globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přehřívá se
 
18.2.2007 v 16:07
Mám problém moje cagiva elefant 125 se přehřívá ted když je ještě zima tak to celkem jde ale jakmile se oteplí tak to bude hrůza. Chtěl bych to vyřešit dřív než začne sezona. Chtel bych se vás zeptat čím to může být? Začlo to dělat po výměně fridexu před tím to bylo v pohodě a teď jakmile jí dýl ženu tak se začne přehřívat. Může nějak účinnost fridexu ovlivnit poměr ve kterym ho namícham s vodou?

Přehřívá se

18.2.2007 v 16:59 | Nahoru | #1
prkouknout cely chladici okruh, termostat jestli otvira, hadice atd.. ;)

Přehřívá se

18.2.2007 v 17:00 | Nahoru | #2
no a nevis jak vyskouset ten termostat?

Přehřívá se

18.2.2007 v 18:49 | Nahoru | #3
dej hrnec na sporák nalej vodu,termostat do vody,postupně zahřívej vodu a termostat se musí otevřít

Přehřívá se

19.2.2007 v 09:34 | Nahoru | #4
Hlavně vylej fridex a dej tam parafu, nebo inugel nebo něco do motorek a ne fridex, pak zkontroluj termostat.

Přehřívá se

19.2.2007 v 11:34 | Nahoru | #5
nech tam co tam mas..ta motorka by se prehrivat nemela ani s obic vodou..fridex je tam jen aby ti zvysil teplotu varu + nejaky ty mazaci vlastnosti..podle ceho jsi poznal ze se ti to prehriva?..jestli tomu davas kour a jezdis po meste neni to uplne nenormalni..jestli to neni jen tvuj subektivni pocit..mmj. nestaroval jsi to treba bez vody mezi vymenama vid?..:)..

Přehřívá se

19.2.2007 v 13:36 | Nahoru | #6
Myslím že fridex by v hliníkovým motoru bejt neměl, teda já to mám psaný v manuálu. No ale na tohle to mít vliv nebude, zkus ten termostat nebo jestli někde nemůže být bublina. Ještě mě napadá pumpa, ale to nevím jak otestovat.

Přehřívá se

19.2.2007 v 15:03 | Nahoru | #7
Termostat vyzkousis presne jak se tu psalo....hrnek s vodou, teplomer(ne ten pod pazu :cool: ) a termostat...tak zjsitis, kdy se ti otvira.
Co se tyce fridexu, tak ja menil chladici kapalinu ted o vikendu...a osobne bych tam takovy svinstvo nikdy nedal. Zkus neco jinyho, nez to co koupis na benzince :cool:
Na motorky jsou uz primo namichany smesi, ale je to trochu drazsi. Ja jsem dal od VW B12+ v pomeru 1:2. Kazdopadne to musi byt nemrzka na hlinikovy motory.
Nemrzka sice chladici vlastnosti nepatrne zhorsi, ale ne natolik aby to smrtelnik poznal :D a musi tam byt uz jen minimalne kvuli zvyseni bodu varu.
Takze bych se kouknul jestli je v poradku termostat, hadice(bubliny v nich), jestli je ji tam dost, jestli nemas treba chladic zapraskanej svinstvem...

A jak uz to nekdo pise - pokud jsi nastartoval bez vody...tak muze byt neco s pumpou...Ale Cagivu Elefant jsem videl jen za jizdy, takze tohle jsou spis spekulace.

Přehřívá se

19.2.2007 v 20:33 | Nahoru | #8
No bez fridefu jsem to nestartoval a mozna to neni fridef je to smes do hlinikovejch motoru. Nevim co tam je za čerpadlo a myslim že tam je jenom vrtulka. Bublina mě taky napadla ale nevim jak ji připadně odstranit. No že se to přehřívá jsem poznal tak že když jsem jezdil před výměnou tak mi teplota nestoupla nad 80 stupnu at jsem to honil jak chtel tak to na vic nevylezlo a ted jakmile vyjedu z mesta dam ctyrku petku a trochu ji davam tak teplota leti nahoru jako blazen. Je to desne znatelny na vykonu jakmile se to zahreje tak to ztrati vykon a neni to schopny jet vic jak 75km/h když je to optimalně zahřáty tak tam mam stovku ani nemrknu. Po meste to jezdi v pohode.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist