Jak jsou na tom motory kolem 20 tis. km???...Kolik ten motor snese?? Myslím, když je jetý normalně a neee na okruhu.
Na co si dát u tehle mašiny při koupi pozor??
Kolik by případně stalo GO motoru.??
A Váš názor na různé ročníky výroby, jaký jsou lepší, jak moc poruchový atd.
Všem moc děkuji za odpovědi.
For MaxR1: neboj pujčka je od dědy.
For Shehulacek: ne v pohodě, omlouvat se nemusíš, jo floutek jsem , ale s motorkama žiju dlouho. Nevim jak to děláš, ale zas si to uhodl zrovna jsem před par měsici dodělal rozšíření na A neomezený....musim říct teda, že by ty autoškoly měly více zpřísnit, nejlehčí co jsem kdy dělal. Dřív byly těžší testy aspon, ale ted ...a potom se člověk divý, že je tolik mrtvých, jak v autě tak na motorce. Bejt vládou néchám bodovej system systémem a pořad neštouram se v píčovinách a začal bych u autoškol, když ty na silnici pustí, kde jakeho vola(Krávu).
Hlavněkup jen při slušném jednání a stopro historií jak ti někdo odpoví nevím tak to radši ukonči nabídka je obrovská a jistě něco seženeš a na podzim se toho nabízí k prodeji hafo.
martin1>To Pietro.kamoš prodává 03 stříbrná,titan Arrow má ji ode mně, ale nevím jestli ji už neprodal,jinak mám 04 modrobílá, titan Termignoni a trochu přemýšlím, že ji prodám.
Hlavněkup jen při slušném jednání a stopro historií jak ti někdo odpoví nevím tak to radši ukonči nabídka je obrovská a jistě něco seženeš a na podzim se toho nabízí k prodeji hafo.
A máš nějakou fotku obou?? A kolik bys sis tak představoval za tu 04??
motodoctor>z-x-r> jé tak sory. Omlouvám se. Já zapoměl že motorky se kupujou jako rohlíky. Prostě pár dní to vydrží a pak šup do šrotu s tím. To mají ti japonci zkvěle vymyšleno. lol lol lol Ale vážne když někdo desetkrát přetočí tachometr tak je jasný že je to na generálku. Pak to má těch 21568km!! jak píšeš ale v kolech je o 150 000víc
Presne tak
ja jel na 98,04 a 07, motorove jsem byl zklamany (proti ZX10), ale hraje v tom velkou roli podvozek (ktery ten efekt divokosti motoru muze tlumit coz je ku prospechu treba na okruh) a u 07 udajne omezeni vykonu na 1.-3.stupen
Bubrak ZX10R>no ty starsi zraly olej a od GSXR1000 moc nestihaly (motorove), ram a rafky sou dost krehky, ale to asi i u tech poslednich, pac mi zrovna nedavno rikal jeden servisak jak se lehce trhaj podsedlovy ramy na novych R1 (samo pri bouracce), nejlepsi ale bude asi ta nejnovejsi, pac jen u Suzuki se hodne povida jak je starsi K5/6 lepsi nez novejsi K7/8 (pravda i o ZX10 sem slysel ze nejlepsi je 04, ale to bylo jen jednou)
ja jel na 98,04 a 07, motorove jsem byl zklamany (proti ZX10), ale hraje v tom velkou roli podvozek (ktery ten efekt divokosti motoru muze tlumit coz je ku prospechu treba na okruh) a u 07 udajne omezeni vykonu na 1.-3.stupen
no jako podvozek je nejdulezitejsi , na co ti je rozhozena motorka ze 150k v zatacce?
lepsi investovat do podvozku aby jsi to s tema 150k bez problemu projel. U motorek neni nekdulezitejsi cesta rovne ale zatacky to je jak lotus a viper radsi se vlezu do zatacky nez pojedu + 50mil rychleji rovne
motodoctor>z-x-r> Ale vážne když někdo desetkrát přetočí tachometr tak je jasný že je to na generálku. Pak to má těch 21568km!! jak píšeš ale v kolech je o 150 000víc
jojo a tady je zakopanej pes. Pak vznikají ty dotazy, jestli najetých 20 tis km není moc :o
SENGVIN>Bubrak ZX10R>no ty starsi zraly olej a od GSXR1000 moc nestihaly (motorove), ram a rafky sou dost krehky, ale to asi i u tech poslednich, pac mi zrovna nedavno rikal jeden servisak jak se lehce trhaj podsedlovy ramy na novych R1 (samo pri bouracce), nejlepsi ale bude asi ta nejnovejsi, pac jen u Suzuki se hodne povida jak je starsi K5/6 lepsi nez novejsi K7/8 (pravda i o ZX10 sem slysel ze nejlepsi je 04, ale to bylo jen jednou)
ja jel na 98,04 a 07, motorove jsem byl zklamany (proti ZX10), ale hraje v tom velkou roli podvozek (ktery ten efekt divokosti motoru muze tlumit coz je ku prospechu treba na okruh) a u 07 udajne omezeni vykonu na 1.-3.stupen
no jako podvozek je nejdulezitejsi , na co ti je rozhozena motorka ze 150k v zatacce?
lepsi investovat do podvozku aby jsi to s tema 150k bez problemu projel. U motorek neni nekdulezitejsi cesta rovne ale zatacky to je jak lotus a viper radsi se vlezu do zatacky nez pojedu + 50mil rychleji rovne
Jak kdo, ja pojedu radsi o 50mil rychleji rovne. Rovne je to totiz porad bezpecnejsi nez hrotit zatacky, kde se za hranu dostanes mnohem snadneji jen zmenou povrchu vozovky. Ale jak sem psal, na okruh dobry.
PietroDosSantos>Jo ja jel jednou na simaku a vletel mi do oka komar nebo co to bylo a od ty doby je to na picu s tim okem asi budu muset na vyhlazeni rohovky nebo neco
Sengvin: ouu jo mušky jsou prevít, taky mi parkrat vlítnul hajzl do oka, ale bylo to ok...tak až ti to dobře dopadne
Naposledy editováno 07.07.2008 10:57:13
Naposledy editováno 07.07.2008 11:18:59