Téma: Husqvarna TE 410
 
26.6.2008 v 15:39
máte někdo náký informace o housce 410?jako váhu atd....zvažuju její koupi.+
Předchozí
1 2
Následující

Husqvarna TE 410

26.6.2008 v 22:27 | Nahoru | #1
zdar,nevim o tom ze by se na ostrych 410 neco strasne kurvilo,je to urcite dobra motorka a vazi tak 120kg

Husqvarna TE 410

27.6.2008 v 12:24 | Nahoru | #2
já mám TE570 což je o neco novější model ale vychází ze stejné konstrukce. Váží kolem 110kg. velmi dobře ovladatelná v terénu velmi silná, ta 410 by měla být dostatečná. Motor je úplně stejný jako na TE610 akorát je tam menší píst a válec.
U starších modélů odchází klika, a lehko se zadřou jelikož měli pouze jedno olejové čerpadlo u modelů 99- je tento problém již vyřešen. pokud potřebuješ manuály a další info koukni na web www.husqvarnaracingclub.cz

Husqvarna TE 410

27.6.2008 v 12:49 | Nahoru | #3

skodavrs>já mám TE570 což je o neco novější model ale vychází ze stejné konstrukce. Váží kolem 110kg. velmi dobře ovladatelná v terénu velmi silná, ta 410 by měla být dostatečná. Motor je úplně stejný jako na TE610 akorát je tam menší píst a válec.
U starších modélů odchází klika, a lehko se zadřou jelikož měli pouze jedno olejové čerpadlo u modelů 99- je tento problém již vyřešen. pokud potřebuješ manuály a další info koukni na web www.husqvarnaracingclub.cz



Tak tento údaj mě dostal: Váží kolem 110kg.

Možná bez motoru a kol........

Husqvarna TE 410

27.6.2008 v 13:13 | Nahoru | #4
Plná bude mít určitě 135+-

Husqvarna TE 410

27.6.2008 v 15:01 | Nahoru | #5
Měl jsem Husky TE 410 r.1999 a měla 138kg s rezervou v nádrži.

[img] motorka kterou jsem měl, naštěstí jen 6dní, pak jsem ji s prodělkem vrátil původnímu majiteli.....

Husqvarna TE 410

27.6.2008 v 15:08 | Nahoru | #6
RSWR> ale krásný Fáčko ;)

Husqvarna TE 410

27.6.2008 v 15:16 | Nahoru | #7
Vespa> Pravý opak Husky, držák a krasavec.

Naposledy editováno 28.06.2008 22:12:24

Husqvarna TE 410

27.6.2008 v 15:28 | Nahoru | #8
to je fakt ze s tak hnusnou maskou ta huska ani dobre jezdit nemohla

Husqvarna TE 410

27.6.2008 v 16:33 | Nahoru | #9

RSWR>skodavrs>já mám TE570 což je o neco novější model ale vychází ze stejné konstrukce. Váží kolem 110kg. velmi dobře ovladatelná v terénu velmi silná, ta 410 by měla být dostatečná. Motor je úplně stejný jako na TE610 akorát je tam menší píst a válec.
U starších modélů odchází klika, a lehko se zadřou jelikož měli pouze jedno olejové čerpadlo u modelů 99- je tento problém již vyřešen. pokud potřebuješ manuály a další info koukni na web www.husqvarnaracingclub.cz

Tak tento údaj mě dostal: Váží kolem 110kg.

Možná bez motoru a kol........


to je mi líto, že nic nevíš o techto modelech, ale má TE570 opravdu váží v serii 117kg je to psané v manuálech.
vzhledem k tomu, že mám US verzy, která nemá žádné ovládací prvky na blinkry, blinkry ani nic dalšího co je v terénu zbytečné- má tedy jenom chcípák. Navíc má kompletní titanový systém o Akrapovice tak odhaduji váhu na 110kg, ale není problém to pro tebe nechat zvážit.
Možná si to pleteš s verzí TE410E ta má asi kolem 155kg, ale to je úplně jiný motor.

Husqvarna TE 410

27.6.2008 v 16:42 | Nahoru | #10
skodavrs> Nepletu, já jsem TE 410 fyzicky měl a zvážil.

Někdy si svou krásku také zkus dát na váhu, ale pozor ať se pak nevyvrátíš.....

110 kg nemá ani KTM 300 a to je proti TE 570 koloběžka.

Husqvarna TE 410

27.6.2008 v 16:59 | Nahoru | #11
Pokud to nebude skoro zadarmo tak bych si koupi 410/610/570 etc rozmyslel. už v roce 03 na to pan Kotrba sháněl díly po všech čertech a dneska... to sammý se spotřebákem- v každým motošopu maj skladem běžný spotřební díly na japonce a ktm, na hq nic...

Husqvarna TE 410

28.6.2008 v 10:42 | Nahoru | #12
husky jsou super stroje, ale musíš trefit dobrej kousek kámoš měl TE 410 r.v. 00(ostrou), a s tou nebyl za rok a půl jediný problém...a ty díly no nevím...jen co jsem sylšel, že Huska 610 stála přes půl roku kvůli čekání na díly...

Husqvarna TE 410

28.6.2008 v 10:50 | Nahoru | #13
tak jako fakt nevim,ja sem nejdyl cekal na dily 1 tyden,jinak mel pan Kotrba vsechno u sebe

Husqvarna TE 410

28.6.2008 v 15:31 | Nahoru | #14
Starsi husqvarny-strašný hrobky...NEBRAT

Husqvarna TE 410

28.6.2008 v 16:03 | Nahoru | #15
Kuchta> no to mozna ty ostry,nesmis michat vsechno do jednoho pytle,a od roku 99 to je jen lepsi alepsi

Husqvarna TE 410

29.6.2008 v 01:03 | Nahoru | #16
tommy410> Nic proti tobe tommy410 , mas pravdu ze NEostre jsou v poho a ze se ostre kazi ale na druhou stranu si vem ze ta huska neostra ma na svuj mensi vykon taky celkem velkou vahu ,ostra je ¨lehci,uz trochu jede ale zase se nadruhou stranu cas od casu "vykotrbuje" (cti posere ),takze ted co zvolit...nic proti rikam to obecne nekdo ma treba i s ostrou dobre zkusenosti.A hlavne proti gustu zadny disputat takze nic osobniho

Husqvarna TE 410

29.6.2008 v 02:03 | Nahoru | #17
Kuchta: na kazde motorce je neco. Huska 410 610 mela dobrej motor v tom ze na nem mohla jezdit i moje babicka a vyjela by vic co se vyjezdu tyce jak 70% tohoto enduro fora, protože 410/610 ma motor kterej je pekne předvídatelnej a jde snad od nulovejch otacek a pritom se dal i slusne roztocit respektyve vykon jeste narustal s rostoucima otackama zadne XL nebo XR, podobne na tom byly starsi husabergy. Hold za pro me docela peknou charakterystiku se platilo udržbou. Ovsem trate endura a CC se stale meni a spise se v nedávných letech priblizovaly MX (skoky, rychle zatackjy, upravenejsi povrch), proto taky v dnesní době co ventyl tak neposendá roztocena 4t mrdka které jakmile dáš pod 3000 tak má spíše tendenci než jet kupředu tak raději zdechnout. Ovšem trend enduro tratí se v posledních ročnících zase vrací více do extrémů a proto bych možná řekl že to je důvod proč více jezdců nyní volí 2T endura, pač na novodobem 4t se ten motor musí proste tocit a to je v krkolomnych pasazich docela narocne oproti 300 kovemu 2T u ktereho si muzes dovolit defakto cokoliv. Pouze můj názor.

Ale mám pocit že 4t kladiva v dnesní době už prostě neexistůjí, dneska co se nehoní otáčkama nejede.

Husqvarna TE 410

29.6.2008 v 05:19 | Nahoru | #18

RSWR>skodavrs> Nepletu, já jsem TE 410 fyzicky měl a zvážil.

Někdy si svou krásku také zkus dát na váhu, ale pozor ať se pak nevyvrátíš.....

110 kg nemá ani KTM 300 a to je proti TE 570 koloběžka.


přesně jak píšeš. Ono je rozdíl to,co napíše výrobce o suché váze stroje,a realita s náplněma.
117kg nemá rozhodně.

Husqvarna TE 410

30.6.2008 v 10:15 | Nahoru | #19
s těma dílama může být někdy problém, každopádně běžné díly jsou skladem a vzhledem k tomu, že husqvarnu koupilo BMW tak by se těď měly dodávky náhradních dílů výrazně zlepšit.
Jediné na co jsem z náhradních dílů čekal byly ventily a to jsem měl bohužel smůlu, že během týdne vykoupili všech 6ks, které měli skladem a předtím tam leželi půl roku. Na ty ventily jsem čekal asi 14dní. Veškerej spotřební materiál maj prakticky skladem. Problém je, že se těžko díly schání jinde než u Kotrby nebo v Cagivě, což u japonců není problém. S tou poruchovostí je to kus od kusu. Když jsem se o tom bavil s Kotrbou, říkal, že se úplně stejně serou KTM a prakticky všechny ostré stroje. Jinak to, že 4T se nejezdí a přechází se na 2T slyším poprvé. Neznám už nikoho z okolí kdo jezdí závodně na 2T i ti nejzarytější už přešli na 4T. 2T musíš točit aby jela a naopak 4T má zátah již od spodu, takže té logice nějak nerozumím.

Husqvarna TE 410

30.6.2008 v 11:02 | Nahoru | #20
Myslim ze ktm exc 300 2T pojede od spodku taky jako hovado. nebo ne ,co ja videl tak mezi hobby mx uz dost vymizeli 2T..

Husqvarna TE 410

30.6.2008 v 11:21 | Nahoru | #21
Kvalita 4t Husky:

Rozhovor Antonio Meo Husky TE 41O WEC:

Je potřeba se soustředit na další závod, uvažujeme přechod na dvoudobou dvěstěpadesátku. Už třikrát se stalo, že jsem nedokončil závod pro závadu motocyklu, takže uvidíme.“

Meo ten dojel na nepopulární bramborové medaili a s největší pravděpodobností pojede příští závod na dvoudobém stroji. Důvod je zcela jasný – z osmi závodních dnů nedokončil tento francouzský motokrosař tři dny pro závadu jeho Husqvarny.

Bartosz Oblucki:

Z 8 letošních závodů nedojel 6x, z toho 4x na motor.

Asi bude něco někde špatně.

Husqvarna TE 410

1.7.2008 v 06:20 | Nahoru | #22
Přesně tak jak píšeš RSWR.A proto by měl Meo přejít k BMW - tam je německá kvalita a preciznost

Husqvarna TE 410

1.7.2008 v 07:43 | Nahoru | #23

skodavrs>s těma dílama může být někdy problém, každopádně běžné díly jsou skladem a vzhledem k tomu, že husqvarnu koupilo BMW tak by se těď měly dodávky náhradních dílů výrazně zlepšit.
Jediné na co jsem z náhradních dílů čekal byly ventily a to jsem měl bohužel smůlu, že během týdne vykoupili všech 6ks, které měli skladem a předtím tam leželi půl roku. Na ty ventily jsem čekal asi 14dní. Veškerej spotřební materiál maj prakticky skladem. Problém je, že se těžko díly schání jinde než u Kotrby nebo v Cagivě, což u japonců není problém. S tou poruchovostí je to kus od kusu. Když jsem se o tom bavil s Kotrbou, říkal, že se úplně stejně serou KTM a prakticky všechny ostré stroje. Jinak to, že 4T se nejezdí a přechází se na 2T slyším poprvé. Neznám už nikoho z okolí kdo jezdí závodně na 2T i ti nejzarytější už přešli na 4T. 2T musíš točit aby jela a naopak 4T má zátah již od spodu, takže té logice nějak nerozumím.



Chcete tim říct, že kotrba je schopnej sehnat(čili ti díly někde fyzicky existujou)do čtrnácti dnů cokoli i na řekněme 410 rv. 00? Pokud jo, tak to mění situaci, dřív to tak nebylo a díly neměla ani italská fabrika...

Husqvarna TE 410

1.7.2008 v 09:07 | Nahoru | #24

Joraell>Kuchta: na kazde motorce je neco. Huska 410 610 mela dobrej motor v tom ze na nem mohla jezdit i moje babicka a vyjela by vic co se vyjezdu tyce jak 70% tohoto enduro fora, protože 410/610 ma motor kterej je pekne předvídatelnej a jde snad od nulovejch otacek a pritom se dal i slusne roztocit respektyve vykon jeste narustal s rostoucima otackama zadne XL nebo XR, podobne na tom byly starsi husabergy. Hold za pro me docela peknou charakterystiku se platilo udržbou. Ovsem trate endura a CC se stale meni a spise se v nedávných letech priblizovaly MX (skoky, rychle zatackjy, upravenejsi povrch), proto taky v dnesní době co ventyl tak neposendá roztocena 4t mrdka které jakmile dáš pod 3000 tak má spíše tendenci než jet kupředu tak raději zdechnout. Ovšem trend enduro tratí se v posledních ročnících zase vrací více do extrémů a proto bych možná řekl že to je důvod proč více jezdců nyní volí 2T endura, pač na novodobem 4t se ten motor musí proste tocit a to je v krkolomnych pasazich docela narocne oproti 300 kovemu 2T u ktereho si muzes dovolit defakto cokoliv. Pouze můj názor.

Ale mám pocit že 4t kladiva v dnesní době už prostě neexistůjí, dneska co se nehoní otáčkama nejede.



No, takhle kritické to myslím nebude..... s těma 3t ot/min - pokud má 4T v tlumivce díru jak Dolly Buster v obou svých otvorech dohromady těsně po natáčení, tak se ti samozřejmě "zakopne". Takže pokud si pilot na enduro namontuje krosovou tlumivku, hold se nedá svítit.... Všechny zůčastněné 4T ve třídě E3 mají spodek jak tank - Beta, HSB, EXC 525 a nově i 530, HSQ, ... Oproti 2T 300 se dokážou doslova plazit na volnoběh. Dvoutakty jsou samozřejmě výbušnější a obratnější. Každá z těchto dvou variant má své pro a proti. Ale takhle jak to generalizuješ ty, to bych si asi netroufnul.....

Husqvarna TE 410

1.7.2008 v 10:08 | Nahoru | #25
300 2t prevladaj pouze v extremnich zavodech pro svou obratnost a zdimatelnost..
posledni dobou jezdime hodne velky extremy, ktery clovek u nas noc nezazije a musim konstatovat ze 300 2t vyjede opravdu nejvic, at uz strmej strmej sraz v lese nebo kamenita stezka, at sednu na jakyhokoliv 4t tak proste tolik se vyjet neda, prisuzuji to obrovske 4t trakci, ktera se snazi utrhavat zadni kolo- tzn. ve vyjezdech zahrabavat a na kamenitej stezce ustrelovat..
naopak pocitove je prave tohle u 4t hezky a co jsem se vozil na husaru 450 08, exc 530 08.. tahnou opravdu od 0, po cestach a v beznym cc terenu mi bavil 4t vic..
a k otazce TE 410 tak ta by mi do baraku nesmela, nejsem masochista, par kamaradu tyhle mrd_y mely a takovy zavady co je na pul roku zneprovoznily to jsem nezazil u niceho jineho, NEBRAT! pokud ti jde o penize tak to uz si radsi kup vora..
taky jsem na jare premyslel kdyz jsem kupoval funglovku co koupit a hq wr250 byla jedna z variant, a prave Oblucki a skoro porad nedokoncene wec mi rekla nebrat.. kdyz nejsou schopni sestavit motorku na MS jak asi budou fungovat seriovky...

Husqvarna TE 410

1.7.2008 v 10:25 | Nahoru | #26

Troj11>300 2t prevladaj pouze v extremnich zavodech pro svou obratnost a zdimatelnost..
posledni dobou jezdime hodne velky extremy, ktery clovek u nas noc nezazije a musim konstatovat ze 300 2t vyjede opravdu nejvic, at uz strmej strmej sraz v lese nebo kamenita stezka, at sednu na jakyhokoliv 4t tak proste tolik se vyjet neda, prisuzuji to obrovske 4t trakci, ktera se snazi utrhavat zadni kolo- tzn. ve vyjezdech zahrabavat a na kamenitej stezce ustrelovat..
naopak pocitove je prave tohle u 4t hezky a co jsem se vozil na husaru 450 08, exc 530 08.. tahnou opravdu od 0, po cestach a v beznym cc terenu mi bavil 4t vic..
a k otazce TE 410 tak ta by mi do baraku nesmela, nejsem masochista, par kamaradu tyhle mrd_y mely a takovy zavady co je na pul roku zneprovoznily to jsem nezazil u niceho jineho, NEBRAT! pokud ti jde o penize tak to uz si radsi kup vora..
taky jsem na jare premyslel kdyz jsem kupoval funglovku co koupit a hq wr250 byla jedna z variant, a prave Oblucki a skoro porad nedokoncene wec mi rekla nebrat.. kdyz nejsou schopni sestavit motorku na MS jak asi budou fungovat seriovky...



Křoviňáky NEBRAT!!!!

Husqvarna TE 410

1.7.2008 v 10:29 | Nahoru | #27

PatriotWR>Přesně tak jak píšeš RSWR.A proto by měl Meo přejít k BMW - tam je německá kvalita a preciznost



Nevím kolik německého na BMW 450 je......, možná rám a sváry na něm. Motor je KYMCO China, tlumiče švédské OHLINS, plasty italské Acerbis, kola Excel japan atd.

Husqvarna TE 410

1.7.2008 v 10:30 | Nahoru | #28
bathed> samozrejme jsem to nemyslel doslovne. jako, že by to tak muselo bejt, jenom mi to tak poslední dobou prostě připadá.

Husqvarna TE 410

1.7.2008 v 10:31 | Nahoru | #29
na to nove BMW dela motor kymco ? :)

Husqvarna TE 410

1.7.2008 v 10:48 | Nahoru | #30

Joraell>na to nove BMW dela motor kymco ? :)



........ BMW's forthcoming G 450 X enduro is powered by an engine sourced from Taiwan's Kwang Yang Motor Co. Ltd. (KYMCO).

Although developed by BMW, the 449cc single-cylinder DOHC four-stroke engine powering the model is manufactured by KYMCO in Kaoshiung, Taiwan, then shipped to BMW's motorcycle production facility in Berlin.

"We and our partners developed a dedicated production line for this product that will deliver all of the processes and strict quality controls that have come to be expected from BMW," explains Peter Müller, EVP Development and Model Lines, BMW Motorrad.

http://www.dealernew...rticle/detail/481696



Pozn. BMW si nechává v Číně dělat také motory: F 800 a G650.

Naposledy editováno 01.07.2008 10:51:23
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist