Jak to mate vy?
V pri vypnutem klicku to nezere nic (proud) pri zapnutem klicku a vypnutych svetlach a motoru skoro take nic.
Jak VY?
1 reakcí na tento příspěvek DRZ400E - Dobijeni...
Mohl by to bejt v hajzlu regulator?
Vespa zmer jak ty to mas...
Za chvilu jdu menit chladici kapalinu..je tam nejaka rezava sracka...
Naposledy editováno 22.10.2008 12:57:05
ale to je fuk, jak to ma baterku, musi to nabijet a je fuk jakej je v tom motor...
jak se promeri altik bude v tom manualu... nevim jestli to ma klasickej trifazovej, nebo nejakou od "magneta" odvozenou verzi - jednu civku - jednu fazi ..... kazdopadne odpoji se od regleru, nastartuje se a zmeri se (voltmetr na AC) kazda faze s kazdou a musi davat stejny napeti (cca 30V na volnobeh) kolem 4-5tis cca 75V .... poku je tam jedna faze tak proti kostre(nejspis pujdou dva draty tak mezi nima) obdobne napeti...
ale nekolik posledni suzuki u kterejch nemakalo dobijeni se mi podasrilo opravit procistenim a "prostriknutim" konektoru na hlavni "tepne"
Manual servisni je tu kdyby si se chtel podivat:vyhledávač seznam
pro zacatek bych to ocistil a prostriknul necim jako kontaktol... pokud se to nezlepsi bude to nejspis regulator... ale lepsi je projit nejdriv ty levnejsi veci...
na manual kouknu... a napisu sem...
pod levym "krytem ramu" je regler - vedou k nemu 2 svazky se 2ma konektorama :
[img]
rozpojis je, nastartujes a v tom konektoru kde jsou 3 piny... smerem k motoru(ne k odpojenemu regulatoru) zmeris napeti podle nasledujiciho schematu :
[img] v klidu (motor stoji) zmeris podle toho prvniho schematu na obrazku odpory vinuti - je to +- rovnocene, ale ja radsi merim napeti....
ty tri piny je vedeni od alternatoru - tzn meris to co leze z altiku do regulatoru (proto stridave napeti - AC, a proto tak vysoke - 75V) samo musis merit v tom konektoru smerem k motoru..
ten druhej dvoupinovej... to uz je vystup .. tudy vede napeti z regleru do site/baterky ...
kdyz tohle odpojis, odpojis cele nabijeni - altik a regler od site moto - jede vse jen na baterku....
ridici jednotce to nic udelat nemuze....
pripadne ceske nahrady:
ignitech cca 2500...
vape o neco levnejsi....
oba ty ceske funguji ok, podle zkusenosti co sem slysel nejspis i lepe nez original... jednani s obema firmami take ok, poradi po mailu atd....
Velice ti dekuji za info dneska se to pokusim promerit...
Kdyby me cekal novej regler tak to neni nic tak hrozne cena 2500-3500 u partsdepotu rad dam...Bojim se aby nebyl ko Altec..
ted me napada co kdybych zmeril ten 2pinovej co je z regleru a kdyz z nej nic nepoleze tak je ko?
Jinak vcera jsem menil chladici kapalinu a hnus...Zerzava voda.
Nevydrzel jsem to a jel to pak votestovat do pole.
Naposledy editováno 24.10.2008 09:07:12
2 reakcí na tento příspěvek DRZ400E - Dobijeni...
Dokonce jsem si k tomu koupil i spesl nabijecku optimate4 z www.optimate.cz
Naposledy editováno 24.10.2008 10:07:13
to same to udela i kdyz odpojis tu baterku... na tom vystupu nameris nesmysly... spravna funkce regulatoru s tou baterkou pocita...
assassin> zkoušel jsem podle tvého návodu proměřit altík - volty mi to neukázalo žádné a odpor byl 1.9ohm na všech třech fázích.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |
Údaje v TP Suzuki DR-Z400E | Sláveček1 | 12 | 8.11.2020 v 23:05 karavanista |
Regulátor dobíjení - doporučení, na... Suzuki DR-Z400E | tempest | 8 | 21.10.2019 v 07:42 kovys-moto |
Rozvoďák šejdrem Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E | Pedl | 4 | 15.10.2019 v 13:14 Pedl |
Úprava ovládacích prvků na řídítkác... Suzuki DR-Z400 SM, Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E | voTTe | 17 | 8.4.2019 v 13:06 voTTe |