VlaHa>Nebo hektolitra
hezky řečeno ....ted k věci....najdi si tady třeba vlákno juniorky,taky chtěla začít na 600 tuším cbr,začala a skončilo to tragicky a taky měla určitě naježděno v autě dost,ale auto a motorka....se srovnávat nedá,možná dá,ale ja to nesrovnávám,můj názor,pokud se máš rád,tak si na začátek kup nahů pětistovku,vyjezdi sa a potom třeba šestku cebro,hlavně sa nenech zlomit tím,že by se ti okolí mohlo smát,že máš třeba 25 let a jezdíš jen na "pětikilu" to jako vůbec....nachytáš si nějaké CENNÉ zkušenosti,které ti nikdo nesebere,protože podle mě račí postupovat obsahama a být pán motorkář,než si koupit rovnů něco,co trhá asfalt a rozstřelit sa,nedajbože zabit....můj názor,ale pokud si to nenecháš rozmluvit,tak jdi do gsx-r 600,ale pamatuj,pokud chceš aby to jelo,tak to potřebuje otáčky....!!Ročís:)>kolik ti je?
tak nejak... ja taky zacal na 6kilu, sice ne ss, ale jede to taky dost, a zatim sem v pohode ale ve 24 je to neco jinyho, koupit takovou masinu v 18 tak davno lezim...
p.s. ze mas najeto v aute ti muze pomoct, ale kolikrat i uskodit...
do zatáčky to letí rychlostí blesku, šterk neštěrk, vezmeš za heft a zase máš přední kolo v luftu, řev jak když někoho vražděj. Letí to jak hovado.
nad 10 tisíc otáček bych to zakázal.
do 10 tisíc se na tom dá jezdit, pak už je to ruleta.
vyser se to. Já kdybych měl rozum, tak se na to taky vyseru a koupim si nějakej 125 ccm skůtr.
na nahačovi je to pohoda.... nejde tak o kejhak....
jak když máš furt hlavu metr nad zemí a jediný co vídíš jsou otáčky jak ti letěj nahoru a horizont jak se přibližuje děsivě rychle a na tacháči máš takřka dvěstěosmdesát.
za horizontem je ostrá levá, ty máš čerstvě papíry.. co uděláš
vyber správnou odpověď.
a) zahodíš to
b) zahodíš to
c) zahodiš to
fakt ser na to.
d) ubrzdíš to a projedeš
jenže stojíš na brzdě a tam je štěrk, co se stane?
Naposledy editováno 22.09.2008 18:21:39
jirik750>na příští sezonu si kup starší 500ku-cb,cbf,gs(neboj,pojede to taky),naučíš se ovládat motorku a tak...
pak si kup něco jinýho.
3 kamarádi si letos koupili 600ku,2 zahodili...
záleží teda taky co máš v hlavě.
bratránek koupil cbr 600..šel na to ze símáka..a taky to zahodil...
A pokud jsi stále mezi námi amatéry, tak nevim nevim s takovým dělem. Já jsem teď přesedlal na CBFku, má to jen 80 koní, max. je prý "jen" 210 a zrychlení prachsprosté 4 sekundy, skoro jak traktor :) Záleží na tom jakým jezdíš stylem, pokud na silnici nevydržíš jet stovkou a chceš ze zatáčky vyletět jak olovo z pistole, tak není nad čím přemýšlet, Suzuki. Pokud chceš mašinu většího mazla, lepší zpracování a podvozek, tak Hondu.
Napříkla dna tom CBFku si ale taky užiješ, půl sekundy rozdíl ve zrychlení a 40 km na top speed, co to je? Auto má na stovku průměrně nad 8 sekund a Kawasaki ZZR 1400 sekundy 3, tka myslím že sem tam sekunda nezabije. Navíc CBF 600 má tkaovou křivku točivého momentu, že tě to na šestku vytáhne klidně už od tří tisíc otáček krásně i do kopce a budeš přitom cítit jak ti zadek klouže dozadu. CBF je mašina jak dělaná pro začátek, taky proto je to projekt Just Fit, motorka kamarád.
Ale nenech si nakecat od cizích lidí, stejně půjdeš tam, kam tě srdce táhne, to je podle mě nejdůležitější, jen si to pořádně promysli :)
Kazatel Over and out ;)
Uvědom si jednu věc...jak silným jezdíš autem? Na kolik využíváš jeho výkon? A teď si představ, že auto (například 100 koňová fabie) váží tunu a čtvrt, sedí na čtyřech kolech, z nuly na sto zrychlí za cca 10 vteřin. Motorky, které popisuješ, váží 200 kg, mají 100 koní, jsou na dvou kolech a z nuly na sto jsi pod 4 vteřiny.
Počítej s tím, že padneš. Pokud se nenecháš unést výkonem hned, pak nejpozději, když to už "budeš mít v ruce" - to je takovej pocit, který má občas každý
a jako co píšeš o tý autoškole, že tam budeš jezdit na 750, tak by mě zajímalo co to je (nevim co myslíš "streetem"), ale sport je trochu něco jinýho než líná hajtra v autoškole
Naposledy editováno 22.09.2008 19:41:22
Pokud máš někoho kdo už jezdí dlouho a má něco nalétané, bude tě učit jezdit, není to magor aby tě nutil k rychlostním rekordům, jdi do 600
rollig>Vyser se na všechny. Motorka je jenom jak už tady bylo řečeno o pravé ruce, a o tom co nasíš na krku. Neměl jsem nic koupil jsem CBR 600f je to sice starší kousek, ale kdybych koupil něco jiného tak s malými kručky vstříc lepšímu jezdeckému umění bych brzo olitoval, kdybych koupil něco jiného.
Pokud máš někoho kdo už jezdí dlouho a má něco nalétané, bude tě učit jezdit, není to magor aby tě nutil k rychlostním rekordům, jdi do 600
Sem čekal kdy se ozve někdo co měl štěstí s tím že se na 600 nezabil a poradí mu že je to o tom co máš v hlavě. By mě zajímalo kolik z těch liďí co na supersportu budou hned lítat co to dá ti řekne že to maj v hlavě srovnaný a uříděj to (můj tip je 100%).
Každej za to zatáhne a ať mi nikdo neříká že ne,jen někomu to pak vyjde a ten zbytek tu už není nebo to rozchází doteď.Můžeš to mít v hlavě srovnaný jak chceš a stejně to uděláš!Málo lidí to dokáže přiznat a pak tu budou házet ramena jak 6tky jsou v poho
Koukal jsem se na to CBF,mně se prostě naháčové moc nelíběj.Jedinej ten hornet ale to už sme zase u 600..
Jinak do tý autoškoly co chci jít se jezdí s Hyosung GF125 , Kawasaki ER-5 a Kawasaki ZR-7S