Jaké mám teď práva, co můžu udělat? Chci vrátit celou částku a zapomenout na tuto nepříjemnou zkoušenost, může se ten prodejce nějak vykrucovat? Díky za vaše informace
1 reakcí na tento příspěvek Skrytá závada?! VTR 1000 firestorm
1 reakcí na tento příspěvek Skrytá závada?! VTR 1000 firestorm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skrytá závada?! VTR 1000 firestorm
držím palce at to dobře dopadne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skrytá závada?! VTR 1000 firestorm
Hlavně mi tady nikdo nepište o skryté reklamě, protože nejlepší reklama je spokojený zákazník a to já jsem velice a nestydím se za to.
1 reakcí na tento příspěvek Skrytá závada?! VTR 1000 firestorm
EDIT: Myslim, ani ze v pripade toho napinaku by to ani skryta vada byt nemohla, takze patrne nemas narok na nic. Asi bude zalezet na prodejci, jak se k tomu postavi...
Naposledy editováno 28.10.2008 10:24:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skrytá závada?! VTR 1000 firestorm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skrytá závada?! VTR 1000 firestorm
Mileek>PetrVTR_new> pokud (jak píše) mu rachotí motor, tak už mu přeskočil rozvoďák a potkaly se ventily takže napínák (1300), dva ventily - výfukové (1300/ks), pokud se potkaly sací tak bonus, páč jsou levnější (něco kolem 750/ks) dále těsnění pod hlavu (700) a gufero ventilu (170/ks). No a po složení a výměně samozřejmě podložy pod ventily (150/ks). A to je ta lepší verze.. pokud to dostalo šlehu, tak jsou v prd.eli i vodítka ventilů a beztak i rozvoďák Jinak ceny jsou za origo díly z hondy
Covece to ti to muselo rachotit opravdu fest....Obvykle ale nepreskoci, takze pokud motor normalne bezi (coz nevime) a jen rachoti na volnobeh a v nizkych otackach tak to bude jen ten napinak. Ovsem v takovem pripade doporucuju nejezdit a vymenit, nebo to bude rachotit opravdu fest....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skrytá závada?! VTR 1000 firestorm
2 reakcí na tento příspěvek Skrytá závada?! VTR 1000 firestorm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Skrytá závada?! VTR 1000 firestorm
JINAK: napínáky jsou u VTR fakt klasika, pokud bys to vrátil a koupil jinou tak se dá očekávat že to přijde znowu. Pokud bude bazar solidní - zaplatí ti min. polovinu opravy.
Mě začal napínák KLEPAT a nic se nedělo, jen se to stupňovalo.
Kámoš nastartoval po delší době a bez klepání se mu to z fleku potkalo.
VTR je super volba, víc problémů tě nepotká, stojí za ten průser s napínákama, mám ji druhej rok a nemůžu si stěžovat, vždycky když přestává v něčem vyhovovat tak stačí udělat nějakou vychytávku...je to MAZEL.
1 reakcí na tento příspěvek Skrytá závada?! VTR 1000 firestorm
Včera mi napsal SMSku, že je to hotový....
Tak jsem mu napsal email,když už mi ani nezavolalá, co se teda ozívalo ze spodu??? a on mi napsal PODLOŽKA. Nevím,co za podložku,nevím prostě nic...
Dohodli jsme se,že mu dám půl částky za opravu t.j.6000Kč
Záruku,že mi dá,ale nevím,jestli mi u takovýhoto člověka vůbec k něčemu bude... Sere mě to....
1 reakcí na tento příspěvek Skrytá závada?! VTR 1000 firestorm
Říkal,že se to stalo na prvním válci a potkaly se výfuk.ventily.Rozvodový řetěz neměnil.Co ten druhý válec, mám to co nejdřív vyměnit (ten napínák)?Co se na VTR ještě sere a na co si mám dát pozor?Staré díly dostanu k tomu, doklady od materiálu taky, no a záruku šest měsíců na práci a dva roky na materiál!Ta podložka mě sere!No snad to nic nebude!
Volal jsem i do Hondy pro nějaké info a řekli mi,že: VTR má specifické nastavení rozvodů, pokud to někdo neudělá jak má, tak motorka nejede na plný výkon,první válec se nastavuje jinak, než zadní válec.Což je velice zajímavý.
Ale jak poznám, že motorka jede na plný výkon?V Hondě mi materiál napočítali na cca 6.000,- + práce cca 3.000,-Kč(a to jsou ceny v Honda servisu!).Doporučovali udělat i zadní válec a vyměnit rozvodový řetěz.
Co byste udělali, Vy na mém místě?a kolik vás stála tedy celá oprava včetně práce,když se vám stala ta stejná závada?
to jak je draha ta oprava nedokazu posoudit, ale i kdybys to nechal opravit vyjde to podobne, takze asi nemusis bejt z toho nestastnej...
pripadne kdyz ti nabizi zaruku na praci tak ti na to da doklad, ceny dilu, cena prace, kolik... a muzes s nim nejak polemizovat o te cene + kolik z toho je teda pulka... ikdyz pochybuju ze ti honda da na papire kolik by si za to vzali oni, kdyz bych se na neco podobneho ptal u nas v suzi tak me poslou nekam....
kouknu se do servisniho manualu u VTR, jak je to s tima rozvodama... me prijde ze je "mechanik" nemuze nastavit spatne.
K tomu napínáku.. rozebírali jsme to u známého, sundali hlavu a odvezli to hondy (OK Boček, Kravaře), tam si bobík za matroš vzal necelých 6.000, za práci jsem čekal cenu tak litr až dva a on na mě vybafnul 3 kila a to říkal, že z toho ještě dává kilo týpkovi, co zabrušoval hlavu, takže vlastně dělal skoro zadara ještě týden jsem z toho byl jahoda a udělal to fakt dobře, hlava jak nová, zabroušená, odkarbonovaná atd. Šlo vidět, že se fakt vyzná
K těm rozvodům.. něco jako "pokud se špatně udělají rozvody, nepojede moto na plný výkon" je podle mě blbost, páč pokud uděláš špatně rozvody, tak se ti to znova potká Ty rozvody mi dělal kámoš normálně "na koleně" v garáži, takže to asi nějak extra zvláštní nastavení nebude :\ Jen si zkontroluj rozvoďák, li nedostal šlehu a není v nějakém místě natáhnutý nebo nějak jinak poškozený, pokud ne, není třeba měnit. Dále pokud máš nové ventily a udělanou hlavu, tak to nech cca 500 km zajet, musí to všecko sednout a pak udělej ventilové vůle a vyměň podložky. A hotovo
Jo a s dotyčným, který ti to prodal, bych to řešil a nevzdával to jen tak.. zajít za právníkem, optat se na tvoje i jeho práva, podmínky kupní smlouvy atd.
1 reakcí na tento příspěvek Skrytá závada?! VTR 1000 firestorm
Co se týká rozvodů tak to není nic složitého, ale taky se mi podařilo na zadním válci přehodit o jeden zub rozvod a motorka jela, nic nemlatilo a ani se nic nepotkalo, ale motor nešel vytočit přes 6tis.
mara vtr>Napínák předního valce a regulátor jsou u VTR klasika. U napínáku urezne(zkoroduje ) pružinka a regulátor u mojí VTR vydržel podle toho jak tady čtu asi rekordních 46tis, ale už je taky po smrti. Ještě mi odešlo ložisko v převodovce, což si myslím, že je ojedinělá závada.
Co se týká rozvodů tak to není nic složitého, ale taky se mi podařilo na zadním válci přehodit o jeden zub rozvod a motorka jela, nic nemlatilo a ani se nic nepotkalo, ale motor nešel vytočit přes 6tis.
Ja mam origo regulator 55000 km . Na minulym vtr odesel pri 34000 km, nicmene to byl rok 97 a regulator nemel zadne zebrovani, ted mam 01 a regularor je zebrovan tak jak bych cekal, asi se poucili
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 1 | 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko |