globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?
 
4.5.2008 v 14:50
Čemu to pomůže?
Předchozí
1 2
Následující

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

9.5.2008 v 12:02 | Nahoru | #31
Pokud si laďák a filtr kupuješ protože Ti to někdo poradil,tak se nemá cenu ptát.
O tom musíš být sám přesvědčen. Jedině souhlasím
Proč si radši nekoupíš rovnou silnější motocykl? Když si spočítáš ty náklady-výfuk popř. svody, KaN, powercomander, cena za seřízení atd.-např. starosti v zahraničí, na STK, vyplývá mně z toho jediné-to co děláš, nedává moc smysl.

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

9.5.2008 v 12:19 | Nahoru | #32
hele jak by slo vyresit kdyz to netahne odspodu,driv to tahlo nez sem dal tak otevreny vejfuky nemyslite ze by pomohla naka preazka v potrubi??

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

9.5.2008 v 12:30 | Nahoru | #33

Tyger...8>hele jak by slo vyresit kdyz to netahne odspodu,driv to tahlo nez sem dal tak otevreny vejfuky nemyslite ze by pomohla naka preazka v potrubi??



ty voe už si děláš prdel lol už jsme ti vedle radili abys nechal seřídit karbeci, a treba to pomůže. Necpi furt nějakou přepážku to potrubí.... :o

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

9.5.2008 v 12:38 | Nahoru | #34
tak to zkousim vsude vic hlav vic vi

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

9.5.2008 v 21:08 | Nahoru | #35

Brumbál>Pokud si laďák a filtr kupuješ protože Ti to někdo poradil,tak se nemá cenu ptát.
O tom musíš být sám přesvědčen. Jedině souhlasím
Proč si radši nekoupíš rovnou silnější motocykl? Když si spočítáš ty náklady-výfuk popř. svody, KaN, powercomander, cena za seřízení atd.-např. starosti v zahraničí, na STK, vyplývá mně z toho jediné-to co děláš, nedává moc smysl.


Mě nejde o výkon, 150 koní je dostačujících.
Jde mi o zvuk a vzhled. S homologovaným výfukem nebud problém ani na STK ani v zahraničí. Takže jsem to nějak nepochopil...

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

11.5.2008 v 09:17 | Nahoru | #36
Indigo> Změnit zvuk a vzhled za dvacku,to je dost.
Stejně to chce dávat odzkoušené.Kdysi jsem četl testy deseti výfuků(koncovek) a různých Dynijetů na Fraroše,jen dva dosahovali hodnot originálu a jeden byl o 3koně lepší s průběhem krouťáku skoro stejným jak u originálu.
Ostatní buď posunuly použitelné otáčky výše nebo tam vznikali díry ve výkonu"pytle".
Dost o tomto píšou v Německých časopisech,zabývajícíma se různýmy úpravamy motorů a podvozků.

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

10.7.2008 v 10:15 | Nahoru | #37
Zdar chlapy, zajima me kdyz si koupim vzduch. filtr K&N na FZ6ku fazery, co si k nemu musim koupit na cisteni? Jakej je rozdil trebas v tomhle: http://www.morepowe...SearchStartRecord=16 a v tomhle: http://www.morepowe...SearchStartRecord=16 ??? Diky za odpoved:)

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

10.7.2008 v 10:43 | Nahoru | #38
Ulv.> Otevrena koncovka ochudi smes. Propustny filtr ochudi jeste vic. Zazehovy motor ma maximalni vykon pri mirne bohate smesi. Tady neni co resit. Pokud je motor strikacka s lambda sondou tak si bohatost ridici jednotka poresi. Pokud karburator tak to pravdepodobne sakra poznas, aspon u me to bylo zdechly v dusledku ochuzeni smesi ve srovnani s puvodnim papirovym filtrem. Ja to poresil instalaci Dynojet kitu a pouzitim vetsich hlavnich trysek a ted je to bomba, podstatne lepsi nez v origo stavu.

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

10.7.2008 v 10:45 | Nahoru | #39

misut22>Zdar chlapy, zajima me kdyz si koupim vzduch. filtr K&N na FZ6ku fazery, co si k nemu musim koupit na cisteni? Jakej je rozdil trebas v tomhle: http://www.morepowe...SearchStartRecord=16 a v tomhle: http://www.morepowe...SearchStartRecord=16 ??? Diky za odpoved:)



Rozdil je ten, ze jeden je chromovanej

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

10.7.2008 v 12:09 | Nahoru | #40

PetrVTR_new>misut22>Zdar chlapy, zajima me kdyz si koupim vzduch. filtr K&N na FZ6ku fazery, co si k nemu musim koupit na cisteni? Jakej je rozdil trebas v tomhle: http://www.morepowe...SearchStartRecord=16 a v tomhle: http://www.morepowe...SearchStartRecord=16 ??? Diky za odpoved:)

Rozdil je ten, ze jeden je chromovanej



Jako olej kterym potiram ten filtr je chromovanej?

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

10.7.2008 v 12:49 | Nahoru | #41

misut22>PetrVTR_new>misut22>Zdar chlapy, zajima me kdyz si koupim vzduch. filtr K&N na FZ6ku fazery, co si k nemu musim koupit na cisteni? Jakej je rozdil trebas v tomhle: http://www.morepowe...SearchStartRecord=16 a v tomhle: http://www.morepowe...SearchStartRecord=16 ??? Diky za odpoved:)

Rozdil je ten, ze jeden je chromovanej

Jako olej kterym potiram ten filtr je chromovanej?



Jakej olej? To jsou olejovy filtry

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

10.7.2008 v 19:18 | Nahoru | #42
PetrVTR_new> mě to seřizoval jeden típek co hodně rozumí motkám a nakonec je to se spotřebou jinak než jsem čekal. Jde tam více vzduchu, čili směs více obohatil.

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

10.7.2008 v 19:21 | Nahoru | #43

Ulv.>PetrVTR_new> mě to seřizoval jeden típek co hodně rozumí motkám a nakonec je to se spotřebou jinak než jsem čekal. Jde tam více vzduchu, čili směs více obohatil.



Kurňa ty tu vališ kliny , tobje to čudi jak traktor z prvni republiky , jak sem jel za tebu z teho Harmanca , tak sem potem třy dny ležel na IPCE , bo sem se nemohl razdychať !!!

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

10.7.2008 v 19:38 | Nahoru | #44
po montáži laděný koncovky si to stříkačka přebere a upraví si bohatost sama , ale když přidáš i KN tak už si stim některý neporaděj....Jinak KN a jiný otevřený filtry se montují pro závodní(sportovní) účely,kde tolik nezáleží na životnosti motoru(rozuměj že závodníci nepotřebujou aby motor vydržel např. 20tis km bez generálky)Prostě pustí větší % bordelu

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

10.7.2008 v 22:20 | Nahoru | #45

Delta>po montáži laděný koncovky si to stříkačka přebere a upraví si bohatost sama , ale když přidáš i KN tak už si stim některý neporaděj....Jinak KN a jiný otevřený filtry se montují pro závodní(sportovní) účely,kde tolik nezáleží na životnosti motoru(rozuměj že závodníci nepotřebujou aby motor vydržel např. 20tis km bez generálky)Prostě pustí větší % bordelu



nic si strikacka sama neprebere a uz vubec ne bohatost! lol k tomu slouzi powercommander...jinak premyslej k cemu by ho nekdo delal?
O tve uvaze o propustnosti bordelu u k&n filtru nebudu ani komentovat. Same slinty.

o uvaze madmartyho a jeho propustnosti motoru nebudu ani komentovat.Doufam ze ho nikdo nebere vazne.

PS:Zavodniku lol

Naposledy editováno 10.07.2008 22:22:22

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

11.7.2008 v 08:00 | Nahoru | #46
z-x-r> někdo psal že koncovka to ochudí,a to si stříkačka přebere a dorovná(lambda si řídí z výfukových plynu poměr paliva).Koncovka + KN je už na ní velká změna a pro to Power Comander.Nebo mi chceš říct , že s montáží koncovky musíš zákonitě použít Comander????Snad ne to sou slinty

Naposledy editováno 11.07.2008 08:03:27

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

11.7.2008 v 08:15 | Nahoru | #47

z-x-r>Delta>po montáži laděný koncovky si to stříkačka přebere a upraví si bohatost sama , ale když přidáš i KN tak už si stim některý neporaděj....Jinak KN a jiný otevřený filtry se montují pro závodní(sportovní) účely,kde tolik nezáleží na životnosti motoru(rozuměj že závodníci nepotřebujou aby motor vydržel např. 20tis km bez generálky)Prostě pustí větší % bordelu

nic si strikacka sama neprebere a uz vubec ne bohatost! lol k tomu slouzi powercommander...jinak premyslej k cemu by ho nekdo delal?
O tve uvaze o propustnosti bordelu u k&n filtru nebudu ani komentovat. Same slinty.

o uvaze madmartyho a jeho propustnosti motoru nebudu ani komentovat.Doufam ze ho nikdo nebere vazne.

PS:Zavodniku lol



hele prvni je jasny, uz jen to "mapovani" vypovida ze jednotka jede podle jakesi mapy... kdyby umela vymejslet smes jen z cidel... zadny "mapy" se tam nenahravaj... takze souhlas s tim co rikas...

druhy je podle me tez pravda... KN, BMC atd filtry jsou z bavlnene tkaniny a ta proste prpoupusti vic a vetsi zrnicka prachu(bordelu obecne) nez papirovej filtr... proto se taky tyhle filtry macej tim olejem kterej ma za ukol chytat tyhle nejmensi castecky na ktery tyhle filtry narozdil od papiraku "nemaj"... blby na tom je ze se to impregnuje baj voko.. tzn kdyz malo tak to filtruje hur, kdyz moc tak projde min vzduchu nez origo... jednoduse receno, vetsi pruchodnost - horsi filtrace... vyrobci filtru ala KN a BMC to dokonce u svych "racing" rad filtru pisou...

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

11.7.2008 v 08:52 | Nahoru | #48

PetrVTR_new>misut22>PetrVTR_new>misut22>Zdar chlapy, zajima me kdyz si koupim vzduch. filtr K&N na FZ6ku fazery, co si k nemu musim koupit na cisteni? Jakej je rozdil trebas v tomhle: http://www.morepowe...SearchStartRecord=16 a v tomhle: http://www.morepowe...SearchStartRecord=16 ??? Diky za odpoved:)

Rozdil je ten, ze jeden je chromovanej

Jako olej kterym potiram ten filtr je chromovanej?

Jakej olej? To jsou olejovy filtry



Ja si rikal ze mi to nejak nestymuje:o) A mužete mi nekdo ukazat cim a jak se pecuje o ten vzduch filtr K&N ?.?

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

11.7.2008 v 08:59 | Nahoru | #49

Delta>z-x-r> někdo psal že koncovka to ochudí,a to si stříkačka přebere a dorovná(lambda si řídí z výfukových plynu poměr paliva).Koncovka + KN je už na ní velká změna a pro to Power Comander.Nebo mi chceš říct , že s montáží koncovky musíš zákonitě použít Comander????Snad ne to sou slinty



vetsina motorek lambdu nema.. a ta lambda tam neni tak nejak kvuli optimalni smesi pro jizdu ale pro to aby se neoddelal kat v urcitejchrezimech jizdy... taky ta lambda neovlivnuje dodavku paliva nejak vyrazne, v celeme spektru... a hlavne to dela s urcitym spozdenim... tzn optimalni smes tim nedocilis...

podle me commander pouzit nemusis ani v jednom pripade:) jen pokud propustnejsi koncovka dokaze ve spicce dostat z motoru naky koniky navic tak se asi v danem spektru (vetsinou) musi trochu obohatit... jinak ale motory motorek bezi vetsinou dost vyrazne bohate a dane upravy vetsinou smes ochudi ze beze zmen na vstrikovani/karbci to jede o neco min a mozna to min zere... ono kdyz to dela vetsi kraval tak vetsinou subjektivni pocit je ten ze to vic jede....

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

11.7.2008 v 09:00 | Nahoru | #50
misut: jsou na to spesl "vodicky" rotok na prani, a olej na impregnaci.. ale jde to susim vyprat i jen ve vode, pripadne jarove vode...

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

11.7.2008 v 09:17 | Nahoru | #51
Kucí, prosim, ted trochu blize k power commanderu. Jak se to pripojuje, kdo to naprogramuje apod? DIky:)

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

11.7.2008 v 11:57 | Nahoru | #52
assassin> díky,čekal sem jestli se zapojíš a trochu to tady pomůžeš vysvětlit....

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

11.7.2008 v 11:58 | Nahoru | #53
www.redmoto.cz/power-commandery-3/

Naposledy editováno 11.07.2008 12:06:37

Je nutné dávat k laděné koncovce K&N?

21.4.2009 v 15:30 | Nahoru | #54
Tak uz tam mam akrapy a pwcmd a je to pecka:o))
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist