru, zhruba to co v te dobe meli SBK RC51ky) a cena komplet toho kitu v tehdejsich cenach byla cca 25000USD .... takze trosku neco jineho nez 100tis a 10 koni...
Přesně jak říkáš, z dvouválce takový koně člověk dostane jedině za takovýhle prachy. Z Ducati 996 RS taky člověk nedostal víc jak 190 PS ani kdyby se rozkrájel - cena motoru RS byla okolo 30 000 Euro a životnost 500 km, pak se motory prodávaly netovárním týmům, který na tom nahrkaly dalších 1000 km, protože v 1500 najetých kilometrech se to už "začlo sypat"
Ale nevím proč se hádáte o pár koní, kvality motorek typu VTR SP jsou někde jinde, např. v podvozku. A jestli někdo potřebuje víc koní v motoru, aby byl rychlejší, protože neumí využít podvozek, tak ať si koupí 4 válce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR SP2 nejede
0ndras>OKMAS> Osobně nevím, ale když jsem byl na brzdě, tak ten týpek od brzdy říkal, že TLko je lepší a zrovna mi tam jedno ukazoval. Mě na RSV vadi akorat převodovka, jinak výkonu má celkem dost, i kdyz na okruhu mi to moc nejde
co ti vadí na převodovce??? Je to máslíčko a jde krásně hladce.
1 reakcí na tento příspěvek VTR SP2 nejede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR SP2 nejede
intolerant>Bubrak ZX10R> no za to ty máš všechny motorky stejný úrovně s panelkou dal sis s panelkou hodně vysoko lajnu tak jí nechceš přeskočit Bubáku
Nech Panelku bejt, to je paradni motorka, hlavne na ty zazitky, 5 let na ktery nezapomenu.
Musim zaplatit ruceni, asi 2 roky uz je propadly, nemluve o STK. Aby si na me od ledna neposvitili.
Naposledy editováno 06.11.2008 17:03:20
3 reakcí na tento příspěvek VTR SP2 nejede
Věřím tomu, že TL-S jede zespodu o poznání víc. Že by Mille jela nějak hustokrutě zespod, jak zde někdo píše, to taky ne.
SP2 je prostě překrásnej a charismatickej bajk od jinak tuctového a bezemočního výrobce zahradní techniky a to je celé. Pokud nejste Edwards nebo Hayden, budete mít na okruhu problémy udržet se každého druhého Tondy s novějšími R1,GSXR nebo Fárošema. Na tu mrdku co má Bubrák by i SP2 mohla stačit, protože si pamatuju, že když náhodou jede CEC, tak ho pokaždé na Tuonu párkrát předjedu
Zdar práti!
Takže V-Twin vs. 4 in line. Něco jako slick vs. regular guma? Impresa vs. EVO? M3 vs. M5? (Pro nechápavé, či retardované: opravdu nejsem zarytej plechovkář, tohle jsou jen podobné příklady). Taky nesmrtelný témata. Je to pořád a pořád o stejným hovně a pořád dokola, ale je vidět, že vás to baví.
Assasin: Jj, je to drahá pecka. Ještě si zapoměl na chladič
od HRCky. Taky špek!
Tak se tady hezky bavte a moc na sebe nenadávejte, jo?!
Btw. SP 2 jede! Proč bych si nepřidal polínko, že...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR SP2 nejede
Plejba jr.> Na tu mrdku co má Bubrák by i SP2 mohla stačit, protože si pamatuju, že když náhodou jede CEC, tak ho pokaždé na Tuonu párkrát předjedu
Musis to tu tak pitvat????
Ja jezdim opatrne, ja za to nemuzu, ze sem tak zodpovednej. Pod dat sprinta.
Věřím tomu, že TL-S jede zespodu o poznání víc. Že by Mille jela nějak hustokrutě zespod, jak zde někdo píše, to taky ne.
u RSV záleží jakej rok máš jelikož byly trochu změněný
1 reakcí na tento příspěvek VTR SP2 nejede
jo a taky 280tacho na nějakejch 11tis a něco asi. moc jsem ten otáčkoměr nestudoval při tý rychlosti, ale do omezovače moc asi nechybělo...
Naposledy editováno 07.11.2008 07:47:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR SP2 nejede
Naposledy editováno 07.11.2008 08:04:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR SP2 nejede
OKMAS>assassin> nemáš nějakej link na ty HRC díly s cenama? nebo jestli by jsi mi nemohl poslat ten seznam na mail?
Ty vole co blbnes?! Za ty nehorazny prachy co narves do toho kitu mas zanovniho 4V japonce se 180PS! Na co sis kupoval tuhle motorku, kdyz jak ty rikas, nejede? Jakekoliv zvyseni vykonu je na ukor zivotnosti motorky a nikdo ti to uz nikdy nezaplati! Prodej to a kup si CBR, R1, GSX-R nebo ZX-R10, OMG!
Bubrak ZX10R> Pod dat sprinta.
Vode mně z baráku do hospody? Klidně
To Intolerant: Jo to máš pravdu, Mille do ´03 jedu odspodu nic moc a od ´04 ještě míň, naproti tomu jedou víc ve vrchu a o trochu víc točí. To takovej Tuňák nebo Falco, který mají "tupější" vačky, tomu říkám, že jedou vocpoda!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR SP2 nejede
nebudu do ní cpát nesmyslný peníze, jen mě zajímalo za kolik by se daly sehat třebas ostrý vačky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR SP2 nejede
OKMAS>Honziss> jo to by bylo asi rozumné, ale já nechcu 180hp 4V chci V2 a tahle SP2 se mi fakt líbí, jen troche doladit ten motor a budu spokojenej
nebudu do ní cpát nesmyslný peníze, jen mě zajímalo za kolik by se daly sehat třebas ostrý vačky...
Veškerejma upravama poženeš stejně všechno ještě víš dole už to potom nepojede vůbec a budeš mít všechno nahoře a v uzkým pásmu použitekných otáček. To by to musel někdo profi naladit na otáčky jak chceš ty. Kup lazený svody + laufy + powercomander a víc bych se v tom nehrabal.
OKMAS>tak mi to nedalo a včera jsem to byl pořádně provětrat. fakt jsem se soustředil na to jak to jede a do nějakejch 5-6tis. je to bída, pak se to ale začne zbírat a jak už tady někdo psal letí až do omezovače celkem slušně, ale BOHUŽEL úplně lineárně (tak mi to teda připadlo). to bych chtěl právě změnit, chtěl bych nějakej kopanec krouťáku na těch 5-6tis. nebo níž o ten výkon mi až tolik nejde ... prostě aby to nebylo tak rovnoměrný, pač to je děsnej vopruz...
jo a taky 280tacho na nějakejch 11tis a něco asi. moc jsem ten otáčkoměr nestudoval při tý rychlosti, ale do omezovače moc asi nechybělo...
Nevím od koho si to kupoval, ale myslím, že dřív, než do toho budeš šahat, tak s tím zajeď někam do servisu, nebo tam, kde ti udělaj diagnostiku motoru od A do Z. Podle toho budeš přesně vědět na čem vlastně jseš. A následně bych to efektivně řešil s někým zkušeným. Ne tady s některýma, co blekotaj, jak co jede a nejede a přitom to viděli maximálně na parkovišti.
To co tady píšeš neznám. Nevím, nechci malovat čerta na zeď, ale jsou takový ty SKRYTÝ VADY, který nikdo nepřizná. Tak to píšu proto abys ten motor doopravdy neposral nějakým ''tuningem''. Není to levná prdel!
Btw. mou jsem jel max 293 (nevím otáčky), ale velice pomalu přidávala. Ale fakt pomalu. Takže kdyby byla delší cesta (ještě tak 10 km ), tak možná bych tam vymotal ještě něco veselejšího...
Jen kámoš mě pojel něco přes 300 na R1. Sice na tacho 299 ale zrychloval...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pokec Honda VTR 1000 SP1, VTR 1000 ... [1 ... 7, 8] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | rogyze | 223 | 23.8.2023 v 12:36 Ducati999s |
Koupím VTR SP 1/2 neví někdo o něče... [1, 2, 3] Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000 SP2 | Wanislav | 64 | 26.9.2022 v 17:19 assassin |
Vtr sp2 lehke prehrivani Honda VTR 1000 SP2 | Ghost-CBR1000rr | 21 | 18.12.2021 v 19:20 babynek |
Honda VTR SP predni ( WSBK ) chladi... Honda VTR 1000 SP2 | Krajinkář | 30 | 29.3.2021 v 23:06 Sobi |
Obutí na RSVMetzeler M7RR nebo Brid... Aprilia RSV 1000, Honda VTR 1000 SP1, Honda VTR 1000... | Mates92 | 12 | 12.6.2020 v 08:50 Ti_rex |