globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Omezovač
 
9.9.2008 v 23:08
co omezuje otáčky motoru? Nějaká elektronika.

Omezovač

9.9.2008 v 23:17 | Nahoru | #1
yo

Omezovač

9.9.2008 v 23:39 | Nahoru | #2
může to někdo přesněji definovat?

Omezovač

9.9.2008 v 23:51 | Nahoru | #3

michal600>může to někdo přesněji definovat?



Proporcionalni binarni singlefeedback regulator realizovany v ECU, s akcni velicinou na urovni vykonovych prvku zapalovani

Omezovač

10.9.2008 v 00:02 | Nahoru | #4

Dawe02>michal600>může to někdo přesněji definovat?

Proporcionalni binarni singlefeedback regulator realizovany v ECU, s akcni velicinou na urovni vykonovych prvku zapalovani



lépe bych to neřekl

Omezovač

10.9.2008 v 07:19 | Nahoru | #5
Proc mu nereknete rovnou, ze ridici jednotka regulace predstihu nad urcite otacky odmitne zapalovat?

Omezovač

10.9.2008 v 07:20 | Nahoru | #6
Ostatne na kazdym motosraze je najde aspon 20 blbu co funkci omezovace u sve motorky dlouze testujou

Omezovač

10.9.2008 v 07:23 | Nahoru | #7
u starsich prestane palit, u novejsich vysadi striky

Omezovač

10.9.2008 v 07:24 | Nahoru | #8

Deadman>Ostatne na kazdym motosraze je najde aspon 20 blbu co funkci omezovace u sve motorky dlouze testujou


A nejlepsi kdyz je testujou se studenym motorem u novy R1pyco
Pak se divite, ze vam to zere olej kdyz si to koupite od takovyho hovada

Omezovač

10.9.2008 v 07:51 | Nahoru | #9
Znamená to tedy, že omezovač mají jen motorky se vstřikováním a řídící jednotkou, že. Karburátory ho mít nemůžou. Říkám to dobře?

Omezovač

10.9.2008 v 08:27 | Nahoru | #10
Mike70> Ne, rikas to spatne. Motorky s karburatorama ho samozrejme maji taky (viz treba ta moje), jen jak tady nekdo napsal to funguje na tom principu, ze to prestane na chvilicku palit - elektronika si to ohlida a a nakou tu elektroniku kolem tohodle maj skoro vsechny (silnicni) motorky, i ty 15 let stary, pokud to teda neni vyslovene veteran. U novejsich motoru s primym vstrikovanim to potom elektronika omezuje pres ty vstriky.

Omezovač

10.9.2008 v 08:38 | Nahoru | #11
Otáčky omezuje MIŽIGAR co sedí na vrátnici v motoru, má tam brigádu a vždycky když už za to taháš tak ti ten plyn ubere aby ses někde nerostřelyl. Vyjde to nejlevnějc. No ale třeba nová R1 08 ta už nemá MIŽIGARA ale VOLOĎU.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist