Bubrak ZX10R>intolerant: to sem psal ja, ale to RSV fakt podmerovalo a to dost silne
jinak 310 tacho je u me cca 293 real, mam overenou odchylku kolem 6% (+- podle gumy)
takze ne 270
co vim ZX9 mela kolem 8% a myslim ze i ostatni znacky, takze CBR esli ukazalo 300 tacho tak to bude 277 real, coz odpovida papirove jeji maximalce 275
Bubrak ZX10R>Stráťa>Werry> No to sice jo ale když se tu na něco někdo zeptá a ty mu napíšeš kravinu tak se nediv že se proti tomu někdo ozve. Pochybuju že by třeba RSV mělo ve 200 nějakej nedostatek výkonu, hlídat si plyn při jízdě po městě musíš u každýho litru, zvuk jednoválce a dvouválce je taky dost odlišnej...
Proti ZX10 ma RSV ve 200 nedostatek vykonu, tak to proste je.
já bych zase řekl že rsv např. v 7500ot.min. k dispozicy větší krouťák i výkon než zx10r
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
radi5>Na cílovce (okruh) mineš každej každej dvouvál jako patník. Tedy pokud jedeš na moderním litrovým čtyřválu.
...a předjíždíš starej dvouvál.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
alda82>radi5>Na cílovce (okruh) mineš každej každej dvouvál jako patník. Tedy pokud jedeš na moderním litrovým čtyřválu.
...a předjíždíš starej dvouvál.
Ja myslel ze kazdy dvouval je starej,maji prece tak divny zvuk...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
DaliboRR>alda82>radi5>Na cílovce (okruh) mineš každej každej dvouvál jako patník. Tedy pokud jedeš na moderním litrovým čtyřválu.
...a předjíždíš starej dvouvál.
Ja myslel ze kazdy dvouval je starej,maji prece tak divny zvuk...
Dádo nerejpej
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
alda82>radi5>Na cílovce (okruh) mineš každej každej dvouvál jako patník. Tedy pokud jedeš na moderním litrovým čtyřválu.
...a předjíždíš starej dvouvál.
Hele nehodlam se hadat o ptakovinach, ale pusobi to od tebe malinko zatvrzele, protoze to co napsal radi je jednoduse pravda. Neni zadny seriovy dvouval, ktery by dokazal na okruhu drzet krok se seriovym modernim ctyrvalcem za predpokladu obdobnych pilotu...to je proste fakt.
Dawe02>alda82>radi5>Na cílovce (okruh) mineš každej každej dvouvál jako patník. Tedy pokud jedeš na moderním litrovým čtyřválu.
...a předjíždíš starej dvouvál.
Hele nehodlam se hadat o ptakovinach, ale pusobi to od tebe malinko zatvrzele, protoze to co napsal radi je jednoduse pravda. Neni zadny seriovy dvouval, ktery by dokazal na okruhu drzet krok se seriovym modernim ctyrvalcem za predpokladu obdobnych pilotu...to je proste fakt.
no když byl test litrů zx, rsv, 999, r1, 1000rr atd. tak tam byl u rsv a 999 rozdíl zanedbatelnej (testoval to ještě Lelek) sice 4hrnky měli lepší časy na kolo ale fakt zanedbatelnej takže mluvit o nějakým patníku je dost mimo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Dawe02>alda82>radi5>Na cílovce (okruh) mineš každej každej dvouvál jako patník. Tedy pokud jedeš na moderním litrovým čtyřválu.
...a předjíždíš starej dvouvál.
Hele nehodlam se hadat o ptakovinach, ale pusobi to od tebe malinko zatvrzele, protoze to co napsal radi je jednoduse pravda. Neni zadny seriovy dvouval, ktery by dokazal na okruhu drzet krok se seriovym modernim ctyrvalcem za predpokladu obdobnych pilotu...to je proste fakt.
..seriova 1098R Te za predpokladu obdobneho pilota podle me na modernim seriovem 4 valu sezere ..a 999R si myslim dokaze aspon stihat.. to jsou stroje Ducati urceny primo na okruh.. v japoncich to mas komplet baleni a zadny R.. pak tady kolem Orechova musim poslouchat furt to heeenheeeen a 250kmh na dvojku
..jojo, je to 1200, takze bych prijmul fakt, ze dvouval musi mit o tech 100-200ccm vic..tak si udelejte CBR1200RR, R1,2pyco a dvouvaly jdou do kytek..
..takze zaver, ano, jede to vic ty 4valy, ale jsou hodnejsi, nudnejsi a strasne divne bzuci ..tak ciao a heeeeeeeeeen heeeeeeeeeeeeeen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
sors>Dawe02>alda82>radi5>Na cílovce (okruh) mineš každej každej dvouvál jako patník. Tedy pokud jedeš na moderním litrovým čtyřválu.
...a předjíždíš starej dvouvál.
Hele nehodlam se hadat o ptakovinach, ale pusobi to od tebe malinko zatvrzele, protoze to co napsal radi je jednoduse pravda. Neni zadny seriovy dvouval, ktery by dokazal na okruhu drzet krok se seriovym modernim ctyrvalcem za predpokladu obdobnych pilotu...to je proste fakt.
..seriova 1098R Te za predpokladu obdobneho pilota podle me na modernim seriovem 4 valu sezere ..a 999R si myslim dokaze aspon stihat.. to jsou stroje Ducati urceny primo na okruh.. v japoncich to mas komplet baleni a zadny R.. pak tady kolem Orechova musim poslouchat furt to heeenheeeen a 250kmh na dvojku
..jojo, je to 1200, takze bych prijmul fakt, ze dvouval musi mit o tech 100-200ccm vic..tak si udelejte CBR1200RR, R1,2pyco a dvouvaly jdou do kytek..
..takze zaver, ano, jede to vic ty 4valy, ale jsou hodnejsi, nudnejsi a strasne divne bzuci ..tak ciao a heeeeeeeeeen heeeeeeeeeeeeeen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
no narvat tech 400tis co stoji 999R nebo jeste vic v pripade 1098R do seriove GSXR/RR/R1 .... tak to bude zase stroj uplne jinde.... to ze se da za pul mega dostat z V2 obdobnej vykon jako ze serioveho ctyrvalce je fakt... ale tezko to dokazuje nadvladu V2 :)
Dawe02>alda82>radi5>Na cílovce (okruh) mineš každej každej dvouvál jako patník. Tedy pokud jedeš na moderním litrovým čtyřválu.
...a předjíždíš starej dvouvál.
Hele nehodlam se hadat o ptakovinach, ale pusobi to od tebe malinko zatvrzele, protoze to co napsal radi je jednoduse pravda. Neni zadny seriovy dvouval, ktery by dokazal na okruhu drzet krok se seriovym modernim ctyrvalcem za predpokladu obdobnych pilotu...to je proste fakt.
To je možná fakt, pokud si myslíš, že motorku na okruh dělá jen motor. Líbí se mi, jak tady všichni píšou, jako kdyby jezdili Brno pod dvě minuty, přitom první je nutné začít u sebe - jestli má motorka o 10k víc nebo míň je úplně jedno, stačí srovnat časy 600ccm vs. 1000ccm... Myslím, že zrovna 1098 je slušné okruhové náčiní i ve srovnání se čtyřválci. Na okruh bych si osobně zvolil taky japonský čtyřválec, ale hlavně z finančních důvodů, na silniční ježdění litrový dvouvál stačí, dokonce bych řekl, že může být v pomalejších usecích rychlejší, pokud člověku tato koncepce sedí (těžko se to ale srovnává, je to hlavně o pilotovi)...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
assassin>sors>Dawe02>alda82>radi5>Na cílovce (okruh) mineš každej každej dvouvál jako patník. Tedy pokud jedeš na moderním litrovým čtyřválu.
...a předjíždíš starej dvouvál.
Hele nehodlam se hadat o ptakovinach, ale pusobi to od tebe malinko zatvrzele, protoze to co napsal radi je jednoduse pravda. Neni zadny seriovy dvouval, ktery by dokazal na okruhu drzet krok se seriovym modernim ctyrvalcem za predpokladu obdobnych pilotu...to je proste fakt.
..seriova 1098R Te za predpokladu obdobneho pilota podle me na modernim seriovem 4 valu sezere ..a 999R si myslim dokaze aspon stihat.. to jsou stroje Ducati urceny primo na okruh.. v japoncich to mas komplet baleni a zadny R.. pak tady kolem Orechova musim poslouchat furt to heeenheeeen a 250kmh na dvojku
..jojo, je to 1200, takze bych prijmul fakt, ze dvouval musi mit o tech 100-200ccm vic..tak si udelejte CBR1200RR, R1,2pyco a dvouvaly jdou do kytek..
..takze zaver, ano, jede to vic ty 4valy, ale jsou hodnejsi, nudnejsi a strasne divne bzuci ..tak ciao a heeeeeeeeeen heeeeeeeeeeeeeen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
no narvat tech 400tis co stoji 999R nebo jeste vic v pripade 1098R do seriove GSXR/RR/R1 .... tak to bude zase stroj uplne jinde.... to ze se da za pul mega dostat z V2 obdobnej vykon jako ze serioveho ctyrvalce je fakt... ale tezko to dokazuje nadvladu V2 :)
to sice jo ale byla řeč o seriích a zmiňoval jsem i RSV které nemá tak JUDAISTICKOU cenu jako 999
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
intolerant>DaliboRR>alda82>radi5>Na cílovce (okruh) mineš každej každej dvouvál jako patník. Tedy pokud jedeš na moderním litrovým čtyřválu.
...a předjíždíš starej dvouvál.
Ja myslel ze kazdy dvouval je starej,maji prece tak divny zvuk...
Dádo nerejpej
Hups
DaliboRR>intolerant>DaliboRR>alda82>radi5>Na cílovce (okruh) mineš každej každej dvouvál jako patník. Tedy pokud jedeš na moderním litrovým čtyřválu.
...a předjíždíš starej dvouvál.
Ja myslel ze kazdy dvouval je starej,maji prece tak divny zvuk...
Dádo nerejpej
Hups
zatím mlčím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
sors>
..seriova 1098R Te za predpokladu obdobneho pilota podle me na modernim seriovem 4 valu sezere ..a 999R si myslim dokaze aspon stihat..
sorsi ja si to nemyslim. Muzeme nekdy overit.
To je možná fakt, pokud si myslíš, že motorku na okruh dělá jen motor. Líbí se mi, jak tady všichni píšou, jako kdyby jezdili Brno pod dvě minuty, přitom první je nutné začít u sebe - jestli má motorka o 10k víc nebo míň je úplně jedno, stačí srovnat časy 600ccm vs. 1000ccm...
Kazdy vychazime ze sve zkusenosti ze...a moje je takova jakou jsem ji popsal. Nic vic nic min a nikdo pokud vim tu nejezdi Brno pod 2 minuty stejne jako mi neni jasne tento fakt jako kriterium pro posuzovani vhodnosti motocyklu na okruh.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
souhlasim,tohle by si mel uvedomit kazdy co chce srovnavat duknu s cimkoliv jinym.Aby stihala tak ji bafunari povolili zvednout obsah,je stejne sprofanovana jako ferrari ve F1.Proto kdybych mel volit itala sahnu po RSV..kvalita lepsi,penez stoji mit,vyborny motor,podvozek a charizma ji rozhodne nechybi!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
dvě minuty nebyly myšleny jako kritérium, ale spíš jen takový pocit z toho, jaký mají lidi v tomto vláknu skill To že jsi nikdy nepotkal nikoho, kdo by byl rychlejší na dvouválu, neznamená, že to nejde - taky mě pár let na silnici nikdo nepředjel - mám snad nejrychlejší motorku, jsem snad nejlepší pilot? Mrkni na superbiky, jak to jezdilo Baylisovi na 999, která měla tak "propastně" malý výkon, že ji předjížděly čtyřválce rozdílem třídy... Jezdit rychle se dá na všem, jen na tom dvouválu si to člověk musí víc zasloužit.
DaliboRR>assassin> no narvat tech 400tis co stoji 999R nebo jeste vic v pripade 1098R do seriove GSXR/RR/R1 .... tak to bude zase stroj uplne jinde.... to ze se da za pul mega dostat z V2 obdobnej vykon jako ze serioveho ctyrvalce je fakt... ale tezko to dokazuje nadvladu V2 :)
souhlasim,tohle by si mel uvedomit kazdy co chce srovnavat duknu s cimkoliv jinym.Aby stihala tak ji bafunari povolili zvednout obsah,je stejne sprofanovana jako ferrari ve F1.Proto kdybych mel volit itala sahnu po RSV..kvalita lepsi,penez stoji mit,vyborny motor,podvozek a charizma ji rozhodne nechybi!!
máš u mě pusu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Baylis jezdil na dnesni seriove dvouvalcove motorce a jeho konkurenti na dnesni seriove ctyrvalcove? Ne? Tak proc to pouzivas proti mne jako argument?
Navic myslim ze tva poznamka o tom, ze na 2V si to "clovek musi vic zaslouzit" je jinymi slovy to co jsem psal ja o srovnatelnych ridicich....