globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha R1
 
5.7.2008 v 22:57
Zdravim Vás všechny, potřeboval bych pár rad. Pro začátek, mám v merku koupit si Yamahu R1. Ročník newim řekněme že na ní mám kolem 150 tis. až 165 tis....Chtěl jsem se zeptat na pár otázek.

Jak jsou na tom motory kolem 20 tis. km???...Kolik ten motor snese?? Myslím, když je jetý normalně a neee na okruhu.

Na co si dát u tehle mašiny při koupi pozor??

Kolik by případně stalo GO motoru.??

A Váš názor na různé ročníky výroby, jaký jsou lepší, jak moc poruchový atd.

Všem moc děkuji za odpovědi.

Yamaha R1

6.7.2008 v 12:36 | Nahoru | #31
Jo díky chlapi, přesně tohle jsem chtěl slyšet.

For MaxR1: neboj pujčka je od dědy.

For Shehulacek: ne v pohodě, omlouvat se nemusíš, jo floutek jsem , ale s motorkama žiju dlouho. Nevim jak to děláš, ale zas si to uhodl zrovna jsem před par měsici dodělal rozšíření na A neomezený....musim říct teda, že by ty autoškoly měly více zpřísnit, nejlehčí co jsem kdy dělal. Dřív byly těžší testy aspon, ale ted ...a potom se člověk divý, že je tolik mrtvých, jak v autě tak na motorce. Bejt vládou néchám bodovej system systémem a pořad neštouram se v píčovinách a začal bych u autoškol, když ty na silnici pustí, kde jakeho vola(Krávu).

Yamaha R1

6.7.2008 v 13:07 | Nahoru | #32
to je deda vážně záhada. lol lol lol Tady se hážou kilometrivý cifry jak sviňa ale když si jdete koupit moto tak mají všechny jen 35,000km a může být třeba 20 let stará

Yamaha R1

6.7.2008 v 13:27 | Nahoru | #33
To Pietro.kamoš prodává 03 stříbrná,titan Arrow má ji ode mně, ale nevím jestli ji už neprodal,jinak mám 04 modrobílá, titan Termignoni a trochu přemýšlím, že ji prodám.
Hlavněkup jen při slušném jednání a stopro historií jak ti někdo odpoví nevím tak to radši ukonči nabídka je obrovská a jistě něco seženeš a na podzim se toho nabízí k prodeji hafo.

Yamaha R1

6.7.2008 v 13:31 | Nahoru | #34
PietroDosSantos vubec to nekupuj...R1 se 20tis km je uz davno kaput! GO te ceka presne v 21568km!! Tak bacha!

PS:Radeji na to ani nesahej-nesedej..Praskaj tomu podsedlaky a kdyz ti rupne tak se nedoplatis. lol

Yamaha R1

6.7.2008 v 13:34 | Nahoru | #35

Max R1>motodoctor> Je to tak...V testu jsem četl že dá při standardním zacházení 100tis km uplně v poho...



Tak ten test si cetl nejak divne nebo vozralej...100tis vydrzela tak tak a byla na odpis v tom testu....
Jen detail.

Yamaha R1

6.7.2008 v 13:43 | Nahoru | #36
z-x-r> jé tak sory. Omlouvám se. Já zapoměl že motorky se kupujou jako rohlíky. Prostě pár dní to vydrží a pak šup do šrotu s tím. To mají ti japonci zkvěle vymyšleno. lol lol lol Ale vážne když někdo desetkrát přetočí tachometr tak je jasný že je to na generálku. Pak to má těch 21568km!! jak píšeš ale v kolech je o 150 000víc

Yamaha R1

6.7.2008 v 13:44 | Nahoru | #37

martin1>To Pietro.kamoš prodává 03 stříbrná,titan Arrow má ji ode mně, ale nevím jestli ji už neprodal,jinak mám 04 modrobílá, titan Termignoni a trochu přemýšlím, že ji prodám.
Hlavněkup jen při slušném jednání a stopro historií jak ti někdo odpoví nevím tak to radši ukonči nabídka je obrovská a jistě něco seženeš a na podzim se toho nabízí k prodeji hafo.



A máš nějakou fotku obou?? A kolik bys sis tak představoval za tu 04??

Yamaha R1

6.7.2008 v 14:14 | Nahoru | #38

motodoctor>z-x-r> jé tak sory. Omlouvám se. Já zapoměl že motorky se kupujou jako rohlíky. Prostě pár dní to vydrží a pak šup do šrotu s tím. To mají ti japonci zkvěle vymyšleno. lol lol lol Ale vážne když někdo desetkrát přetočí tachometr tak je jasný že je to na generálku. Pak to má těch 21568km!! jak píšeš ale v kolech je o 150 000víc



Presne tak

Yamaha R1

6.7.2008 v 15:25 | Nahoru | #39
A co myslíte chlapi, jakej ročník se jim povedl nejlíp??

Yamaha R1

6.7.2008 v 15:55 | Nahoru | #40
no ty starsi zraly olej a od GSXR1000 moc nestihaly (motorove), ram a rafky sou dost krehky, ale to asi i u tech poslednich, pac mi zrovna nedavno rikal jeden servisak jak se lehce trhaj podsedlovy ramy na novych R1 (samo pri bouracce), nejlepsi ale bude asi ta nejnovejsi, pac jen u Suzuki se hodne povida jak je starsi K5/6 lepsi nez novejsi K7/8 (pravda i o ZX10 sem slysel ze nejlepsi je 04, ale to bylo jen jednou)

ja jel na 98,04 a 07, motorove jsem byl zklamany (proti ZX10), ale hraje v tom velkou roli podvozek (ktery ten efekt divokosti motoru muze tlumit coz je ku prospechu treba na okruh) a u 07 udajne omezeni vykonu na 1.-3.stupen

Yamaha R1

6.7.2008 v 19:31 | Nahoru | #41

Bubrak ZX10R>no ty starsi zraly olej a od GSXR1000 moc nestihaly (motorove), ram a rafky sou dost krehky, ale to asi i u tech poslednich, pac mi zrovna nedavno rikal jeden servisak jak se lehce trhaj podsedlovy ramy na novych R1 (samo pri bouracce), nejlepsi ale bude asi ta nejnovejsi, pac jen u Suzuki se hodne povida jak je starsi K5/6 lepsi nez novejsi K7/8 (pravda i o ZX10 sem slysel ze nejlepsi je 04, ale to bylo jen jednou)

ja jel na 98,04 a 07, motorove jsem byl zklamany (proti ZX10), ale hraje v tom velkou roli podvozek (ktery ten efekt divokosti motoru muze tlumit coz je ku prospechu treba na okruh) a u 07 udajne omezeni vykonu na 1.-3.stupen



no jako podvozek je nejdulezitejsi , na co ti je rozhozena motorka ze 150k v zatacce?
lepsi investovat do podvozku aby jsi to s tema 150k bez problemu projel. U motorek neni nekdulezitejsi cesta rovne ale zatacky to je jak lotus a viper radsi se vlezu do zatacky nez pojedu + 50mil rychleji rovne

Yamaha R1

6.7.2008 v 19:34 | Nahoru | #42

motodoctor>z-x-r> Ale vážne když někdo desetkrát přetočí tachometr tak je jasný že je to na generálku. Pak to má těch 21568km!! jak píšeš ale v kolech je o 150 000víc



jojo a tady je zakopanej pes. Pak vznikají ty dotazy, jestli najetých 20 tis km není moc :o

Yamaha R1

6.7.2008 v 21:38 | Nahoru | #43
Kéž by nebylo tolik stočenych tacho

Yamaha R1

6.7.2008 v 21:43 | Nahoru | #44

PietroDosSantos>Kéž by nebylo tolik stočenych tacho



proto je v dnešní době údaj na tacho pouze informativní, a řekl bych že je to skoro to poslední co mě zajímá. Důležitý je celkový stav motorky

Yamaha R1

6.7.2008 v 22:57 | Nahoru | #45
Prej se dá hodně poznat na brzdících kotoučích?

Yamaha R1

6.7.2008 v 22:58 | Nahoru | #46
a to bude tvoje prvni?

Yamaha R1

6.7.2008 v 23:08 | Nahoru | #47
Z litranku joo.....otec ma XJR 1200, ale na tom mě to moc neba, přece mam radši jen kapoty.

Yamaha R1

6.7.2008 v 23:26 | Nahoru | #48
jj kapoty maj neco do sebe ,nechtel jsem rikat at si to nekupujes ze je to moc ,protoze ono to je podle me jedno dneska 600 1000 zabijes se na obou kamos to nedal na pincku,hlavne do toho netahej ego a bude to ok

Yamaha R1

6.7.2008 v 23:42 | Nahoru | #49
Asi tak hlavně myslet hlavou. Přesně zabít se da i na kole a ty dnešní 600 maj už 130PS, ale pořad je to 600 lol a to nebudí RESPECT lol jako když je tam 1000...hehe když ja si vzpomenu na svoje mlatičky na pincku..docela kruty kreše jednou jsem snim hodil front flipa lol ....měl jsem štěstí na to že jsem neměl ani helmu, tak jsem se oprašil a jel dom...ale naražena kyčel bolela tyden a pěkna modřina..nejhorší co jsem kdy měl

Yamaha R1

6.7.2008 v 23:48 | Nahoru | #50
ti prodám novou s dvěma motory

Yamaha R1

7.7.2008 v 01:32 | Nahoru | #51

39616>ti prodám novou s dvěma motory


a uz je to tu ;o)
neni 20 ako 20 ...

Yamaha R1

7.7.2008 v 02:10 | Nahoru | #52

HausO>39616>ti prodám novou s dvěma motory
a uz je to tu ;o)
neni 20 ako 20 ...



lol asi tak...řekl bych závodně nejetá.

Yamaha R1

7.7.2008 v 04:11 | Nahoru | #53

SENGVIN>Bubrak ZX10R>no ty starsi zraly olej a od GSXR1000 moc nestihaly (motorove), ram a rafky sou dost krehky, ale to asi i u tech poslednich, pac mi zrovna nedavno rikal jeden servisak jak se lehce trhaj podsedlovy ramy na novych R1 (samo pri bouracce), nejlepsi ale bude asi ta nejnovejsi, pac jen u Suzuki se hodne povida jak je starsi K5/6 lepsi nez novejsi K7/8 (pravda i o ZX10 sem slysel ze nejlepsi je 04, ale to bylo jen jednou)

ja jel na 98,04 a 07, motorove jsem byl zklamany (proti ZX10), ale hraje v tom velkou roli podvozek (ktery ten efekt divokosti motoru muze tlumit coz je ku prospechu treba na okruh) a u 07 udajne omezeni vykonu na 1.-3.stupen

no jako podvozek je nejdulezitejsi , na co ti je rozhozena motorka ze 150k v zatacce?
lepsi investovat do podvozku aby jsi to s tema 150k bez problemu projel. U motorek neni nekdulezitejsi cesta rovne ale zatacky to je jak lotus a viper radsi se vlezu do zatacky nez pojedu + 50mil rychleji rovne



Jak kdo, ja pojedu radsi o 50mil rychleji rovne. Rovne je to totiz porad bezpecnejsi nez hrotit zatacky, kde se za hranu dostanes mnohem snadneji jen zmenou povrchu vozovky. Ale jak sem psal, na okruh dobry.

Yamaha R1

7.7.2008 v 08:04 | Nahoru | #54
Bubrak ZX10R> no o tom by se dalo polemizovat kde rovne pojedes!Bezpecne rovne tak pouze taky na okruhu stejne jako zatacky.A v provozu je to skoro stejne nebezpecne jako zatacky(auta zmena smeru aut,krizovatky ,polni vyusteni atd atd)

PietroDosSantos>Jo ja jel jednou na simaku a vletel mi do oka komar nebo co to bylo a od ty doby je to na picu s tim okem asi budu muset na vyhlazeni rohovky nebo neco

Yamaha R1

7.7.2008 v 10:30 | Nahoru | #55
Mám na R1 najeto 60 000 km a motor šlape. Nechával jsem to prohlédnout a nebylo nutné na něm nic dělat. Jen běžné opravy a výměny co si vyžaduje provoz. Při nákupu R1 je potřeba dávat bacha na milion věcí a stejně je neodhalíš všechny. Jinak bych doporučoval model 04 ten je úchvatný, oslovil mě.

Yamaha R1

7.7.2008 v 10:54 | Nahoru | #56
Roubi_R1 : díkes....jo 04 hodně jsem oni přemyšlel, ale uvidim jak spadnou ceny po prazdinach, musim ještě něco došetřit....ale takove ty nejduležitější věci zrovna u R1, kde se co nejvíc pozna??

Sengvin: ouu jo mušky jsou prevít, taky mi parkrat vlítnul hajzl do oka, ale bylo to ok...tak až ti to dobře dopadne

Naposledy editováno 07.07.2008 10:57:13

Yamaha R1

7.7.2008 v 11:16 | Nahoru | #57
PietroDosSantos> ono je jedno jestli u R1 či jené sportovní mašiny. Brzdy řeknou hodně, odřeniny, opotřebení atd. Zvuk motoru, zvuk spojky jestli nerachotí, řetězovka v jakém je stavu, jak jsou sjeté gumy, jestli někde něco viditelně neteče, jak je mašina udržovaná, jestli má někde svary nebo něco ohnutého. Chce to hodně dobře vybírat a to i podle minulosti motorky. Třeba je dobré když jsou k mašině i originál díly, jako třeba když má laďák tak seriový výfuk k ní, to stejný s hadicema, panceřovky i originály. Obecně koukat na vše, co jde vidět, ale spousty věcí neuvidíš. Já koupil mašinu s plným původem, vyplněnou serviskou, koupenou v ČR druhý majitel, vše se dalo dohledat i v servisu. Hledal jsem ji 3 měsíce, mezitím jsem viděl strašný stroje, některé jsou naleštěné, ale pak jukneš a je to hrůza.

Naposledy editováno 07.07.2008 11:18:59

Yamaha R1

7.7.2008 v 11:48 | Nahoru | #58
Roubi_R1 : ty jo koukam, že budu mít hodně prace co dělat abych nevzal naleštěnej šrot ...no jo kdo si počka a zanecha si chladnou hlavu a rozum ten koupí dobře....a díkes

Yamaha R1

7.7.2008 v 12:00 | Nahoru | #59
PietroDosSantos> Přesně tak, nesmíš se nechat unést tím, jak někdo vyndá z garáže naleštěný stroj co okamžitě oslní. Já ji třeba koupil s tím, že mám odřenou pravou stranu po pádu ze stojánku, světlo poškrábané, plasty podřené, ale majitel měl fotky jak vypadala po pádu, než něco opravil. To je taky důležíté, koukat, zda nemá neoriginální lak a polepy a ptát se proč. Hodně štěstí ve výběru. Když tak doporučuji nakupovat n akonci nebo začátku sezóny a bacha na některé dovezené kusy.

Yamaha R1

7.7.2008 v 12:10 | Nahoru | #60
Roubi_R1> no snad štěstí bude stat jednou při mě...jak jsou třeba ochotny to pujčit na projetí majitele?? a setkal ses že hodně zatloukaj?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist