Má to originální výfuky, nebo nějaké otevřené? Střílí to i při normální jízdě v konstantních otáčkách, nebo při zavření plynu?
Střílení způsobuje chudá směs. A ta je často důsledkem namontování otevřeného výfuku, nebo netěsnosti výfukového potrubí. Ale u tak staré motorky můžou být příčiny i jinde - třeba může blbnout po zahřátí box s elektronikou zapalování. Má na to vliv třeba i správné seřízení volnoběžných otáček.
U tak staré motorky by to chtělo asi vzít zgruntu - nové svíčky, fajfky, seřídit hladiny, volnoběžnou směs a synchronizaci karburátorů, případně je demontovat a vyčistit... Záleží, jak se o to staral předchozí majitel.
(Mezitím mě předběhl Prda1, ale nesouhlasím s "...pokud máš nějaký laďák a střílí ti to za jízdy po ubrání plynu tak o nic nejde to je normální..." - není to normální a mělo by se to seřídit, protože po čase dojde k podpálení výfukových ventilů)
1 reakcí na tento příspěvek Střileni do vyfuku
Tak to je při vyrabování laufů běžný jev, pokud se nedoladí karburátory. Zkontroluj volnoběžné otáčky, jestli jsou okolo 1000 (mají být 950-1050). Příliš nízký volnoběh tohle dělá. Pokud je OK, zkus, jestli dobře těsní kolena do koncovek - v místech, kde přecházejí svody do těch objímek, to nesmí profukovat, jinak se to musí pořádně přetěsnit. A pokud to těsní, nezbývá než zkusit obohatit směs volnoběhu - ale o tom bude až příští lekce
(hm, odeslalo se to dvakrát...)