globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
 
23.10.2008 v 19:01
Zajímalo by me jaký je rozdil mezi dvou a čtyř hrnkem...jak se na tom jede. Proste klady a zapory a tak...

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.10.2008 v 19:54 | Nahoru | #301

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.10.2008 v 20:48 | Nahoru | #302
CharlieV> to musíš vychipovat, pak je to libice

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.10.2008 v 23:26 | Nahoru | #303
Dvouvály jsou jebky.. vím, bo mám jednu doma jsou to zdechliny, co žerou jak staré žiguly, vibrujou jak polské vagony a podělá je kdejaký 4vál. Na argument, že dole táhnou jak prase seru, páč stará karbcová R1 mě chtěla posmykat už od 4000ot. ale i tak.. dvouhrnek má něco, co 4válům chybí.. nevím co to je, ale je to kuuu.va dobré

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 00:17 | Nahoru | #304
na blbnutí je nejlepší 1-vál: nevíte někdo, co to je za amatéra jen v mikině bez helmy -?



Naposledy editováno 30.10.2008 00:18:54

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 00:21 | Nahoru | #305
zato tenhle, to je správnej borec motorkářskej - na pitomym 4-válu, samozřejmě


Naposledy editováno 30.10.2008 00:22:41

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 00:26 | Nahoru | #306
vony ty 4-vály jsou stejně telecí strojky - a v tom světě na nich navíc jezdí tací šikulové!


Naposledy editováno 30.10.2008 00:27:00

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 03:18 | Nahoru | #307
ale ten pedrosa je fakt borec

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 06:35 | Nahoru | #308

Bubrak ZX10R>intolerant: to sem psal ja, ale to RSV fakt podmerovalo a to dost silne

jinak 310 tacho je u me cca 293 real, mam overenou odchylku kolem 6% (+- podle gumy)

takze ne 270

co vim ZX9 mela kolem 8% a myslim ze i ostatni znacky, takze CBR esli ukazalo 300 tacho tak to bude 277 real, coz odpovida papirove jeji maximalce 275



(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 06:40 | Nahoru | #309

Bubrak ZX10R>Stráťa>Werry> No to sice jo ale když se tu na něco někdo zeptá a ty mu napíšeš kravinu tak se nediv že se proti tomu někdo ozve. Pochybuju že by třeba RSV mělo ve 200 nějakej nedostatek výkonu, hlídat si plyn při jízdě po městě musíš u každýho litru, zvuk jednoválce a dvouválce je taky dost odlišnej...

Proti ZX10 ma RSV ve 200 nedostatek vykonu, tak to proste je.



já bych zase řekl že rsv např. v 7500ot.min. k dispozicy větší krouťák i výkon než zx10r

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 06:58 | Nahoru | #310
ale já se nehádám, je pravda že ve 200 má RSV míň výkonu než nějakej 4hrnek ale na nedostatek výkonu jsem si nikdy nestěžoval a nenazval bych to tak.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 07:45 | Nahoru | #311

radi5>Na cílovce (okruh) mineš každej každej dvouvál jako patník. Tedy pokud jedeš na moderním litrovým čtyřválu.



...a předjíždíš starej dvouvál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 07:55 | Nahoru | #312

alda82>radi5>Na cílovce (okruh) mineš každej každej dvouvál jako patník. Tedy pokud jedeš na moderním litrovým čtyřválu.

...a předjíždíš starej dvouvál.



Ja myslel ze kazdy dvouval je starej,maji prece tak divny zvuk...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 08:02 | Nahoru | #313

DaliboRR>alda82>radi5>Na cílovce (okruh) mineš každej každej dvouvál jako patník. Tedy pokud jedeš na moderním litrovým čtyřválu.

...a předjíždíš starej dvouvál.

Ja myslel ze kazdy dvouval je starej,maji prece tak divny zvuk...



Dádo nerejpej

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 08:23 | Nahoru | #314
Pro všechny majitele UJM. (univerzální japonský motocykl). Motorka se musí každýmu taky líbit, ne? Když někde zastavím u benzíny, tak nevím, co kdo má, pokud je to UJM a hledám nějaký logo. Nevím, jestli všichni střelci tady na fóru lítají běžně na okreskách 200+. Mám pocit, že u spousty to bude spíš něco jako "táááááákovouhle jsem chytil rybu", že? Mě to jede max tak do 210, dál tam chybí kvalt. Moc vostrý to teda není. Ale zase to tahá slušně už od 2000ot po 8000ot. Od trojky je pocitově zrychlení stejný až po šestku, zas nemám problém kdykoliv zrychlit bez ohledu na kvalt a otáčky a kopec atd. Co se týká zmiňované spotřeby, napohodu žere cca 4,5, když tomu dávám tak do 5,5l. Je fakt, že popojíždění je celkem maso, pomáhám si občas spojkou. Ale na druhou stranu, téměř vždy se dá kolona objet. Nemáte to nakonec jedno, jestli to jede 220 nebo 300? Teda když nejste na okruhu. Někdo přede mnou psal, že plyn na 2V je od spoda moc ostrej, asi jak na čem, ale záleží na zvyku. Co se týče zvuku, není divnej, je nádhernej. Ani nemusím kupovat laďák. Proč téměř všichni majitelé 4V shání laďák? Ne kvůli výkonu, ale aby si nepřipadali jak doma v obýváku, když je domácí pošle luxovat.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 08:23 | Nahoru | #315

alda82>radi5>Na cílovce (okruh) mineš každej každej dvouvál jako patník. Tedy pokud jedeš na moderním litrovým čtyřválu.

...a předjíždíš starej dvouvál.



Hele nehodlam se hadat o ptakovinach, ale pusobi to od tebe malinko zatvrzele, protoze to co napsal radi je jednoduse pravda. Neni zadny seriovy dvouval, ktery by dokazal na okruhu drzet krok se seriovym modernim ctyrvalcem za predpokladu obdobnych pilotu...to je proste fakt.

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 08:29 | Nahoru | #316

Dawe02>alda82>radi5>Na cílovce (okruh) mineš každej každej dvouvál jako patník. Tedy pokud jedeš na moderním litrovým čtyřválu.

...a předjíždíš starej dvouvál.

Hele nehodlam se hadat o ptakovinach, ale pusobi to od tebe malinko zatvrzele, protoze to co napsal radi je jednoduse pravda. Neni zadny seriovy dvouval, ktery by dokazal na okruhu drzet krok se seriovym modernim ctyrvalcem za predpokladu obdobnych pilotu...to je proste fakt.



no když byl test litrů zx, rsv, 999, r1, 1000rr atd. tak tam byl u rsv a 999 rozdíl zanedbatelnej (testoval to ještě Lelek) sice 4hrnky měli lepší časy na kolo ale fakt zanedbatelnej takže mluvit o nějakým patníku je dost mimo.

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 08:30 | Nahoru | #317
A taky se nehodlám hádat, kurva do píči neserte mě a držte huby. Se na vás můžu vysrat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 09:13 | Nahoru | #318

Dawe02>alda82>radi5>Na cílovce (okruh) mineš každej každej dvouvál jako patník. Tedy pokud jedeš na moderním litrovým čtyřválu.

...a předjíždíš starej dvouvál.

Hele nehodlam se hadat o ptakovinach, ale pusobi to od tebe malinko zatvrzele, protoze to co napsal radi je jednoduse pravda. Neni zadny seriovy dvouval, ktery by dokazal na okruhu drzet krok se seriovym modernim ctyrvalcem za predpokladu obdobnych pilotu...to je proste fakt.



..seriova 1098R Te za predpokladu obdobneho pilota podle me na modernim seriovem 4 valu sezere ..a 999R si myslim dokaze aspon stihat.. to jsou stroje Ducati urceny primo na okruh.. v japoncich to mas komplet baleni a zadny R.. pak tady kolem Orechova musim poslouchat furt to heeenheeeen a 250kmh na dvojku

..jojo, je to 1200, takze bych prijmul fakt, ze dvouval musi mit o tech 100-200ccm vic..tak si udelejte CBR1200RR, R1,2pyco a dvouvaly jdou do kytek..

..takze zaver, ano, jede to vic ty 4valy, ale jsou hodnejsi, nudnejsi a strasne divne bzuci ..tak ciao a heeeeeeeeeen heeeeeeeeeeeeeen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 09:32 | Nahoru | #319

sors>Dawe02>alda82>radi5>Na cílovce (okruh) mineš každej každej dvouvál jako patník. Tedy pokud jedeš na moderním litrovým čtyřválu.

...a předjíždíš starej dvouvál.

Hele nehodlam se hadat o ptakovinach, ale pusobi to od tebe malinko zatvrzele, protoze to co napsal radi je jednoduse pravda. Neni zadny seriovy dvouval, ktery by dokazal na okruhu drzet krok se seriovym modernim ctyrvalcem za predpokladu obdobnych pilotu...to je proste fakt.

..seriova 1098R Te za predpokladu obdobneho pilota podle me na modernim seriovem 4 valu sezere ..a 999R si myslim dokaze aspon stihat.. to jsou stroje Ducati urceny primo na okruh.. v japoncich to mas komplet baleni a zadny R.. pak tady kolem Orechova musim poslouchat furt to heeenheeeen a 250kmh na dvojku

..jojo, je to 1200, takze bych prijmul fakt, ze dvouval musi mit o tech 100-200ccm vic..tak si udelejte CBR1200RR, R1,2pyco a dvouvaly jdou do kytek..

..takze zaver, ano, jede to vic ty 4valy, ale jsou hodnejsi, nudnejsi a strasne divne bzuci ..tak ciao a heeeeeeeeeen heeeeeeeeeeeeeen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen



no narvat tech 400tis co stoji 999R nebo jeste vic v pripade 1098R do seriove GSXR/RR/R1 .... tak to bude zase stroj uplne jinde.... to ze se da za pul mega dostat z V2 obdobnej vykon jako ze serioveho ctyrvalce je fakt... ale tezko to dokazuje nadvladu V2 :)

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 10:00 | Nahoru | #320

Dawe02>alda82>radi5>Na cílovce (okruh) mineš každej každej dvouvál jako patník. Tedy pokud jedeš na moderním litrovým čtyřválu.

...a předjíždíš starej dvouvál.

Hele nehodlam se hadat o ptakovinach, ale pusobi to od tebe malinko zatvrzele, protoze to co napsal radi je jednoduse pravda. Neni zadny seriovy dvouval, ktery by dokazal na okruhu drzet krok se seriovym modernim ctyrvalcem za predpokladu obdobnych pilotu...to je proste fakt.



To je možná fakt, pokud si myslíš, že motorku na okruh dělá jen motor. Líbí se mi, jak tady všichni píšou, jako kdyby jezdili Brno pod dvě minuty, přitom první je nutné začít u sebe - jestli má motorka o 10k víc nebo míň je úplně jedno, stačí srovnat časy 600ccm vs. 1000ccm... Myslím, že zrovna 1098 je slušné okruhové náčiní i ve srovnání se čtyřválci. Na okruh bych si osobně zvolil taky japonský čtyřválec, ale hlavně z finančních důvodů, na silniční ježdění litrový dvouvál stačí, dokonce bych řekl, že může být v pomalejších usecích rychlejší, pokud člověku tato koncepce sedí (těžko se to ale srovnává, je to hlavně o pilotovi)...

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 10:07 | Nahoru | #321
petr: prevaha V2 na okresce je o pilotovi:) vetsinu lidi(se starsima sportama a 600ccm) davam na vyjezdu protoze nestacej dost podradit ... ale jezdi tu kluci na 600RR a R6R a tem motor nesleze pod 10tis otacek nikde a ty potkavam jen jako jecici barevnou smouhu:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 10:11 | Nahoru | #322

assassin>sors>Dawe02>alda82>radi5>Na cílovce (okruh) mineš každej každej dvouvál jako patník. Tedy pokud jedeš na moderním litrovým čtyřválu.

...a předjíždíš starej dvouvál.

Hele nehodlam se hadat o ptakovinach, ale pusobi to od tebe malinko zatvrzele, protoze to co napsal radi je jednoduse pravda. Neni zadny seriovy dvouval, ktery by dokazal na okruhu drzet krok se seriovym modernim ctyrvalcem za predpokladu obdobnych pilotu...to je proste fakt.

..seriova 1098R Te za predpokladu obdobneho pilota podle me na modernim seriovem 4 valu sezere ..a 999R si myslim dokaze aspon stihat.. to jsou stroje Ducati urceny primo na okruh.. v japoncich to mas komplet baleni a zadny R.. pak tady kolem Orechova musim poslouchat furt to heeenheeeen a 250kmh na dvojku

..jojo, je to 1200, takze bych prijmul fakt, ze dvouval musi mit o tech 100-200ccm vic..tak si udelejte CBR1200RR, R1,2pyco a dvouvaly jdou do kytek..

..takze zaver, ano, jede to vic ty 4valy, ale jsou hodnejsi, nudnejsi a strasne divne bzuci ..tak ciao a heeeeeeeeeen heeeeeeeeeeeeeen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

no narvat tech 400tis co stoji 999R nebo jeste vic v pripade 1098R do seriove GSXR/RR/R1 .... tak to bude zase stroj uplne jinde.... to ze se da za pul mega dostat z V2 obdobnej vykon jako ze serioveho ctyrvalce je fakt... ale tezko to dokazuje nadvladu V2 :)



to sice jo ale byla řeč o seriích a zmiňoval jsem i RSV které nemá tak JUDAISTICKOU cenu jako 999

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 10:18 | Nahoru | #323

intolerant>DaliboRR>alda82>radi5>Na cílovce (okruh) mineš každej každej dvouvál jako patník. Tedy pokud jedeš na moderním litrovým čtyřválu.

...a předjíždíš starej dvouvál.

Ja myslel ze kazdy dvouval je starej,maji prece tak divny zvuk...

Dádo nerejpej



Hups

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 10:21 | Nahoru | #324

DaliboRR>intolerant>DaliboRR>alda82>radi5>Na cílovce (okruh) mineš každej každej dvouvál jako patník. Tedy pokud jedeš na moderním litrovým čtyřválu.

...a předjíždíš starej dvouvál.

Ja myslel ze kazdy dvouval je starej,maji prece tak divny zvuk...

Dádo nerejpej

Hups



zatím mlčím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 10:32 | Nahoru | #325

sors>
..seriova 1098R Te za predpokladu obdobneho pilota podle me na modernim seriovem 4 valu sezere ..a 999R si myslim dokaze aspon stihat..



sorsi ja si to nemyslim. Muzeme nekdy overit.

To je možná fakt, pokud si myslíš, že motorku na okruh dělá jen motor. Líbí se mi, jak tady všichni píšou, jako kdyby jezdili Brno pod dvě minuty, přitom první je nutné začít u sebe - jestli má motorka o 10k víc nebo míň je úplně jedno, stačí srovnat časy 600ccm vs. 1000ccm...



Kazdy vychazime ze sve zkusenosti ze...a moje je takova jakou jsem ji popsal. Nic vic nic min a nikdo pokud vim tu nejezdi Brno pod 2 minuty stejne jako mi neni jasne tento fakt jako kriterium pro posuzovani vhodnosti motocyklu na okruh.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 10:40 | Nahoru | #326
assassin> no narvat tech 400tis co stoji 999R nebo jeste vic v pripade 1098R do seriove GSXR/RR/R1 .... tak to bude zase stroj uplne jinde.... to ze se da za pul mega dostat z V2 obdobnej vykon jako ze serioveho ctyrvalce je fakt... ale tezko to dokazuje nadvladu V2 :) [/quote]

souhlasim,tohle by si mel uvedomit kazdy co chce srovnavat duknu s cimkoliv jinym.Aby stihala tak ji bafunari povolili zvednout obsah,je stejne sprofanovana jako ferrari ve F1.Proto kdybych mel volit itala sahnu po RSV..kvalita lepsi,penez stoji mit,vyborny motor,podvozek a charizma ji rozhodne nechybi!!

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 10:43 | Nahoru | #327
Hlavně si myslím že všechny ty příspěvky jsou totální septik, všude samý hovna myslím že srovnáváme nesrovnatelně stejně jako by bylo o ničem srovnávat 2t a 4t toť můj názor a polibte si všichni řiť!!! Myslím řiť jako řiť, ne řiď jako řiď.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 10:43 | Nahoru | #328
Dawe02>
dvě minuty nebyly myšleny jako kritérium, ale spíš jen takový pocit z toho, jaký mají lidi v tomto vláknu skill To že jsi nikdy nepotkal nikoho, kdo by byl rychlejší na dvouválu, neznamená, že to nejde - taky mě pár let na silnici nikdo nepředjel - mám snad nejrychlejší motorku, jsem snad nejlepší pilot? Mrkni na superbiky, jak to jezdilo Baylisovi na 999, která měla tak "propastně" malý výkon, že ji předjížděly čtyřválce rozdílem třídy... Jezdit rychle se dá na všem, jen na tom dvouválu si to člověk musí víc zasloužit.

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 10:43 | Nahoru | #329

DaliboRR>assassin> no narvat tech 400tis co stoji 999R nebo jeste vic v pripade 1098R do seriove GSXR/RR/R1 .... tak to bude zase stroj uplne jinde.... to ze se da za pul mega dostat z V2 obdobnej vykon jako ze serioveho ctyrvalce je fakt... ale tezko to dokazuje nadvladu V2 :)

souhlasim,tohle by si mel uvedomit kazdy co chce srovnavat duknu s cimkoliv jinym.Aby stihala tak ji bafunari povolili zvednout obsah,je stejne sprofanovana jako ferrari ve F1.Proto kdybych mel volit itala sahnu po RSV..kvalita lepsi,penez stoji mit,vyborny motor,podvozek a charizma ji rozhodne nechybi!!



máš u mě pusu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.10.2008 v 10:48 | Nahoru | #330
Petr-RSV> Jak muzes porovnavat kompetentnost lidi o necem diskutovat, kdyz je ani neznas? Tomu nerozumim.

Baylis jezdil na dnesni seriove dvouvalcove motorce a jeho konkurenti na dnesni seriove ctyrvalcove? Ne? Tak proc to pouzivas proti mne jako argument?

Navic myslim ze tva poznamka o tom, ze na 2V si to "clovek musi vic zaslouzit" je jinymi slovy to co jsem psal ja o srovnatelnych ridicich....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist