Joraell>Fajn-tom>mam 125 4T a jednou jsem jel ze školy. Zrovna do mírného kopečka, takže jsem jel asi tak 95 a najednou se kolem mě prohnal trabant, ten jel 120 určitě. Byl to první 2T který mě předlej, ale toho smradu, já jsem myslel že se udusím
Totot se me stat tak to hodim do skarpy a dal pokracuju autobusem :D :D. A navic kvalitni olej nesmrdi ale voni .-) a jsou i oleje s ruznejma přirodnima vunema :)
NickSlaughter>kastrol>NickSlaughter>frajeřinky na nikoho nezabíraj hmm...já si myslim že na nějakou "prcnu" bez mozku jo proto to chtěj všichni umět aby si vrzli ...jelikož ty máš holku s vlastnim monsterem tak seš v klidu no...ok
To je přesný...kravky se chytaj rychle
mozek nemrdáš starý dobrý přísloví
Ostatní: Nečetl sem to celý, ale to co sem četl mě stačilo.
1) Názor "myslíš si že kdybych mohl na silnější tak jezdím na 125"- buď rád že nemůžeš, aspoň seš živej. Sednout na mašinu s výkonem nad 50 koní hned z autoškoly je největší kravina jakou může člověk udělat. V autoškole tě naučej předpisy, nenaučej tě jezdit a dokud se to nenaučíš tak dovede pozlobit i 350 jawka.
2) Machrovinky aby si nabalil holku sou dost ubohost, pokud tě holka bez toho nechce tak se na ni vyser a neriskuj že se zabiješ, za to žádná ženská nestojí.
3) Hodnotit motorkáře podle věku mě připadá nesmyslný, víc budu věřit týpkovi co je mu 19 ale má najetých 50000km než někomu co je mu 40 ale řídičák na mašinu má týden.
Stráťa>cjvlada: Určitě 2T, v nízkejch pojede stejně jako 4T, má hezčí zvuk (radši 2T co vříská jak závodní mašina než 4T co má zvuk jak sekačka na trávu) ale až se trochu naučíš tak na 4T 125 umřeš nudou, nejde o top speed ale o to že ta 4t nemá ani akceleraci.
Ostatní: Nečetl sem to celý, ale to co sem četl mě stačilo.
1) Názor "myslíš si že kdybych mohl na silnější tak jezdím na 125"- buď rád že nemůžeš, aspoň seš živej. Sednout na mašinu s výkonem nad 50 koní hned z autoškoly je největší kravina jakou může člověk udělat. V autoškole tě naučej předpisy, nenaučej tě jezdit a dokud se to nenaučíš tak dovede pozlobit i 350 jawka.
2) Machrovinky aby si nabalil holku sou dost ubohost, pokud tě holka bez toho nechce tak se na ni vyser a neriskuj že se zabiješ, za to žádná ženská nestojí.
3) Hodnotit motorkáře podle věku mě připadá nesmyslný, víc budu věřit týpkovi co je mu 19 ale má najetých 50000km než někomu co je mu 40 ale řídičák na mašinu má týden.
neřikam nabalit :D ale když seš doma sám a nemáš co dělat tak to je dobrý a aspoň si nemusíš mrskat víš takhle přemejšlim já...je mi 16 tak si chci užívat a s motkou to de rychlejš
btw. je na pohodový vyjížďky a sem tam nějakej ten výlet na hrad nebo na slovensko lepší 125 varadero nebo 125 tdr???
Ale zase kdyz vis co kazda masina chce, tak je to pak krasa kdyz s nima umis jezdit a presne vic co chtej
tomtnt>kazdy ma neco do sebe. S dvoutaktem musis dodrzovat urcity zasady jizdy, jinak zadres. Zvlast nebezpecny na zajizdeny masiny. U 4T tech pravidel mas mnohem mene a navic nelijes olej jak kokot, to je fakt.
Ale zase kdyz vis co kazda masina chce, tak je to pak krasa kdyz s nima umis jezdit a presne vic co chtej
jaký mám dodržovat zásady jízdy??? rád se přiučím... nic o tom nevim
tomtnt> Jestli bys lil olej jak kokot tak je to tvůj problém, já ho leju jak "normální" člověk co jezdí na 2T. Navíc s oilmasterem leješ jednou za pár set/tisíc kilometrů.
Servis> Nemusíš furt točit, když jedeš na nízký otáčky tak je to stejně líný jako 4T, akorát tam kde 4T končí tam 2T teprvé začíná.
Stráťa>PosMiros> Třeba bys neměl brzdit motorem, dlouhodobá rychlejší jízda na málo plynu taky není moc dobrej nápad (ten motor líp snese jízdu na plnej kotel než jízdu na málo plynu).
tomtnt> Jestli bys lil olej jak kokot tak je to tvůj problém, já ho leju jak "normální" člověk co jezdí na 2T. Navíc s oilmasterem leješ jednou za pár set/tisíc kilometrů.
Servis> Nemusíš furt točit, když jedeš na nízký otáčky tak je to stejně líný jako 4T, akorát tam kde 4T končí tam 2T teprvé začíná.
souhlas