Téma: DRZ400E - Dobijeni...
22.10.2008 v 12:14
Kolik vam dava voltu vase DRZ400E pri nastartovani? jak kdyz vrkam plynem nebo drzim priblizne pul plynu nejak to moc nekolisa...ukazuje to priblizne 12.7v - 12.8v kdyz zapnu svetla 12.6v jinak porad stejny...

Jak to mate vy?

V pri vypnutem klicku to nezere nic (proud) pri zapnutem klicku a vypnutych svetlach a motoru skoro take nic.

Jak VY?

DRZ400E - Dobijeni...

22.10.2008 v 12:23 | Nahoru | #1
pri tehle napetich to teda baterku asi nedobiji... asi je nekde chyba...

1 reakcí na tento příspěvek DRZ400E - Dobijeni...

22.10.2008 v 12:38 | Nahoru | #2
Mě to taky nedobíjí

(reakce na) DRZ400E - Dobijeni...

22.10.2008 v 12:43 | Nahoru | #3
Vespa> ty šoupej nohama když se baví baterkáři

Naposledy editováno 22.10.2008 12:47:14

DRZ400E - Dobijeni...

22.10.2008 v 12:56 | Nahoru | #4
Lidi v servisnim manualu pisou 13.5v az 15v ale nikde nevidim zda to je na DRZ400S nebo Ecko...Tedy nevim...
Mohl by to bejt v hajzlu regulator?

Vespa zmer jak ty to mas...

Za chvilu jdu menit chladici kapalinu..je tam nejaka rezava sracka...

Naposledy editováno 22.10.2008 12:57:05

DRZ400E - Dobijeni...

22.10.2008 v 12:56 | Nahoru | #5
vespa: ne jo?:) me naopak:) zarovka ve svetle mi vydrzi do prvniho delsiho wheelie kdy dost vytocim motor:) sviti vic a vic az nesviti vubec:)

DRZ400E - Dobijeni...

22.10.2008 v 12:57 | Nahoru | #6
z-x-r: vespa ma ostrou verzi bez baterky...

13,5-14,5 cca... je ok hodnota... to co si tam nameril ty je spatny - nenabiji... projed kontakty, pak promerit altik a pak vymenit regulator....

DRZ400E - Dobijeni...

22.10.2008 v 12:58 | Nahoru | #7
assassin mam take ostrou verzu ale s baterkou...
jak se promeri altik?

DRZ400E - Dobijeni...

22.10.2008 v 13:04 | Nahoru | #8
no pokud to ma baterku neni to ten nejvetsi extrem co ma vespa:)
ale to je fuk, jak to ma baterku, musi to nabijet a je fuk jakej je v tom motor...

jak se promeri altik bude v tom manualu... nevim jestli to ma klasickej trifazovej, nebo nejakou od "magneta" odvozenou verzi - jednu civku - jednu fazi ..... kazdopadne odpoji se od regleru, nastartuje se a zmeri se (voltmetr na AC) kazda faze s kazdou a musi davat stejny napeti (cca 30V na volnobeh) kolem 4-5tis cca 75V .... poku je tam jedna faze tak proti kostre(nejspis pujdou dva draty tak mezi nima) obdobne napeti...

ale nekolik posledni suzuki u kterejch nemakalo dobijeni se mi podasrilo opravit procistenim a "prostriknutim" konektoru na hlavni "tepne"

DRZ400E - Dobijeni...

22.10.2008 v 13:21 | Nahoru | #9
assassin dobre projdu kable konektory...Ale cim je mam prostriknout?
Manual servisni je tu kdyby si se chtel podivat:vyhledávač seznam

DRZ400E - Dobijeni...

22.10.2008 v 13:27 | Nahoru | #10
zxr: no hele ja moc tem zazracnejm sprejum neduveruju... takze sem je ocistil mechanicky (obrouseni) ale opatrne, kdyz se to vezme moc, stahnes tenounkou vrstvu povlaku nakeho vzacneho kovu - pozlacene atd.... pak je to horsi nez lepsi .... a ty nejexponovanejsi mista (TL je cele napajene pres jeden konektor, drat prurez par mm2) sem premostil natvrdo pripajenym dratem, pripadne k nejvykonejsim spotrebicum (svetlo, regulator) jsem natahl nove vedeni s vlastnima pojistkama primo od baterky.... ale to uz je zase jina:)

pro zacatek bych to ocistil a prostriknul necim jako kontaktol... pokud se to nezlepsi bude to nejspis regulator... ale lepsi je projit nejdriv ty levnejsi veci...

na manual kouknu... a napisu sem...

DRZ400E - Dobijeni...

22.10.2008 v 13:31 | Nahoru | #11
assassin: velice ti dekuji...jeste bych chtel podotknout ze trochu se to jako snazi kdyz to nastartuji ze to na meraku trochu jakoby kolisa ale jen velmi jemne...
Projdu ty kable procistim koupim kontaktol...

DRZ400E - Dobijeni...

22.10.2008 v 13:43 | Nahoru | #12
zxr: koukal sem na to ... a je to klasika - 3faze

pod levym "krytem ramu" je regler - vedou k nemu 2 svazky se 2ma konektorama :
[img]
rozpojis je, nastartujes a v tom konektoru kde jsou 3 piny... smerem k motoru(ne k odpojenemu regulatoru) zmeris napeti podle nasledujiciho schematu :
[img] v klidu (motor stoji) zmeris podle toho prvniho schematu na obrazku odpory vinuti - je to +- rovnocene, ale ja radsi merim napeti....

DRZ400E - Dobijeni...

22.10.2008 v 13:48 | Nahoru | #13
jo a v servisnim manualu neni el schema (nechapu proc) ale vypada to ze to neni tak debilne udelane jako u TL... takze to ze by to delali prechodaky v konektorech je mene pravdepodobne.. ale zkusil bych to taky.... na trase regulator-baterka .. vse procistit, napruzit:)

DRZ400E - Dobijeni...

22.10.2008 v 13:49 | Nahoru | #14
assassin: to napeti mam merit v tom 3pinovem konektoru nebo 2pinovem? Nemuze se odpalit ECU?

A odpojit oba konektory pri vrceni motorem?

Naposledy editováno 22.10.2008 13:51:53

DRZ400E - Dobijeni...

22.10.2008 v 13:59 | Nahoru | #15
jj odpojit oba, v tom tripinovem.. na tom schematu je videt trikrat nakreslenej voltmetr .. mezi prvnim a druhym.... pak mezi druhym a tretim ..... a mezi prvnim a tretim.... tim mas promerene vsechny faze....

ty tri piny je vedeni od alternatoru - tzn meris to co leze z altiku do regulatoru (proto stridave napeti - AC, a proto tak vysoke - 75V) samo musis merit v tom konektoru smerem k motoru..

ten druhej dvoupinovej... to uz je vystup .. tudy vede napeti z regleru do site/baterky ...

kdyz tohle odpojis, odpojis cele nabijeni - altik a regler od site moto - jede vse jen na baterku....

ridici jednotce to nic udelat nemuze....

DRZ400E - Dobijeni...

22.10.2008 v 14:00 | Nahoru | #16
jo a konektory odpojit PRED vrcenim motorem....

DRZ400E - Dobijeni...

22.10.2008 v 14:03 | Nahoru | #17
no a v pripade ze z altiku leze z kazdy faze stejne... a plus minus podbne zminenemu napeti (70V kolem 5ti tis) tak te ceka novej regler... origo na TL byl na partsdepot asi 4apul... to bude podobne....
pripadne ceske nahrady:
ignitech cca 2500...
vape o neco levnejsi....

oba ty ceske funguji ok, podle zkusenosti co sem slysel nejspis i lepe nez original... jednani s obema firmami take ok, poradi po mailu atd....

DRZ400E - Dobijeni...

24.10.2008 v 08:46 | Nahoru | #18
assassin bohuzel mi nejde net z domu tak pisu az ted...
Velice ti dekuji za info dneska se to pokusim promerit...

Kdyby me cekal novej regler tak to neni nic tak hrozne cena 2500-3500 u partsdepotu rad dam...Bojim se aby nebyl ko Altec..

ted me napada co kdybych zmeril ten 2pinovej co je z regleru a kdyz z nej nic nepoleze tak je ko?

Jinak vcera jsem menil chladici kapalinu a hnus...Zerzava voda.
Nevydrzel jsem to a jel to pak votestovat do pole.

Naposledy editováno 24.10.2008 09:07:12

DRZ400E - Dobijeni...

24.10.2008 v 09:46 | Nahoru | #19
Pridam svoji zkusenost. Ja jsem mel nejakou vadnou baterii ze nedrzela a kdyz jsem meril dobijeni tak jsem nameril jen 9V a bylo mi to divne. Koupil jsem novou a ejhle. Dobijeni bylo v rozmezi 14 - 15,3 V (XT 600) Takze abys zbytecne nekupoval regulator.

2 reakcí na tento příspěvek DRZ400E - Dobijeni...

24.10.2008 v 09:53 | Nahoru | #20
miyamoto baterku jsem koupil pred dvema dny! Varta gelova co tam patri...Stara byla ko asi 7let stara...

Dokonce jsem si k tomu koupil i spesl nabijecku optimate4 z www.optimate.cz

Naposledy editováno 24.10.2008 10:07:13

(reakce na) DRZ400E - Dobijeni...

24.10.2008 v 09:58 | Nahoru | #21

z-x-r>miyamoto baterku jsem koupil pred dvema dny! Varta gelova co tam patri...Stara byla ko asi 7let stara...



Tak v tom pripade teda

DRZ400E - Dobijeni...

24.10.2008 v 16:04 | Nahoru | #22
DRZ400S dává asi 14V i na volnoběh. projdi ty konektory , očisti kontakty a stříkni kontaktol apod. Plus viz. výše proměřit výstup z alternátoru

DRZ400E - Dobijeni...

24.10.2008 v 16:12 | Nahoru | #23
zxr: uvnitr toho regulatoru je integrovanej obvod kterej tu regulaci ridi na zaklade nejakyho mereni ... proto se na tom ze to nenabiji projevi prave stara baterka a prechodove odpory... protoze ten integrovanej obvod "nameri" nejake spatne hodnoty tak i spatne ridi to dobijeni

to same to udela i kdyz odpojis tu baterku... na tom vystupu nameris nesmysly... spravna funkce regulatoru s tou baterkou pocita...

(reakce na) DRZ400E - Dobijeni...

14.9.2009 v 15:43 | Nahoru | #24
z-x-r> tak jak to nakonec dopadlo, čím to bylo? Teď jsem si také pořídil drz400e a dává mi to nějak málo voltů . Dal jsem tam baterku z XT a víc jak 12.7 to nedalo, takže baterkou to asi nebude..

assassin> zkoušel jsem podle tvého návodu proměřit altík - volty mi to neukázalo žádné a odpor byl 1.9ohm na všech třech fázích.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Údaje v TP Suzuki DR-Z400E Sláveček1 12 8.11.2020 v 23:05 karavanista
Regulátor dobíjení - doporučení, na... Suzuki DR-Z400E tempest 8 21.10.2019 v 07:42 kovys-moto
Rozvoďák šejdrem Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E Pedl 4 15.10.2019 v 13:14 Pedl
Úprava ovládacích prvků na řídítkác... Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E voTTe 17 8.4.2019 v 13:06 voTTe


TOPlist