to all: Opravdu je lepší kola sundat a vézt v plechovce samostatně? proč, kvůli ceně?
Ja si bezdusak prezouvam sam jen vyjimecne kdyz se kvuli mizerne otviracce nedostanu do zadneho z blizkych pneuservisu. Jinak radeji obetuji 120kc nez se s tim prcat.
Co se tyce rychlostniho indexu a indexu nosnosti, spravne musi byt stejny nebo vyssi nez je uvedeno v technicaku. Nesetkal jsem se s tim ze by to nekdo kontroloval, me nikdo jeste nikdy nic nerekl na rozdilnou sirku ani prumer rafku. Nicmene u tve motorky indexy neres, mas lehkou pomalou motorku, s vyjimkou drapaku tezko narazis na gumu s nizsim indexem nez mas predepsanej.
1) odražení gumy..na nějaké skákání po tom zapomeň, já mám skoro sto kilo a nehnu s tím. Musíš prostě buď mít odrážečku, nebo montpákama a to je dřina
2) montpákama dojebeš ráfek. nejde se tomu vyhnout. Guma pak nemusí držet tlak (ačkoliv těsní na spodní hraně, ne na bočním lemu) a hlavně budeš mít ten ráfek domlácený.
..nehledě na to, že se nadřeš jako kůň..
RUTAN>u bezdušáků máš dva problémy¨:
1) odražení gumy..na nějaké skákání po tom zapomeň, já mám skoro sto kilo a nehnu s tím. Musíš prostě buď mít odrážečku, nebo montpákama a to je dřina
2) montpákama dojebeš ráfek. nejde se tomu vyhnout. Guma pak nemusí držet tlak (ačkoliv těsní na spodní hraně, ne na bočním lemu) a hlavně budeš mít ten ráfek domlácený.
..nehledě na to, že se nadřeš jako kůň..
souhlas
zkoušel jsem to o víkendu a zasekl jsem se u bodu číslo 1)
prostě sem to neodrazil ani kdybych se posral a to sem měl montpáky